|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

סוף הסכסוך

"החטא ועונשו" הוא כינוי לפרספקטיבה חדשה מאירת עיניים. הנאורים תקעו אותנו יפה מאוד ב"קופסה" המטופשת שלהם, אבל אפשר להתעורר. מה עושים וכיצד פותרים את בעיית האיסלאם?
10/09/2016  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
לא כיבוש ולא נעליים [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

השמאלנים בארץ יחד עם הנאורים, האנטישמים והאויבים צורחים כל הזמן כיבוש כיבוש ולא ניתן להיפטר מהם. יש לי הודעה משמחת: אפשר. ראשית, כל העולם הוא כיבוש אחד ענק. האם יש מקום אחד שלא נכבש? באים השמאלנים, מתבוננים על מפת הכיבושים בגלובוס, הכל בצבע אחיד, הם מצביעים על נקודה אחת וצווחים בהתרגשות: לא תאמינו מה מצאנו? כיבוש. וואוו.

כמו לקבוע פגישה עם מישהו ביער ליד העץ. זו כבר לא אווילות גלובאלית, זו אווילות קוסמית. לכן צדק איינשטיין כשהשווה אותם ליקום כשדיבר על אינסופיות. להגנתם הם יאמרו שלא הענקנו לכבושים שלנו אזרחות. אינני בטוח שהפלשתינים הם המסכנים היחידים בעולם שלא קיבלו את כל הזכויות שהם דורשים, אבל בעזרת הפרספקטיבה החדשה מיד יהיה ברור מה בדיוק אנחנו חייבים להם...

כל העולם כיבושים, אין עם אחד שחי לנצח בשלווה באותו מקום, סוף-סוף חזר העם העתיק ביותר אל כור מחצבתו, עם שגורש גם בכיבושים וגלויות לאורך התנ"ך וההיסטוריה, עם שאדמתו הוענקה לו עוד פעם רשמית על-ידי החוק הבינלאומי (חבר הלאומים, הצהרת בלפור), והשמאלנים צורחים: גוואלט, גזלנים, השטח שייך לאספסוף הנוודים הערבי שהתפשט גם לשם לאחרונה.

כדי להוסיף חטא על פשע, האספסוף הזה הוזמן לשם בהמוניו על-ידי הכיבוש הבריטי, בשעה שהארץ נחסמה בפני היהודים כדי שישרפו באירופה. והשמאלנים? מתרגשים מסבלם של הערבים המסכנים...

שמאלנים עליך שמשון

הזכיר בני בנקר: לימין אין בעיה, הוא אומר חזרתי למולדתי, כולה שלי. לשמאל יש בעיה קשה שאיננו יכול לפתור. הוא אומר האדמה בגבולות 48 שלי, האדמה ביהודה ושומרון של "הפלשתינים". אבל מה לעשות, מעשה שטן, אין "פלשתיני" אחד שמסכים עם עמדה זאת. כשמדובר בשיח זכויות, "הפלשתינים" אומרים: יש לנו זכות על יפו, חיפה, רמלה, לוד ועוד, בדיוק כמו הזכות על חברון, ירושלים, שכם ועוד.

השמאל תאב השלום אימץ אמונה תפלה לפיה אם נחזיר לפלשתינים את שטחי כיבוש 67 מיד יפרוץ השלום הנכסף. הוא האמין לעצמו, נתקע בתקווה המטופשת הזאת ומאז הוא אונס אותה בכל מיני תירוצים אידיוטים לרבות מוסר. הערבים הצטרפו בשמחה משום שזה מתאים לשיטת השלבים שלהם.

לערבים ולמוסלמים יש עשרות מדינות והם מתפשטים יפה גם בעולם כולו, יבשת אירופה כמעט בידיהם. והשמאלנים? מתעקשים: לערבים המסכנים זה לא מספיק, צריך גם לחלק את ארץ הקודש הקטנטונת לקנטונים. רבע מדינה בעזה, שלושת רבעי מדינה ביריחו, וגם קצת מדינת כל אזרחיה ליהודים. תודה רבה.

מה הסיכוי ש"ההברקה" הזו תצמיח שלום? אפס. כפי שהזכיר בני הערבים מעולם לא ויתרו על כיבוש 48, למי ששכח גם שטחי החלוקה לא הספיקו להם, הם מסרבים להכיר בישראל כמדינה יהודית, והם דורשים להזריק לתוכה מיליון פליטים משלהם. על מה בדיוק מבוססת ההנחה שברגע שתוקם מדינה פלשתינית מיד כל הקיצונים האיסלאמיים שטופי השנאה ותאוות ההשמדה יעברו לריקודי הורה? אמונה ותקווה ברמה דתית עמוקה. קשר למציאות כרגיל אין, לא משהו חריג אצל שמאלנים.

אדרבה, ככל שהם מתקדמים בתוכנית השלבים שלהם הם רק מזילים יותר ריר. באום הזכיר שדווקא גירוש כל הערבים היה גורם להם לאבד את התקווה. אם הארץ הייתה נקיה מערבים גם העולם היה מוותר על רעיון המדינה הפלשתינית, לא היה לכך שום סיכוי והם היו נאלצים למצוא להם תעסוקה אחרת.

דת הנאורים האווילים שהשתלטה על עולמנו בתקופתנו נתקעה באיזו שטות, העניקה לכך את התואר "פוליטיקלי קורקט", עגנה את השטויות שלה בחוק הבינלאומי, ומרגע זה כל העולם חייב להתנהל על-פי הקונספציות הפסיכו-מבולבלות שלה. כל כך חבל שאיינשטיין כבר לא עמנו... אני מאוד מזדהה עם הפתגמים שלו ולכן אתנדב לדבר במקומו. פשוט דמיינו שעל המאמר חתום א.א. ולא א.ש.

החטא ועונשו

כל איגרת הברכה הזו לברוכים הבאים אל בית המשוגעים של השמאל הנאור, היא רק הקדמה. כאן מצטרפת השאלה: מהו העונש הנורא ביותר על החטא הטוב ביותר? מסתבר שאנו סובלים רק בגלל טוב לבנו. לא הייתה לנו שום מניעה (לא חוקית, לא מעשית, גם לא מוסרית) לגרש מכאן את כל הערבים שקמו עלינו להשמידנו, וכך פשוט להפוך את חבל הארץ הזה לגן עדן בינלאומי.

נפלאות הנאכבה. גירוש הערבים ב 48 וגם ב 67 היה יכול להיות דבר נפלא לעולם. היה פותר צרה צרורה שכל העולם תקוע עמה ללא מוצא. בני בנקר המחיש זאת יפה במשל זנב הכלב: עדיף לקצץ פעם אחת מאשר "לרחם" עליו ולקצץ כל פעם קצת, כמו שיפי הרפש אוהבים.

אין בכלל ספק שגירוש הערבים במלחמות הראשונות היה דבר פנטסטי לכולם. גם לנו, גם להם, גם לעולם. כדי לוודא שבאמת אין ספק נעלה את השאלה לסדר היום, נדון בה ונלבנה. מתי בפעם האחרונה עשינו זאת? שכחנו. למה? מדוע הפרספקטיבה של החטא ועונשו אינה מגיעה לתודעה הציבורית? כי הנאורים אוהבים לאנוס את הפרספקטיבה שלהם.

אז בבקשה, עיתונאי שיש לו פרוטקציה בתקשורת, נא להעלות לתודעה הציבורית. כי בינתיים, כפי שאתם שמים לב, עדר האנושות של תקופתנו תקוע בתוך הקופסה של הפוליטיקלי קורקט. כולם בטוחים שהנאכבה זה אסון. האסון הוא שהיא נעשתה ברישול! בני עמי בחרו בעליונות מוסרית...

הפתרון: הפרדת תרבויות

שיהיה ברור: הפתרון הוא תודעתי. פקיחת עיניים זה הכל. לא טנקים, ולא מטוסים, אפילו לא שגרירים ומדינאים מוכשרים. ברגע שהעולם יבין שאנחנו לא כובשים אכזריים, אלא סובלים נורא מתרבות ברברית רק בגלל טוב לבנו, בגלל שגילינו אנושיות וריחמנו עליהם, כל העולם יראה אחרת לגמרי.

עליונות מוסרית היא אסון! עובדתית. אין שום סיבה לדבוק באשפה הרוחנית הזו שהפכה את המדינה הזו לבית קברות וגיהינום שמאלני-מוסלמי ענק. "ערכי צה"ל" מתאימים נפלא לחבר'ה קדישא. הכוונה של יפי הרפש אולי טובה (גם זה לא בטוח), אבל התוצאה זוועה.

לכאורה אני אכזר, גזען, המהדרין משווים אותי לנאצי. בגלל זה משל זנב הכלב של בני בנקר כל כך מוצלח. תכלס האמת העובדתית נורא פשוטה: אילו היינו מגרשים מכאן את כל הערבים, היה נפלא! נהדר! העולם היום היה טוב פי כמה וכמה. מכל בחינה שהיא (ראה מאמר קודם: החטא ועונשו 3).

החיים והמוות ביד הלשון. ברגע שהעולם יצא מקופסת הפוליטיקלי קורקט הנוראה שהנאורים הכניסו אותו עמוק לתוכה, הוא יבין שהפתרון היחיד שאין בלתו הוא: הפרדה. היום הנאורים קוראים לזה הינתקות (כשצריך להעביר יהודים), טרנספר (כשצריך להעביר ערבים). למה? מניפולציה.

מודעות לתרבות

חברים, האנושות צריכה להתבגר, להפסיק להעריץ את עצמה בעיניים עצומות ולהתחיל להטיל ספק בערכיה ובקונספציותיה. די להתנהג כמו ילדים מפגרים. עלינו לגלות את התרבות, להעלות את התרבות למודעות ולהתחיל לדבר במונחים של תרבות. להבין שתרבות הנאורות טועה: קונספציית הרב תרבותיות כשלה! אנחנו נורא אוהבים אותה, אני יודע, נורא עצוב, אבל צריך להיפרד ממנה.

גם בנוגע לערבים יש להתחיל לדבר ב"שפה תרבותית". להבין שהתרבות הערבית-מוסלמית היא פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. תרבות איומה עם חוקי שריעה מזוויעים. מיליארד אנשים שלא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת. היכן שלא תשים אותם על הגלובוס הם ירצחו, פשוט לא מסוגלים להתאפק.

מיליארד סוטי מין בצורה מחרידה, אובססיה מטורפת בנושא מין: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים. פדופיליה ממלכתית ממוסדת ומוצהרת בלי להתבייש. רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, סקילת נואפות, חטיפת שפחות, פרסי אורגיות עם 70 בתולות לרוצחים מצטיינים. תרבות איומה ודווקא היא זוכה להצלחה מסחררת והיא מתפשטת ומשתלטת על העולם. לפיכך ובהתאם לזאת אין מנוס, הפתרון אחד ואין בלתו: הפרדת תרבויות!.

לסיכום

בן גוריון ומשה דיין עשו את הטעות הכי גדולה בהיסטוריה האנושית. בתמימות של רצון טוב הם יצרו במו ידם גיהינום, בשעה שאם היו קצת פחות נחמדים, הם היו מעניקים לאנושות גן עדן. למה לאנושות? כי היום הסכסוך הפלשתיני מהווה תירוץ לעולם, לאו"ם ולכל ארגוני "זכויות האדם" שלא להעניק את תשומת הלב הראויה לזוועות, ולצערנו לא חסר.

משמעויות: לא כיבוש ולא נעליים. הפלשתינים יכלו לחיות בנועם לצד הישראלים, לאור הנכונות שהביעה ישראל בכך שלא גירשה אותם כשיכלה. (במלחמת השחרור לא הייתה בעיה לגרש את כולם, בששת הימים אילו היינו נחושים היינו יכולים לגרש לא מעט בטרם הלחץ הבינלאומי היה בולם זאת). לכאורה הייתה לנו את כל הזכות המוסרית לבצע בהם נאכבה מוחלטת, שהרי זה מה שהם היו עושים לנו לו התוצאה הייתה הפוכה! למרבה הצער זה נכון עד היום. אין שיפור בברבריות שלהם.

אם המחווה הזו אינה מספקת אותם והם רוצים שלטון מלא עם מדינה וזכויות אזרח, גם לגיטימי. שיתכבדו, ירימו הרגליים ויקימו להם מדינה כלבבם בירדן או ירדן עצמה, או סוריה, היום יש שם לא מעט שבטים כמוהם (עם כל הכבוד ליחסי הציבור שלהם, העולם הערבי מלא שבטים בדיוק כמותם).

מה שבטוח שטענותיהם אינן יכולות להיות מופנות כלפי ישראל. אחרי שקמו עלינו להשמידנו ולעשות בנו מעשי הנאצים, ואנו ניצחנו ובאבירות של מנצחים נמנענו מלעשות בהם שפטים, אפילו לא גירשנו אותם (מה שמתברר בדיעבד הטעות התמימה, הטיפשית והנוראה בהיסטוריה). אחרי כל הסאגה לבוא בטענות ומענות אכלו לי שתו לי, זה כבר כל כך חצוף ועלוב שאפילו קוזק נגזל היה בוש, נבוך, מנגב את דמעות התנין ומתנצל בנימוס.

סדר עולמי חדש

מכל מקום כעת אחרי שמבינים שזה גם מוסרי, גם צודק, גם חכם ושפוי, כעת גם ברור שזהו הפתרון המעשי היחידי. לפיכך ובהתאם לזאת זה מה שיש לעשות: הינתקות. רוצים בלעז? שום בעיה, טרנספר. מרצון, בששון? לא נתווכח. זה יעשה בצורה מסודרת, העולם שתורם להם מיליארדים (שזורמים ברובם לביוב הטרור והשחיתות), יחד עם העולם הערבי יקימו להם ערים בסוריה למשל, אחרי המלחמה, או בירדן, או גם וגם אם לא יהיה אכפת להם להתפזר, ואודרוב.

יוכלו לקחת את רכושם בנחת, כולם. יו"ש, עזה, ערביי ישראל, בדואים. יישאר פה רק מיעוט מועט מערביי ישראל שהתערו, עובדים במקצועות חופשיים יש אישור מעסיק, אין שום רמז לסיכון ביטחוני, וכמובן אם ירצו. בגדול זה גם צריך להיות הפתרון של כל הפליטים, הזרים, המהגרים והמוסלמים בכלל שבולעים את אירופה והעולם המערבי ומשנים את צביונו.

גרסת המדע

מה לעשות, הכוונות הטובות של השמאלנים האווילים מובילות את העולם כולו לגיהינום. האנושות צריכה פתרונות! לא מוסר, צביעות, פטפוטים וזוועות אין קץ. אז מה עושים מחר בבוקר?

מקימים צוות גיבורי על שיכלול את קידר, מילשטיין, בכור, סלע, שפק ליסק, ועוד מומחים עולמיים לאזורנו בתקופתנו. מקימים איזו עמותה, אפשר שם מפוצץ כמו "העמותה לסדר עולמי חדש", מתראיינים תחת כל מיקרופון רענן, ויוצאים בפרסומים מסודרים לתקשורת העולמית עם כל התובנות שלהלן.

מבלי להתרגש מהפוליטיקלי קורקט. אדרבה להתגרש ממנו. להכריז בלי למצמץ או לגמגם שלאנושות יש טעות, הפוליטיקלי קורקט לא קורקט. סליחה טעות. בשביל זה בדיוק המדע כאן, לתקן טעויות. יהיה דיון עולמי סוער, אבל האנושות תתפכח די מהר, כי האמת בהירה ופשוטה.

אני סיימתי אבל העולם עוד לא התחיל. אני מציע לפטר את כל מערך ההסברה ובמקומו להוציא את האנושות מחוץ לקופסה ולהציג בפניה פרספקטיבה חדשה, נקודת מבט רעננה. אז... למה מחכים? צאו לדרך ובהצלחה.

תאריך:  10/09/2016   |   עודכן:  10/09/2016
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סוף הסכסוך
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
10/09/16 15:12
 
אהרון שחר
10/09/16 15:32
2
נובל
10/09/16 15:38
3
שמ
10/09/16 16:20
 
אהרון שחר
10/09/16 19:18
4
כתבה למופת
10/09/16 21:28
5
אבנר צפוני
11/09/16 07:03
 
אהרון שחר
11/09/16 09:26
 
אבנר צפוני
11/09/16 09:58
 
אהרון שחר
11/09/16 11:17
 
באום
11/09/16 11:04
 
אהרון שחר
11/09/16 11:09
6
בני בנקר
11/09/16 10:42
 
אהרון שחר
11/09/16 11:31
7
בני בנקר
11/09/16 11:14
 
אהרון שחר
11/09/16 11:39
 
אבנר צפוני
11/09/16 11:43
 
בני בנקר
11/09/16 15:01
8
בני בנקר
11/09/16 11:31
 
אהרון שחר
11/09/16 11:48
9
אהוד פרלסמן
11/09/16 12:46
 
באום
11/09/16 15:56
 
שמ
12/09/16 13:59
10
רפי לאופרט
11/09/16 16:08
 
אהרון שחר
11/09/16 20:47
 
רפי לאופרט
12/09/16 11:09
 
אהרון שחר
12/09/16 16:29
 
רפי לאופרט
13/09/16 10:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טוען כי התנאי המקדים שמציבים הפלשתינים למשא-ומתן ולמדינה פלשתינית, ששטח המדינה הפלשתינית יהיה ללא יהודים, הוא למעשה דרישה לטיהור אתני של יהודים. הסרטון כוון כלפי הקהילה הבינלאומית. נתניהו דובר בו באנגלית והכתוביות המצורפות לו הן בערבית.
09/09/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), ביטל את הבחירות המקומיות באמצעות מהלך משפטי כדי למנוע את ניצחון חמאס בבחירות. ביטול הבחירות מחריף את המתח בין פתח לחמאס ומסכל כל סיכוי לפיוס לאומי פלשתיני.
09/09/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
שמאל יקר,
08/09/2016  |  אלברט שבות  |   מאמרים
דוח של סוכנות הפיתוח של האו"ם שפורסם לאחרונה בקול ישראל קבע ש"הכיבוש הישראלי בשטחים גורם נזק כבד לכלכלה הפלשתינית". הדוח מפרט "את הדרכים שבהן ישראל מדכאת את הכלכלה הפלשתינית, בין השאר באמצעות החרמת אדמות ומקורות מים, הגבלות על תנועת בני-אדם וסחורות, הריסת בתים והרחבת ההתנחלויות". האו"ם אומר כי הכלכלה הפלשתינית תוכל להכפיל עצמה אם יוסר מעליה הכיבוש הישראלי".
08/09/2016  |  רון בריימן  |   מאמרים
המכשול הפיזי בגבול הרצועה לא יספק פתרון מוחלט לבעיית המנהרות חיזבאללה מצוי בשפל העמוק ביותר בתולדותיו, אבל עשוי להתייצב על הגבול ברמת הגולן
08/09/2016  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il