|   15:07:40
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הרפיסות של "המנהיג" נתניהו

נתניהו מגבה את ברק בנוגע להקפאה, אך מאידך חושש לגבות את שטייניץ ונאמן
16/12/2009  |     |   מאמרים   |   תגובות
בתקווה לזכות באהבתן של האליטות. נתניהו ה"חדש", רופס מתמיד ומועל בדין הבוחר

אינני יודע למה ומדוע בוחר מרגלית לסנגר בצורה כה גורפת על מערכת המשפט, אינני מבין מדוע הוא מתנהג כחסיד שוטה של "כנופיית שלטון החוק" של ביניש - משום מה זה מתחיל להזכיר לי את 40 שנות חברותו עם אולמרט שבמהלכן "לא ידע" דבר וחצי דבר על שחיתויותיו של חברו... עד שהתעורר... ומה לגבי השחיתות במערכת המשפט? האם גם כאן נרדם "איש האור" מרגלית?

נתניהו שחטף הכי הרבה מאותן האליטות בוחר להוריד את הראש ולהיכנע להן, והלא הוא נבחר בכדי לשנות דברים,אז היכן הרוח קרב שלו?

   רשימות קודמות
  האליטות בישראל שולטות ומהוות סכנה
  ישראל. רכרוכית. הייתכן?
  נתניהו - ימין או שמאל?
  גבירותי ורבותי: השמאל בפאניקה
  חיים סבן - עשיר בנכסים אך גלותי בנשמה

לפני כשבוע כתבתי על כוחן הרב של האליטות במדינה והתייחסתי ל-"מנהיגי" הימין אשר גם כאשר הם בשלטון אינם יודעים או גרוע מכך חוששים לשלוט!!!

ובכן הדוגמה האקטואלית האחרונה ממחישה ומדגימה זאת היטב.

הפרשה החדשה והתגובות בעקבותיה:

השבוע הזדעקו כל המי ומי כנגד ה-"אויב החדש", יובל שטייניץ.

על שום מה ולמה? וכי מה קרה?

ובכן, שטייניץ כמו גם נאמן ופרידמן לפניו, העז למתוח ביקורת על מערכת המשפט ה-"קדושה", הוא העז לומר כי בג"צ מתערב יתר על המידה בהחלטותיה של הרשות המבצעת-הממשלה.

הוא העז לומר כי לבג"צ אין את הכלים המקצועיים לבחון ולהחליט לכאן או לכאן בנוגע לשיקולים הכלכליים והביטחוניים של הממשלה.

הוא העז לומר כי בג"צ פועל ומתנהל בצורה מופקרת וכי פסיקותיו המופקרות עולות למדינה מיליארדי שקלים.

והחמור מכל הוא העז לומר את האמת.

לכל אותם אלו שיש להם ספק לגבי הפעילות של בג"צ, חוסר האובייקטיביות שלו והאינטרסים הזרים שלו מוזמן לקרוא את מאמרי הקודם ([קישור]). במאמר מוצגת החד-צדדיות והאיפה ואיפה שבהחלטות בג"צ-אשר לא האזרחים בראש דאגותיו ומעייניו אלא שימור כוחו, השפעתו על המדינה והאג'נדה הפוליטית שלו.

לכן כל אלו הגורסים כי הממשלה פוגעת בדמוקרטיה, ראוי להם כי יבינו כי הגולם (בג"צ) כבר מזמן קם על יוצרו...

וזה כבר מזכיר לי את זעקת הקוזאק הנגזל של התקשורת-שבכל פעם כאשר רוצים להקים עיתון או ערוץ ימני טוענים ה"ליברלים" בתקשורת כי זו תהיה תקשורת מגויסת מטעם...

וכי מה יש לנו עכשיו? התקשורת השמאלנית היא לא תקשורת מטעם? [אותו הדבר משול גם לגבי בג"צ והמקטרגים מטעם בג"צ.]

וראו מה קרה, בוקה ומבולקה - "יש לפטר את שר האוצר" אמר ח"כ יעקב אדרי ממפלגת קדימה "הנקייה", "שר האוצר אינו מבין את עבודת הבג"צ", טען הפרשן והמשפטן אביעד הכהן, "לשונו משתלחת ומופקרת" אמר השופט בדימוס אליהו מצא, והגדילו לעשות דן מרגלית והגודע מישאל חשין.

דן מרגלית שמשום מה יצא לו שם של עיתונאי ותיק ומוערך העז לכנות את שטייניץ כ-"פרידמניסט שיצא מהארון", "פרידמניסט" (למי שלא מעודכן במילון המונחים של "איש האור" מרגלית) הוא כינוי הגנאי (על משקל פשיסט) שהמציא "הנאור" מרגלית לכל אותם אלו שמעיזים להטיל ביקורת על ה-"סנהדרין" של בית המשפט העליון, זאת נוכח עמדתו הבלתי מתפשרת והלוחמת של השר הקודם דניאל פרידמן כנגד הגילדה והכנופייה שקיימת במערכת המשפט.

אינני יודע למה ומדוע בוחר מרגלית לסנגר בצורה כה גורפת על מערכת המשפט, אינני מבין מדוע הוא מתנהג כחסיד שוטה של "כנופיית שלטון החוק" של ביניש - משום מה זה מתחיל להזכיר לי את 40 שנות חברותו עם אולמרט שבמהלכן "לא ידע" דבר וחצי דבר על שחיתויותיו של חברו... עד שהתעורר... ומה לגבי השחיתות במערכת המשפט? האם גם כאן נרדם "איש האור" מרגלית?

ואילו הגודע מישאל חשין טען כי - שימו לב - "סגנונו של שטייניץ הוא סגנון משתלח ולא ראוי" וכי "לשונו בוטה ומשתלחת" - מזלו של שטייניץ אם כן הוא שהגודע חשין לא חזר ודיבר ב-"סגנון דיבורו העדין" על גדיעת הידיים, ומזלו הגדול אף יותר הוא שחשין לא הוסיף לכך גם "חיתוך לשונות"...

אך כידוע מה שלחשין "איש האור" מותר לומר בסגנונו ה-"עדין והציורי" ל-"חשוך" יובל שטייניץ אסור!!

היכן נתניהו

התגובות הללו לא הפתיעו אותי, אך מה שבכל זאת הפתיע אותי זו התנהלותו הבעייתית ושתיקתו של נתניהו.

היכן הגיבוי של רה"מ לשר האוצר שלו? האם נתניהו קיים בכלל?
מדוע נזעק נתניהו לגבות את ברק בעניין הקפאת הבנייה ו-"ההקפאה" של ההסדר עם ישיבת הר ברכה?

מדוע הוא כה חרד למה שהתקשורת תגיד עליו? היכן המנהיגות שלו? היכן אותה רוח קרב שאנחנו זוכרים מהקדנציה הראשונה שלו?

ובכן נתניהו בוחר ומעדיף להתנהל כראש ממשלה מהאו"ם-הוא לא מתערב, נותן לברק יד חופשית בכדי שזה ישקם את מעמדו הפוליטי ב-מפלגה האבודה ששמה "מפלגת האבודה", וכל זאת על חשבון פגיעה במתנחלים; הוא פוחד מהצעות חוק "לא פופולריות" אצל מעצבי דעת הקהל מטעם עצמם (מע"מ על פירות וירקות, מס בצורת, פיצול תפקיד היועמ"ש לממשלה) ובכל הנוגע לעסקת שליט הוא מגלה רפיסות מדהימה.

קם יורש לאיציק מרדכי?

ביבי מתחיל להזכיר לי בהתנהלותו את "ידידו" משכבר הימים הלא הוא יצחק מרדכי - "האלוף המהולל" מפרשת קו 300.

כזכור מרדכי מונה ע"י נתניהו לשר ביטחון בקדנציה הראשונה של נתניהו-ומאותו יום ש-מונה במקום להתעסק בביטחון החל להתעסק בתקשורת ובתוכניות ריאלטי...

כל החלטותיו נבעו לא ממה שטוב למדינה ולביטחונה אלא ממה שטוב לאיציק מרדכי ולרייטינג שלו אצל רודני התקשורת.

כך קרה שבמקום להתעסק במלחמה בטרור התעסק מרדכי בהקמת גדרות הפרדה... ובכל דבר אחר, ורק שחלילה וחס לא יתואר כמיליטריסט... וימני קיצוני...

כך במשך כל הקדנציה שלו עשה מרדכי זיג-זג פוליטי אחד גדול-ניסה לרקוד על כל החתונות ולהנות מכל העולמות.

בסופו של דבר מאס בו נתניהו ופיטר אותו.

והיום רחמנא ליצלן -נתניהו עצמו מתנהל באותה הצורה שהתנהל בה בזמנו מרדכי.

הוא חושש מביקורת תקשורתית, חושש מתפירת תיק נגדו... לכן משהה את כל ההחלטות שהוא עצמו מאמין בהן - אך חושש נעבך, ממשפט האליטות.

זוהי הסיבה שנתניהו בוחר לשתוק ולא לגבות את השרים נאמן ושטייניץ (כמו שלא גיבה בזמנו את השר בוגי יעלון ודבריו על "חובבי הציון" מ-"שלום עכשיו"), וזאת בניגוד לגיבוי האוטומטי שהוא מעניק ל-"איש החוק" אהוד- (מגן הפיליפיניות)- ברק.

מפתיע הדבר הלא כן?

נתניהו שחטף הכי הרבה מאותן האליטות בוחר להוריד את הראש ולהיכנע להן, והלא הוא נבחר בכדי לשנות דברים,אז היכן הרוח קרב שלו?

מדוע אינו משנה דברים? מדוע הוא כה חושש? מדוע אינו מגבה את שטייניץ ונאמן? מדוע אינו משנה את הרכבי האליטות בכדי שלא יפחד כ"כ להבא?

האם שקט תעשייתי מדומה כה נחוץ לו?

אה, שכחתי יש לו את אירן.

ובכן נתניהו נכנע לאמריקנים, נכנע לבינישים ולחשינים ולכל שאר האליטות כי נחוץ לו שקט תעשייתי נגד אירן.

ומה הלאה ביבי?

איזה תירוץ תכין לנו אחרי אירן?

מסקנה -

שוב ושוב אנו חוזים אם כן כי "ביבי החדש" הוא בעצם מריונטה של השמאל וכל עוד ישמור על פרופיל נמוך ויתן יד חופשית למהלכיו של ברק,ישהה החלטות.

נדרשות מפחד התקשורת וימשיך במדיניות התבוסתנית והרופסת - כל עוד יעשה זאת ימשיך להיות מאותרג חלקית (יש גבול בכל זאת...) ע"י התקשורת.

השאיפה שראש ממשלה "ימני" ישנה ולו במעט את "מאזן האימה" שיש בין הרשות הנבחרת-הממשלה לבין הרשות השופטת, התקשורת, האקדמיה, צה"ל, משטרת ישראל, ושאר האליטות שלא נבחרו שוב מתבררת כשאיפת שווא.

ראש הממשלה מעדיף לא להילחם ולשנות מציאות (כמו שעשה ושינה בזמנו היטב-כשר אוצר בתחום הכלכלי) אלא להיות מובל ולשמש כבובת מריונטה של ביניש וחבר מרעיה באליטות השונות.

במאמר הבא אכתוב על האליטה התקשורתית.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  17/12/2009
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרפיסות של "המנהיג" נתניהו
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אין מנהיג לליכוד
17/12/09 08:56
2
דר יוסף מנחם
17/12/09 09:45
3
jossy1
17/12/09 09:49
 
אלטרנטיבה טובה
17/12/09 14:56
4
יוסף----------
17/12/09 09:52
5
יהלומית
17/12/09 13:14
6
מטאטא
17/12/09 13:16
 
זכות קיום
17/12/09 15:00
7
קר'
17/12/09 14:52
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בחלם עירם של חכמים, התמעטו הגשמים והתדלדל האגם ממימיו. בצוק העיתים הושיבו הפרנסים חלמאי מלומד על המדוכה. ישב החכם עד שהמציא מכונה שמתפילה את מימי הים והופכת אותם למי שתייה מרנינים. פנו פרנסי החלמאים והחכם הממציא לנערי האוצר וביקשו תקציב כדי לייצר מספר מכונות שיתפילו את מימי הים ויזרימו שפע של מים חיים לאגמם הדועך. בתחילה הסכימו הנערים לבקשת הפרנסים אך ביום ההקצבה חלפה עננה מעל העיר והזליפה כמות נאה של טיפות גשם. קפצו הנערים את ידם והפרנסים שבו חפויי ראש לביתם. חלפה שנה, מפלס האגם ירד פלאים והפרנסים אצו רצו למשרד האוצר, שם שטחו את תחינתם בשנית באזני הנערים. "שובו מחר לקבל את הכסף" אמרו הנערים והחלמאים חזרו לבתיהם שמחים וטובי לב. למחרת בדרכם למשרד האוצר החל טפטוף מדאיג של נוזל דמוי טיפות גשם והנערים שבו וקפצו את ידם. כך התהלכו הפרנסים שנים ארוכות מביתם לאוצר ובחזרה וכסף אין. בייאושם החלו החלמאים להגות פתרונות חלופיים כמו לגרור מים בנודות ענק מווארשה הרחוקה או להמס את הקרחון העתיק שבראשו של הר חלם אך לא עלה בידם לממש רעיונות אלו (מחוסר תקציב), והם אף ננזפו קשות על-ידי החלמאים הירוקים על הכוונה לערער סדרי בראשית. אובדי עצות כתמיד הטילו הפרנסים "מס בצורת" שנגש במשכורתיהם של החלמאים המסכנים ושאעוותם עלתה לשמים.
16/12/2009  |  אלכס נחומסון  |   מאמרים
לרוב האוכלוסיה אין מושג איך וכיצד מבדילים בין אחריות השר לאחריות של פקידי משרדו. משפט זה מתייחס גם להחלטה שהתקבלה לפני כמה ימים, בה הוענקה להתנחלויות בודדות זכות למעמד של "עדיפות לאומית", טרם לוותה בהקצבת תקציבים. יש להניח כי כשאלה יינתנו, לא יהיו אלה השרים, אלא פקידיהם, שיקבעו מה יהיה היקפם.
16/12/2009  |  דן בבלי  |   מאמרים
תחת הכסות האקדמית, ישנם כמה פרשנים המנסים להכשיר את שרץ הסרבנות אליה קרא הרב מלמד לחיילי ההסדר באמצעות מילים יפות, או אמירות מסוג "אני מבין אותו, אך אינני מקבל את מעשיו". אין מניעה כלשהי להאמין שראש ישיבת הסדר משפיע על תלמידיו בדיוק כפי שמרצים באוניברסיטות משפיעים על הסטודנטים שלהם. מכאן ועד הפיכתה של אמונה זו לאמיתית, הדרך ארוכה עד מאוד. רק כסיל מסוגל לקבל את המשוואה הזו, כי בעצם העלאתה יש כשל לוגי וניסיון להטעות את ציבור הקוראים. האוניברסיטות אינן, בהגדרה, מחויבות לצה"ל בשום דרך שהיא. ייתכנו מכוני מחקר העובדים עבור הצבא לפי חוזים מיוחדים. אם מכון מסוג זה היה יוצא נגד הצבא, דינו היה צריך להיות זהה לדינה של ישיבת הסדר. שנית, באוניברסיטות נשמעות דעות מכאן ומכאן, ואין אחת המחייבת כפי שמחייבת דעת ראש ישיבה. אי לכך, מקומם שדווקא אנשים מתוך אוניברסיטות משמיעים טיעונים מופרכים. חיילים שהם סטודנטים אינם מקבלים פטורים שונים משירות צבאי ואינם משרתים פחות מאחרים. כל ההטבות שלהם מסתכמות בדחייה מפאת בחינה, לכל היותר.
16/12/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
קבלו ציטוט: "זו מצווה לשרת בצה"ל. ההלכה אומרת שצריכים לשמוע בקולו של המפקד בכל מה שקשור לפעילות מבצעית למלחמה מפני שהפרת משמעת, זה סכנת נפשות. צה"ל צריך להגן על עם ישראל ומדינת ישראל. זו המשימה שלשמה הוא קם" (הרב אליעזר מלמד לסיוון רהב-מאיר, חדשות ערוץ 2, 15.12.09). עוד מאותו ראיון: "מיד לאחר הנפת השלטים, כתבתי שאני לא תומך בזה. אילו היו שואלים אותי, הייתי אומר להם שאני נגד... אני מכבד את אלה שהניפו, מפני שאני מכבד את עמדתם... אני מחויב לבטא את האמת המצפונית שלי בלי שום לחץ"...
16/12/2009  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
במדינה של שאלות גדולות אין לשאלות הקטנות סיכוי. לעיתים יש להן מזל ומישהו מעלה אותן על הסרט הנע של הכותרות המתחלפות, והן פורחות לילה אחד ולבוקר הן שוב נובלות, אבל אין במזל הזה ולא כלום.
16/12/2009  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il