|   15:07:40
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

ההשמצות בתקשורת נגד בית"ר והימין

לא חלף ולו רגע מזכייתה של הפועל ת"א באליפות המדינה בכדורגל, וקומיסרי העדר התקשורתי אצו רצו להם ופתחו שוב ב"מלאכת הקודש" של איתרוג הפועל ת"א מחד-גיסא והשמצת בית"ר ירושלים, העיר ירושלים והימין מאידך-גיסא
20/05/2010  |     |   מאמרים   |   תגובות
אוהדי בית"ר ירושלים [צילום ארכיון: AP]

האלופה האמיתית
יורם דורי
קבוצת הפועל תל אביב בכדורגל היא אלופה, אלופה אמיתית. ומי שמנסה לגמד את הישגיה העצומים, כדאי שיסכית
לרשימה המלאה

   רשימות קודמות
  שפן סדרתי ורופס
  האליטה התקשורתית: אסון טבע (ב')
  מטרות הג'יהאד העולמי והאיסלאם הרדיקלי
  ד"ר עמוס גולדברג - עוד נציג של השמאל ההזוי
  המזוכיזם של השמאלנים

ובכן, מה חשבתם שיהיה ברגע ששמעתם כי הפועל ת"א זכתה באליפות המדינה בכדורגל? אני מודה ומתוודה כי לא היו לי שום אשליות בנוגע להתנהגותה ולהתבהמותה של התקשורת ה"אדומה" שלנו. זה החל בתוכניתו של ירון דקל, בה חגגו ללא שמץ של בושה את "האליפות המוצדקת של הקבוצה הכי שפויה...בליגה". עמנואל רוזן, בן כספית ומיקי חיימוביץ, יחד עם דקל, היללו ללא הרף את הקבוצה עם "הקהל הכי שפוי" לעומת ה"קבוצות האחרות" שמה לעשות, לא שפר עליהן מזלן וגורלן היות שפשען הוא שהן מייצגות את "ישראל האחרת" העממית והפשוטה, ישראליות שעל-פי קומיסרי השמאל בתקשורת משולה ל"גזענות", "חושך" ואיך לא - ל"אפרטהייד".

אחר-כך באו להם כל "פרשני החצר", אשר ללא שום בושה קמו ויצאו בצורה שלוחת רסן ובבהמיות "ליברלית" נגד כל מה שמייצגת בית"ר ירושלים והקהל שלה. תקפו את הפרשן דני נוימן אשר "נאשם בהזדהות יתר עם בית"ר" (ממש פשע איום), תקפו את הקהל של בית"ר שאינו מחונך כמו הקהל של הפועל ת"א (באמת?), ומי ומה הם לא תקפו והשמיצו?

כמו כל שמאלן מצוי, מחפים "אתרוגני הפועל ת"א" על שנאתם היוקדת כלפי בית"ר ירושלים, הימין ושאר קבוצות הפריפריה ב"מילים יפות" ובכינויים שהם משייכים לאוהדי אותן הקבוצות. אוהדי בית"ר הם "גזענים, שטוחי מצח, לא קוראים ספרים" וכולי.
לעומתם, הפועל ת"א ואוהדיה מייצגים את "כל הטוב שבמדינה". כמה שהם "תמימים". הבה ונראה מה מייצגת "הקבוצה השפויה" של קומיסרי העדר בתקשורת:

ההסתדרות, הפנקס האדום, סוציאליזם מזויף שכולו דאגה ל"אנשי שלומנו", עסקנות מכוערת מבית המדרש של מפא"י ההיסטורית, וכן - הקבוצה היא קבוצה אליטיסטית מתנשאת המייצגת את בעלי ההון ואת ההתנשאות על עמך בית ישראל - "הגזענים והמושחתים"... בדיוק ההפך מכל מה שהם מייחסים ל"קבוצתם השפויה".

בכך הראו "קומיסרי העדר" את הניתוק שיש בין מדינת תל אביב לשאר המדינה, בדברי הבלע שלהם ובמאמרי ההסתה נגד בית"ר והפריפריה הם ייצגו את ההתנשאות שלהם ושל קבוצתם על שאר העם. והנה מבחר ציטוטים ממאמרי ה"שפויים":

"הפועל ת"א מסמלת את הדו קיום השלום והאחווה"
(בין מי למי בדיוק?);

"סוף סוף יהודים וערבים יכולים לרקוד בכיכר כשקפטן ערבי מניף את הגביע"
(האם הגיעו ימות המשיח והשלום?);

"הניצחון של השפיות על הגזענות"
(ובכותרת זו אין גזענות?);

"הירושלמים יהגרו לת"א ויעזבו את הגזענות והשחיתות שיש בירושלים".

החיים בפלנטה אחרת

תאמרו נא לי, צפונבונים יקרים, אצלכם בתל אביב אין שחיתות? חולדאי לא מושחת? אתם לא גזענים כלפי חרדים אותם אתם לא רוצים לקבל ברמת אביב ה"ליברלית"? אתם לא גזענים כלפי עובדים זרים אותם אתם מנצלים בשכר רעב ואחר-כך שולחים אותם לישון באזור דרום תל אביב? ואיך לא, אתם בטח לא גזענים כלפי מתנחלים וירושלמים! אתם קוראים לירושלמים לעזוב את העיר "הגזענית המושחתת והחשוכה", ובעצם מה איכפת לכם שיהיה בירושלים רוב ערבי. מבחינתכם, יש לתת אותה לערבים ונגמר העניין. כל עוד הדברים לא נוגעים למתחם תל אביב-גוש דן זה מבחינתכם חו"ל.

רק תזכרו לכם, שכאשר ה"מתנחלים מיו"ש והמתנחלים הירושלמים" נלחמו בלבנון השנייה בשביל להגן על כל המדינה, אתם ישבתם לכם בבתי הקפה ושתיתם אספרסו. אחר-כך הלכתם לחגוג בלילה את ה"אהבה התמימות והשפיות"... ואם תרצו, רבותיי הקומיסרים, התל אביבים, זה בגדול כל ההבדל בין מדינת תל אביב לשאר העם!

ובכלל, חוץ מפאבים וחוף ים - מה יש לכם שם בתל אביב? שפיות? איזו שפיות בדיוק? אם לחגוג את הנאכבה ואת מצעד הגאווה זו שפיות, אם למחוא כפיים לביידן על שגינה את מדינת ישראל ואת הבנייה בירושלים זו שפיות - כנראה שאתם שם בצפון תל אביב באמת חיים בפלנטה אחרת.

בואו ואגיד לכם עוד דבר - כאשר אתם שוללים את הצד השני ומספרים על "מגרעותיו הרבות", אתם בעצם מתנקים ומתמרקים מהחסרונות שלכם עצמכם, לא נוח לכם לומר כי התל אביבי הטיפוסי הוא שמאלן אשכנזי וחילוני, ומתעב את כל מי שלא כמוהו - לכן אתם עושים זאת בשיטת ההפוך על הפוך, כלומר תוקפים את הצד השני בעוד שלעצמכם אתם משייכים את ה"נאורות", ה"קידמה" וה"ליברליות"...

מזכיר לכם מישהו? ריצ'רד גולדסטון ושירותו המסור את משטר האפרטהייד לפני ש"נפל עלינו ועל מגרעותינו", בעוד הוא "הנאור הגדול" מהווה לנו דוגמה ויהיה זה אשר ישפוט אותנו. בדיוק כפי שאתם מעזים לשפוט את הירושלמים ושאר הקבוצות! כמה נוח לשבת בבתי הקפה בתל אביב ולתקוף ולהשמיץ את "הירושלמים הגזענים", רק שכאשר זה מתקרב לבית של הצפונבון מתל אביב, כל "המסכה היפה" שלו עם המילים המפוצצות על גזענות ואפרטהייד מתפוצצת לחרדי, לעובד הזר ולערבי בפרצוף!

כפי שקורה הדבר בכוכב יאיר - מעוז השמאלנים, שם הטיפו לדו-קיום והזמינו ערבים ליישוב לפעילויות במתנ"ס ולקניות בסופרמרקט, אך שוד ושבר! כאשר החלו הפשע, הסמים, ההטרדות, הפריצות והגניבות להרים ראש - גילו תושבי כוכב יאיר כי מה לעשות, המציאות עולה על כל דמיון, מסתבר כי המציאות מדברת וחזקה יותר מהמילים היפות על שוויון ודו-קיום, המציאות - מסתבר - מנוגדת להטפות של אותם יפי-נפש על "גזענות, פשיזם ואפרטהייד". מה לעשות שכאשר "מרגישים על הבשר" את מה שמרגישים המתנחלים והירושלמים - משנים את תפישת העולם השמאלנית והנאיבית.

ככה זה, רבותיי "הקומיסרים האדומים". מהצד קל להתקיף ולהשמיץ, אך כאשר אתה גר צמוד לערבי, לחרדי או לעובד הזר - פתאום אתה מגלה שכל התייפיפות הנפש שלך היא רק בשלט-רחק, אך בפועל אתה בדיוק כמו השאר. אל תטיפו לנו מוסר על שנאת ערבים. כאשר תצאו מביתכם הצפונבוני ותחיו צמוד לערבים - או אז תוכלו לדבר ולהטיף!

הקומיסרים כופי הדעה

לגבי "הנושא המטריד" של שחקן ערבי בבית"ר ירושלים - כל קבוצה רשאית לייצג קו פוליטי מסוים וכפי שאתם מתעבים אנשי ימין ספרדים חרדים ומתנחלים, כך בבית"ר לא אוהבים ערבים. זכותם! אל תחנכו אותנו ואל תנסו לכפות את דעתכם, אתם הרי מאמינים בחופש הדעה, הלא כן?

ועוד דבר קטן - תקפתם את בעלי הטורים של בית"ר, ה"מנצלים" את "התקשורת האדומה" בכדי לנגח את אותה התקשורת. וואוו, איזו טענה "עניינית וכבדת משקל". ובכן, התשובה לכך היא פשוטה: בעלי הטורים של בית"ר כותבים ב"תקשורת האדומה" בגלל שאין תקשורת אחרת, מה לעשות שהתקשורת ברובה שמאלנית ומזוהה עם הפועל ת"א. מה לעשות שמנהיגי הימין לא יודעים לשלוט ורובם הגדול שפנים ופוחדים מאליטות השמאל, ובגלל "פחד משתק זה" לא מקימים ערוץ ימני אלטרנטיבי. כל עוד זה המצב, לבעלי הטורים אין היכן להתבטא מלבד ב"תקשורת האדומה".

ועוד דבר - מדוע ב"תקשורת האדומה" מתעלמים מדגלי חמאס בסכנין? מדוע מתעלמים משירים לאומניים בסכנין ובנצרת (בזמנו גם בטייבה)? מדוע כאשר הפכו ניידת של ערוץ 10 בסכנין התעלמו מכך? ועכשיו שוו בנפשכם כי היה מדובר בבית"ר ירושלים, האם גם אז היו "הקומיסרים האדומים" מתעלמים מכך? השאלה רטורית.

כפי שערוץ 1 "נכנס" בבית"ר (אלישע שפיגלמן ונתן גוטמן), בישל את הקלטת של חגיגות האליפות בכיכר ספרא והלביש קריאות "מוות לערבים" של קומץ אוהדים על ביבי שצעק "יאללה בית"ר", דרך ההסתה נגד אוהדי בית"ר אשר העזו לשרוק בוז באזכרה לרבין שנעשתה באיצטדיון טדי בצורה פרובוקטיבית ומתוך ידיעה שכך יהיה בכדי "להיכנס בבית"ר". נשאלת השאלה - אם היו עושים אזכרה לגנדי בסכנין, האוהדים של סכנין לא היו שורקים בוז? אבל את זה לא היו עושים, ואם היו עושים, לא היו מגנים את קריאות הבוז כי "סכנין הם משלנו, הם שייכים לברנז'ה של התקשורת האדומה"...

ובכן, קומיסרים אדומים, עשיתם כמה כתבות אוהדות על "הנבחרת הפלשתינית בכדורגל"; מדוע לא הזכרתם בשום כתבה ואפילו ברמז את השחיתויות הרבות של הממונה על הנבחרת הפלשתינית, הלא הוא ה"צדיק" ג'יבריל רג'וב? שחיתויות שאבי לוזון הוא "ישר כמו סרגל" ביחס אליהן... ובכן, העניין ברור - "הם משלנו", נעזוב אותם בשקט ונעזור להם להקים את מדינתם (מדינת טרור) בעוד שכאשר מדובר בביבי ובשרה, סליחה, בית"ר ירושלים, ניכנס בהם על כל פיפס קטן...

זה בגדול כל העניין, וכל ההבדל על רגל אחת המסכם את הטורים שלכם קומיסרים יקרים, זה מסכם את הכתבות שלכם כיום ושל דומיכם בעבר. אני משוכנע שלא תגיבו על מאמר זה היות שההתנשאות היא חלק מההתנהגות המאפיינת את השמאל. וזה כל ההבדל - ירושלים, התנחלויות ופריפריה זו, העממיות בהתגלמותה, תל אביב = התנשאות ובועתיות, ותקנו אותי אם אני טועה...

תאריך:  20/05/2010   |   עודכן:  20/05/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההשמצות בתקשורת נגד בית"ר והימין
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כריש צהוב
20/05/10 18:45
2
גבי בן
20/05/10 18:53
3
פרימאייר
21/05/10 00:13
4
בכיינים וחוליגנים
21/05/10 00:57
5
כל הכבוד
21/05/10 03:10
6
פיוס
21/05/10 04:59
 
איתן ק.
21/05/10 14:47
7
אתה לא טועה
21/05/10 14:01
8
נגד תקשרת השמאל
21/05/10 16:56
9
כתב אמיץ
11/06/10 02:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גברים:
20/05/2010  |  אוהד ודון אזרחי  |   מאמרים
גם אני הייתי שם, באירוע הריצה ההמוני של תל אביב בסופ"ש האחרון, למרות שאינני מתגורר בתל אביב אפילו לא ממש בקרבתה. נטלתי חלק במקצה לחצי מרתון. התעוררתי מוקדם מאוד בבוקר, עמדתי בפקקים, שילמתי מחיר תל אביבי מפולפל עבור המרוץ, רצתי בחום ובלחות התל אביבית וכן, אפילו נהניתי.
20/05/2010  |  יוסי ריבלין  |   מאמרים
אחי המתנחל, רציתי לכתוב לך אחרי שכבר תקופה ארוכה אני מרגיש פגוע ממך, מכיוון שגורמים מסוימים - כמו תנועת "אם תרצו" - מדברים בשמך, מכנים אותי בוגד, עוכר ישראל וכמובן פוסט ציוני, רק בשל העובדה שאני רואה דברים אחרת ממך. האם אני אכן אויב שלך, כמו שעמיר בניון כתב?
20/05/2010  |  יוני גרף  |   מאמרים
בין שלל החטאים והעוונות, הטעויות וההגזמות של התקשורת הישראלית, שאתר זה מציג בדרך-כלל, מותר להגניב לפעמים גם מילה טובה. הפעם מגיע צל"ש לעיתונות על ערוציה השונים על הסיקור התקיף והנמרץ שהוביל לכך שאנשי רשות העתיקות ליקטו סוף-סוף את עצמות המתים שנמצאו באשקלון, וסללו את הדרך לבנייתו של חדר המיון החדש בבית-החולים ברזילי.
20/05/2010  |  רפי מן  |   מאמרים
עונת הקיץ הינה העונה המועדפת לגמילה מטיטולים. בניגוד לגמילה מהרטבה, הגמילה מצואה הינה קשה יותר, עלולה להתארך ולהסתבך עם עצירות, התלכלכות וכדומה.
20/05/2010  |  ד"ר מיקי שטיין   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il