|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תוקפנות, תעמולה, אימפוטנציה, ותקווה

כנגד התוקפנות הערבית חסרת המעצורים ועתירת המצלמות, מתנהלת תעמולה עוינת מבית, המביאה אותנו לידי אימפוטנציה, ואת הערבים לידי מימוש השיבה דה-פאקטו האם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולטפל בחזית התעמולה כבחזית לכל דבר? מסר לתנועת התקווה
25/02/2008  |     |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
מלחמה בכפפות משי - מלחמה מיותרת [צילום:AP]

   רשימות קודמות
  הפסיכולוגיה של השמאל
  תזכורת למאיר שלו
  האף של פינוקיו והשוהדא
  כמה נקודות (חילוניות) למחשבה
  מה הפתרון - ניפוץ מיתוסים

ראינו בשנים האחרונות לאיזה אבסורד נקלעת מדינת ישראל, המתנהלת על פיהאג'נדה של השמאל: נסיגה משטחים, פירוק ישובים, מימון וחימוש ה"מתונים" כביכול במחנה האויב, ושאר המצאות הגניוס היהודי, אשר מרוב "מזרח-תיכון-חדש" נקלע להוצאות ענק גם במישור הכלכלי (גדר, מיגון ואבטחה בסדר גודל שלא היו נחוצים בעבר וכדומה), מעבר להשפלה מתמשכת ומבזה, וקורבנות "שלום" בנפש ובגוף.

מי שקידש את הקונצנזוס לכאורה, ואת התדמית שלנו בעולם, מוצא את עצמו גם כן מול שוקת שבורה: לא רק שמעמדה של ישראל לא השתפר בעקבות נכונותה לפשרות מרחיקות לכת, אלא כל זב חוטם עם מצלמה יכול לעצור מהלך צבאי בגלל פורונקל על ישבן פלשתיני ופגיעה כלשהי ב"חפים מפשע" שיבבנותם אומנותם.

תמיד יש מי שאוזנו כרויה להאזין לעלילות דם, ונפשו כמהה לראות יהודים מתנצלים ומתפתלים להזים את השקר. על נקודה רגישה זו יודעים הערבים לפרוט, והתוצאה היא שהצבא שפמפמו לו שהוא החזק ביותר במזרח התיכון, אינו אלא אימפוטנט המוציא את תסכוליו על מנודי הקונצנזוס- לכאורה, הקלאסיים: אלו שמפגינים את לאומיותם ויהדותם יותר מכל-המתנחלים.

אגב, איני בטוחה כלל שהצבא המצרי לא יותר חזק מצה"ל אבל זה נושא לדיון אחר, על "הישגי" הנסיגה מסיני: פרק חשוב בהפקרות, שעוד נסבול ממנו קשות עם התבססות טרוריסטית בסיני, ולא רק בגלל מצריים עצמה.

נראה שהיהודים חוזרים בצעדי ענק למעמדם הטבעי הכנוע הטבוח והמושפל, כפי שהועיד להם העולם הערבי, מאז קמה הריבונות היהודית בארץ ישראל, אשר תכליתה הראשונה היא לפרוץ החוצה ממעמד זה, ולאפשר ליהודי להגן על עצמו, ביתו ואדמתו, בכוחות עצמו.

למזלנו, הערבים אינם בעלי כוח איפוק רב במיוחד, ולמרות הכישרון שלנו להירדם בשמירה, הם לא מאפשרים לנו להתחמק מלראות לפחות את העובדות, גם אם כל מיני עקומי-מוח ימצאו דרך מעוותת לפרשן אחר כך כל סטירה כליטוף, או להסביר למה היא "מגיעה לנו". היציאה מעזה מראה לנו בבירור מה יקרה בכל טריטוריה שניסוג ממנה: אין ואקום בטבע.

הניסיון ואף רק האיום לפרוץ את הגבול הישראלי, מראה לנו מה יקרה אם ניסוג מיהודה ושומרון: תחילה יתמלא השטח בקיצוניים ביותר מבין הערבים שיהגרו לשם מארצות ערב, במסווה של "פליטים פלשתינים" (וזאת לא ספקולציה אלא דברים מפורשים שאמר בזמנו עראפאת, ואף הוסיף כי מיליונים אלו יהפכו את חיי היהודים בפלשתין לגיהינום). בשלב ב' הם יצעדו לתוככי הקו הירוק בהמוניהם, ויממשו את "זכות השיבה" דה-פאקטו. למותר לציין, מה יעשו ערביי ישראל או חלקם לפחות בנסיבות אלה.

איפה יהיו אז כל חכמי חלם שאמרו: "הם שם ואנו כאן" או "יותר קל להגן על גבול מוגדר בקווי 67 מאשר להיות כובשים" או "בעיה דמוגרפית שיוצרת בעיה לדמוקרטיה" או "כשיהיה להם מה להפסיד הם לא יהיו אלימים" וכיוצא בזה, אמירות מנותקות מכל מציאות פוליטית בין צדדים לסכסוך, אי פעם.

כדי להקדים את הרעה צריך לנקוט כמה צעדים:

  • ללמוד מהגויים איך נוהגים באוכלוסיה אזרחית של האויב בעת מלחמה. למשל: בריטניה מול גרמניה הנאצית. שלא להזכיר כיצד נהגה ארצות הברית באזרחיה ממוצא יפני במלחמת העולם השנייה.

  • לא להיבהל מזה שיגנו אותנו מהאו"ם ועד שמום. ככל שאנו יותר רגישים, כך יותר מנצלים את רגישותנו. ולא להיבהל מזה שלא יסחרו איתנו ויחרימו אותנו: מחרימים את מי שחלש ומוכה, והכול בסופו של דבר ביזנס.

  • להקים משרד תעמולה אפקטיבי, שמנחה אותו קו תוקפני ולא פייסני. לומר בפה מלא כי נמאס לנו להיות שק החבטות של הפיגור והשנאה הערביים, ושל הצביעות והעצלנות המערביים (ושל האנטישמיות של שניהם). במאזן עלות מול תועלת ב-15 השנים שחלפו מאז אוסלו, נמצא שהשקענו ושקענו, ואם חפצי חיים אנחנו, זה הזמן לעשות רברס ולא להתנהג כמי שמהלך על ביצים.

  • להצהיר בכל הזדמנות שהאחריות לכל הידרדרות תחול על ראש הפלשתינים ושולחיהם, ומכיוון שלא בא לנו להיטבח, אין לנו ברירה אלא במידת הצורך לגרש ולהרוג כל מי שמשתייך לעם האויב. אין לנו ילדים למלחמות מיותרות, ומלחמה שבה מתנהגים לאויב בכפפות משי, היא מלחמה מיותרת שתעצים את מספר הנפגעים שלנו. במקביל: לא להירתע ולא להיבהל אם כתוצאה מהפצצת תהלוכה של החמאס, דבר שמזמן היינו צריכים לעשותו, נהרגים ילדים פלשתינים. זהו שיעור מאלף להוריהם והורי חבריהם, גם אם כל האו"ם ואירופה יעמדו על הרגליים האחוריות ויכשכשו בזנבם.

  • להסביר שזה אינו רק מאבק לוקלי: אם יצליח לפלשתינים מצעד המסכנים-לכאורה, אירופה היא הבאה בתור (וקוסובו תחילה). את ראש הנחש יש לקצוץ בעודו קטן.

  • להדגיש את השקר בתעמולה הערבית, המתעלמת מבעיית הפליטים היהודים מארצות ערב, שהיא בעיית הפליטים האמיתית. כמו כן, לחשוף את השימוש במוטיב "היפוך היוצרות" המתעלם מן העובדה שלמעשה אנו היהודים, מיעוט החי תחת תכתיב ערבי, גם אם סממניו הכיבושיים אינם בוטים עדיין כי יש להם עוד מה לסחוט מאיתנו במצבנו הנוכחי.

  • על כל פרובוקציה ערבית לספח שטחים ולהקים התנחלויות נוספות. זה יפגע הן בכבוד הערבי ובנקודה הרגישה שלו: האדמה. ואגב: זה גם יסייע לפתור את מצוקת הדיור במרכז הארץ. רעיון חברתי מעין כמוהו.

  • ויותר מכל: חשוב להעמיק את ההסברה הפנימית, אחרי שנות דור של שטיפת מוח שמאלנית, ובמקביל להוציא מחוץ לחוק תנועות תומכות באויב, במיוחד אלו הממומנות על-ידי גורמים זרים.

בעניין האחרון יש לי מסר לתנועת "התקווה": זה שיש לכם אתר נחמד באינטרנט, זה טוב ויפה, אבל לא מספיק שיווקי. זה לא יכול להתחרות במסה של כתבלבי השמאל במגוון ערוצי הטלוויזיה והרדיו, ששואלים את אותן שאלות מטופשות ולועסים את אותן תשובות חבוטות והרסניות.

הציבור אינו טיפש אולי, אבל יש גבול לעמידות שלו בפני שטיפת מוח דורסנית שמסממת אותו. הבעיה היא שהציבור מסומם מנטאלית ומיואש נפשית. מעבר לפעילות האינטרנטית, מצאתי בזמנו שמאוד יעיל לחלק חומר צרוב על דיסקים במקומות הומי אדם כמו תחנות רכבת למשל. אלו מקומות שיש בהם הרבה צעירים וחיילים, אשר למרבה הצער ישאו בתוצאות העגומות של ההפקרות השמאלנית,
וייאלצו להילחם במלחמת העצמאות השנייה הממשמשת ובאה.

אפשר להפיק סרטונים קצרים שתכניהם ומסריהם שונים, לשאול את השאלות הנכונות ולהציע את התשובות והדרך. דיסק זה לא דבר שנזרק לפח בקלות, ניתן לצרוב ממנו עוד עותקים, להפיץ בבסיס או בעבודה או במוסד חינוכי, וככה לעקוף את "אובדה" המשמיצה את חיילי צה"ל (אלף תחת עין) ותוכניות דומות שהציבור העייף נאלץ להתפטם בהם ברבצו מול המסך אחרי יום עבודה.

אנשים לא מודעים למשל לכתב עת מעמיק ונבון כמו "נתיב", בגלל העדר חשיפה טלויזיונית. צריך למצוא דרכים להחדיר את הרעיונות האלה לציבור באופן אקטיבי, כמו שהתקשורת מקדמת את רעיונות השמאל. אתר באינטרנט זאת עשייה יפה, אבל מדי פסיבית.

תאריך:  25/02/2008   |   עודכן:  30/07/2008
דורית שנהר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוקפנות, תעמולה, אימפוטנציה, ותקווה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול אבידור
26/02/08 11:48
 
דורית שנהר
26/02/08 17:49
 
שאול אבידור
26/02/08 19:03
 
דורית שנהר
26/02/08 23:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מטוס מנהלים חדש בחברה הוא כמו צעצוע יקר, וההטבות ממנו ברורות. הן מתבטאות בעיקר בתחום הנוחות, אך מבחינות אחרות הוא פחות מרגיע. העלויות הן נושא אחד כזה: מטוס המנהלים אינו זול למשתמש, והעדפתו על טיסה מסחרית בנסיעה לחו"ל תעלה פי כמה וכמה - ואפילו כשמדובר במחלקת עסקים או מחלקה ראשונה.
25/02/2008  |  דרור מרום  |   מאמרים
במשך שנים ניסו היקבים הישראלים למשוך את תשומת לבו של רוברט פרקר, הגורו של עולם היין הבינלאומי. פרקר, שנחשב למבקר היינות החשוב והמשפיע ביותר בעולם, שכל אמירה שלו יכולה לחרוץ גורלות, לא התוודע עדיין לנפלאות היין הישראלי. רק לאחר שהיינות הישראלים זכו באין סוף פרסים בשלל תחרויות בינלאומיות ולאחר שצברו הכרה כיינות מעניינים ורציניים, הבין גם פרקר שהוא לא יכול להתעלם מהיין הישראלי. לאחר שערך טעימה למבחר יינות ישראלים מובחרים ציין פרקר בחוות דעת מנומקת, כי "לישראל יש תעשיית יין אמיתית אשר ראויה לתשומת לב הלקוחות".
25/02/2008  |  מיכל נאמן  |   מאמרים
מועצת אירופה קבעה כי על ישראל להסיר את הסגר המוטל על רצועת עזה, לפתוח את המעברים, להפסיק את הלחימה, ולהתרגל לקסאם. ועל זה אמרה שרת החוץ ציפי לבני כי מועצת אירופה מנותקת מן המציאות.
25/02/2008  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
עשרות אלפי פלשתינים מתכננים ליצור (ב', 25.02.08) שרשרת אנושית ממסוף רפיח שבדרום רצועת עזה ועד למעבר ארז שבצפונה, וזאת במחאה על המצור הישראלי על הרצועה. במערכת הביטחון חוששים שאלפי פלשתינים יחליטו לצעוד לעבר ישראל במה שעשוי להיראות כהחלטה מקומית וספונטנית, כפי שהיה בפריצה הספונטנית - המתוכננת בגבול רפיח כחודש.
25/02/2008  |  יוסי עבדי  |   מאמרים
בשעה טובה ומוצלחת יוצא ראש ממשלתנו לבקר ביפן. נו טוב, ממלא אין לו כל פתרון לבעיית הקסאמים הנופלים מדי יום על ראשם של תושבי שדרות והסביבה. עוד חמש מנהרות חשפו חיילינו בעזה? גם עם זה אין מה לעשות.
25/02/2008  |  דמיטרי רייזמן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
שדרות: בן 10 נפגע קשה מקסאם  /  איציק וולף
"ירי לעבר הפלשתינים יהיה פשע חמור"  /  איציק וולף
"ישראל מתכננת להקים בית מקדש"  /  יהונתן דחוח-הלוי
הרהורים על ההסברה וחדלונה  /  יהונתן דחוח-הלוי
מי הרס את הסיכוי לשלום?  /  יוסף דוריאל
לאן נעלם תהליך אנאפוליס?  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il