|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

נעמי חזן - פרופיל: לא מבחינה בין טוב לרע

מראיון שפורסם ב-nrg מעריב עולה כי יו"ר "הקרן לישראל חדשה" לא מבחינה בין עובדות לשקרים ובעלת אידיאולוגיה חסרת בסיס
15/02/2010  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   תגובות
נעמי חזן, יו"ר הקרן לישראל חדשה [צילום: פלאש 90]

   אהרון רול
מי רוצה ישראל חדשה

לחקור את הקרן החדשה-ישנה!
ח"כ דני דנון
מדוע נבהלו אנשי הקרן החדשה לישראל כשהעליתי תביעה לחקור מי שולח לה מימון ומהו מקור פעולותיה? * ח"כ דנון בקריאה לחקירה מיידית של הקרן
לרשימה המלאה

מדינת ישראל מפרנסת את מכפישיה
מנחם רהט
לא יאומן כי יסופר: הדמוקרטיה הישראלית המתאבדת, מממנת את הקמים עליה, באמצעות פטור ממס לתורמי הארגונים הפועלים בארץ ובעולם, להחלשת יכולת ההתגוננות של ישראל
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
סוגרים לשמאל את הברז

הראיון שנערך על-ידי עיתון מעריב ב-13 פברואר 2010, על-ידי שלום (המפרגן) ירושלמי עם נשיאת "הקרן לישראל חדשה", נעמי חזן, הינו במקרה הטוב מקומם. הגב' הזו הופיעה בו בכל אפסותה ושיגיונותיה האידיאולוגיים המעוותים ומהווה הסבר מאיר עיניים, לפקוחי העיניים, לפעילותה מנזקת-ישראל של הקרן וגרורותיה.


ברגיל הוא כי אנשים נורמטיביים בוחנים את העובדות שלפניהם באופן למצער אובייקטיבי (בגבולות נטייה אישית מסוימת), ומסיקים מסקנותיהם לאורן.

אצל החלק הזעיר בינינו, למצער כ-3% (זוכרים? מרצ!), ועוד כ-4% נוספים המגדירים עצמם אנשי הלוז הקשה של השמאל הרדיקלי, אמות המידה הינן שונות. הם אינם רואים את העובדות באותן המשקפיים שאנו הנורמטיביים רואים. לגביהם, העובדות הן המלצה בלבד וניתנות לכיפוף מולד, לסיבוב פרסה בן 180 מעלות אשר תתאמנה לגישתם האידיאולוגית. כבר ג'ורג' אורוול התייחס לתופעה בספרו האלמותי "1984".

אנו אומנם לא נוכל ואיננו חפצים להכריתם, באשר אל לנו להכרית אידיאולוגיה. משטרנו הדמוקרטי אינו יוצא נגד אדם בשל מחשבותיו, אלו הינן רכושו הבלעדי, מבצרו ומפלטו, אלא אך ורק בשל מעשיו, במידה שאלו יוצאים באורח פעיל נגד זכויות האזרח של האחר, ועקב פעולותיהם לקיעקוע המשטר הדמוקרטי. כל שנוכל הוא לצמצם את הנזק שהינם גורמים על-ידי חסימה או צמצום דרסטי של מקורותיהם הכספיים והדבר כמובן בידנו.

אחיזת העיניים של טיעוני "הקרן"

חייבים אנו בעצירה סלקטיבית מגובה בחוק כנסת אשר תמנע העברת כספי אתנן ל'סוכנים זרים', אירופים ואמריקנים, הגודשים עמותות ישראליות חתרניות. כל זאת חשוב ככפרות במידה שתתרשל פרקליטות המדינה באכיפת התקנות והיא "תיכשל"! - זה בדוק (שי ניצן, לא שכחנו!). הרי חבריה לא יצאו חוצץ נגד האידיאולוגיה תואמת "הקרן" של עצמם

האם זו ה'חזן' באמת ובתמים מאמינה כי יכולה היא לטשטש ולהעלים עובדות יסוד? האם היא באמת מאמינה כי טחו עינינו מראות את אלפי הפעילים, חברי עמותות השיטנה הישראליות שבמימון "הקרן לישראל חדשה" אשר משך שני העשורים שחלפו, דחסו, ועדיין דוחסים מדי יום ביומו את המטוסים לאירופה ולצפון אמריקה, באשר יוצאים הם, אצים-רצים ובהולים להוציא דיבת ישראל רעה באוניברסיטות, במוסדות שלטון, בארגונים חוץ-פרלמנטאריים, בג'יהאד (אופס, השמאל) העולמי כמותם ובעוד מרעין בישין כדוגמתם?

ועתה מייללת הקוזקית הנגזלת הזו באשר הוסרה המסכה המתעתעת מעל פניה ופני ארגונה, קלונה וקלון עמיתיה לאידיאולוגיית שיטנת ישראל נחשף לבסוף. אשר התנהל משך שני העשורים שחלפו בחדרי חדרים, במחשכים, נגלה לעיני כל עם ישראל. אכן הגיע הזמן. גם הגיע הזמן לנבחרינו בכנסת לעשות מעשה. במידה שיתרשלו בכך, הרי הם כמשתפים פעולה עם ארגוני השיטנה בינינו.

הסרת ההצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטארית לנושא, מעידה עד כמה העמיק הרקב, עד כמה חילחלה השפעת הקרן ותומכיה בחו"ל לתוככי הממסד השלטוני. כדי כך העמיקה הצחנה עד כי אין כנסת ישראל מסוגלת להגן עלינו היכן שנדרשת היא לכך.

גם הצעת החוק המוצעת כיום להגברת שקיפות המקורות הכספיים של עמותות בישראל משולה לקרח בתנור יוקד. הרי אנו כבר יודעים את המקורות הכספיים של העמותות שוטמות-ישראל. הרי אנו כבר יודעים כי מטרתן לקעקע את קיומה היהודי של מדינת ישראל. ומכאן כי חייבים אנו בעצירה סלקטיבית מגובה בחוק כנסת אשר תמנע העברת כספי אתנן ל'סוכנים זרים', אירופים ואמריקנים, הגודשים עמותות ישראליות חתרניות. כל זאת חשוב ככפרות במידה שתתרשל פרקליטות המדינה באכיפת התקנות והיא "תיכשל"! - זה בדוק (שי ניצן, לא שכחנו!). הרי חבריה לא יצאו חוצץ נגד האידיאולוגיה תואמת "הקרן" של עצמם.

הטיעון האינפנטילי כי הקרן מפנה ממקורותיה (מקורות העם היהודי של כולנו) גם לצרכים נאותים, אינו מחזיק מים. גם אדם המעביר זקן במעבר חציה ואחר-כך מתפנה לרצוח את רעהו אינו יוצא נקי מאשמת רצח למרות מעשהו הטוב המקדמי. תמיכת הקרן בארגונים ישראלים לגיטימיים משמשת עבורה אך כסות להפיס דעתם של התורמים בצפון אמריקה ושלטונות המס שם, המאפשר לקרן להופיע באצטלה חיובית אשר רובה ככולה אחיזת עיניים. במשפט הציבור, "הקרן" הינה אשמה כחטא עצמו, אנו למצער נשקול מכלול מעשיה בטיעונים לעונש.

ההיסטוריה חוזרת, כדרכה
צאצאיהם של אותם מהגרעין הקשה הקומוניסטי חיים בינינו עד היום כאשר החלב הקומוניסטי מעולם לא יבש מעל שפתותיהם. גם כיום נמצאים בינינו מספר עשרות אלפים מאלו אשר חלומות אספמיא טרוצקיסטים עדיין מפעמים בהם
▪ ▪ ▪

את הסיבות לכך יש לחפש עוד מזמני המהפכה הבולשביקית ב"אימא רוסיה" שבתחילת המאה העשרים. כבר הזכרנו לעיל מעורבותם המכרעת והרצחנית של יהודים באירועי פרוץ המהפכה הקומוניסטית. כעשור לאחר מכן החלו הטיהורים בצמרת הקומוניסטית על-ידי "שמש העמים" ובין הקורבנות הראשונים לכך היו כמובן וברגיל, ראשונים בתור היהודים ממחוללי המהפכה. הנותרים בחיים, מיהרו לארוז מיטלטליהם ולהגיע לארץ ישראל אשר בה הציונים השנואים עליהם (משום היותם יהודים וציונים, מתנגדי הקומוניזם), סיפקו להם מקלט אך משום היותם יהודים הנזקקים למקלט. למותר לציין, כי פליטי המשטר הקומוניסטי של ערב מלחמת העולם השנייה לא חשו אסירי תודה לציונים הארץ-ישראלים ופתחו מיד במלאכה עליה היו אמונים - דהיינו, חתרנות כנגד, הדרה ואף סיוע לרצח (סיזון גדול-קטן), של מתנגדים פוליטיים בישראל.

צאצאיהם של אותם מהגרעין הקשה הקומוניסטי חיים בינינו עד היום כאשר החלב הקומוניסטי מעולם לא יבש מעל שפתותיהם. גם כיום נמצאים בינינו מספר עשרות אלפים מאלו אשר חלומות אספמיא טרוצקיסטים עדיין מפעמים בהם. באורח שאינו כלל מפתיע, חופפים אותם חוגים קומוניסטיים פנאטים בדיוק נמרץ עם פעילי אותן העמותות השוטמות, נתמכי "הקרן לישראל חדשה" ובנותיה החוץ-פרלמנטאריות. מכאן גם יובן מדוע מעלים הם את נושא "הרדיפה המקארתיסטית" נגדם. לגביהם, החטוטרת הקומוניסטית, בה הינם שמחים, מעולם לא הוסרה מגבם. ומכאן, כל ביקורת הנמתחת עליהם נראית בעיני רוחם כרדיפה אחר קומוניסטים (ואכן כאלו הם).

על-מנת לעשות סדר בדברים שאירעו מעבר לים, נזכיר כי הסנאטור מקארת'י יצר "בהלת קומוניסטים" מעל ומעבר לדרוש ולנחוץ, וזאת על-מנת לקצור יתרונות פוליטיים אישיים, נראה כי הלה היה אמן פרופגנדה מוכשר. מאידך-גיסא, בל נשכח כי אכן היו תוכניות השתלטות וחתרנות נגד הממשל האמריקני, המגובות בכסף ובאמצעים מודיעיניים אחרים של רוסיה הסובייטית בתוככי ארה"ב של אז, תוך שימוש במשתפי פעולה קומוניסטים-אמריקנים מבפנים. המזימה הקומוניסטית אכן הייתה שרירה וקיימת (ב-1995 פורסמו מסמכי "ונונה", אוסף עצום של פענוח תשדורות סובייטיות, שחשפו כי רבים מאלו שמקארת'י האשים בקשרים עם הקומוניסטים אכן היו בקשרים כאלו ואחרים עם המשטר הסובייטי). העובדה כי החתרנות הקומוניסטית ה"אזרחית" נוהלה בשלומיאליות רבה ולא איימה למעשה על מדינה כארה"ב האמונה על נוהלי "הדמוקרטיה המתגוננת", היודעת להקיא חתרנים מבפנים גם ללא עזרתו של הסנאטור התזזיתי מקארת'י - אינה צריכה לשבש את מסקנת האירועים. ואכן, המדובר הוא בחתרנותה של מדינה זרה נגד אזרחי מדינה אחרת, תוך שימוש ב"אידיוטים מועילים" מבפנים, נוסח משנתו של החבר איליץ' לנין.

אולי מהאספקט הזה (וזה בלבד), אך מהפן ההפוך לכוונת המלעיזים נגד ארגון 'אם תרצו', ניתן למצוא דמיון בין החתרנות הסובייטית האנטי-אמריקנית של אז והחתרנות של "הקרן לישראל חדשה" האנטי-יהודית-ציונית של היום.

גם טענת ה"שוביניזם" הבלתי עניינית והקנטרנית בעליל שהעלתה חזן ("אילו הייתי גבר לא היו מדביקים לי קרן כזו על המצח. זה שוביניזם מהסוג הנמוך ביותר"), מעידה על זלזול עמוק בתבונתן של נשות ישראל ובניסיון נואל ופתטי לגררן לוויכוח היוצר בקיעים חברתיים נוספים בינינו בשם "מאבק מגדרי", וכל זאת למען אינטרס אישי צר של חזן עצמה. ובכן, לאור הטוקבקים הרבים של נשים בנושא, המסקנה המתקבלת היא כי נשות ישראל חכמות יותר מהמיוחס להן על-ידי הגברת הזו ולא נגררו לפרובוקציה הזולה הזו.

ומוסיף המראיין ומקשה: "ואז נישאר בתחומי הקו הירוק עם מדינה יהודית? מדינת כל אזרחיה?"

נעמי חזן: "זו תהיה מדינת העם היהודי, אבל לא רק של העם היהודי. כל מדינה היא מדינת כל אזרחיה" (הקורא מוזמן למצוא ההבדלים בין התבטאות חזן להתבטאות פלוני אהרן ברק: "ביהדותה של ישראל אין כדי לשלול את אופייה כמדינת כל אזרחיה").

כאשר אנו טוענים כי מטרת הקרן הינה הפיכת מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינה פלשתינית, הרי מזדעקת הגברת ביללות התחסדות לאמור: "שקר דיברתם". הנה ההוכחה מאחזת העיניים, דבר והיפוכו, מפיה שלה באשר לחתירתה של הקרן ונשיאתה להפיכתה של מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, דהיינו מדינה פלשתינית. אכן, מדינת כל אזרחיה אפשרית אך כאשר "יבוא המשיח" ואזי, נייחל כי "יגור זאב עם כבש".

המדינה זו אני

אולי ההתבטאות החמורה והמרעימה ביותר הפותחת צוהר אמת, אפל וחשוך-אידיאולוגית לעולמם המסוכסך של שוטמי-ישראל מהצד השמאלני קיצוני של המפה הפוליטית, הגיע בסיומו של הראיון אשר בו הכריזה חזן בנחרצות כי: "אני זו אהבת ארץ ישראל האמיתית. מי שאוהב את המדינה, שיחשוב כמוני". דהיינו - אליבא דחזן החוברת לידידיה מנוער "שמש העמים" הסובייטי ולואי ה-14 הצרפתי, הרי "המדינה זו אני". באם אתם הפלבאים הנבערים אוהבים את מדינת ישראל - עליכם לחשוב כמוני. ו'זו' עדיין מחציפה לדבר על מקארתיזם. עלבון לאינטליגנציה שלנו - קטן עליה. ועל כך נאמר: "ואידך זיל גמור". יסיק הקורא לעצמו את מסקנותיו מהנאמר.

הראיון עם חזן נשיאת הקרן לישראל חדשה
בעלת אידיאולוגיה בגרוש. נעמי חזן [צילום: פלאש 90]

חזן אינה סותרת ולו טענה אחת של ארגון 'אם תרצו'. אלא מה, הינה מתפתלת בתירוצי אידיאולוגיה בפרוטה על-מנת להצדיק את פועלה של הקרן שבראשותה. אך הינה מוסיפה חטא על פשע, היא אינה מזכירה כלל את פועלם הבוגדני של ארגוניה שלא בהקשר דוח גולדסטון

אדם מן היישוב, הקורא את נוסח הראיון (NRG מעריב, 13.2.2010), חייב לומר לעצמו: "רגע אחד, לא יכול להיות כי האישה העמומה-אידיאולוגית הזו אינה מבחינה בפירכות המהדהדות הנובעות מדבריה, לא יכול להיות כי אינה מבחינה בין טוב ורע". אך הנאמר בראיון מלמד, כי אכן 'חזן' אינה מבחינה בין מציאות לדמיון, אינה מבחינה בין עובדות לפירכות. האישה הזו הינה מוטציה המשותפת לאחוז מסוים (אמנם זניח) בקרב העם היהודי אשר התנהלות אנושית נורמטיבית אינה מסוג העניינים המשותפים לנו (האנשים מן היישוב) ולהם (המרחפים).

הראיון עימה ניסה להציגה באור חיובי, אך השיג את היפוכו של דבר. חזן אינה סותרת ולו טענה אחת של ארגון "אם תרצו". אלא מה, הינה מתפתלת בתירוצי אידיאולוגיה בפרוטה על-מנת להצדיק את פועלה של הקרן שבראשותה. אך הינה מוסיפה חטא על פשע, היא אינה מזכירה כלל את פועלם הבוגדני של ארגוניה שלא בהקשר דוח גולדסטון (אשר הינו חמור ומנזק לכשעצמו). לגבי דידה, כל הטענות נגד ארגונה מתמצים אך בנושא דוח גולדסטון העלוב הזה, וכל שאר הפעילות האנטי ישראלית הבוטה של ארגוני השיטנה הללו פשוט אינה קיימת. כמובן שהמראיין "לא טרח" כלל וכלל להעלות כל זאת. וכי מדוע שיביך בת ברית?

כבר ברל כצנלסון עמד לפני כ-80 שנים (והוא אינו היחיד), על אותה התופעה, על ההתנהלות המוזרה של לעומתיים-יהודים בשם אידיאולוגיה משיחית, אוניברסאלית ואלילית, של אנשים אשר יצר הקיום הטבעי המצוי בקרב כל יצור חי, אינו קיים בם. אלה אנשים אשר יצר ההרס העצמי ויותר גרוע, יצרם להרס הזולת - אחיהם, גובר על הצורך הקמאי שלהם לשרידות. אלו אנשים החיים בעולם של פנטזיות, עולם שכולו טוב. "אך נעשה זה וכך" - ממלמלים ומשננים הללו לעצמם בדבקות משיחית; "והכל יסתדר ואז "לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה"" - כך מפנטזים הם. הללו, בדיצתם לעבר עולם הדמיון, אינם מבחינים בין מותר לאסור, בין טוב לרע. הללו נתונים לדחף שאינו בר-כיבוש למלא את מאווייהם הפנימיים, אידיאולוגים ואחרים, ויהי מה.

חזן אינה היחידה ברפש הזה

אמנם נעמי חזן ראויה לכל גינוי כתומכת אדוקה בשוטמי ישראל, אך זו אינה ראויה לגינוי יותר מאשר כלל שכירי "הקרן לישראל חדשה" המונים כ-100 פעילים בשכר מפנק, יחדיו עם כל אלפי תומכי הקרן בישראל וכל עשרות אלפי הפעילים החיים, משמינים ובועטים בכולנו בהחצף פנים וברגל גסה, הפועלים במסגרת עמותות השיטנה הישראליות. כל האלפים הללו נגועים בחיידק המשיחי האלים הפוגע באחוזים ספורים בעמנו.

אל לנו, כאלו המאכלסים את המשטר הדמוקרטי הישראלי, לחסום את השור בדישו - דהיינו, גם אם דעותיהם של חוגים כאלו ואחרים בתוככי ישראל אינן מקובלות עלינו, גם אם אנו מתנגדים נחרצות לדרכם, עלינו להילחם בנחישות על זכותם לבטא את דעותיהם בחופשיות ללא מורא ומשוא פנים. אל לנו לחסום דעות אפילו שנתפשות בחוגים מסוימים כמזיקות לאינטרסים של מדינת ישראל, אך חובה עלינו לחסום בנחישות ובהחלט שלא ברגישות כל פעולות הגורמות נזק למדינת ישראל. עלינו לתמוך באלו המנהלים פעילות דמוקרטית פנימית אופוזיציונית לקואליציה שבשלטון במסגרת הכללים הדמוקרטיים המקובלים, אך בד-בבד עלינו לטאטא לשאול תחתיות כל פעילות מטעם ממשלות וארגונים זרים חוצה לישראל, המנסים להשפיע על הפוליטיקה הישראלית מבחוץ דרך "סוכנים זרים" בתוככי ישראל בנוסח סרטני-סימביוטי.

הבה ונבחן מספר התבטאויות מקוממות בראיון האמור:

טוענת חזן כי: "זו הפצת שקרים מקארתיסטית שמפמפמת לאנשים. זו הפרת זכויות האזרח שנגדה אני נלחמת. זו אווירה של עליהום על אחת שהפכו אותה לסמל הרוע".

מה, הגברת השתגעה? ביקורת לגיטימית ועניינית היא הפרת זכויות אזרח שלה ושל ארגונה? ביקורת לגיטימית היא לטעמה של זו "הפצת שקרים מקארתיסטית"? ניתן לחזן בראיון ארוך ומפנק להזים את שנאמר עליה ועל הקרן וגרורותיה בישראל, אך היא לא יכלה לסתור ולו עובדה אחת לרפואה המופיעה בדוח של 'אם תרצו'. ולכן פנתה להכפשות.

בעבר ומשך עשרות בשנים, הדיר, הפלה, סתם פיות ועיוות את זכות הדיבור באורח בוטה, גס ומתנשא אותו הצד השמאלי של המפה הפוליטית, את זה של צד המפה הימני. מעולם, אבל מעולם לא נשמעה הטענה בפי אנשי ימין אשר ללא עוררין - ועל כך אין חולק - כי הופלו לרעה במדינת ישראל, על אודות "רדיפה מקארתיסטית" נגדם. והנה, הפלא ופלא, משאך הוטחה הביקורת העניינית נגד "הקרן לישראל חדשה" ובנותיה, אלו העמותות החוץ-פרלמנטאריות, מיד צצה לה טענת "הרדיפה המקארתיסטית".

משורה קומוניסטית ישחרר רק המוות
מרב חברי העמותות שוטמות ישראל - הבאות מתוככי ישראל, הממומנות על-ידי "הקרן לישראל חדשה" משתייכים לגרעין הקשה של הקומוניסטים-הטרוצקיסטים במדינת ישראל
▪ ▪ ▪

הסכנה הטמונה באנשים הללו, במידה שנניח להם להעצים כוח והשפעה, הינה אדירה.

מרב אנשי הפוליטביורו הסובייטי בעת פרוץ המהפכה הקומוניסטית-בולשביקית היו יהודים אשר יצאו מגדרם להוכיח כי הינם יהודים "טובים", אלו בינינו הנואשים לליטוף ולבעיטה טובה ממגפי הפריץ, "הקדושים יותר מהפטריארך", אשר היו אחראים ישירים ונלהבים לרצח של מיליוני רוסים (ביניהם מאות אלפים מ"אחיהם" היהודים), הגלייתם והשמדתם הפיסית עקב דעותיהם הפוליטיות הנוגדות. סך הכל הושמדו (נרצחו) כ-20 מיליון אזרחים רוסים בהשתתפותם הפעילה ביותר של בני עמנו ואנו, הכיצד נישא את החרפה? אנו, המזועזעים וקרוב לוודאי כי נמשיך בזעזוע ובכאב למשך מאות שנים נוספות, בצדק ובדין עקב אירועי השואה האיומים שעברו על עמנו, מתעלמים מהאסון האדיר שהשיתו אותם מבני עמנו על האחרים אך משום דעותיהם הפוליטיות השונות. אך כמובן זה בסדר, הם הלא גויים, הלא הם היו בעלי אוריינטציה פוליטית לעומתית, הלא כן? זה תקין, הכל מותר, גם רצח חסר אבחנה בשם אידיאולוגיה שונה של מעטים.

למותר לציין כי מרב חברי העמותות שוטמות ישראל - הבאות מתוככי ישראל, הממומנות על-ידי "הקרן לישראל חדשה" משתייכים לגרעין הקשה של הקומוניסטים-הטרוצקיסטים במדינת ישראל. וכמובן כי חלקים נרחבים מהם מוצאים הצדקה מלאה ומעודדים באורח פעיל הכפשת ישראל על-ידי גולדסטון. כמוהו כמותם, הללו כולם כמהים להכרה הבזויה-הגלותית מהפריצים, אשר לעולם לא תגיע. דהיינו, אנטישמיות חוץ ואוטו-אנטישמיות פנים צועדות כאן יד ביד באצטלה הנכלולית והחלולה של "ביקורת לגיטימית על ישראל". בל נטעה, ביקורת הינה חיונית וחשובה לכולנו. משטר דמוקרטי תקין חייב לדעת להתמודד ולספוג ביקורת. אך משזו יוצאת ממחוזות אנטישמיים והופכת לארסית ושקרית - הרי היא פסולה לחלוטין, מהכא להתם.

תאריך:  15/02/2010   |   עודכן:  15/02/2010
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נעמי חזן - פרופיל: לא מבחינה בין טוב לרע
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ברל
15/02/10 12:25
 
מורה נבוכים
15/02/10 13:51
2
בדם יהודים תמימים
15/02/10 13:25
3
אסיר ציון בציון
15/02/10 13:32
4
שקיפות-ארגון צבור
15/02/10 13:52
5
אסף בן דור
15/02/10 15:06
 
קורא ותיק
15/02/10 21:35
 
א מ רול
15/02/10 21:53
6
אלי בן אליהו
15/02/10 18:56
7
הניה
15/02/10 23:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
קרנות רבות של ארגונים ופרטיים בעולם, תורמות לפעילויות של ארגונים יהודים בישראל. אחת הקרנות הגדולות והוותיקות היא "הקרן החדשה לישראל", שיש לה מדיניות של אג'נדה ייחודית, של תרומות גם לארגונים ועמותות ערביות בישראל.
17/01/2010  |  מתי דוד  |  מאמרים
לאחר שנחשפה במעריב האמת על פעילותה של NEW ISRAEL FUND המממנת ארגונים ועמותות, הפועלות נגד מדינת ישראל ובעד "זכות השיבה", דבר שגרם זעזוע בציבור, ובהלה בהנהלת הקרן, פרסמו 250 תומכיה מודעה בעיתון הארץ, נגד "מסע ההסתה והשנאה", מבלי להתייחס ולהשיב לעובדות שנחשפו.
10/02/2010  |  מתי דוד  |  מאמרים
כאשר התוודעתי לראשונה לקיומה של "הקרן החדשה לישראל", סברתי לתומי כי המדובר בגוף חצי רשמי הקשור באופן כלשהו עם מוסד ממוסדות המדינה.
04/02/2010  |  עו"ד יוסי דר  |  מאמרים
השבועיים האחרונים עמדו בסימן המאבק של תנועת "אם תרצו" נגד "הקרן החדשה לישראל", ומתברר מן התחקיר כי הקרן, שאמורה על-פי שמה לשמש קרן למען ישראל, משמשת קרן לנגח בה את ישראל. מתברר שכאשר קמה עמותה עם שם כה פטריוטי, יש צורך לבדוק את מקורותיה הכספיים, ואז נחשפות באחת המגמות של הקרן ונופלות המסכות.
14/02/2010  |  בלפור חקק  |  מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il