|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לא צריך לקנות דירה חדשה: כך תוסיפו ממ"ד ומרפסת לדירה קיימת
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50

חדשות היי-טק (3)

- מטעם דורן תקשורת;
עיקר החדשות מס' 272 לשבוע של ה - 29.4 - 6.5
29/04/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
 קישורים
  ראיון השבוע עם משה אליאס, מנהל הפיתוח העיסקי בסיסקו ישראל


מינויים חדשים


אבנר נחמני מונה למנהל חטיבת שירותים מתקדמים ב - Ness ING


אבנר נחמני, 36 , מונה למנהל חטיבת שירותים מתקדמים בקבוצת ING מחברת Ness טכנולוגיות. במסגרת תפקידו החדש יהיה נחמני אחראי על ניהול החטיבה המתמחה באינטגרציה בתחום התקשוב וכוללת בין היתר ניהול פרוייקטים בתחום התקשורת הפסיבית, האקטיבית, אבטחת מידע, מערכות SYSTEM ועוד. כמו גם במתן ייעוץ, ליווי, יישום מערכות, הטמעה ונתינת שירות של אחרי הביצוע. החטיבה מייצגת ומיישמת פתרונות של היצרנים המובילים בעולם התקשוב כגון: סיסקו, נורטל, אוויה, סיטריקס, קומפאק, מיקרוסופט וכ"ו.


יוסי סביר מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי במלם תקשורת ומחשבים

יוסי סביר, (48), מנהל שלוחת מלם תקשורת ומחשבים בבנק דיסקונט, מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי בחברה. סביר, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר ראשון במנהל עסקים, שיווק וחשבונאות, החל את עבודתו במלם תקשורת ומחשבים (לשעבר כלל מערכות) בשנת 1979 במגזר המחשבים המרכזיים וניהל את צוות הטכנאים של מלם בבנק דיסקונט. משנת 1992 ניהל את שלוחת מלם בבנק דיסקונט, אשר כללה שירות, כוח אדם בתחום התכנות ומכירות.


עו"ד יורם הכהן מונה לסמנכ"ל גורם מאשר וחתימות דיגיטליות ב- SecureNet

עו"ד יורם הכהן, 40, מונה לסמנכ"ל תחום גורם מאשר וחתימות דיגיטליות בחברת SecureNet, המתמחה באספקת פתרונות ואינטגרציה בתחום אבטחת המידע. במסגרת תפקידו אחראי הכהן להקמת הגוף המאשר לנושא חתימות דיגיטליות של SecureNet שיפעל במסגרת החוק לחתימה דיגיטלית שהתקבל בכנסת לאחרונה.

אילן יוסף מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קומיל

אילן יוסף, 37, מונה לסמנכ"ל פיתוח בחברת קומיל, המתמחה בתחום התקשורת האלחוטית לפי תקן Bluetooth ("שן-כחולה"). במסגרת תפקידו, יהיה אילן אחראי על קידום ופיתוח הטכנולוגיה ומוצרי החברה. אילן הוא בעל תואר ראשון ושני בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב.

גילי דדוש מונתה למנהלת מחלקת המכירות ברמדור

גילי דדוש מונתה למנהלת מחלקת המכירות ברמדור. בתפקידיה הקודמים היתה מנהלת שיווק ומכירות של "מכון שחר", מנהלת שיווק של "מחלבות דן" ומנהלת שיווק ומכירות של "קו מערכות". במסגרת התפקיד החדש, תרכז גילי דדוש את כל הפעילות המכירתית של "רמדור סיסטמס" בישראל. גילי דדוש היא בעלת תואר ראשון במנע"ס בהתמחות שיווק מהמכללה למינהל.

עיקר החדשות

אדאנת מקבוצת איי.די.בי

טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il

מיראפוינט חתמה על הסכם הפצה עם ווסטקון
כדי להרחיב את נוכחותה בשוק בארה"ב חתמה מיראפוינט (Mirapiont), הספקית המובילה של מוצרי תשתית למסרי אינטרנט, המיוצגת בישראל ע"י אדאנת תקשורת, על הסכם הפצה עם ווסטקון (Westcon), שהנה מפיצה גלובלית של מוצרי טכנולוגיית קישוריות.
_____________________________

אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

KPMG תיישם את פתרון ה- E-Business של Oracle בחברת Vi[z]rt

חברת Vi[z]rt, המתמחה בתחום פתרונות שידור גרפיים ויצרנית תוכנות לאולפנים וירטואלים, מבצעת בימים אלו תהליך יישום פתרון E-Business מלא, המתבסס על פתרונות ה- CRM וה- ERP של חברת אורקל - Oracle Applications. היישום מבוצע על ידי חברת KPMG Consulting ישראל בתקופת יישום קצרה של ארבעה חודשים.
_____________________________

אינטל

טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il

מכריזה על מעבד פנטיום 4 במהירות 1.7 גיגה הרץ
זהו המיקרו-מעבד בעל הביצועים הגבוהים ביותר עבור מחשבי שולחן של החברה. המעבד מיוצר במפעל אינטל בקריית גת. עבור צרכנים, מעבד הפנטיום 4 מעניק ביצועים גבוהים לעיבוד וידאו ואודיו, ניצול טכנולוגיות האינטרנט החדישות ביותר ותצוגת גרפיקה בתלת ממד. משתמשים, כשהם מקושרים להתקני בידור, מקבלים ערך רב יותר ממערכות מבוססות מעבד פנטיום 4 בעלות הביצועים הגבוהים. עבור המשתמשים העסקיים, מעבד הפנטיום 4 מספק את הביצועים, תוחלת החיים והחזר ההשקעה שהם צריכים.
_____________________________

אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766975 פקס: 03-7513626
לפרטים: שמעון קיקיון

אלקטל בחרה בכלי Rogue Wave להשלמת פתרונות מיקרוסופט
אלקטל, חטיבת הטלקום של קונצרן אלקטל אלסטום, המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות טלקומוניקציה מלאות, בחרה בכלי תוכנה של חברת Rogue Wave המיוצגת בישראל ע"י אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, כדי להשלים פערים ביכולות של ספריות הרכיבים של מיקרוסופט (MFC).
_____________________________

א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

השלימה התקנת מערך גיבוי למערכות הטרוגניות ומבוזרות בצורן

א.מ.ת מיחשוב השלימה בימים אלו התקנת מערך גיבוי מורכב נוסף בצורן. המערך מבוסס על שרת קבוצות עבודה של Sun מסדרת 220E, ומסתייע בספריות גיבוי Sun StorEdge ובתוכנת גיבוי של Veritas. ייחודה של המערכת הוא ביכולתה לענות על צרכים משתנים ולספק פתרון מלא לצורכי הגיבוי והארכיב. בין אם מדובר על קבוצות עבודה, עסקים קטנים או מחלקות בארגונים גדולים, המערכת מספקת את קיבולת האיחסון הרצויה.
_____________________________

ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

רנו מעבירה את האסטרטגיה המקוונת שלה להילוך גבוה עם ברודויז'ן

רנו, יצרנית המכוניות האירופאית הגדולה, השיקה את Renault SITe, הדור הבא של נוכחותה המקוונת המופעל באמצעות מערך יישומי תוכנת e-business של ברודויז'ן, הספקית המובילה של יישומי אינטרנט בהתאמה אישית.
_____________________________

ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: זיו מנדל
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il/sections.html

קמפיין טלוויזיה ראשון לג'ון ברייס הדרכה בהשקעה של כ-350,000 דולר

ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת גילת תקשורת, מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של 350,000 דולר באמצעות משרד הפרסום קורן-דורן. את הקמפיין ילוו גם מודעות בעיתונים ותשדירים ברדיו האזורי . זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של ג'ון ברייס הדרכה, אשר פרסמה עד היום בעיקר במדורי הדרושים בעיתונות היומית, ברדיו ובאינטרנט. במסגרת הקמפיין מחולק לכל נרשם בתקופת המבצע (עד ה - 15.5.01) מחשב כף יד חדיש מסוג iPAQ של חברת קומפאק.
_____________________________

גילת תקשורת

טל: 03-9255010 פקס:03-9255123
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.gilat.net

גילת תקשורת תפתח שיעורים בלימוד מרחוק למשתמשי אוטודסק

מנטרג'י, הזרוע האמריקנית של גילת תקשורת, הודיעה שחטיבת שירותי הלימוד שלה - אלן תקשורת נבחרה לפתח 32 שיעורים עבור מערכות הדמיית המוצרים (AutoCAD) של אוטודסק. הפרוייקט כולל פיתוח שיעורי לימוד מרחוק שיספקו למשתמשים הדרכה שלב אחרי שלב והתנסות במטרה להעשיר את מיומנותם בעבודה עם מערכות הדמיית המוצרים בחברה.
_____________________________


ווב-אימג' (WebImage)

טל. 09-7438115 פקס. 09-7438117
לפרטים : ענת מגל
כתובת אינטרנט . www.webimage.co.il

ווב-אימג' מעלה לרשת אתר חדש: www.plantstress.com

אתר שהוקם עבור האו"מ ומתמקד בנושא החקלאות במדינות העולם השלישי. האתר עוסק בהתמודדות עם גורמים סביבתיים שמגבילים צמיחת גידולים חקלאיים כדוגמת חום, קור, מליחות. מטרת האתר לשמש נקודת מפגש להחלפת ידע מקצועי, רעיונות ויעוץ בין גופים שונים בעלי עניין בהתגברות על תופעת מצוקת הצמחים כתוצאה מתנאי הסביבה, כמו חקלאים, מדענים, אנשי עסקים וקובעי מדיניות. האתר מתאים גם לאנשים שמעונינים ללמוד את התחום וניתן למצוא בו מאמרים מקצועיים לצד פורומים ולוח מודעות.
_____________________________

זירוקס ישראל
טל: 03-6456345 פקס: 03-6474364
לפרטים: רוני אוחיון

זירוקס מכריזה על רווחים ברבעון הראשון
תאגיד זירוקס הכריז היום על הפסד תפעולי של 12 סנט למניה ברבעון הראשון, טוב מהצפוי. עם הכללת רווחים ממכירת נכסים וחיובים נטו בגין ארגון מחדש, דיווחה החברה על רווח של 19 סנט למניה. "ביצועי זירוקס ברבעון הראשון מעידים על שיפורים משמעותיים הן במזומנים והן מבחינה תפעולית, וכן על האפקטיביות של אסטרטגיית המהפך שנקטנו," אמר פול. א. אלייר, יושב-ראש ומנכ"ל זירוקס. "אנו מצפים שזירוקס תחזור לרווחיות במחצית השניה ולשנה כולה," אמר אלייר.
_____________________________

טלנולדג'

טל: 09-7614000 פקס: 09-7418866
לפרטים: שרה ירקוני
כתובת אינטרנט: www.teleknowledge.com

טלנולדג' ואלרון טלסופט יפתחו פתרון משולב
יפתחו יחד פתרון אשר יאפשר לספקי שירותים לתמחר ולחייב לקוחות ישירות בהתאם לשימוש שלהם בשירותי תוכן. יכולת חדשה זו תסייע לספקים להפיק הכנסות נוספות ממגוון רחב של שירותים, כגון וידיאו על פי דרישה, שירותי מדיה זורמת, שירותים רחבי פס וסינדיקציית תוכן. לדברי אורן גלנץ, מנכ"ל ונשיא טלנולדג', טלנולדג' ואלרון טלסופט יציעו יחד דרך משופרת למכירת תוכן, כזו שתאפשר לספקי שירותים ליצור הכנסות על בסיס השימוש עבור כל סוג של שירות הנרכש על ידי הלקוחות.
_____________________________

יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

יוניסיס ו- AIG חוברות לצמצום סיכונים עסקיים מפני התקפות מחשב

חברת המחשוב יוניסיס חתמה על הסכם עם חטיבת AIG eBusiness Risk Solutions של ענקית הביטוח AIG מארה"ב. AIG היא החתמית הגדולה ביותר של ביטוח מסחרי ותעשייתי בארה"ב, ומספקת הערכות אבטחה עבור רשתות המחשבים של מועמדים לתוכנית AIG netAdvantage. AIG eBusiness Risk Solutions בחרה ביוניסיס לביצוע הערכות אבטחה כחלק של מערך AIG netAdvantage שנוצר עבור חברות המנהלות עסקים באינטרנט, כמו גם לחברות המספקות מוצרים ושירותים קשורים לאינטרנט.
_____________________________

יעל תכנה ומערכות

טל: 03-5310333 פקס: 03-5323195
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com

חוק אמריקאי ישפיע על מחשוב הרפואה בישראל
חוק אמריקאי ישפיע על מחשוב הרפואה בישראל. כך מעריך איתמר קשטלנסקי, יועץ מחשוב באגף למחשוב ומערכות מידע של שירותי בריאות כללית ביעל תכנה ומערכות. החוק, המכונהHIPAA מכיל בתוכו תקנות להעברת נתונים אלקטרונית, שמירה על פרטיות וחסיון רפואי ואבטחת מידע. עיקר השפעתו בישראל תהיה בשני תחומים: ראשית, בתחום העברת נתונים אלקטרונית וקידוד אחיד שישפר את השירות למבוטחים ויחסוך בעלויות. שנית, תפוצה רחבה של פתרונות ומוצרי אבטחת מידע תואמות HIPAA יגרמו לירידת מחירים.
_____________________________

לוסנט

טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com


שיא בהעברת נתונים בטכנולוגית הדור השלישי על גבי רשת סלולארית

לוסנט טכנולוגיות וספרינט(Sprint) השלימו בהצלחה את העברת הנתונים על גבי רשת סלולארית (data call) המהירה ביותר עד היום בטכנולוגיית הדור השלישי, בקצב של 2.4 מיליון ביט לשניה. בתוך פרק זמן של שנתיים, קצב זה של העברת הנתונים ישנה את אופן השימוש המסורתי של המשתמשים בשירותים סלולאריים ויאפשר ללקוחות ספרינט ליהנות מהיתרון של יישומים אלחוטיים מתקדמים מהדור השלישי. יישומים אלה יאפשרו העברת קבצי קול ווידיאו, הורדת קבצי מוסיקה הישר מהאינטרנט לטלפון הסלולארי, העברת תמונות מאתרים מרוחקים ועוד.
_____________________________

מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

SAS רוכשת את עסקי תוכנת ניהול קמפיינים מ-Intrinsic

חברת התוכנה SAS , היצרנית הגדולה בעולם של פתרונות אנליטיים לניהול קשרי לקוחות (CRM), הודיעה כי רכשה את עסקיה של יצרנית תוכנת ניהול הקמפיינים הבריטית Intrinsic, תמורת סכום שלא נמסר.
_____________________________

מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)

טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas שולטת ב-%39 משוק התוכנות לגיבוי ולהתאוששות ברשת

חברת Veritas שולטת ב-%39 מהשוק לפתרונות הגיבוי וההתאוששות ברשת, לפי סקר שפרסמה חברת הייעוץ גרטנר. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. המחקר ששמו "מכירת תוכנה לניהול האחסון באמצעות שותפים", מראה שאחיזתה של Veritas בשוק צמחה מ13- אחוזים בשנת 1999 ל-%39 בשנת 2000, עובדה המעניקה ל-Veritas כפליים מנתח שוק של המתחרה הקרוב ביותר שלה.
_____________________________

מרקוני תקשורת

טל. 08-97770, פקס. 08-9777080
לפרטים: יגאל אופנדיק
כתובת האתר: www.marconi.com

תיישם רשת תקשורת מתקדמת באוסטרליה שתקשר בין שני צידי היבשת

חברת מרקוני תקשורת, ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת, אשר לה שלוחה מקומית לפיתוח מערכות גישה רחבות פס אלחוטיות בישראל, נבחרה על ידי חברת IP1, חברת בת בבעלות מלאה של חברת Amcom Telecomunications האוסטרלית לאספקת רשת התקשורת האופטית רחבת הפס השלישית באוסטרליה, אשר תקשר בין הצד המערבי למזרחי של היבשת.
_____________________________

נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

Novell NDS eDirectory הוכתר כמוצר השנה של Network Magazine

Network Magazine, כתב עת מוביל התמקד בקישוריות והאינטרנט, הכתיר את NDS eDirectory 8.5 כמוצר השנה ושירות ספריות הרשת הטוב ביותר, ואישר את מעמדה של חברת התוכנה נובל כחדשנית רשת.
_____________________________

נטוויז'ן

טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il

נענע משנה תפיסה ומעלה ערוצים ייעודים לגולשיה
החברות נטוויז'ן וקו מנחה, מפעילת פורטל המידע העסקי Bizportal העלו את "נענע עסקים" ערוץ כלכלה חדש בפורטל נענע. הערוץ החדש יספק לגולשים את מכלול צורכיהם בתוך הממשק המוכר של נענע, זאת כחלק מהתפיסה של נענע השואפת להביא אל הגולש את מירב התכנים האטרקטיביים להם הוא זקוק, ולרכז אותם בממשק אחד נוח ומוכר.
_____________________________

סאפיינס

טל: 08-9382862 פקס: 08-9382855
לפרטים: משה שמיר
כתובת אינטרנט www.sapiens.com

סיימה את ההסבה לאירו בדלתא לויד בהולנד
סאפיינס אינטרנשיונל סיימה במועד ובתקציב המתוכנן את פרויקט ההסבה לאירו בדלתא לויד (Delta Lloyd), חברת ביטוח מובילה בהולנד. פרוייקט ההסבה שהסתיים בהצלחה, כלל מספר שלבים כמו מיפוי רכיבי המערכת של דלתא לויד במאגר תצורה וניתוח השפעה והסבת רכיבי המערכת למטבע החדש. כל היישומים מוכנים לפעול באירו, דבר המאפשר לדלתא לויד לנהל את עסקיה באירו באופן מיידי.
_____________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

ASPs מובילים ממשיכים לבחור ב- Sun כפלטפורמה מועדפת

חברת המחשבים Sun ממשיכה לספק פתרונות ושירותים מקיפים לספקי שירותי יישומים (ASPS), המאפשרים להם להתחרות בשוק ה- ASP הגדל, והצפוי להגיע בעולם ל- 25.3 מיליארד דולר עד סוף 2004 (לפי הערכת דטהקווסט).
_____________________________

סקר

טל: 09-8922444 פקס: 09-8922440
לפרטים: ניר דונת
כתובת אינטרנט: www.seker.consult.com

עיתון אלקטרוני דו שבועי בנושא שיווק ממוקד וניהול קשרי לקוחות חברת הייעוץ הניהול "סקר" החלה להפיץ עיתון דואר אלקטרוני דו-שבועי העוסק בנושאים של שיווק ממוקד ומפולח (אחד לאחד), ניהול קשרי לקוחות (CRM), שירות לקוחות, מועדוני לקוחות, שיווק באינטרנט ועוד.
_____________________________

פוליקום ישראל (לשעבר אקורד רשתות)

טל: 03-9251444 פקס: 03-9211571
לפרטים: אמנון שחר
כתובת אינטרנט: www.accordnetworks.com

פוליקום הדגימה את מוצריה החדשים בכנס e-learning ו- EXPO

פוליקום הדגימה בכנס e-learning ואקספו, שהתקיים בוושינגטון, בין התאריכים 17-20 לאפריל, את המוצרים הבאים: ה - (GW-25)Accord Gateway, המאפשר למשתמשים לתקשר באופן חלק באמצעות קול ווידיאו בין רשתות IP ורשתות מיתוג מעגלים מסורתיות כמו T-1, E-1 ו- ISDN, ומכלול הניהול של אקורד, המאפשר תמיכה בנקודות קצה של יצרנים מובילים בתעשייה ומראה איך ניתן לפשט את הקמת הועידות והשליטה בהן.
_____________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

קומפאק מדווחת על הכנסות של 9.2 מיליארד דולר לרבעון הראשון של השנה

קומפאק דיווחה על תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת הכספים שלה, שהסתיים ב - 31 במרץ 2001. ההכנסות לרבעון הסתכמו ב - 9.2 מיליארד דולר. הרווח הנקי לרבעון היה 200 מיליון דולר, שהם 12 סנט למניה מדוללת, תוך עמידה בתחזיות הרווח של החברה. התוצאות אינן כוללות הפרשה חד-פעמית של 249 מיליון דולר לארגון מחדש שתוביל לחסכון של 500 מיליון דולר וכן הכנסה של 75 מיליון דולר מהשקעות. ברבעון המקביל אשתקד היו הכנסות החברה 9.5 מיליארד דולר, הרווח הנקי 296 מיליון דולר, או 17 סנט למניה.
_____________________________

קומפרייס

טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il

חיל האויר בחר במחולל היישומים דלפי לפיתוח פרוייקטים עתידיים

חיל האויר בחר במחולל היישומים דלפי של חברת התוכנה בורלנד, ככלי הפיתוח שלו לפרוייקטים עתידיים לשנים הבאות. ההסכם האסטרטגי שנחתם עם חברת קומפרייס מקבוצת קומסופט ופורמולה, נציגת בורלנד בישראל, כולל גם העברת קורסים למדריכים של חיל האויר, על-ידי מומחי קומפרייס.
_____________________________


TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

משלוח של מאות דגלי ישראל הועבר על ידי חברת TNT לאירופה

TNT העבירה עבור הקרן הקיימת לישראל משלוח של מאות דגלי מדינת ישראל ודגלי קק"ל לקהילות היהודיות ברחבי אירופה. מדובר במשלוח של מאות דגלים, דגלוני לאום וכן שרשראות וקישוטים המעוטרים בסמלי חיילות צה"ל, וסמל הקק"ל. המשלוח ישמש את הקהילות היהודיות באירופה, במהלך טקסי יום הזיכרון ויום העצמאות של מדינת ישראל שיתקיימו בשבוע הבא.

תאריך:  29/04/2001   |   עודכן:  29/04/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משפטו הציבורי של האסיר אריה דרעי מתנהל בימים אלה בתיק הציבורי. העניין במשפט מועט יחסית: התקשורת איבדה עניין, גם הציבור הרחב. אין כותרות גדולות מהמשפט. גם אין סקופים המעוררים סערה ציבורית. ואין בכך פלא: המדובר בעניינים שאירעו לפני יותר מ-13 שנים.
27/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
כיצד מאפשרת המערכת המשפטית את רדיפתו של רפי פלד; וכיצד היא "משחקת" שוב ושוב לידי גורמים המגישים עתירות סרק. מקרה מבחן.
27/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
ביום 8.5.01 יערכו הבחירות החדשות הפורמליות לארגון הסתדרות המורים. כתבתי "פורמליות", שכן בפועל - אין בחירות אמיתיות (בין מועמדים). המועמד הריאלי היחיד לתפקיד מזכיר הסתדרות המורים הוא מורה-גמלאי, העומד בראש סיעה שמרבית חבריה הם מורים-גמלאים.
27/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
קבוצת אי.די.בי. עומדת למכור רבע ממניות חברת נשר. זו אחת החברות הגדולות במשק. שוויה נאמד בכ-800-600 מיליון דולר. המכירה עלולה להעמיד את יונתן קולבר במצב מביך. הפרטים להלן.
24/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים

22/04/2001  |    |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
בלינקן לוחץ על ישראל לעבור מאופציה צבאית לאופציה דיפלומטית (מו"מ), למרות שלקח 17 שנות שלטון חמאס מראה כי הפסקת-אש ומו"מ משדרגים את טרור חמאס, המהווה סניף של טרור "האחים המוסלמים", ...
רון בריימן
רון בריימן
המשוחררים בשלב הראשון (כמה חיים וכמה מתים?) הם כסות להקרבת החיילים לשבי אינסופי (גורל רון ארד?) בידי החמאס    חובה קדושה היא לדרוש את כל החטופים והשבויים בו-זמנית ולא בשלבים, שלבים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il