דווקא מוזר שהקונצרן ההולנדי הגדול, אינו מאמץ את רוח משחק הכדוררגל אשר כה נפוץ במדינתו. "ככה לא בונים חומה" אינו מתכוון רק לטכניקה, אלא בעיקר לרוח המשחק ולמה שהוא מסמל.
יונליוור משווקים בישראל מספר רב של מותגים ובהם בדין, קנור, תלמה ועוד. לאחרונה מופיע מרכך הכביסה הנפוץ בישראל באריזה מוקטנת של 960 מ"ל במקום 1000 מ"ל, באריזה דומה לאריזה הקודמת, ללא כל הודעה ואו אזכור שזו אריזה מוקטנת.
הקטנת אריזה ב-40 מ"ל, אכן מציעה ללקוחות פחות 4% מהתכולה דבר שלבטח במונחים של קונצרן, אינו מהפך שובר שוויון - אך לבטח סודק ושובר את האימון של הקונצרן באימון הצרכנים.
יונילוור הוא גם הבעלים של דגני בוקר תלמה ואולי בעתיד נראה גם אריזות של קורנפלקס תלמה במשקל של 720 גר במקום 750 גר (כן הפחתה רק של 4%).
הגיע הזמן שהרגולטור, קרי משרד המסחר והתעשיה, יקבע כללים ברורים להגנת הצרכנים בתחום, כמו למשל מי שרוצה לשנות אריזה, בבקשה, אבל השינוי צריך להיות מהותי ולא פחות משינוי של 30% בהשוואה למצב הקודם ולא שינוי בזחילה על הגחון ובדרך ערמומית הדומה לבעל החיים המתאים לתיאור הנ"ל.
בדין הוא מותג מספיק חשוב ומקובל בישראל ואין צורך לעשות איתו להטוטים מפוקפקים אשר רק פוגעים בכולם - בו ובצרכנים.