|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

בין אדם לחברו ובין אדם למקום

התחום הרגיש וממה עליך להיזהר בשבוע זה וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
03/08/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

השבוע ממשיך את השבועיים האחרונים ועדיין נפתח במקבץ כוכבים המנוגדים זה מזה באנרגיה שהם מביאים ליקום. וכשכל צד מושך לכיוון שלו, טבעי שירבו מקרי האלימות בין האדם לחברו ובין האדם למקום.

אנחנו עדיין צריכים להיזהר ולכלכל את מעשינו בתבונה וללא אימפולסיביות. כדי שנוכל לקחת אחריות על חיינו ועתידנו, אכתוב לגבי כל מזל מהו התחום הרגיש לו לשבוע זה וממה עליכם להיזהר...

  • טלה
למרות שאתם נמצאים בהתחלה חדשה, הרי שעדיין אינכם מצליחים לחוות אותה במלוא מובן המילה כפי שהייתם רוצים. נראה שתצטרכו לעשות שינויים בחייכם, כדי לממש את ההתחלה לה אתם מצפים.

  • שור
נושאי עבודה חשובים מאוד עבורכם ואתם עושים את מרב המאמצים להצליח ואולם, אתם נתקלים בקשיים שאינם תלויים בכם ולכן אתם חייבים להתגמש עם הנסיבות על-מנת להצליח.

  • תאומים
נראה שנושאי יחסים בין-אישיים עומדים אצלכם שוב למבחן ואתם מתלבטים לגבי המקום בו אתם נמצאים ביחס לקרובים אליכם, ותוהים פעמים רבות האם הם לוקחים אתכם ברצינות, אותה הייתם מבקשים לעצמכם.

  • סרטן
נושאי עבודה וקריירה עומדים אצלכם למבחן בכל התקופה האחרונה, ולמרות שאתם מחפשים יציבות, נראה שהשינויים רודפים אתכם ואתם חייבים להיערך מחדש ביחס לנסיבות החדשות שנוצרו.

  • אריה
נראה שהאכזבות שנחלתם לאחרונה מחייבות אתכם לבחון מחדש את האנשים שהייתם בטוחים שיעמדו לצידכם גם בימים קשים. נראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה, ומבשילה יותר ויותר.

  • בתולה
נושאי כספים עומדים להיות משמעותיים מאוד בתקופה הקרובה, כיוון שאתם נאלצים להתמודד עם הוצאות שלא התכוונתם להוציאן, והכספים שהייתם בטוחים שיגיעו אליכם מתעכבים מעבר לזמן המצופה.

  • מאזניים
אתם חשים באינטנסיביות של החיים מגיעה אליכם ולמרות הרצון שלכם לעצור קצת את הקצב, אתם נאלצים לזרום עם ההתפתחויות החדשות המגיעות אליכם כמעט מעבר לגבול יכולותיכם.

  • עקרב
האירועים האחרונים גרמו לכם להתכנס יותר בתוך עצמכם ולבדוק מהו הדבר הנכון לכם ביותר לעשייה. נראה שאין לכם רצון להיאבק עבור המטרות שלכם ולעיתים אתם מובלים יותר מאשר המובילים של חייכם.

  • קשת
אתם נמצאים בהתעוררות חברתית חדשה, בה ייכנסו אנשים חדשים לחייכם. מומלץ לכם להוריד במקצת את רף הציפיות שלכם מאנשים, על-מנת שתוכלו להגיע בשלב יותר מאוחר למטרותיכם הראשוניות.

  • גדי
תקבלו עזרה מהבית בכל התחומים בהם אתם מעוניינים. התוכניות שלכם יוכלו להתגשם בתנאי שתשתפו את הקרובים לכם ותבקשו עזרה. הגיע הזמן שלכם לשנס מותניים ולדחוף יותר בכיוון המטרה.

  • דלי
יש לכם צורך עז השבוע לפרוץ מסגרת וגבולות, אך עליכם להיזהר שלא לעשות זאת בצורה חדה מדי. התייעצו עם האנשים הקרובים לכם ותוכלו להגיע לשינוי המקום אותו אתם רוצים בתנאים המתאימים לכם.

  • דגים
השבוע עליכם להיזהר מהוצאות כלכליות מיותרות. ייתכן שתרגישו שאין לכם ברירה ואתם חייבים לבצע את התוכניות שלכם, בעיקר כדי להיות "בסדר" עם אחרים ולכן, אל תיכנעו לסחיטה רגשית כלשהי.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - התלבטויות כלכליות עלולות להיות חלק משגרת היומיום שלכם בחודש זה, בשל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי עומד לבצע נסיגה בבית הכספים שלכם. פעלו בזהירות.

אריה
מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית הכספים שלכם, כך שיש לכם אפשרות עד למחצית החודש הבא להגדיל את הכנסותיכם, ואולם מאחר שכוכב התקשורת עומד להיות בנסיגה, הרי שעובדה זו מזהירה אתכם מביצוע החלטות מהירות וחפוזות. זה הזמן שלכם לשקול כל נושא בזהירות. הקרובים לכם ביותר יעזרו לכם ואף יבואו לקראתכם בכל תחום בו תבקשו עזרה, כך תרגישו עטופים בחום אנושי.

בתולה
בחודש הקרוב יעשה הכוכב המקושר עם המזל שלכם, הנקרא מרקורי, נסיגה בבית המקושר עם האישיות ומציאת ה"אני" האמיתי שלכם. עליכם להיות יותר זהירים כיוון שאתם עשויים למצוא את עצמכם אומרים דברים כשבפעמים אחרות לא הייתם עושים זאת. הדברים שתגידו אכן ישקפו את דעתכם, אך ייתכן שמטעמי זהירות לא יהיה נכון לומר את אשר על לבכם ללא הבחנה, אפילו אם המחיר הוא תחושת ההקלה שתחושו לאחר מעשה.

מאזניים
מרס כוכב העשייה נכנס השבוע למזל שלכם וישהה שם במשך כל החודש הקרוב. עובדה זו מצוינת עבורכם כיוון שהיא תיתן לכם את הכוח הנדרש כדי שתוכלו לבצע תוכניות שכבר מזמן רציתם אך איכשהו לא עשיתם עד היום. את התשובה והפתרון כיצד לפעול ומהי הדרך הנכונה עבורכם תוכלו לקבל מתוך תת-המודע שלכם, כיוון שהאינטואיציה האישית שלכם תהיה גבוהה מאוד בתקופה הקרובה.

עקרב
אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה, בה יש לכם יכולות לממש את תוכניותיכם לאחר בדיקה ושיקול דעת. אין צורך להפעיל כוח אלא לחכות עד שהדברים יקרו מאליהם ואז תוכלו להשתלב בתוך העשייה. ייתכן שמסיבות שונות לא תוכלו לשתף את כולם בתוכניותיכם ואף בכל מה שקשור לרגשות וליחסים בין-אישיים. מן הראוי להיות שלמים עם עצמכם ורק אחר-כך להחליט מה עליכם לעשות ו/או לספר.

קשת
מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה בה יש לכם יכולת להכיר ולהכניס אנשים חדשים אל חייכם. ייתכן שמתוך אנשים אלה תוכלו למצוא גם ידידי נפש שיישארו איתכם בכל מהלך חייכם. זה הזמן שלכם להיות יצירתיים ולנסות למצוא פתרונות מקוריים לקשיים שפעם חשבתם שיש רק דרך אחת לפתור אותם. זה הזמן שלכם להוכיח שאתם אנשים שחושבים בדרך רעיונית שונה ומקורית.

גדי
אתם עדיין מרוכזים בכל הקשור לנושאי העבודה שלכם ונמאס לכם לחיות בתחושה שהדברים לא זזים במהירות אותה אתם מבקשים לעצמכם. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה, מתבקשים לפעול בזהירות כיוון שנראה שהשינויים כבר מתדפקים על דלתותיכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יתחילו להרגיש בשינויים המצופים רק לקראת סוף החודש.

דלי
תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה, ואתם מנסים לקבל תשובות רוחניות לנושאים מעשיים. מאחר שאינכם שגרתיים בדרך-כלל, הרי שייתכן מצב בו תהיו פתוחים לעיסוקים שיהיו שונים ממה שעשיתם עד היום. נטייה לדת ו/או למיסטיקה תענה לכם על ציפיותיכם בשלב הזה של חייכם. כדי לוודא שאתם פועלים נכון, מומלץ לכם לפעול לאט ולוודא שהסביבה הקרובה בה אתם חיים בשלה לשינויים.

דגים
בחודש הקרוב יבצע הכוכב מרקורי נסיגה בבית השותפויות והזוגיות שלכם, ולכן תקופה זו עומדת להיות רגישה יותר מהרגיל. הקפידו לוודא שכל מה אתם אומרים אכן מתקבל נכון על-ידי הצד השני. זה הזמן לנושאים שלאחרונה לא טיפלתם בהם אך הפעם, עם נסיגת הכוכב, כל התחום האישי יוחצן וכל מה שאינכם אוהבים אצל הקרובים לכם יבלוט לכם יותר - כל זאת, על-מנת שתטפלו בנושא מקרוב.

טלה
בחודש הקרוב תרגישו שבית העבודה שלכם מתעורר לחיים וייתכן שתיאלצו לפנות לחברים שיעזרו לכם במימוש תוכניותיכם בכל הנוגע לעבודה. בשנה הקרובה ייכנס הכוכב סטורן לבית השותפויות שלכם, כך שייתכן שהשנה תיאלצו לעשות שינויים מכורח הנסיבות. הקפידו יותר על בריאותכם ושימרו על מערכת עצבים רגועה. מומלץ לכם לבצע פעילות ספורטיבית שתשאיר אתכם מאוזנים ורגועים.

שור
כוכבים רבים ייכנסו החודש לבית העבודה שלכם כך שנושא זה יהיה התחום העיקרי בו תעסקו. מאחר שהכוכב מרקורי, כוכב התקשורת, אינו מרגיש בנוח במזל שלכם, בהחלט ייתכן שהחודש תאלצו להיות יצירתיים יותר מהרגיל על-מנת לממש את תוכניותיכם. אל תתנו לאחרים להכעיס אתכם ולדכא את תוכניותיכם. היעזרו בחברים בכל מקום בו תרגישו שאתם זקוקים לחיזוקים.

תאומים
בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם המשפחה הקרובה שלכם וזאת בשל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי, הוא הכוכב המקושר ומזוהה עם המזל שלכם, ייכנס לנסיגה ויפעיל את כל מה שקשור לתא המשפחתי שלכם. ולכן, היו זהירים בכל מה שקשור להסקת מסקנות חפוזות. זה אינו הזמן שלכם לדחוק בעצמכם ובאחרים לעשות שינויים כלשהם. רק לאחר נסיגת הכוכב יהיה נכון עבורכם לפעול.

סרטן
בחודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי כספים וביכולת שלכם לתקשר כלכלית עם אנשים הקרובים לכם. הכוונה היא שכנראה תהיו נזקקים לעזרתם של אחרים, אך מסיבות השמורות עימכם לא תוכלו לשתף כל אחד בתוכניותיכם ובמחשבותיכם. נראה שתהיו עסוקים יותר בכל מה שקשור לענייני בית ומשפחה, ועובדה זו תסיט אתכם מהדבר היותר נכון עבורכם לעשייה, והוא - בנייה ושיקום של העסק שלכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  03/08/2010   |   עודכן:  04/08/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בין אדם לחברו ובין אדם למקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כנסת ישראל יצאה לחופשה. חברי הכנסת הערביים יצאו עם רווח פוליטי ללא כל עשייה, כי חברי הכנסת היהודיים עשו להם את העבודה.
03/08/2010  |  איינאו פרדה סנבטו  |   מאמרים
פרשת רצח שלושת הילדים בידי אביהם בנתניה זיעזעה את המדינה. משפחת אם הילדים האשימה את רשויות הרווחה ברצח הילדים משום שאלו לחצו על האם לאפשר מפגשים ללא פיקוח עם האב, ולא - יילקחו ממנה הילדים. רשויות הרווחה טענו כי פעלו על-פי חוות דעת פסיכיאטריות של משרד הבריאות ועל-פי הנהלים המקובלים. במשרד הבריאות השיבו כי החלטה מחוות דעת פסיכיאטרית "לעולם נכונה לרגע נתון", או במילים אחרות - חלפו מספר שבועות מאבחון האב ועד פגישתו עם ילדיו ולכן חוות הדעת הפסיכיאטרית אינה תקפה.
03/08/2010  |  משה שלם  |   מאמרים
הסיפור של קורח ועדתו ידוע ומוכר ואפשר להבין אותו בכל מיני צורות. קורח, בן שבט לוי (שבטו של משה המנהיג), יחד עם 250 מנכבדי העדה, כולל דתן, אבירם ואון בן פלת, מערערים על סמכותם ומנהיגותם של משה ואהרון וטוענים: "העדה כולה קדושים ובתוכם אדוני ומדוע תתנשאו על קהל אדוני".
03/08/2010  |  חיים מנור  |   מאמרים
קבוצות לובי שמקדמות אינטרסים כלכליים צרים של חברות ענק, הן נקודת חולשה של הדמוקרטיה, בישראל ובעולם המערבי כולו, כאשר הפעילות שלהן יותר ויותר פוגעת בהליך הדמוקרטי, ומעוותת את המטרות המרכזיות של הדמוקרטיה - ייצוג שווה וקידום האינטרס הציבורי.
03/08/2010  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
יש ומומחים המתמנים על-ידי בית המשפט, מנסים להתוות את דרך החשיבה של השופט, ובכך להגשים את האג'נדה שלהם במישור המקצועי ולכבול את בית המשפט בסד סגור, מותחם, מוגבל ומסוגר.
03/08/2010  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il