|   15:07:40
דלג
  גלעד שיין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מפלגת התקשורת

אנו לא חיים ב"דמוקרטיה", כי אם ב"דיקטטורה פאשיסטית", בה דעת העם אין לה כלל משקל בהחלטות והיא כלל לא באה בחשבון
15/04/2010  |   גלעד שיין   |   מאמרים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
מגויסים במפלגת התקשורת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

לאחרונה התבשרנו בכלי התקשורת בישראל על ה"אילוץ" שיגרום להקמת "מפלגת שינוי החדשה" (או מיתוג קצת שונה), בעקבות "כל מיני פרשיות מסעירות" שממש לא מותירות ברירה... לא חברים, זו לא "מפלגת שינוי החדשה-ישנה", זו פשוט הטעיה מכוונת של הציבור. המדובר הוא במפלגה שתוכננה זמן רב ושמה האמיתי הסמוי הוא: "מפלגת התקשורת", או "מפלגת ההון-שלטון"...

ההסבר הוא פשוט למדי. ישבו חכמי מעצבי דעת הקהל ובעלי ההון, וראו שאולי העם בישראל מתחיל להתפקח ולדרוש שינוי אמיתי ברמת החיים, העם זעק שהוא לא רוצה לראות רוצחים ואנסים מסתובבים ברחובות, העם זעק נגד העוני והאפליה, העם זעק על גניבת המדינה לטובת מדינת תל אביב, העם כעס על מחדלים רבים בכל שטחי החיים, העם רצה במשפט צדק ובמשפט יושר, ובהליך משפטי המנוהל בבית המשפט ולא דרך התקשורת עם 90 אחוז הרשעות המכוונות באמצעות לחץ סמוי וגלוי על שופטים שלא קוראים כמעט את התיק המדובר, וזאת לאחר סחבת של שנים והליך מייגע ולא הוגן. העם כעס על ה"תקשורת" שמנסה לרמות אותו שוב ושוב באמצעות מניפולציות ועיוות נתונים, כמו גם פרסום "סקרים" ו"מחקרים" מוטים לפי ה"אג'נדה" של בעלי הממון. העם כעס, העם זעק, מיהו העם בכלל? מי שואל אותו בכלל? ממתי יש לעם זכות הבעת דעה? לא בישראל! כל מי שהעז לזעוק על עוולות, מיד "חונך" והושתק. אפילו בטוקבקים, שלא לדבר על איזון כלשהו בדיווח ובכתבות מול השקרים הממומנים.

לא מפלגת שינוי החדשה - או בשמותיה האחרים - היא זו שתקום, כי אם "מפלגת התקשורת" ששולחת את נציגיה, אנשים שהם בשר מבשרה, שייצגו את אינטרסיה ויחפו על שחיתויותיה תוך הונאה של הציבור כולו, כאילו יש כאן איזו "מלחמת קודש" נגד איזושהי "כפייה דתית" מדומה. חברים, קבלו את "מפלגת ההון-שלטון הרשמית". וכמובן, למה לא לעשות על הדרך דה-לגיטימציה לכלל שומרי המסורת הדתיים והחרדים אם יש סיכוי שזה יביא בסופו של יום עוד כמה מנדטים למפלגת התקשורת ה"חופשית" עם ה"אג'נדה" הקטנה בדרך.

כיצד זה קורה ש"תקשורת חופשית" מקימה מפלגות ומפילה ומעלה ממשלות??? התשובה המצערת והידועה לכל ילד בישראל היא, שאנו לא ממש חיים בדמוקרטיה אמיתית. התקשורת בישראל היא בסך-הכל שלוחה של בעלי הון ושררה שלא נבחרו מעולם, וכופים את דעותיהם ועסקיהם על הציבור כולו. אנחנו כולנו נאלצים לממן את חבורת השרלטנים שעושה בנו ובכספנו כבשלה. שמנסה להתסיס איש נגד רעהו לצורך השגת הון ושמירה על כוח שלטוני לא דמוקרטי.

זה לא שהתקשורת "שמאלנית", פשוט כי אין "שמאל" במדינת ישראל כבר שנים רבות. שמאל אמיתי לא מפלה אתיופים, מזרחיים, רוסים, חרדים, בדואים, דתיים, דרוזים, ערבים. שמאל אמיתי עוזר לחלשים ולפריפריה, ולא פועל באופן מעשי תמיד נגד תושביה. שמאל אמיתי מאפשר חופש ביטוי אמיתי ולא מציג "סקרי דעת קהל" על דעת הקהל באמצעות מניפולציות זולות ומכוערות, עם נתונים שאינם קרובים אפילו למציאות האמיתית.

"תקשורת חופשית" לא מחזיקה בכוח בכל ההון התקשורתי בידיים של "אג'נדה" אחת, שהיא בפועל משרתת את שימור שלטון העריצות וה"כיבוש" הדיקטטורי על 7 מיליון אזרחים בניגוד לרצונם. "תקשורת חופשית" לא מגינה על "חיסולים פוליטיים ממוקדים" של כאלו שאינם מתאימים עצמם ל"אג'נדה" הדיקטטורית, כולל חיסול פוליטי של אנשי תקשורת, משפטנים, חברי כנסת ושרים, ואולי גם ראשי ממשלה שאינם מתאימים עצמם ל"אג'נדה" של בעלי ההון-שלטון העריצים. "תקשורת חופשית" לא יכולה להיות בבעלותם ובשלטונם המוחלט של חבורת בעלי הון עם שיתוף פעולה של פקידי ונערי משרדים שונים, שעושים יד אחת לשימור הדיקטטורה לצורך קידום אישי ושלטוני ללא שנבחרו.

ב"דמוקרטיה", אין "שלטון-על" המנוהל בידי "אייתולות משפטיות", שכולם מאותה אג'נדה פאשיסטית דיקטטורית. ב"דמוקרטיה", עיתונאי לא צריך לחשוש לנפשו ולפחד לומר את דעתו מחשש שה"אג'נדה" תמצא כבר דרך "להשתיק" אותו. במדינה דמוקרטית יש לצעירים איפה לגור ולא חיים תחת ביורוקרטיה אינסופית שנועדה להשתיק כל קול של מחאה. לא פלא, אם כן, שהכנסת ו-120 חבריה לא פוצים פה כמעט ואף אחד לא מעז לשנות כלום נגד ה"אג'נדה" ההיא. אוי לו לאותו חבר כנסת סורר או השר שיעז לפעול נגד "שליטי הדיקטטורה", כי אז סופו ידוע ונחרץ...

כשרוב מוחץ מחברי הכנסת מעוניינים בשינוי שיטת המשפט בישראל והחזרת הצדק באמצעות יצירת תחליף ל"בג"צ", על-ידי החלפתו ב"חבר מושבעים", או שיטה דומה שתאפשר לצדק להתקיים וגם להיראות, ועדיין אין אף אחד שמעז לקום ולעשות מעשה כשמי שכבר "העז" לפצות פה, כבר שילם על כך מחיר מלא עם ריבית למען ישמעו וייראו... זוהי העדות הקשה ביותר לכך שאנו לא ממש חיים ב"דמוקרטיה", כי אם ב"דיקטטורה משפטית פאשיסטית", בה דעת העם אין לה כלל משקל בהחלטות והיא כלל לא באה בחשבון.

המסקנה: אין "שמאל" בישראל! בעבר אולי היה. כיום מפלגות ה"שמאל" הן בעצם בעיקר שלוחה ארגונית של בעלי ההון העוסקים בפועל לרוב ברדיפת החלשים ובהשמצתם, ובהנצחת הקיפוח, ובמקביל עושים שימוש ציני בתעמולה של צביעות, כאילו מסייעים לעובדים זרים, לאתיופים, לערבים, כשבפועל הם פועלים להנצחת האפליה נגדם ונגד רוב תושבי ישראל האחרים (במקומות אחרים קוראים לזה כמדומני "אפרטהייד"...).

גם אין דבר כזה "תקשורת שמאלנית", כי היא לא קשורה לשום דבר שמייצג ערכי שמאל אמיתי, אלא אך ורק את האינטרס האישי של בעלי ההון והשררה.

כמו-כן, בג"צ איננו "שמאלני", אלא בסך-הכל חבורה של אנשים המנותקים מהציבור כולו ומשרתים קבוצה מאוד מצומצמת של בעלי הון שחלקם גרים בישראל והשאר בחו"ל. וכמובן הם אלו שבוחשים בכל מה שזז בישראל.

בישראל, ה"דמוקרטיה" חלשה מאוד, ובעיקר משום שה"דיקטטורה" כבר השתלטה על כל חלקה טובה תוך מסע הפחדה סמוי לכל מי שיעז "לחשוב" אחרת ממנה, מה"אג'נדה" שלה ומהאינטרס האישי של חבורת ההון שלטון.

זה מה שקורה כאשר התקשורת לוקחת "אג'נדה" של הסתה לאפרטהייד כלפי אזרחי ישראל כמו אזרחים ממוצא ערבי כזה או אחר או ממוצא דתי-מסורתי-חרדי, ומציגה "מחקרים" מעוותים כדי להתסיס נגד אוכלוסיות אלו ולהתסיס אזרחים איש נגד רעהו, תוך ניסיון להביא לחקיקה מפלה דרך הדיקטטורה המשפטית במסווה של "נאורות", וזה אומר שלא נלמד שום לקח מהשואה!

זה מה שקורה כאשר "שופטת בג"צ" קוראת לא לעצור פושע החשוד בריגול, שהוא במקרה גם "עיתונאי" מ"אג'נדה" מאוד מסוימת (כמו רוב התקשורת הישראלית...) ומנסה בכך לחפות עליו בטרם משפט, כמו גם עובדת שחרורה למעצר בית של המרגלת, שהיא במקרה גם "עיתונאית מהאג'נדה" שגנבה מעל 2,000 מסמכים מסווגים ושוחררה על-ידי שופט למעצר בית בלבד. כל זאת, בעוד "זורק הנעל" על ה"שופטת", משום שחש שבמשך שנים בית המשפט התעלל בו והרס את חייו - הוא עצור כמובן "עד תום ההליכים" וכמובן ש"ההליכים" יימשכו ויימשכו. באותה צורה נראה באופן כללי ה"צדק" במדינת דיקטטורת אנשי ההון-שלטון, המחזיקים גם בכלי התקשורת ובמערכת המשפט ומחפים אלו על אלו ושולטים בנו ללא שנבחרו מעולם על-ידי העם. הלזה ייקרא "דמוקרטיה"???

מי נתן בכלל סמכות ל"פיראטים המשפטיים" (כלשונו של משפטן בינלאומי ידוע על אהרן ברק) לבטל חוקים של הכנסת ללא כל סיבה מוצדקת ובניגוד גמור לחוק? ואיך זה ש"משטרת ישראל" הפכה למעסיקה של "אוסף עבדים" שצריכים לשרת את "הוד מעלתם" ואת גחמותיהם? כמובן שמשכורותיהם של שוטרי ישראל, כמו גם של קלדניות בתי המשפט, הן בגבול משכורות רעב, אבל למי איכפת... העיקר שיש עבדים לשעבד ו-7 מיליון איש תחת "כיבוש" של קבוצת "בני אלילים" שנולדו למלוכה.

ומי יעז בכלל לחקור את "הוד מעלתם" על פשעים שביצעו? או את "כלבי התקשורת" שלהם? וכמובן "הבעל של..." נקי מפלילים, כי הרי היא בעצמה טוענת שהוא "נקי" מפלילים, ולכן וממילא ברור שהוא "נקי מפלילים"... ברור... לא פלא שקלדניות בתי המשפט והמתמחות הרבות לא מעזות להתלונן על "הטרדות מיניות" במקום עבודתן ומעבר לכך... לא מפליאה, אם כן, גם קולת העונשים על עבירות מסוגים אלו במערכת המשפט... ואני יכול להוכיח את צדקת דבריי. ומי יבדוק בכלל כמה כסף זרם מכל מיני מקומות לכל מיני אנשים לצורך קידום ה"אג'נדה" הגזענית?

שום לקח לא נלמד מהשואה. אותה הסתה כלפי מיעוטים. אותה שנאה שמלובה בראש ובראשונה באמצעות שופטים ואנשי תקשורת כלפי מיעוטים וכלפי כלל שומרי המסורת בישראל, בשיטת הפרד ומשול, מכוערת ואוטו-אנטישמית. הכל לפי הצורך בהתרת הדם וההסתה המשומנת היטב בכספי אנטישמים ובעלי הון מהארץ ובעיקר מהעולם...

תאריך:  15/04/2010   |   עודכן:  15/04/2010
גלעד שיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפלגת התקשורת
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אדם בן מנחם
15/04/10 15:39
2
גם את המדינה
15/04/10 16:09
3
מרק_טווין
15/04/10 17:35
4
מטאטא
15/04/10 18:55
5
מתמחה בבימ"ש
15/04/10 20:15
6
אמת ויציב
16/04/10 16:25
7
avievan
16/04/10 22:58
8
יגאל הירושלמי
18/04/10 00:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמנם, האשכנזים ייסדו את המדינה, אין חולק על כך. עוד לפני שהמזרחים הבינו מהו ארגון, כיצד הוא בנוי, מי מרכיב אותו, איך מנהלים ציבורים של אנשים, איך בונים מערכת של פרסום ויחצנות ושתדלנות - האשכנזים היו בקיאים בכך: הרצל ייסד את הרעיון, חיים ויצמן שוטט בקרב מלכים ומושלים כדי לשכנעם בנחיצותה של מדינה יהודית, בן-גוריון החליט מהי שעת הכושר להכריז על מדינת ישראל.
15/04/2010  |  עו"ד יוסי אבידור  |   מאמרים
ביום השואה, קראתי באינטרנט על איזה מניפסט שהפצתם ברשת החנויות שלכם, ובלחץ גורמים שלא אהבו את שהיה כתוב בו - הפסקתם את מכירתו.
15/04/2010  |  בן כפיר  |   מאמרים
שמש, פריחה ואווירה של חופש, מאפיינים את חודשי האביב-קיץ, וזה בדיוק הזמן לישיבה נינוחה במרפסת השמש ובגינה הפרטית. לאלה המחפשים להתחדש בריהוט גן, מומלץ לחשוב על כמה פרטים טרם רכישה של ריהוט הגן:
15/04/2010  |  גלית חצבני  |   מאמרים
דיני טומאה וטהרה הם אולי הקשים ביותר בתורה - הן ליישום והן להבנה. מבחינת היישום, מדובר במאות פרטים ופרטי-פרטים הנוגעים לחיי היום-יום של כל יהודי. פרטים אלו תופסים סדר שלם מתוך שישה סדרי משנה, סדר טהרות; אפילו דיני שבת ודיני פסח מרוכזים במסכת או שתיים בלבד. לנו הפרטים סבוכים עוד יותר, משום שחלק ניכר מדינים אלו אינם נוהגים כאשר בית המקדש אינו קיים, ומטבע הדברים - קשה יותר להבין תיאוריה מאשר פרקטיקה.
15/04/2010  |  איתמר לוין  |   מאמרים
כמנכ"ל "מרכז תקשורת חברתית שדרות", זומנתי לאחרונה לאפריקה הדרומית על-ידי "SAUJS" (איגוד הסטודנטים היהודיים הדרום-אפריקני), ובמימון "CAMERA". מטרת הביקור הייתה ליצור קמפיין מודעות תקשורתית שיציג את עמדתה של מדינת ישראל במסגרת אירועים אנטי-ישראלים בקמפוסים דרום-אפריקניים.
15/04/2010  |  נועם בדין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il