|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

חדשות היי-טק (9)

עיקר החדשות מס' 280 לשבוע של ה - 24.6 - 1.7
25/06/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  חדשות היי-טק (8)
  ראיון השבוע - עם ערן לסר, מנכ"ל משותף במנטרג'י
  חדשות היי-טק (7)
  ראיון השבוע - עם גיל אלון, מנכ"ל השלוחה הישראלית של היידריק אנד סטראגלס
  חדשות היי-טק [7]


מינויים חדשים


ערן פפר (29) מונה למנהל שיווק של קבוצת אדאנת לעסקים


זהו תפקיד חדש בחברה אשר נעשה בעקבות הקמת קבוצת אדאנת לעסקים לפני כחצי שנה. פפר יהיה אחראי על תחום השיווק של הקבוצה כולה ויעסוק בעיקר בשיווק הקבוצה כנותנת פתרון אינטגרלי ללקוח במגוון תחומים: תקשורת, אבטחת מידע, יוניקס, NT, בסיס נתונים ועוד. טרם הגיעו לקבוצת אדאנת לעסקים ייסד ערן את חברת BMYPC וכיהן בה כסמנכ"ל שיווק ומכירות במשך שנתיים. לפני כן עבד כשנתיים במשרד המשפטים וקודם לכן הקים את מועדון "האומן 17" בירושלים והיה אחראי על שיווק, מיצוב ומיתוג המועדון במשך כ- 5 שנים. ערן בוגר כלכלה ושמאות מקרקעין, המכללה למנהל.


סער בר-און (29) מונה למנהל פיתוח עסקי בחברת VNC

זהו תפקיד חדש בחברה אשר נוצר כחלק מתהליך של הרחבת פעילות החברה ושינוי מיצובה מחברה העוסקת ביזמות טכנולוגית לחברה המעניקה פתרונות מתקדמים בתחום הטכנולוגי. במסגרת תפקידו יהיה בר-און אחראי על איתור פרוייקטים פוטנציאליים ויצירת קשרים עם חברות לשיתופי פעולה. בתפקידו הקודם עסק בר-און בניהול פיתוח עסקי לבתי תוכנה בחברת מיקרוסופט. לפני כן עבד כמנהל תיקי לקוחות בחברת אינדיק וקודם לכן עבד בויזה אלפא כמנהל מכירות אזורי. בר-און הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים, אוניברסיטת מנצ'סטר.


אופיר רביאל (30) מונה למנהל תחום לוגיסטיקה בחברת המשלוחים הבינלאומית TNT

אופיר רביאל, 30, מונה למנהל תחום לוגיסטיקה בחברת המשלוחים הבינלאומית TNT, הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, שירותי דואר ושירותי לוגיסטיקה בינלאומיים. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על תחום הלוגיסטיקה הכולל ניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטיים של לקוחות TNT. אופיר בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, מכהן גם כמנהל התפעול של TNT ותפקידו החדש מצטרף לתפקידו זה.

עיקר החדשות


אדאנת מקבוצת איי.די.בי


טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il

Packeteer מציגה הקצאה דינמית של רוחב פס

חברת Packeteer, ספקית מערכות להגדלת ביצועי יישומים המיוצגת בישראל ע"י אדאנת תקשורת, הכריזה על הוספת יכולות הקצאת רוחב פס דינמית למנויים וסיווג VLAN, לתוכנה עליה מבוססת מערכת תעבורת היישומים PacketShaper, דרך 5 PacketWise ומערכות לניהול רוחב פס. תכונות חדשות אלה מאפשרות אספקת רוחב פס סקלאבילית, שהנה קלה לתצורה ופריסה ומאפשרת לספקי שירות לספק רוחב פס לאלפי משתמשים באותה קלות כמו למשתמש אחד.
________________________


אורקל ישראל


טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

מברכת על החלטת בית המשפט לבטל את זכיית נס במכרז ה- ERP

בעקבות עתירתה של אורקל ישראל (Oracle), החליט שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט יהונתן עדיאל, לבטל את החלטת משרד האוצר לפיה זכתה חברת נס במכרז למחשוב רוחבי כולל (מערכות ERP) עבור הממשלה, ולחייב את המדינה בהוצאות המשפט בסך 30,000 שקל בתוספת מע"מ.
________________________


מודעה אפקטיבית - תקשורת שיווקית לגיוס ושימור עובדים

מודעה אפקטיבית מקבוצת דורן תקשורת/BBDO Hi-Tech מספקת מערך נרחב של שירותי תקשורת שיווקית המסייעים לארגוני היי-טק וטכנולוגיית מידע במשימה הקשה של גיוס עובדים ושימורם:

  • מודעות דרושים ותדמית
  • מבצעי חבר מביא חבר
  • תקשורת וקמפיינים פנים-ארגוניים

כדי לדעת יותר: רועי קורן, מודעה אפקטיבית, טל. 09-7750775, דוא"ל: roy@doran.co.il

מעוניינים לקבל מדי חודש פקסעיתון "גיוס נעים" המיועד למנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס? שלחו פרטיכם להדס אשכנזי: hadas@doran.co.il.
________________________


אינטל


טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il

קרייג בארט, נשיא ומנכ"ל חברת אינטל, ביקר בישראל
בארט הגיע לישראל בכדי לבקר את 5,200 עובדי אינטל ישראל ובכדי לעמוד מקרוב על הפעילויות של אינטל בארץ. במהלך ביקורו, פגש בארט את ראש הממשלה. "לאינטל ישראל היסטוריה ארוכה של הובלה טכנולוגית במחשוב ובתקשורת", אמר בארט. "אני מאוד שבע רצון מהמצב של הפעילויות שלנו בישראל. פעילויות הייצור ומרכזי התכנון מייצרים חלק מהשבבים ומהמוצרים המתקדמים ביותר של אינטל, ומרכז הפיתוח שלנו מתמקד בפתרונות רישות ובפתרונות ניידים מובילים".
________________________


א.מ.ת מיחשוב


טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

Sun Microsystems ופיליפס יפתחו פתרונות MPEG-4
קונצרן האלקטרוניקה ומוצרי החשמל פיליפס וחברת המחשבים Sun Microsystems, ישתפו פעולה בפיתוח של פתרונות מולטימדיה זורמת (streaming multimedia) עבור השווקים המתפתחים של מדיה בפס רחב, וידאו לפי דרישה והשוק האלחוטי הנייד.
________________________


ברוד-נט


טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

ברודויז'ן חושפת את הדור הבא של פורטל ארגוני

ברודויז'ן, המיוצגת בישראל ע"י חברת ברוד-נט, חשפה יוזמה חדשה שנועדה לקדם את האימוץ של פורטלים ארגוניים כפלטפורמה אסטרטגית עבור e-business, עם שירות עצמי מותאם אישית ועבודה שיתופית. לב הכרזה זאת הוא השקת BroadVision InfoExchange Portal 6.0, הדור הבא של טכנולוגיית e-business ופורטלים. יותר מ- 100 ארגונים ממגוון רחב של תחומים - כולל וול-מארט, טושיבה אמריקה, נ.סי.ר ואחרים - כבר אימצו את BroadVision InfoExchange Portal 6.0 להעצמת מיזמי הפורטל הארגוני שלהם.
________________________


ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

קורס חדש בג'ון ברייס הדרכה: "עיצוב אינטראקטיבי"

ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מנטרג'י וגולדפיש אינטראקטיב מקבוצת BBDO מכריזות על קורס חדש: "עיצוב אינטראקטיבי". הקורס בא לכסות תחום חדש יחסית של התמחות בהבנה ויישום מתודיקה של סביבה אינטראקטיבית, הסטודנטים יעברו תהליכי למידה מקוריים וירכשו כלים והבנה עמוקה של הנדסת אנוש וממשקים בסביבות אינטראקטיביות שונות. בקורס ילמדו בין השאר: אפיון ממשקים, עיצוב ועריכת ממשקי תפריטים בסביבת אינטראקציה גבוהה, אנימציות אינטראקטיביות, עריכת סאונד, עיצוב ממשקי אינטרנט, עריכת סרטים ועוד.
________________________


גולדפיש אינטראקטיב


טל: 09-9577555 פקס: 09-9577556
לפרטים: אלי פיש
כתובת אינטרנט: www.goldfish.co.il

אתר אינטרנט לעמותת שלום אלימות

עמותת "שלום אלימות", הפועלת למיגור האלימות במערכת החינוך ובחברה כולה, השיקה בימים אלה אתר אינטרנט. האתר הוקם בהתנדבות על ידי גולדפיש אינטראקטיב, סוכנות אינטראקטיב בינלאומית מקבוצת BBDO. האתר מציג את מגוון הפרוייקטים שמציעה "שלום אלימות" לבתי הספר, החל בפעילות ארוכת טווח לכלל התלמידים וצוות המורים וכלה בפעילויות בנות שבוע ובסדנאות חד יומיות. גולת הכותרת של האתר הנו חדר השקט, המציע דרכים להירגע באמצעות מדיטציה מודרכת ומוסיקה מרגיעה. כתובת אתר האינטרנט: www.shalom-alimut.co.il.
________________________


היידריק אנד סטראגלס (Heidrick & Struggles)

טל: 03-6137210 פקס: 03-6137220
לפרטים: גיל אלון
כתובת אינטרנט: www.heidrick.com

גיל אלון: ביקוש והיצע בשוק המנהלים הנוכחי
הסברה המקובלת כיום בשוק גורסת שכמעט ואין מחסור בשוק העובדים בהיי-טק באופן כללי, ובהיצע המנהלים ה"פנויים" באופן מיוחד. ואכן ניתן לקבוע בצורה חד-משמעית שרמת קורות החיים המגיעים אלינו היום עולה בממוצע על פני אלו שהיו מגיעים עד לפני חצי שנה ויותר. התבוננות מעמיקה מעלה שאכן יש היצע הולך וגדל של מנהלי פיתוח וכן מנהלי דרג-ביניים בפונקציות השונות. אולם כמו תמיד, מנהלים שמוצאים את עצמם בימים אלה (מרצונם ושלא מרצונם) בשוק העבודה הבעייתי יגלו מציאות מורכבת, ואכן קיים חוסר התאמה מסוים בין ביקוש והיצע.
________________________


הי-טק סיטי

טל: 03-6255292 פקס: 03-6255245
לפרטים: ענת גלעדי
כתובת אינטרנט: www.hitechjob.co.il.

למעלה מ- 45 אלף איש ביקרו ב"הייטק CITY" שננעל בסוף השבוע

למעלה מ-45 אלף איש ביקרו בעיר הווירטואלית של חברות ההייטק "הייטק city", בה נערך בשבועיים האחרונים יריד תעסוקה לדורשי עבודה בתחום ההייטק. בעקבות ההצלחה, מתכננים היזמים בחודשים הקרובים להשיק יריד תעסוקה נוסף עם פיתוחים ושכלולים נוספים. "הייטק City" עלתה לאוויר באמצעות אתר הדרושים הייטק ג'וב. כ- 33% ממבקרי העיר העבירו באמצעותה קורות חיים למשרות בתחום ההייטק.
________________________


VNC


טל: 03-5377006 פקס: 03-5377008
לפרטים: עופר ירדן
כתובת אינטרנט: www.vnc.co.il

חברת VNC השלימה מהלך של מיתוג מחדש (Branding)

חברת VNC השלימה מהלך של מיתוג מחדש, שנוהל על-ידי חברת Corporate Branding Israel. תהליך המיתוג נעשה במסגרת שינוי מיצוב VNC מחברה אשר עסקה בפרוייקטים לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הקו החדש תואם לעיסוקים העכשוויים של החברה ולפעילותה הנוכחית. במסגרת תהליך המיתוג מחדש, הכולל עיצוב סמל מסחרי חדש (לוגו), עדכנה החברה את אתר האינטרנט שלה, החליפה הניירת, המעטפות, כרטיסי ביקור, ברושורים, פרוספקטים וכד'.
________________________


יוניסיס


טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

יוניסיס מציעה פתרונות לבחירות ושירותי מצביעים

יוניסיס הצטרפה לועדה של ארגון OASIS לבחירות ולשירותי הצבעה טכניים , שמפתחת תקנות להחלפה מובנית של מידע בתוכנה, בחומרה ובין ספקים שעוסקים בכל ההיבטים של מתן שירותים טכניים לבחירות ציבוריות או בחירות בארגונים פרטיים. יוניסיס פיתחה פתרונות קצה לקצה בכדי להתמודד עם הצרכים והדרישות של שוק הבחירות. פתרונות אלה מקיפים את כל השלבים במעגל הבחירות: זיהוי מצביעים, רישום, אימות, עריכת הצבעה, עריכה בטבלאות ודיווח.
________________________


יעל תכנה ומערכות


טל: 09-7639333 פקס: 09-7660444
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com

חברת המחקר פורסטר: טיבקו היא ספקית טכנולוגית האינטגרציה המובילה

חברת המחקר פורסטר ציינה את חברת התוכנה טיבקו כמובילה בתוכנות האינטגרציה. פורסטר השוותה את תוכנת האינטגרציה ActiveEnterprise 3.0 של טיבקו ומצאה אותה עדיפה על תוכנות מתחרות מחברות SeeBeyond, Vitria,CrossWorld וwebMethods-. פורסטר מסכמת שתוכנות אינטגרציה הן "נשק מפתח" בתשתית של חברות, התאגידים המובילים ומשלבי המערכות הבולטים בעולם בכל מגזרי השווקים עושים שימוש בפתרונות אינטגרציה של טיבקו מזה 15 שנה.
________________________


לוסנט


טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com

לוסנט ויבמ חתמו הסכם שת"פ עולמי בתחום המוצרים והשירותים

החברות לוסנט טכנולוגיות ויבמ חתמו על הסכם לפיו יבמ תכלול את קו המוצרים של לוסנט כחלק מהשירותים שיבמ גלובל סרוויסס מספקת לספקי שירותי רשת וארגונים. ההסכם כולל את מוצרי לוסנט ופתרונותיה בתחום רשתות נתונים, סלולר ואופטיקה. בין המוצרים הללו נכללים: פתרונות אבטחה על גבי הרשת VPN (Virtual Private Network), VoIP, רשתות אופטיות המבוססות על טכנולוגית OptiStar של לוסנט, רשתות סלולריות, פתרונות להפצה ולהעברת תוכן באינטרנט, פתרונות תוכנה לניהול רשת ועוד.

________________________
מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

הכנסות חברת התוכנה SAS המשיכו לגדול בשנת 2000 בקצב דו-ספרתי

חברת התוכנה SAS, המיוצגת בישראל על-ידי מיה מחשבים, הודיעה כי הכנסותיה בשנת 2000 גדלו ב- 10.1 אחוז (16 אחוז לפני התאמות שערי מטבע) ל- 1.12 מיליארד דולר - השנה ה- 24 ברציפות של גידול דו-ספרתי בהכנסות החברה. הגידול בהכנסות הונע על-ידי ההתרחבות המהירה של שוק הפתרונות האנליטיים המאפשרים לארגון להפיק תובנה מנתונים - במיוחד בתחומי e-business וניהול קשרי לקוחות (CRM).
________________________


מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)


טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas חשפה את התוכניות לתמיכה בבסיס נתונים Oracle9i

חברת Veritas הודיעה על האסטרטגיה שלה לתמוך בבסיס הנתונים Oracle9i של אורקל. בסיס הנתונים משפר זמינות, ביצועים ויכולת ניהול עבור הלקוחות שמתכוונים לנצל את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת של אורקל. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. המוצר הראשון ינצל את הפונקציה של Disk Manager באמצעות Oracle9i של אורקל. תמיכתה שלVeritas בDisk Manager- של אורקל מבטיחה שרמת הביצועים לא תרד כאשר נפח הנתונים יגדל במהלך הזמן.

________________________
נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

נבחרה כשותפה טכנולוגית של חטיבת התקשורת הגלובלית של לוקהיד מרטין

נובל, הספקית המובילה של תוכנות תשתית לקישוריות ולאינטרנט, הודיעה כי לוקהיד מרטין גלובל טלקומוניקיישן (LMGT), המעסיקה 4,000 עובדים בעולם עם הכנסות של מעל מיליארד דולר, תשלב את תוכנת נובל בפתרונות ושירותי e-business אותם היא מספקת ללקוחותיה הגלובליים.
________________________


נטוויז'ן


טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il

חנות בשמים חדשה באינטרנט תמכור מוצרים במחירים הנמוכים ביותר בישראל

חטיבת המסחר האלקטרוני של נטוויז'ן השיקה השבוע חנות בשמים מקוונת, מבית מולטי סחר, המוציא לאור של קטלוג CALL PERFUME. כתובת האתר www.callperfume.co.il. החנות מצטרפת למתחם הקניות בפורטל נענע ומציעה לגולשים מבחר עצום של בשמים במחירים הזולים ביותר בארץ. האתר מכיל עשרות מותגים לנשים ולגברים המסודרים במחלקות לפי סדר אלפבית, בשילוב מנוע חיפוש מתקדם המקל על ההתמצאות.

________________________
סימנטק ישראל

טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com

תוכנת האנטי וירוס של סימנטק למחשבי כף יד זמינה בישראל

חברת סימנטק, העוסקת באבטחת מידע באינטרנט, הודיעה על התחלת השיווק בישראל של תוכנת האנטי וירוס למחשבי כף יד. התוכנה פותחה במיוחד להגנה על יישומי כף יד מפני וירוסים, סוסים טרויאנים והתקפות קוד זדוניות. סימנטק, יצרנית תוכנת האנטי וירוס "נורטון אנטי וירוס", תשווק את תוכנת האנטי וירוס למחשבי כף יד הן בחבילת הגנה כוללת למחשבים אישיים ומחשבי כף יד - Norton Anti Virus 2001 Proffesional Edition (250 ש"ח), והן ליישומי כף יד בלבד - Symantec AntiVirus for Palm OS (160 ש"ח).

________________________

סיסקו

טל: 09-9700000 פקס: 09-9700444
לפרטים: דולי שטרייף
כתובת אינטרנט: www.cisco.com

סיסקו ובינת תקשורת יקימו רשת תקשורת באוניברסיטת בן גוריון בשווי 3 מיליון דולר

חברת סיסקו, יצרנית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם, ובינת תקשורת זכו במכרז לשדרוג והרחבת רשת התקשורת המקומית (LAN) באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. במסגרת השדרוג יסופקו, לראשונה, ברחבי הקמפוס תשתיות לשירותי תקשורת מתקדמים כגון טלפוניית IP, שירותי רשת אלחוט, שירותי אספקת תוכן ושירותי אבטחה מתקדמים. הפרוייקט ימשך 3 שנים בעלות תקציב מוערך של כ- 3 מיליון דולר.
________________________


SecureNet


טל: 03-7544661 פקס: 03-7544634
לפרטים: דובי אופיר
כתובת אינטרנט: www.securenet.co.il

247 מליון תעודות דיגיטליות יונפקו בעולם בין השנים 2000 ל- 2002

מחקר חדש של קבוצת Giga Informations מעריך כי 247 מליון תעודות דיגיטליות יונפקו בעולם בין השנים 2000 ל- 2002, עלייה רצינית משנת 1999 בה הונפקו 25 מליון תעודות. לדברי אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט , המתמחה בנושא אבטחת מידע, מערכות PKI וחתימות דיגיטליות: "גורם מרכזי בעלייה הגדולה בשוק החתימה הדיגיטלית הוא החקיקה וההכרה בחתימה הדיגיטלית כשווה חוקית לחתימה הרגילה. לפחות 20 מדינות, כולל ישראל, כבר העבירו חוקי חתימה דיגיטלית".
________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: מוטי סדובסקי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

חתמה על הסכם רב-שנתי חדש עם איסטמן קודאק

Sun הודיעה, כי חברת איסטמן קודאק בחרה בה להיות הספק המועדף עבור תשתית סביבת ה- ERP (ניהול משאבים ארגוניים) הגלובלית ועסקי ה- Info imaging של קודאק. Sun זכתה בחוזה זה לחמש שנים, שהיקפו יעלה על 200 מיליון דולר, אחרי התמודדות מול ספקים מובילים של מערכות אחסון נתונים, זאת לאחר שהוכיחה כי תוכל ליישם סביבת אחסון שתספק לתשתית איסטמן קודאק סקלאביליות מרבית, יחד עם זמינות ואמינות הדרושות כדי לעמוד ביכולות של שרתי Sun המריצים מערכת הפעלה Solaris 8, בהם משתמשת קודאק.

________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

קומפאק תציע מערך שירותי לקוחות באמצעות האינטרנט

חברת קומפאק, יצרנית המחשבים האישיים המובילה בעולם, תאפשר ללקוחותיה לקבל מערך שירותים באמצעות האינטרנט. השירות החדש שקומפאק מציעה - Services@clickspeed - יכלול ארבעה מרכיבי שירות הכוללים פתרונות למניעת בעיות, שירות עצמי, שירותי תמיכה ושירותי ניהול קשרי לקוחות (CRM) מבוסס אינטרנט.
________________________


קומפרייס


טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il

SAP ובורלנד חוברות לשילוב סביבת פיתוח ג'אווה

חברת התוכנה SAP, ספקית מובילה של פתרונות תוכנת e-business, ובורלנד, המובילה בפלטפורמות הטמעת e-business, הודיעו על הסכם שמאפשר ל- SAP לשלב ולהשתמש ב- Borland Jbuilder, שתהיה סביבת פיתוח ג'אווה המועדפת של SAP ותהפוך לסביבת פיתוח ג'אווה המומלצת ללקוחות SAP בעולם כולו. טכנולוגיית SAP מספקת ארכיטקטורה פתוחה, אמינה וסקלאבילית, היכולה לטפל במגוון המלא של דרישות e-business וארגון.
________________________


COMMIL

טל: 03-9217770 פקס: 03-9217707
לפרטים: ירון סופר
כתובת אינטרנט: www.commil.com

קומיל הדגימה טכנולוגיה מהפכנית לתקשורת בתוך בנינים

קומיל, החברה המובילה בישראל בתחום התקשורת בטכנולוגית Bluetooth, הציגה את פיתוחיה החדשניים בכנס העולמי השנתי 2001 Bluetooth Congress, שהתקיים בין התאריכים 5-8 ביוני במונטה קרלו, מונקו. ההדגמה הטכנולוגית שהציגה קומיל כללה העברת וידאו ואודיו בזמן אמת בין מכשיר נייד המצויד ברכיב Bluetooth לבין רשת דמוית רשת סלולרית המנצלת את יתרונותיה של טכנולוגיית ה- Bluetooth כדי לאפשר תקשורת בתוך בנינים תוך ניידות מלאה.

________________________

TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

TNT מכריזה על מבצע קיץ: משלוח חינם לאירופה או ארה"ב

TNT, הספקית הבינלאומית של משלוחי אקספרס, שירותי דואר ושירותי לוגיסטיקה בינלאומיים, הכריזה על מבצע קיץ, בו מוצע ללקוחות חדשים להתנסות בשרות המשלוחים לאירופה או ארה"ב - בחינם. המבצע שיימשך עד 31.7.01 מציע ללקוחות חדשים לשלוח מעטפת מסמכים במשקל עד חצי ק"ג לאירופה או ארה"ב ללא תשלום, תוך התחייבות למשלוח שני משלוחים נוספים עד ל- 31.8.01.

תאריך:  25/06/2001   |   עודכן:  25/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חני לוז כותבת מדם ליבה:
כנגד פסיקת הנשיא אהרן ברק בפרשת "מצפה כרמים"; ברק התיר הקרנת 'תיבת תעודה' בשבת - הכוללת את דמותם של צעירים דתיים שצולמו והוטעו; חני לוז מעמתת את פסיקתה של השופטת דליה דורנר באותו עניין, עם זו של הנשיא ברק; מאמר תוכחה מקיף ומעניין
25/06/2001  |  חני לוז  |   מאמרים
- ההקשר הישראלי;
הנגיד הרצה בכנס השנתי בקיסריה - על הסכנה הכרוכה בהמשך הפעלת מדיניות האלכסון, על המדיניות המוניטארית אותה מוביל בנק ישראל ועל ההכרח לשמור על תקציב מרוסן
21/06/2001  |  דוד קליין, ד"ר  |   מאמרים
  • לשעבר ראש צוות עבירות מחשב ביאח"ה
20/06/2001  |  אוריאל שטרית  |   מאמרים
ש"י עגנון (שמו המקורי: שמואל יוסף צ'צ'קס), שנפטר בשנת 1970, היה אחד הסופרים הגדולים שקמו לעם ישראל. הוא כתב הרבה, וברגש.
הטענות שיש לרבים כנגד תוכנית הטלוויזיה של הבי.בי.סי. הן צודקות בעיקרן - אבל את עיקר חיצי הזעם יש להפנות כלפי מחנה הביילינים והיוסי שרידים בישראל. הוא זה שכינס "400,000 מפגינים" בכיכר מלכי ישראל בעיצומה של המלחמה על שלום הגליל, והוא זה שקרא לאריאל שרון "רוצח" גם במהלכה של מערכת הבחירות האחרונה - מערכה שבה הוכה מחנה השמאל בישראל שוק על ירך וקלונו נחשף במלוא כיעורו.
19/06/2001  |  חיים משגב, ד"ר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il