|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

המאזנים את המאזניים

מזל החודש, מאזניים, והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
29/09/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה, בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין-אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסטתית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין-אישיים. קשר סביר.

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזה. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה, והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוחות האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמות כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אוויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת, אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה שאתם לא שוכחים לעשות תיאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט שלא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת - הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים האחד את השני. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב ונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות האחד את השני בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לו בן/בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן - קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רבה, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות ייצאו מסופקים!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים, ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מומלץ לכם להשקיע כמה שיותר בשינוי תפיסת עולמכם האישי בכל הנוגע לקריירה. הקשיבו לאותות הפנימיים מתת-המודע שלכם, העוזרים לכם למגנט את התשובות.

מאזניים
נראה שכמזלות האוויר לא תמיד הייתם מחוברים אל תת-המודע שלכם ולכן, במשך כל התקופה האחרונה קיבלתם אינספור סימנים מהאני הפנימי שלכם, כיצד להתנהג ומה עליכם לשנות בחייכם. את היחסים הבין-אישיים שלכם עדיין נראה שלא שיפרתם במלוא מובן המילה כיוון שאינכם יכולים להיות חופשיים לגביהם. וזאת מאותן סיבות ישנות בהן ויתרתם על עצמכם לטובת האחר.

עקרב
מבחינה חברתית אתם עוברים מהפך מאוד משמעותי בגלל נסיבות חייכם שהשתנו ועדיין משתנות להן לאיטן. יש לכם הזדמנות לפגוש אנשים מעניינים ולהרחיב את מעגל החברויות החדשות שלכם. ייתכן שעכשיו, לפני תחילת תהליך יום ההולדת, תתחילו להרגיש בירידה אנרגטית, אך ככל שיחלוף לו הזמן תגיעו להבנה, שהשקט לו אתם זוכים עכשיו, מעולה עבורכם כדי להתחדש אנרגטית.

קשת
אתם בהתחדשות בכל הנוגע לחייכם המקצועיים. נראה שההסבה אותה עשיתם לאחרונה רק עכשיו קורמת לה עור וגידים, ואתם כבר יודעים כיצד למנף אותה עבור התקדמות בחייכם האישיים. מבחינה חברתית, יש לכם אינספור אפשרויות חדשות להעצים את הנוכחות שלכם ולהגיע לכל אותם מקומות שרציתם, אך בגלל נסיבות החיים לא הצלחתם בכך. הרשו לעצמכם יותר לנוח ולהתאוורר רגשית.

גדי
נושאי קריירה הולכים ותופסים להם תאוצה ונראה שאתם בהתלבטויות אישיות, רגשיות וכלכליות כיצד לפעול. יש לכם אפשרות להיות בקשר עם אנשים מחו"ל, אך עליכם לעשות זאת בזהירות המרבית כיוון שנראה שהדברים הולכים הרבה יותר לאט ממה שחשבתם ולמעשה, רק כאשר ייצא הכוכב סאטורן מבית המקושר עם חו"ל, העיכובים שלכם יתחילו להיעלם. מעבר כוכב זה יחול לקראת סוף 2009.

דלי
במידה שתתאזרו בסבלנות, הרי שבעוד חודש תתחילו להרגיש הקלה בכל הבעיות שצצו להן בכל התקופה האחרונה. נראה שנושאי עבודה עומדים להיות מופעלים בצורה מאוד בולטת. השקיעו כמה שאתם יכולים כדי שאחר-כך תוכלו להגיד שאכן הייתה זו תקופה בונה ומפרה, וגם האחרים הקשורים אליכם בקשרי עבודה יוכלו להגיד שאכן הייתם יצירתיים במיוחד. עובדה זו תעזור לכם כדי למנף את בעיותיכם הכלכליות.

דגים
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית הזוגיות, כך שנראה שעובדה זו מאוד דומיננטית אצלכם בכל הנוגע לתחומים אלה. הדבר היציב בחייכם כרגע, הוא חוסר היציבות שאתם חשים במובן הרגשי. אתם חיים בתנודות מאוד חדות ומצבי הרוח שלכם משתנים בהתאם. במידה שאתם מרגישים שהנסיבות כבדות עליכם, ואין לכם את מי לשתף, מומלץ לכם לפנות לייעוץ מקצועי שיעזור לכם לחזור לפרופורציות.

טלה
מבחינה חברתית זהו זמן טוב לארח ולהתארח. נראה שבית החברה שלכם עמוס בכוכבים ואתם יכולים להרשות לעצמכם לבלות כמה שיותר עם חברים קרובים, ואף לפתח את סגנון חייכם החברתי. אומנם היכולת ההישגית שלכם בתקופה זו אינה נמצאת בשיאה ואתם מתנדנדים בהחלטתכם כיצד לפעול, אך זהו זמן בו אתם חייבים לזרום עם השינויים, לבדוק היכן התקיעות ולשפר בהתאם.

שור
בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שנראה שאתם חווים שינויים מאוד משמעותיים בתחום זה. ההצעות החדשות שנופלות בחלקכם עשויות להיות מרתקות, מגוונות ומעניינות, וזאת בשל היכולת שלכם למצוא חברים חדשים במידה שתסכימו עם השינויים המתבקשים בחייכם. כדי להרגיע את עצמכם בתקופה זו, מומלץ לכם להעביר את זמנכם כמה שיותר במימוש יצירתיות ונתינת פתח לאנרגיה הרוחנית שבכם.

תאומים
בתקופה זו יהיה נכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם מחדש. בהחלט ייתכן שלאור הנתונים החדשים בחייכם, יהיה נכון עבורכם לפעול בצורה שונה מהרגיל. מרקורי, כוכב התקשורת המקושר עם המזל שלכם, נמצא בנסיגה במזל בתולה הנשלט גם הוא על-ידי הכוכב מרקורי ולכן, שילוב זה בא כדי להזהיר אתכם מאנשים אחרים בשטח שאינם חושבים כמוכם והתנהגותם עלולה לפגוע בכם.

סרטן
הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם את הכוח והאנרגיה להעביר את הימים, גם אם הם לא תמיד מסתדרים כפי שאתם רוצים. העובדה שעכשיו כוכב השפע בנסיגה לא מקלה עליכם כיוון שהוא משפיע אצלכם על כספים שמתקבלים מאחרים ולמעשה, עד לסיום הנסיגה עדיין ייתכן שיהיו לכם קשיים וחוסר הבנה. עובדה זו מתסכלת במיוחד כיוון שאתם רוצים תשובות ברורות במקום שעדיין אין פתרונות גם ליקום.

אריה
הכוכב מארס, המביא איתו עשייה, נמצא אצלכם בבית תת-ההכרה, כך שאתם הרבה יותר מחוברים אל תת-המודע שלכם ותוכלו לקבל משם את התשובות שיאירו את דרככם באינספור של דרכים. זה הזמן הנכון עבורכם לשנות את סביבת מגורכם הטבעית ולשפר לעצמכם את צורת החיים. היו קשובים לעצמכם ולימדו להבדיל בעזרת אנשי מקצוע בין האגו לאני הפנימי - ברגע שתצליחו בכך, תדעו שעליתם על דרך המלך.

בתולה
כוכבים רבים נמצאים במזל שלכם, עובדה המצביעה על תקופה אינטנסיבית במיוחד במרבית תחומי החיים. זה הזמן הנכון עבורכם לבטא במילים את מה שלבכם מרגיש. היכולת שלכם תהיה הרבה יותר מוצלחת ודווקא נסיגת הכוכב המשפיע עליכם, תחדד ותאיר אצלכם פינות שאתם צריכים לעגל וללטש בזמן שאתם באים במגע עם אנשים אחרים היכולים להשפיע על סגנון ומהלך חייכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  29/09/2009   |   עודכן:  29/09/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מהימנותו של מסד הנתונים של ארגון בצלם על אודות ההרוגים הפלשתינים באינתיפאדת אל-אקצה מפוקפקת, כפי שהראיתי בסדרת מאמרים שפורסמו באתר News1. במקרים רבים, משמיט ארגון בצלם פרטים חיוניים, ולעיתים אינו מדייק. הפעם אציג דוגמה בולטת נוספת לכך, העשויה ליצור רושם של דיווח מגמתי.
29/09/2009  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
בימים אלה, כשהתעשיה הצבאית הופכת בהדרגה מנכס אסטרטגי לנטל כלכלי, ועצם הישרדותה מוטל בספק בשל ניהול כושל ויומרני של העומדים בראשה מאז שנות ה-80 של המאה הקודמת – מן הראוי לזכור ולהזכיר את תרומתה החיונית להישגיו של צה"ל במערכות ישראל, כולל במלחמת יום הכיפורים.
29/09/2009  |  יוסף עברון  |   מאמרים
כחבר ממשלה, כשר הבינוי והשיכון ויו"ר ראש מועצת מינהל מקרקעי ישראל, אני מאמין שחשוב מאוד לבחון היטב את מה שקורה במציאות לפני שאנחנו מגבשים מדיניות קרקעית, כדי לדעת בבירור מה בעצם אנחנו רוצים להשיג בשביל אזרחי המדינה. ברור לכל שהחזקת הקרקע לנצח, כמות שהיא, תהיה חסרת משמעות בעתיד. לאחזקת הקרקע יש משמעות כשרוצים לחזק את המדינה, כשמבקשים לעשות שימוש בקרקע, אבל בסופו של דבר הקרקע צריכה לשמש את האזרחים ולא לשמש את המדינה. מן הטעם הזה ברור לי כי שכשאנחנו רוצים לגבש מדיניות קרקעית, עלינו לשאול את עצמנו לאילו יעדים אנחנו רוצים להוליך את המדיניות הזו והאם מה שהיה טוב בעבר מתאים גם לצרכים של היום. ברור כי יש דברים שצריכים לרענן, יש דברים שצריכים לשנות, אך כל השינויים האלה חייבים להיעשות בהתייחסות למצב הכלכלי וגם בהתאם למבחן התוצאה על פני זמן. ועל כן, מי שאמור לגבש מדיניות צריך לשקלל את שני הדברים יחד ולגבש מדיניות שאחרי דיון ציבורי מעמיק תוכל להפוך לתוכנית עבודה שעל פיה צריך לפעול.
29/09/2009  |  אריאל אטיאס   |   מאמרים
לעיתים קרובות כותבת יעל פז-מלמד באתר NRG של מעריב, ולעיתים קרובות אני בוחר שלא להגיב כיוון שדעתה ידועה לכל, ואיש לא יזיז אותה מילימטר ממה שלדעתה הוא קודש קודשים.
29/09/2009  |  יניב אקרמן  |   מאמרים
אחד השמות לחג הסוכות הוא "חג האסיף" - על שום שאוספים בתקופה זו את היבול והיא שמחה גדולה להם (אחד הביאורים למה נקרא החג "זמן שמחתנו"). ובכדי שלא יכנס בלב האדם הרגשה של גאווה ו"אגו", ויחשוב ולו במחשבה קלה - בזכות עמלי "השגתי" את כל זאת, מצווה התורה לצאת לסוכה, שם תרגיש כמה העולם הוא זמני. שם תבין כמה אתה כל כולך מחובר לבורא, שהוא המביא לך חיים, פרנסה בריאות וחיי אושר. חיים בסוכה במהלך שבעה ימים - חיים "בצילא דמהימנותא" (ב"צל האמונה" כלשון הזוהר הקדוש), מה שיחזק ויזכיר לאדם להכיר קודם כל את מציאותו בראייה ובפרספקטיבה האמיתית, ולאחר מכן - את זולתו - כי אם יכיר האדם את ערכו האמיתי וללא שמץ של יוהרה וגאווה, הרי שאז יראה הוא גם את מעלת חברו, ולא רק של עצמו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il