|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

דג טורף או דג זהב?

קווים כלליים לבני מזל החודש - דגים וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
17/02/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - דגים.

תאריך המזל: בין ה-19.2 ועד ה-21.3;

אלמנט המזל: מים, משתנה;

סמל המזל: שני דגים שוחים האחד מול השני;

איבר בריאותי רגיש: כפות רגליים;

נאמנות: ייתכן מצב של חיים כפולים, או נאמנות מוחלטת לבן/בת הזוג.

תכונות טובות של המזל:

אנשים מאוד רגישים לזולת, למצב הרוח הסביבתי ולכל אנרגיה שזורמת באוויר. אינטואיטיביים, מבינים, בעלי יכולת הזדהות, בעלי יכולת הקרבה ונתינה אמיתית לזולת, יצירתיים, פיוטיים, אנשים נעימים בחברה, בעלי יכולת הקשבה ובעלי יכולת ריפוי אנרגטית.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יושר, מחליקים מצבים כדי לא להתעמת עם נסיבות קשות, לא יודעים להגן על עצמם, בורחים מן המציאות על-ידי התמכרות כלשהי, מבולבלים, לא מעשיים, מניפולטיביים ומנצלים את היכולת שלהם להרגיש את הזולת לתועלתם האישית.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

שפע -
מחודש ינואר שנה זו נכנס כוכב השפע למזל שלכם, ומאחר שתהליך כזה מתרחש אחת ל-12 שנים, הרי שהשנה זוהי שעתכם הגדולה. ייפתחו בפניכם שלל אפשרויות שמהן תצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם. תוכלו להעשיר את חייכם האישיים. היזהרו מהשמנה, בעיקר בין החודשים אוגוסט לנובמבר 2010.

קושי - את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה קבעתם לפי מערכות היחסים שלכם, ואילו מהשנה הקרובה תהיו עסוקים בנושא הכספי והיכולת שלכם לממשו. עכשיו אתם כבר מבינים שכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק בעבודה קשה. עימותים בנושא זה עשויים להיות בין ינואר למאי 2010. עובדה זו תתרום לריחוק מאחרים וחיפוש תשובות בדרך רוחנית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ימי השבוע הקרוב יהיו מצוינים עבורכם להתחלות חדשות. נראה שכוכב השפע שהגיע למזל שלכם יעניק לכם פוטנציאל לממש תוכניות ומחשבות שכבר מזמן חשבתם עליהן.

דלי
בתקופה הקרובה תוכלו לעסוק בנושאי כספים כפי שכבר מזמן תכננתם. נראה שהאפשרויות העומדות בפניכם הינן לטובתכם. הרשו לעצמכם יעוץ מקצועי לפני שתחליטו על שינויים שאין מהם דרך חזרה. יכולת הדיבור שלכם תהיה במיטבה, כך שזה הזמן שלכם לפעול למימוש התוכניות ארוכות הטווח שלכם. גם חברים קרובים יעזרו לכם במימוש המטרות האישיות שלכם.

דגים
אתם לפני יום ההולדת שלכם ולכן אתם מרגישים מחוסרי אנרגיה יותר מתמיד ואולם, מרבית הכוכבים המתקרבים למזל שלכם יעניקו לכם תחושה של התחלות חדשות. הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ומעניק לכם ימים של נחמדות ותחושת פופולריות. אתם מקובלים בכל מקום בו אתם נמצאים, ומרגישים אהודים יותר מתמיד. ייתכן שמערכות ישנות יחזרו להעסיק אתכם - לכן, אל תסגרו אפשרויות.

טלה
בימים אלה אתם נמצאים בפני התחלות חדשות בנושאי הקריירה המתחדשת שלכם. נראה שיש לכם אפשרויות חדשות ואתם חייבים להשקיע את מלוא האנרגיה בקידום עצמכם. כמו-כן, אתם נמצאים בתקופה בה חשוב מאוד שתקשיבו לאני הפנימי שלכם, בכל פעם שאתם מתלבטים מה לעשות ומחפשים את התשובות הנכונות. אנשים חדשים שייכנסו אל תוך חייכם יעזרו לכם לפתור בעיות רגשיות.

שור
ההתקדמות המקצועית שלכם גרמה לכך שמבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו שינויים ומהפכים רבים. נראה שעכשיו אתם יכולים להתחיל ליהנות מאנשים חדשים שנכנסו אל חייכם. מומלץ לכם בתקופה זו לבדוק את הנכונות האמיתית של החברים שלכם לנתינה בזמן אמת. המשיכו לבטא בקול את תחושותיכם האמיתיות, והשקיעו כספים ביחסי ציבור כדי להוסיף ולטפח את הקריירה שלכם.

תאומים
אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינת הקריירה שלכם. זה הזמן הנכון לקדם נושאי עבודה שלכם כיוון שהמחשבה שלכם כרגע חדה ואיכותית. נראה שאנשים קרובים יעזרו לכם להתקדם וזאת בתנאי שתתנו בהם אמון. ייתכן שתיאלצו לנסוע אל מחוץ למקום המגורים שלכם, על-מנת להכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם להתקדם. למרות שלא תרצו לשתף פעולה, הרי שמומלץ לכם לעשות זאת.

סרטן
בשבוע זה מומלץ לכם לבדוק ולשפר את התקשורת הבין-אישית שלכם. יש לכם נטייה טבעית להיות מופנמים ולא לספר על החוויות האישיות שלכם, קלות או קשות, ולכן עכשיו אתם מתחילים להבין שהתנהגות זו היא מעין קיבעון מחשבתי שאינו מאפשר לאנשים שאוהבים אתכם לעזור לכם. ולכן, נראה שהחיים מזמנים לכם אירועים בהם אתם חייבים לפתוח את סגור ליבכם ולשתף את האחרים.

אריה
ימים אלה מאוד עמוסים ואינטנסיביים עבורכם. ומאחר שלא תמיד אתם בטוחים במעשיכם, הרי שזו סיבה טובה להתלבט ביחד עם חברים. נראה שאנשים שהיו בחייכם בשנים עברו מנסים לחזור אל תוך חייכם, והם אינם יודעים כיצד לעשות זאת, כיוון שהם מפחדים להידחות על ידכם. ולכן, כל קריאת כיוון מצד אנשים קרובים קחו אותה בשתי ידיים, ובואו לקראת הקרובים לכם שאוהבים אתכם ללא תנאי.

בתולה
לאחר תקופה ארוכה של קושי וחוסר ודאות, נראה שאתם שמחים עם ההתפתחויות החדשות בחייכם. הנושא של שותפויות בכל צורה שהיא, אם אישית ואם מקצועית, עולה שוב על הפרק ואינכם יודעים כיצד ליצור לעצמכם את סדר העדיפויות הנכון. בידקו תחילה מה נכון לכם מקצועית, והתחברו עם האנשים המתאימים, ורק לאחר מכן גשו לטפל ולחזק את החיים הרגשיים שלכם הזקוקים לדחיפה מחודשת.

מאזניים
מרבית הכוכבים מתרכזים עכשיו בבית העבודה שלכם ולאחרונה יש לכם יכולת לקחת אחריות על החיים. הכוכב סאטורן, שהתחיל לבקר במזל שלכם בחודשים האחרונים, נותן את אותותיו ואתם מבינים שכדי להתקדם בחיים צריך לעשות שינויים. לכן, נושא העבודה הוא התחום הראשון בו עליכם לבצע את השינויים, ואל תתביישו לקבל כל עזרה אפשרית מאנשים קרובים שירצו לעזור לכם.

עקרב
אתם עוברים מהפך בחייכם האישיים והמקצועיים, ולכן אתם מרגישים יותר נוחות ביחס לעצמכם ואפילו יכולת טבעית לחזור לקונכייה הפרטית והמוכרת לכם. כיוון שיותר נוח לכם עם הלבד שלכם, הרי שזה הזמן הנכון לפתח את הכישורים הטבעיים שלכם ולהיות יותר יצירתיים. זוהי תקופה של בשלות ובגרות פנימית שיעניקו נופך חדש להתנהגות שלכם, ויגרמו לכם להיות יותר פוריים מכל הבחינות.

קשת
אתם עוברים את אחת התקופות היותר קשות בחייכם כיוון שאתם מתמודדים עם נושאים ותחומים חדשים. תפיסת העולם שלכם חייבת להשתנות כדי לאפשר לעצמכם לקחת את ההתרחשויות ביתר קלות. בדרך כלל נהוג להגיד על הקשתים שהם קלילים, אך מסתבר שאין זה כך אצל רובכם ולכן, דווקא בתקופה זו, נסו בכל זאת למצוא את הקלילות שבכם, כיוון שרק היא תעזור לכם עכשיו לצאת מהקושי.

גדי
ההתעסקות הטבעית שלכם בתקופה זו היא ההיבט הכלכלי של חייכם ולכן, טבעי הדבר שנושאי כספים ופגישות סביב נושא זה יהיו מנת חלקכם היומית. ובכל זאת, נסו לעשות הפוגה קצרה בזמן הקרוב ולהשקיע יותר זמן, מרץ ואנרגיה לשיפור הסביבה בה אתם נמצאים ביום-יום. נראה שאתם רגילים למה שאתם רואים, אך קצת שינוי סביבתי ישנה את המקום מבחינה אנרגטית, בבחינת "משנה מקום משנה מזל".

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  17/02/2010   |   עודכן:  17/02/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוזר שעיתון ידיעות אחרונות הקדיש שישה עמודים בפתח המוסף 7 ימים, להגותו של אבינדב בגין. אומנם על פניו, יש כאן סנסציה לא קטנה. הנכד של מנחם בגין, לא רק שאינו ציוני, הוא אף מתכחש ליהדותו, לעמו, לדתו, ולמה בעצם לא? ובכל זאת אני בכלל לא בטוח שמנחם בגין מתהפך בקברו. בדמיוני אני רואה אותו נחלץ לרגע קט, ממנוחתו בהר הזיתים, תופס את נכדו האהוב, ומצמיד את הנשיקה הבגינית המוכרת, החמה והאבהית למצחו של נכדו האהוב. כמו כל סב גאה. כי הפילוסופיה של בגין הנכד חופפת לחשיבה של ילד בגיל הרך. מחונן יש לומר. נפש ילדותית טהורה, הלכודה בגוף של גבר בן 35 ומדוברת ברהיטות של בוגר.
17/02/2010  |  בנצי גיספאן  |   מאמרים
לפני מספר ימים התבשמתי ממופע להקת המחול הקיבוצית "אינפראדום", יצירתו של רמי באר ובבימויו. במהלך המופע נדדו מחשבותיי להתבטאויותיו של יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, על היהדות החילונית ש"לא הביאה לנו תרבות אחרת... היא אולי הביאה לנו השכלה; אולי הביאה את ה'אח הגדול'... תרבות יהודית שנותנת שפה יהודית חדשה היא לא נתנה". במופע רקדנים ורקדניות בתפקידי חיילים אדומים, כחולים וצהובים - תוהים, תועים וטועים, מעבירים לנו מסר של - אולי של מלחמה מיותרת? אולי של חיים שנקטעו באבם? תרבות יהודית? לא של חסידיו של אריה דרעי ורבו.
17/02/2010  |  יונה ברגור  |   מאמרים
בימים אלו, אחרי הסערות הציבוריות שליווּ את הפרסומים על הנהנתנות של אהוד אולמרט בטיסותיו במחלקה הראשונה בתשלומי כפל ממוסדות שונים ושהייתו במלונות היקרים ביותר; על נהנתנותו של נתניהו בעת ביקור יקר בארה"ב על-חשבון מזמיניו, שכלל טיפול שיער לרעייתו בעלות של 2,000 דולר; אחרי זחיחותו של אהוד ברק ושַׁעָרוּרִיַת עֲלוּת האירוח של המשלחת המנופחת של משרד הביטחון לסלון האווירי בפריז; על ההטבות החריגות שנטלה לעצמה דליה איציק, יו"ר הכנסת לשעבר; ובימים אלו - על החלטתו המוזרה של יו"ר הכנסת "לשדרג" את טיסות חברי-הכנסת, בין יתר ההטבות שהוא מרעיף עליהם (ולשונות רעות טוענות שבכך הוא מנסה לשדרג גם את תפקידו שלו, מיו"ר הכנסת לנשיא המדינה), נזכרתי בפגישה אחת, לפני כשלושים שנה ויותר, עם השר המנוח חיים לנדאו ז"ל.
17/02/2010  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
הזכות להצביע ולהיבחר היא זכות בסיסית קונסטיטוציונית במדינה דמוקרטית מודרנית. נושא ההצבעה בחו"ל של אזרחי ישראל, השוהים בתקופת הבחירות בחו"ל, אינו חדש והועלה לדיונים גם בממשלות הקודמות. ההתנגדות לתיקון בחוק, שמאפשר הצבעה בחו"ל (פרט לשליחי המדינה והימיים), נדחה בעבר בשל שיקולים פוליטיים קואליציוניים אינטרסנטיים, ולא בשל דיון מעמיק על זכויות יסוד בסיסיות.
17/02/2010  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
בשבועות האחרונים דיווחו אמצעי התקשורת בכל העולם על האצת פריסת מערכות הגנת טילים אמריקניות במפרץ הפרסי כנגד אפשרות של תקיפת טילים אירניים באזור המפרץ. בהתבטאות נדירה באמצעי התקשורת, התייחס גם מפקד CENTCOM, הגנרל פטראוס, לפריסה זו. פריסת הטילים נקשרה לשינוי במדיניותו של ממשל אובמה כלפי אירן, כפי שבאה לידי ביטוי במסגרת נאום "מצב האומה". כעת, לאחר חודשים ארוכים של ניסיונות נפל להגיע לידי הידברות עם המשטר באירן, מנסה ממשל אובמה להשיג קונצנזוס רחב לסנקציות נגד משמרות המהפכה - הארגון שלדברי שירותי המודיעין המערביים שולט בפרויקט הנשק הגרעיני.
17/02/2010  |  יפתח שפיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il