|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בעיית השליטה העצמית של אובמה

הנשיא האמריקני סבור כי הוא "יודע הכי טוב מכולם" וכך מחליט החלטות שגויות ואומר דברים חריפים ליל הסדר: תידרשו לאיפוק לפני ההסבה לשולחן, הסבה אשר תביא מצב רוח טוב לכולכם הכלכלה הישראלית האיתנה תמשיך להתחזק תחזית הכוכבים לשבוע 2.4.10-26.3.10
26/03/2010  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
יורה חיצים מורעלים. אובמה [צילום: AP]

אין משבר!
טובה ספרא
למרות חילוקי הדעות בין נתניהו לאובמה, מערכת היחסים עם ארה"ב טובה, אולי בזכות ביידן וקלינטון, חבריו של נתניהו * כלכלה: בקיץ הקרוב - הזדמנויות + סיכונים ענקיים * תחזית לשבוע שחל בין 26.3.10-19.3.10
לרשימה המלאה

בתאריך 28.3, מרקורי, מארס והאסטרואיד וסטה מתחבקים, מה שגורם לכם לגונן על עקרונות ואידיאות החשובים לכם ביותר ועל כך תהיו מוכנים אף להילחם. הירח המלא יהיה בחג הפסח, בתאריך 30.3 לפנות בוקר, במזל מאזניים, המבטא את ההדדיות בין האינדיבידואליות ובין זוגיות או שותפות. הירח המלא מעורר את ההיבט בין המארס והוונוס, כך שהחושניות והלהט מתחזקים.

כוכב ונוס גולש למזל שור בתאריך 31.3; היכולות היצירתיות והאמנותיות באות לידי ביטוי וההשראה במיטבה. זה זמן טוב ליהנות מחגיגות בישולים, להזמין את הקרובים אליכם לארוחת גורמה, או לצאת למסעדה טובה בעיקר בסוף השבוע 3.4-2.4.

יש גם הרבה אנרגיה חושנית באוויר; כוכב ונוס במזל שור יהיה במנעד לכוכב מארס מתאריך 1.4 עד לתאריך 10.4. אנרגיה סקסואלית גבוהה מופעלת, אבל יש תחושה שקשה למצוא את הדרך הנכונה, זו שתעזור להגיע לשיתוף פעולה עם אחרים ולהצליח. יש לבדוק את המטרות ולבחון האם הן תואמות למטרותיהם של האחרים, כך שתוכלו להשיג את הטוב ביותר שיש. האווירה מכילה אלמנטים של עקשנות או התנגדות בימים אלה, בעיקר בתחומים חברתיים, כך שכדאי למען האינטרסים שלכם לשמור על ערנות ולנהוג בגמישות, כך יהיה קל יותר להגיע לתוצאות המבוקשות.

בימים אלה, כוכב ונוס במערכת יחסים טובה גם עם הפלוטו, וזה מביא לקשרים טובים, הרמוניים וקרובים עם היקרים לכם, מתוך רצון לבנות מערכת יחסים ארוכות טווח.

כוכב מרקורי יתחיל בנסיגה בתאריך 17.4 עד לתאריך 11.5, אבל אנו נוהגים לחשב את הנסיגה לפחות כחמישה ימים קודם, כלומר לא כדאי להתחיל את ההתחייבויות החדשות, או לחתום הסכמים החל מתאריך 11.4 ועד סיום הנסיגה לאחר התאריך 17.5. אלה מכם העומדים בפני חתימת חוזה, טוב תעשו אם תזדרזו לעשות זאת בשבועיים הקרובים.

אצלנו
בעיה של תקשורת. אובמה ונתניהו

במדור המתפרסם כאן נכתב ב-29.1.2010:

  • "החל מחודש אפריל 2010, כללי המשחק משתנים, המציאות יותר מורכבת לפי מפת הממשלה ויהיה צורך לתמרן בין אינטרסים, או למען אינטרסים של המדינה. תהליך קבלת ההחלטות יהיה קשה יותר, כולל לחצים פוליטיים מבפנים ומבחוץ. בקיצור, מאפריל סדר יום חדש, סביר להניח שהממשלה וראש הממשלה יצטרכו לקבל החלטות לא קלות עם הגדרות ברורות. מבנה ההורוסקופ של המדינה מצביע על שינויים, תפיסה חדשה המוליכה להחלטות שיש בהן שחרור מתפיסות העבר וכניסה לתקופה חדשה."


במפה המשולבת בין נתניהו למדינת ישראל, התמיכה ברורה, כך שנתניהו מקבל רוח גבית מהעם. למעשה, ההמלצה במצב הכוכבים הזה היא לא לצאת למציאות לא מוכרת, אלא להמשיך ולטפח את הדרך בה הוא הלך עד כה, לטפח את הקשרים והיחסים עם האנשים איתם הוא עובד עתה, את התוכניות הכלכליות של המדינה, עם חיפוש הדרך שתאפשר את היציבות לצד ההתפתחות הכלכלית.

בשבוע שעבר נכתב כאן במדור:

  • "במפה המשותפת של נתניהו ואובמה, כוכב אורנוס נמצא על אפס אריה, כוכב מארס הנמצא שם מאז סוף פברואר עד תחילת השבוע הקרוב, עוזר בלשון המעטה לאי השקט. אבל המתח בניהם לא מסתיים. בהמשך הירח המקודם יגיע לריבוע עם השמש המקודמת."


באותו מאמר התייחסתי גם להורוסקופ האישי של אובמה:

  • "בהורוסקופ של אובמה, כוכב מרקורי נמצא במעלה שתיים במזל אריה. כך שכוכב מארס "חוגג" עליו כבר תקופה לא קצרה, אם זה בתחילת העצירה מסוף חודש פברואר 2010, ואחר-כך ועדיין לאורך החודש הקרוב. השילוב של שני אלה משחרר קיטור, ונאמרים דברים או מילים בלי לחשוב. גם אם הוא נשמע מסוגנן בתקשורת, אין ספק שבחדרי חדרים הוא מתבטא בשפה חריפה, מתוסכל מאוד. לא נשכח שהוא במסע שכנוע גם אצלו בבית, בנושא רפורמת הבריאות, אותה הוא רוצה להעביר בכל מחיר, כך שהתוקפנות אצלו מן הסתם מופנית גם למישורים נוספים."


לרוע המזל, דווקא בימים האלה הגיע נתניהו לפגישה עם הנשיא, ולא היה מוכן לומר "כן" לדרישותיו. השילוב בין המארס והמרקורי מעיד על מילים היוצאות מהפה בלי מחשבה תחילה, בבוטות ובחוסר טאקט.

כמו-כן, נכתב כאן במדור בשבוע שעבר כי מצב הכוכבים בין מדינת ישראל ובין ארה"ב, אינו מעיד על משבר, לא בתקופה הנוכחית. הבעיה היא יותר התקשורת בין ברק חוסיין אובמה ובין בנימין נתניהו.

מהזווית האסטרולוגית, החודשים הקרובים יהיו מעניינים מבחינה מדינית, פוליטית ודיפלומטית.

השבוע וליל הסדר...
[צילום: לע"מ]

26.3 יום שישי: יש נטייה לעימותים אישיים, המתישים אתכם ומובילים אתכם לשום מקום. חפשו את הדרך לנקות את השטח ולא תצטערו. הידיעה מה אתם רוצים עוזרת לכם להשיג את ההזדמנות לה אתם מצפים היום. התחלקו במשימות, והתקדמו ביחד כשאתם משיגים את כל המטרות שקיוויתם להן, בלי קונפליקטים מיותרים.

27.3 יום שבת: הירח בטל משעה 10:02 עד שעה 13:57. היו מתונים יותר בדרך בה אתם מתנהלים היום. האווירה מסביב קצת סוערת יותר, הימנעו מהתבטאויות פוגעניות. התקדמו במגעיכם בזהירות, שימו לב לפרטים הקטנים, כך לא תסתבכו בלשונכם והעבודה אותה אתם עושים תהיה מושלמת ותזכה אתכם בהערכה הדדית.

28.3 יום ראשון: מצבי הרוח נעים מעלה ומטה היום, הסביבה גועשת, אבל הכל עם אנרגיה חיובית. שימו לב לא לתת לזרמים תת-קרקעיים לשאת אתכם מהדרך בה בחרתם ללכת, השתדלו למקד את עצמכם לכיוון הרצוי, כדי לא לסיים את היום חסרי נשימה.

29.3 יום שני: הירח בטל משעה 09:54 עד שעה 14:21. התחושות האמוציונאליות היום קרירות יותר, כך שאל תופתעו אם אין שיתוף פעולה ואל תיקחו את עצמכם ברצינות רבה מדי. ההתנהלות היום מביאה למצבים שצריך להשקיע בהם. המפגש המשפחתי והחברתי הערב, ליל הסדר והארוחה עצמה - יביאו מצב רוח טוב וכולנו נשיר בשמחה... "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

30.3 יום שלישי: נסו להעביר את היום בלי להיכנס לוויכוחים מניפולטיביים, המתעוררים מחוסר מחשבה. היום, שהוא חג, מביא למפגש משפחתי וחברתי, הניצחון של כולם הוא התנהלות נחמדה וחיננית, שתביא לכל אחד מכם תמורה שחיכיתם לה.

31.3 יום רביעי: האינטנסיביות משפיעה על האווירה הכללית היום, אך אפשר שהמציאות אינה כל-כך רצינית ודרמטית כמו שהיא נראית כלפי חוץ. דברים מתרחשים היום מאחורי הקלעים, אין תיאום בין מה שנאמר לבין מה שקורה בפועל. היו מוכנים לניגודים המתפתחים סביבכם. הכוונות אינן מתיישבות עם המציאות, מה שגורם לכל אחד "לסובב" את הדברים, כך שהמציאות לא תכריע עבורם. הניסיון לאזן את הרגשות הוא האתגר שלכם היום, אך אפשר לבטא את הרגשות גם בלי מילים והאינטואיציה במיטבה. הירח בטל משעה 15:12 עד שעה 15:41.

1.4 יום חמישי: הוונוס מגיעה למזל שור וכוכב מרקורי גם הוא מגיע למזל שור. יש משהו כוחני המשפיע מאחורי הקלעים וייתכן שהנושא הכספי יעסיק אתכם יותר. תחושת נוחות מגיעה אליכם ומשפיעה על סגנון ההתבטאות היום - מילים מרגיעות והמסרים הרוחניים ברורים יותר.

2.4 יום שישי: אתם ממשיכים לזרום ולקדם את התוכניות, יש הרמוניה באווירה מסביב. הירח בטל משעה 15:52 עד שעה 19:53. הוונוס מגיעה לעימות עם כוכב מארס, מעוררת את המשיכה בין המינים, אבל גם ענייני פיננסים מקבלים דגש חזק היום.

כישלון רפורמת הבריאות בארה"ב
"אין עוד מלבדי" [צילום: AP]

בתאריך 23.3.2010, בשעה 11:56 בבוקר, בוושינגטון, חתם אובמה על החוק החדש, אולם ההורוסקופ של החתימה אינו עונה על הציפיות שלו ושל האומה האמריקנית. כוכב אורנוס הולך "לבלות" על השמש בטלה בעיקר במהלך 2011. הירח צמוד לאופק המפה במזל סרטן, נמצא מול הפלוטו במזל גדי. מקריאת המפה הזו, אפשר להבין שהחישובים הכלכליים ועלויות החוק שגויים לחלוטין, זה יתחיל עם מעברו של כוכב סאטורן בחודשים הקרובים, בהמשך תגיע ההתפכחות ובאופן די פתאומי ידרשו המחוקקים שם לשנות בדרמטיות את הצעת החוק, זאת בשל העלויות העתידיות. המציאות הריאלית תזדעזע בהשפעת כוכב אורנוס ואי-נוחות תשתלט על האומה האמריקנית, הנתונה במצב כלכלי קשה.

גם במפה המשותפת של אובמה והצעת החוק שלו, כוכב ונוס במולות לכוכב סאטורן, בריבוע לכוכב מארס. המשמעות היא שאין כסף להוציא לפועל את התוכנית הנוכחית.

בעבר נכתב כאן שברק חוסיין אובמה, עם האופק במזל דלי, מעמיס על המציאות את הרעיונות שלו. הוא אדם המוצא את הפתרון הכי נכון לדעתו, ננעל עליו וזהו זה. יש בו סוג של ארוגנטיות: "אני יודע יותר טוב מכם", אבל עתה אחרי שהחוק עבר, יבינו אנשי הממשל שהחוק הזה אינו ניתן ליישום.

כוכב נפטון הנמצא בהורוסקופ האישי של אובמה על הציר 2-8, לצד המארס - הוא הגורם לו פעם אחר פעם לאבד שליטה בכל הקשור לתקציב המדינה (גם האישי). עד כה, כל הבחירות הכלכליות שעשה לא היטיבו עם התקציב האמריקני הנמצא בגירעון עצום.

"מלכות באה ומלכות הולכת וישראל לעולם קיימים" [ברייתא דפרק השלום].

כלכלה ושווקים
שקל חזק [צילום: פלאש 90]

הוונוס עוברת למזל שור וממקדת את נושא הפיננסים. יש היבט בין המארס והוונוס בין התאריכים 10.4-1.4, אשר ישפיע על עניינים פיננסיים וזה יבוא לביטוי בניגוד מגמות ויעלה על הפרק כמה התפתחויות פיננסיות לא צפויות.

אין אינדיקציות מיוחדות השבוע לאופיים של השווקים. המבט קדימה לכיוון התאריך 26.4, בו המולות בין כוכב סאטורן ואורנוס תיכנס שוב לפעולה. להזכירכם, זה המבנה שהביא את המשבר הפיננסי הגדול בארה"ב ואת התוצאות הנלוות לו, כך שאפשר לצפות לשבר חדש או להזדמנות חדשה בשווקים. זה יכול להיות פרק שמזכיר את 2008, ואחר כך גם כמו בשנת 2009, כלומר חלק מהתהליך יביא לעליות וחלק אחר לירידות. אנחנו נמשיך לעקוב.

השקל מוכיח שהוא אחד המטבעות החזקים בעולם, אבל אין כאן הפתעה, מאחר שמצבה הכלכלי של המדינה הוא חיובי וזה ימשיך וישתפר. בהחלט ניתן לומר כי יש גאות כלכלית.

היורו מגיב לכוכב סאטורן, ובהמשך יושפע גם מהאורנוס. במהלך החודשים מאי-יוני, כוכב יופיטר יצטרף לכוכב אורנוס וכדאי יהיה לעקוב האם מלבד ההפתעות שהצמד הזה יביא, תהיה הפתעה גם ביחס לערכו של היורו.

תאריך:  26/03/2010   |   עודכן:  26/03/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא מעט מתחבטים בשאלה כיצד יש לערוך את ליל הסדר. כאנשים שחפצים בקרבת השם, ומעוניינים שחיינו יהיו חיי עבודה ואהבה רוחנית, אנו יודעים ומרגישים שהחגים טומנים בחובם עומקים רוחניים כבירים. אנו רוצים להרגיש את הארת הימים, וחפצים להיפגש עם התוכן הרוחני המיוחד המאיר בכל חג ומועד.
26/03/2010  |  חיים איזנטל  |   מאמרים
מוזיאון "ביאטה אוזה" שבברלין לא נכלל ברשימת המוזיאונים הארוטיים למיניהם המאפיינים את רובעי המין הידועים. המדובר במוזיאון אמנותי לכל דבר, עם כל המטענים התרבותיים וההיסטוריים הכרוכים בו.
26/03/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כיצד פרסום טבלאות שכר המנהלים רק ממריץ אותם להשוות "למי יש יותר גדול" כיצד סגן שר הבריאות אינו יודע כבוגר ישיבה לעשות שיקול של "ממה נפשך" על אבי לוזון ועל מכון ויצמן וגבעת חלפון
26/03/2010  |  איתמר לוין  |   מאמרים
במסגרת ההתארגנות שלנו, בה אנו פועלים לתת כלים לילדים והורים בתוך תרבות של צריכה, פנתה אלי אימא לשניים ובמכתבה סיפרה לי על משהו שהיא עשתה לקראת החג. בהסכמתה אני מפיצה כאן את דבריה:
25/03/2010  |  ליהי רוזמן-פפיר  |   מאמרים
בקול דממה דקה הודיע הכתב לענייני משטרה אורי כהן אהרונוב כי המשטרה הגיעה , כנראה, למסקנה כי אין כל ממש בחשדות הפליליים כנגד השר ליברמן בפרשת "השיבוש", כביכול, שהתפוצצה רק לאחרונה.
25/03/2010  |  עו"ד יראון פסטינגר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il