|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

הגדי ושותפיו הפוטנציאלים

מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
24/12/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
איפה את, אהובתי? [צילום: דוד אופיר]

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם גדי- שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, שעלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות. הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

שור עם גדי- זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ!

תאומים עם גדי- קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות והוא חסר ספונטניות, ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד. סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ!

סרטן עם גדי- שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן וייווצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!

אריה עם גדי- זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן.

בתולה עם גדי- זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות, אלא ההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

מאזניים עם גדי- שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

עקרב עם גדי- זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים, ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל.

קשת עם גדי- זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה, כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים.

גדי עם גדי- שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים. מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות!

גדי עם דלי- למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מהם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מידי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ!

גדי עם דגים- מזל דגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאוביו. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

קשת
החל משבוע זה יהיה נכון עבורכם לטפל בכל הנושא הכלכלי שלכם. נראה שעומדות בפניכם הזדמנויות חדשות שעד היום טרם מיציתם ולכן הגיע הזמן לברר את כל האפשרויות הקיימות. דבר ראשון על-מנת לשפר את מצבכם מומלץ לכם לצאת מהקיבעון המחשבתי שהיה לכם לגבי דרך ההתנהלות שלכם עד היום, וזאת כדי שתוכלו להיפתח אל ההזדמנויות החדשות העומדות בפניכם.

גדי
תקופת יום ההולדת שלכם מתחילה עבורכם בשפע של התחלות חדשות ואפשרויות מוצלחות. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם וגם הכוכב יופיטר המוכר ככוכב השפע נמצא בימיו האחרונים במזל שלכם ומבקש להעתיר עליכם מטובו. התקשורת תהיה הרבה יותר קלה עבורכם ותוכלו להעביר את דעותיכם בצורה ברורה כך שהקרובים לכם יבינו אתכם ויקבלו את דעתכם.

דלי
אתם נכנסים לתקופה מאוד עמוסה רגשית כיוון שמרבית הכוכבים עומדים לבקר בבית תת המודע שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שתהיו יותר פגיעים רגשית והפרופורציות שלכם עלולות להשתנות כתוצאה מפגיעות זו. אל תתנו למערכת העצבים הרגישה שלכם להשפיע עליכם. חובה עליכם בתקופה זו להקשיב לאני הפנימי שלכם, ובכל מקרה, האינטואיציה היא תמיד התשובה הנכונה לכם.

דגים
היחסים הבין אישיים מבחינה חברתית יתפסו אצלכם מקום ראשון בסדר העדיפויות. נראה שעד היום הייתם נחבאים אל הכלים ואולם עכשיו אתם מרגישים יותר צורך לבטא את עצמכם ולהעביר לאחרים את דעותיכם בתחומים השונים. הרצון שלכם לחופש עשוי לעזור לכם במטרתכם לשפר את מצבכם החברתי, כיוון שתהיו הרבה יותר ספונטניים ותרשו לעצמכם ל"חתוך" במקום שלא מתאים לכם יותר.

טלה
משבוע זה ולמשך כל החודש יש לכם סיכויים טובים לקדם את עצמכם בנושאי קריירה. המעמד שלכם יתחזק והממונים עליכם ישמחו לשמוע את דעתכם לגבי כל נושא שתחשבו אותו כמעניין ועם אפשרויות טובות לשיפור. גם אלו מכם שאינכם שכירים אלא עצמאיים יכולים לחוות תקופה מצויינת לקידום עצמכם. נראה שהעבודה הקשה שהשקעתם עד היום מתחילה לקצור את פירותיה.

שור
בתקופה זו מומלץ לכם למנף את כל ההתנהלות המקצועית שלכם עם גורמים חיצוניים, ובמידה וגם חו"ל יכול לבוא בחשבון הרי שזו הזדמנות מצויינת עבורכם לקדם את עצמכם. לימודים בנושאים חדשים שיקדמו אתכם עשויים מאוד לעזור לכם. נראה שגם היום אתם מחוברים מאוד לחברים קרובים שיכולים לעזור לכם ולקדם אתכם מקצועית. בקשו מהם עזרה אך היזהרו מבקשת עזרה בצורה אינטרסנטית מידי.

תאומים
נושאי השותפויות לגווניהם השונים יעסיקו אתכם מאוד משבוע זה. נראה שאתם צריכים להחליט עד איזה מקום אתם מוכנים לתת מעצמכם ולוותר למען האחרים, ומהו המקום ממנו לא תוכלו יותר להתעלם. גבולות היא מילת המפתח עבורכם וזהו הקו המנחה עבורכם על-מנת להמשיך ולהתפתח. נושאי כספים גם הם ימשיכו להיות משמעותיים עבורכם וזה הזמן עבורכם להחזיר אליכם כספים וחובות מאנשים.

סרטן
מרבית הכוכבים יימצאו אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות החל משבוע זה. עובדה זו מלמדת על כך שזהו הנושא הרגיש ביותר אצלכם בתקופה זו. נראה שיש לכם ציפיות לקבל מהקרובים לכם מעל ומעבר למה שהם מסוגלים להעניק לכם ועל-רקע זה אתם מתוסכלים. אין לכם על מי לכעוס אלא על עצמכם כיוון שאם תסתכלו על המידע שהיה לכם מראש על הנתונים בשטח, הרי שמרבית הציפיות היו בראשכם.

אריה
מירב הפוקוס שלכם צריך להיות מופנה אל נושאי עבודה ולקידום עצמכם. מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם עבודה כך שנראה שאתם בולטים מאוד בתחומכם ומומלץ לכם לנצל עובדה זו לתועלתכם. נראה שבנושאים בין אישיים עדיין אין לכם פוקוס מלא לגבי העובדות בכללותן ולכן אתם עשויים להיתקל בקשיים כתוצאה מחוסר ההבנה לה אתם נחשפים.

בתולה
מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית היצירה שלכם כך שהדבר המתאים לכם ביותר בשלב זה הוא לפתח את האני הפנימי שלכם בדרך יצירתית. אל תהססו לפעול בדרך שונה ממה שהורגלתם עד היום כיוון שאתם יוצאים עכשיו לדרך חדשה ולמעשה כמעט כל הדרכים כשרות כדי להביע ולממש את היצירתיות שבכם, וזאת כדי שאחרים יגלו אתכם ויבואו לקראתכם בבקשותיכם.

מאזניים
נושא המשפחה ייקח חלק מאוד פעיל בתוכניותיכם השבועיות. עובדה זו אמורה להתרחש בגלל הצורך הרב של האחרים בכם. אתם נמצאים במידה מסויימת בין הפטיש לסדן כיוון שאתם מאוד רוצים למצוא לעצמכם מקום שקט, ואולם בכל פעם אתם חווים אירוע חדש שמוציא אתכם משלוותכם. נראה שההתלבטויות ימשיכו גם בשבוע זה ואתם תיאלצו למצוא את קו האמצע.

עקרב
ימים אלה מצוינים לפתירת בעיות שנוצרו ביניכם לבין המשפחה שלכם. מומלץ לכם לעשות תיאום ציפיות עם הקרובים לכם ולוודא שאתם מתכוונים לדבר מסוים ואכן הקרובים לכם מבינים את כוונותיכם. תקבלו עזרה מאנשים קרובים שאינם במעגל המשפחתי הראשון שלכם וכל זה יעזור לכם לעבור תקופה של התלבטויות לגבי מה לעשות בהמשך. מבחינה חברתית עדיין לא הגעתם למקום לו אתם מצפים ועדיין יש במה להשקיע.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.
  • לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  24/12/2008   |   עודכן:  24/12/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בין מסעדות הגורמה של תל אביב יש רק מעטות שהסכינו להבין כי בצוק העיתים של המיתון המתרגש עלינו, אפילו סועדים מושבעים נאלצים להדיר את רגליהן מהן. אלה שאומנם הבינו, נאלצו לעשות אחת מן השתיים: או להתאים את עצמן למצב הקיים, או לנעול את שעריהן, לפחות עד יעבור זעם.
24/12/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
מהימנותו של מסד הנתונים של ארגון בצלם אודות ההרוגים באינתיפאדת אל-אקצה מפוקפקת, כפי שהראיתי בסדרת מאמרים שפורסמו באתר News1. במקרים רבים משמיט ארגון בצלם פרטים חיוניים ולעיתים אינו מדייק. הפעם אציג דוגמה בולטת נוספת לכך העשויה ליצור רושם של דיווח מגמתי.
24/12/2008  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
הרשימה שאישרה "הוועדה המסדרת" של מפלגת ישראל ביתנו - המונה חברים רבים כגון ליברמן, אביגדור, איווט וכו' - מוכיחה לנו את מה שמנסה אביגדור ליברמן לקבע בקרב הציבור הישראלי מאז הוקמה מפלגתו: ישראל ביתנו היא הליכוד האמיתית, השורשית, המקורית.
24/12/2008  |  עודד וגים  |   מאמרים
ביום שישי שעבר (19 בדצמבר) התבשרנו על סיומה הרשמי של הרגיעה (שנודעה בכינוי תהאדיה) ועל כוונת החמאס, יחד עם שאר הארגונים הפלשתינים, לחדש את ירי הקסאמים מעזה לעבר ישראל. אך האם אכן החמאס מתכוון לכך ומעוניין באמת בהסלמה צבאית?
23/12/2008  |  ד"ר רונן יצחק  |   מאמרים
מי לא נודב לתפקיד? - גנרל אלכסנדר הייג ואפילו ד"ר הנרי קיסינג'ר...
23/12/2008  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il