|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

חדשות היי-טק (13)

עיקר החדשות מס' 284 לשבוע של ה - 22.7 - 29.7
23/07/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  חדשות היי-טק (12)
  חדשות היי-טק (11)
  חדשות היי-טק (9)
  חדשות היי-טק (8)
  ראיון השבוע - עם ערן לסר, מנכ"ל משותף במנטרג'י


עיקר החדשות


אוטודסק ישראל

טל: 03-6138786 פקס: 03-6138788
לפרטים: אופירה תמיר
כתובת אינטרנט: www.autodesk.com

אוטודסק רכשה את Buzzsaw.com - ספקית השירותים המובילה בשוק הבנייה העולמי

חברת אוטודסק, המובילה העולמית בתחום התכנון והתוכן הדיגיטלי, רכשה את Buzzsaw.com, ספקית שירותים מקוונים לשוק הבנייה. אוטודסק היא בעלת שליטה של 40 אחוז בחברת Buzzsaw.com ועם סגירת ההסכם, ברבעון השלישי של שנת 2002, תרכוש את יתר ה- 60 אחוז הנותרים בסכום של 15 מיליון דולר. הרכישה של Buzzsaw.com מהווה חלק מהאסטרטגיה של אוטודסק להרחיב את תחום פעילותה העסקית לשווקים משלימים.


אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

מאפשרת הורדה חופשית של מסד נתונים דרך האינטרנט

חברת התוכנה Oracle הודיעה כי מסד נתונים Oracle9i יהיה זמין להורדה חופשית מאתר רשת טכנולוגיית Oracle (OTN). עם הורדת ה-Oracle9i מהרשת, יוכלו מעתה משתמשי Oracle המפתחים יישומים, לבנות ולבחון את יישומיהם על מסד הנתונים המתקדם ביותר של Oracle ולחוות את יתרונות התוכנה בעלת פוטנציאל ההרחבה והביצועים הגבוהים ביותר הקיים כיום.


א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

iPlanet מספקת תוכנת ספריית שירותי רשת לאתרי מסחר אלקטרוני

חברת iPlanet פתרונות מסחר אלקטרוני (ברית Sun/נטסקייפ) הודיעה על אספקת iPlanet Directory Server 5.0 - שרת ספריית שירותי רשת לניהול אישי, מאובטח וסקלאבילי של משתמשים. iPlanet Directory Server 5.0 היא המהדורה העדכנית ביותר של המוצר זוכה הפרסים, והיא מצוידת בארכיטקטורה חדשה המספקת סקלאביליות, ביצועים וזמינות ברמה של ספקי תקשורת. iPlanet מיוצגת בישראל על ידי א.מ.ת מיחשוב.


ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

פורטל מדינת קליפורניה מבוסס ברודויז'ן מספק התראות אישיות למכשירי סלולר

מדינת קליפורניה הוסיפה מגוון תכונות חדשות כולל התראות לטלפונים סלולריים, משאבי שימור אנרגיה ופרק של תשובות שאלות נפוצות לפורטל האינטרנט האישי שלה [קישור], המבוסס על טכנולוגיית הפרסונליזציה של ברודויז'ן. עוזי אחיטוב, מנכ"ל ברוד-נט, נציגת ברודויז'ן בישראל, אומר כי המערכת האלחוטית מאפשרת למשתמשי הפורטל לקבל התראות מותאמות אישית דרך דואר אלקטרוני, טלפון סלולרי וסייען אישי אלחוטי.


ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

הוקם פורום היגוי לכנס איכות התוכנה הישראלי IsraSTAR 2001

ג'ון ברייס סמינרס הודיעה על פתיחת ההכנות לכנס IsraSTAR 2001: כנס איכות התוכנה הישראלי. בכדי לשמור על רמה מקצועית בכנס הוקם פורום היגוי שכולל את המומחים בתחום: אלון שטרסמן, מנכ"ל חברת IFN, אביטל וינברג, מכון התקנים הישראלי, אלון לינצקי, System test project manager באמדוקס, נחמן אגמון, מנכ"ל חברת Qייס לאבטחת איכות, רפי שפירא, סמנכ"ל תחום הנדסת תוכנה ואורקל בג'ון ברייס הדרכה ומיר ארקין, מנהלת ג'ון ברייס סמינרס.


VNC Internet Systems

טל: 03-5377006 פקס: 03-5377008
לפרטים: אייל זסלבסקי
כתובת אינטרנט: www.vnc-is.co.il

VNC מערכות אינטרנט הקימה אתר חדש: "מציצים על הים"

VNC מערכות אינטרנט הקימה עבור קרדן נדל"ן ייזום ופיתוח בע"מ אתר חדש בו מציגה החברה את הפרוייקט החדש שלה: בניין מגורים יוקרתי על חוף הים של תל אביב. האתר שכתובתו www.metzitzim-project.co.il מכיל מידע על פרוייקט המגורים החדש שיתרונו הגדול טמון בקרבתו לים ובנוף המרהיב הנשקף ממנו. ניתן למצוא באתר הדמיה על גבי מפה של מיקומו העתידי של הפרוייקט ולעיין בתוכניות המפורטות של הדירות המוצעות בו.


זירוקס ישראל

טל: 03-6456345 פקס: 03-6474364
לפרטים: שלמה מנשרוף

זירוקס העולמית מאמינה בכדורגל הישראלי

בהסכם חסות של 1.5 מיליון דולר, זירוקס ישראל הנה המאמצת הראשית של מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה למשך שלוש השנים הקרובות. נשיא הפועל פתח-תקווה, מאיר שמר אמר, כי למרות שלהפועל פתח-תקווה היו הצעות מכמה ארגונים, הוא העדיף את זירוקס בשל המוניטין שלה. שגיב לוסטיג, מנכ"ל זירוקס ישראל, אמר שזירוקס העולמית מאמינה בכדורגל הישראלי ככלי שיווקי. לדבריו הפועל פתח-תקווה היא קבוצה שיכולה לסייע לתדמית בשל הגינותה והיותה קבוצת צמרת.


יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

הנשיא בוש מינה את סגן נשיא יוניסיס לראש מאמצי האינטרנט של ארה"ב

ממשל בוש מינה בשבוע שעבר את מארק פורמן, סגן נשיא חברת המחשוב יוניסיס, כמנהל הטכנולוגיה הראשי של ממשלת ארה"ב, הממונה על פעילויות האינטרנט הפדרליות וייעולן. פורמן יפקח על קרן של 100 מיליון דולר למשך שלוש שנים, המוצעת ע"י ממשל בוש לתיאום פעילויות האינטרנט של הסוכנויות הפדרליות ולהפחתת הניירת באמצעות חתימות דיגיטליות והעלאת יותר מסמכים לרשת.




BEA

טל: 03-7535705 פקס: 03-7517045
לפרטים: אבנר פרנק

ספקית שירותי הדוא"ל המותאמים Another.com משדרגת לתוכנה של BEA

לאחר שמספר המשתמשים הגיע ליותר מ1.5- מיליון תוך שנת פעילות אחת, Another.com בחרה ב-BEA כדי לתמוך בבסיס המשתמשים המתרחב במהירות וכדי להאיץ את משך הזמן לשוק תוך צמצום עלויות. another.com, המספקת גישה לשירותי דוא"ל משעשעים בהתאמה אישית לשוק הצעירים, שדרגה לשרת BEA WebLogic® שרת יישומי J2EE המוביל בעולם. השינוי היה דרוש כדי לתמוך בצמיחה העצומה שחלה בבסיס המשתמשים של another.com שהגיע ליותר ממיליון וחצי מנויים רשומים תוך קצת יותר משנה.


מיחשוב ישיר מערכות

טל: 03-5390314 פקס: 03-5363344
לפרטים: נורית יסקרוביץ

פיתחה את שירות "מיחשוב ישיר מערכות אאוטסורסינג"
על מנת לסייע לארגונים להפחית את העלויות הכרוכות בתפעול מערכות המחשוב הארגוניות, פיתחה מיחשוב ישיר מערכות את שירות "מיחשוב ישיר מערכות אאוטסורסינג". בשירות זה טמונים כל יתרונות האאוטסורסינג: כוח אדם מקצועי ומיומן המשתלב כחלק מהמשאב הארגוני והאנושי, העלאת הרמה המקצועית בארגון, ידע מקצועי בסביבות העבודה השונות הקיימות בארגון ותמיכה וגיבוי מלא מצד חברת מיחשוב ישיר מערכות כספק האאוטסורסינג המספק פתרון כולל.


מלם טכנולוגיות מידע

טל: 03-5312172 פקס: 03-5312323
לפרטים: דבורית סער גן-מור
כתובת אינטרנט: www.malam.com

מלם טכנולוגיות מידע זכתה בפרוייקט עבור האגודה לקידוד המוצר

מלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם זכתה והחלה בביצוע פרוייקט עבור האגודה לקידוד המוצר. הפרויקט כולל הסבה של המערכת הקיימת, ניהול מאגר חברות, דוחות ומכתבים, ניהול תוצאות בדיקות בקרת איכות של הברקודים על גבי המוצרים, הנערכות מספר פעמים בשנה, גביית תשלומים מהחברות וקשר למערכת הנהלת החשבונות. האגודה לקידוד המוצר עוסקת ביישום של שיטת הסימון האחיד "ברקוד" למוצרים.


מנטרג'י

טל: 03-9255101 פקס: 03-9255123
לפרטים: יעל באלי

מנטרג'י זכתה בפרס לפיתוח לומדות בסביבת האינטרנט והמחשב

מנטרג'י הודיעה על זכייה בפרס מצוינות אמריקאי על פיתוח שלושה קורסים ממוחשבים עבור לקוחותיה. הפרויקטים שזכו בפרס המצוינות של ארגון AXIEM (ארגון הבחינה האמריקאי המוביל בעולם בתחום המדיה האלקטרונית) בוצעו עבור חברות המובילות בתחומם בשוק האמריקאי, כולל חברת קלדרה, בנק וון וחברת פרנקלין קובי. כל הפרויקטים זכו בקטגוריית האינטראקטיביות עבור קורסי הדרכה מבוססים על האינטרנט ועל המחשב, שפותחו במחלקת תוכנות הלימוד של מנטרג'י.


נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

נובל רוכשת את קיימברידג' טכנולוג'יס, נשיא ומנכ"ל חדש - ג'ק מסמן

חברת התוכנה נובל הודיעה כי היא השלימה את רכישת חברת קיימברידג' טכנולוג'י פרטנרס, ובכך הוסיפה שירותים חדשים ויכולות ייעוץ חזקות להשלמת היצע תוכנות התשתית של נובל לקישוריות ולאינטרנט. ג'ק מסמן, נשיא ומנכ"ל קיימברידג' טכנולוגי'ס, מונה לנשיא ומנכ"ל נובל. קיימברידג' תספק פתרונות אסטרטגיים סביב אסטרטגיית עסקים דיגיטליים, מסחר אלקטרוני ומסחר סלולרי, ותעזור לחברות להביא תהליכי קשרי לקוחות, שרשרת אספקה וניהול משאבים ארגוניים אל האינטרנט.


ניו אפליקום

טל. 09-9598895 פקס. 09-9598822
לפרטים: גיל כהן
כתובת אינטרנט: www.newapplicom.co.il

תוכנת פטרול תשפר ביצועי הפיירוול של סיסקו וצ'ק פוינט

חברת התוכנה האמריקאית SOFTWARE BMC, העוסקת באספקת פתרונות לניהול מערכות ממוחשבות בארגונים, הודיעה על שיתוף פעולה עם צ'ק פוינט וסיסקו, במסגרתו תרחיב את קו מוצרי ניהול מערך האבטחה PATROL לניטור וניהול מוצרי הפיירוול 1VPN- של צ'ק פוינט וסיסקו PIX. פתרונות ה- PATROL יבטיחו את הזמינות והאפקטיביות האופטימליות של תוכנות הפיירוול של שני היצרנים, ובכלל זה יתנו התראות להתקפות DoS, יאבטחו את סביבת העבודה ויבטיחו ביצועים אופטימליים באמצעים לא פולשניים.


NPI

טל. 03-6966242 פקס. 03-6960079
לפרטים: צבי קושניר
כתובת אינטרנט: www.networkprograms.co.il

צבי קושניר: "בישראל קיים מחסור בכוח אדם מיומן לפיתוח תוכנה"

בישראל יש מצבור גדול של פרוייקטים לפיתוח תוכנה. "על אף הפיטורים האחרונים קיים בישראל מחסור בכוח עבודה מיומן שיבצע פרוייקטי פיתוח תוכנה", אמר צבי קושניר, מנהל הפיתוח העסקי של NPI. קושניר הוסיף, "הודו וארצות אחרות השקיעו משאבים רבים בחינוך טכנולוגי ובשיפור תשתיות התקשורת. כעת יש מאגר זמין של כשרונות בעלות נמוכה ותשתית מתאימה לניהול הפיתוח. פיתוח תוכנה בחו"ל בשיטת offshore outsourcing עשוי להיות זול בלמעלה מ50- אחוזים מאשר פיתוח מקומי ואיכות העבודה גבוהה".


סימנטק ישראל

טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com

מגזין PC World בחר בנורטון כתוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר לשנת 2001

תוכנת נורטון אנטי וירוס 2001 של סימנטק נבחרה על ידי מגזין PC World האמריקאי כתוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר לשנת 2001. התוכנה מאפשרת קבלת עדכוני אנטי וירוס אוטומטית למחשב באמצעות האינטרנט, ללא צורך בפעולה יזומה מצד המשתמש וסורקת קבצים המצורפים לדואר האלקטרוני וקבצים המורדים מהאינטרנט. נורטון היא גם תוכנת האנטי וירוס היחידה הכוללת טכנולוגיה לגילוי מוטציות של וירוסים, כמו הוירוסים מכתב אהבה ואנה קורניקובה, ללא צורך בעדכון הגדרות הוירוסים.


סיסקו

טל: 09-9700000 פקס: 09-9700444
לפרטים: דולי שטרייף
כתובת אינטרנט: www.cisco.com

סיסקו רכשה חברת טכנולוגיה אופטית ב- 150 מיליון דולר

חברת סיסקו סיסטמס רכשה את חברת אורורנטיקס (AuroraNetics) מקליפורניה תמורת 150 מיליון דולר במניות. החברה הפרטית מפתחת טכנולוגיית סיליקון לרשתות אופטיות עירוניות בקצב של 10 ג'יגה בייט לשניה. משה אליאס מנהל פיתוח עסקי בסיסקו ישראל אומר שהרכישה מחזקת את פעילות הפיתוח של סיסקו בטכנולוגיות ניתוב לקצה הגבוה של השוק ומיועדת לתת פתרון לגידול המהיר בתעבורת נתונים בסביבת הרשתות העירוניות. לפי תנאי ההסכם, סיסקו תרכוש בעלות מלאה בחברה והעסקה צפויה להיסגר סופית ברבעון הראשון של שנת 2002.


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: מוטי סדובסקי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

שיא ביצועים עולמי עם אורקל ב- Data Warehouse עם בסיס נתונים של 3 טרה-בייט

אורקל, הספקית הגדולה ביותר של תוכנה ל- e-business ובסיסי נתונים, ו- Sun Microsystems, הספקית המובילה של מוצרי ושירותי מחשוב רשת, הכריזו על תוצאת מבחן TPC-H הראשונה בעולם עם בסיס נתונים בגודל של 3 טרה-בייט. החברות השיגו תוצאה מדהימה של QphH (מדד ביצועים משולבים) 17,764.7, עם יחס מחיר ביצועים של 1,222 דולר לפי מדד זה. השיא החדש הושג בהרצת מסד נתונים Oracle9i על שני שרתי Enterprise Sun עם 128 מעבדים.


קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

קומפאק צפויה לעמוד בתחזיות העסקיות לרבעון השני של השנה

קומפאק העולמית הכריזה על תוצאות עסקיות ראשוניות לרבעון השני של שנת הכספים אשר הסתיים ב- 30 ביוני 2001. החברה צפויה לעמוד בתחזיות האנליסטים, העומדות על רווח תפעולי של 4 סנט למניה מדוללת. ההכנסה לרבעון צפויה להיות 8.4 מיליארד דולר, ירידה של 9 אחוזים מהרבעון הראשון, וזו כתוצאה מהרעה בתנאי השוק, הנובעת בעיקר מחולשת הכלכלה האירופית. החברה הכריזה על הקצאת 490 מיליוני דולרים לרבעון הקשורים להפחתה של 4,000 משרות, בעיקר מתחומי המחשבים האישיים, שרשרת האספקה ועלויות מינהליות, בארה"ב ומחוצה לה.

תאריך:  23/07/2001   |   עודכן:  23/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיקר החדשות מס' 283
לשבוע של ה - 15.7 - 22.7

15/07/2001  |    |   מאמרים
מרום, בציניות האופיינית לו, על כמה מענייני התקופה:
המובחרים הנבחרים; מצב חירום; אנו הולכים ברגל - הופה היי...
יו"ר בנק הפועלים שלמה נחמה, על הסיבות לבריחה היזמים לחו"ל; ועל אטימותן של דורית ביניש ועדנה ארבל
13/07/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
הצבע חזר לפניהם של חסידיו השוטים של מחנה השמאל בזכותם של שרלטני הקהילייה האירופית. דליה איציק שוב יכולה לצקצק בלשונה ולהזהיר את ראש הממשלה, שבה היא מכהנת בחסדו, שהוא עוד עלול למצוא את עצמו בודד מול פניה של ועדת חקירה ממלכתית, אם חלילה הוא יעשה את מה שהוא בעצם הבטיח למיליוני בוחריו; לא שמעון פרס, מי שחזונו הוביל את העם היהודי עד עברי פי פחת וגרם, בעקיפין, למותם של מאות יהודים בפעולות טרור; לא יוסי ביילין, מי שאחראי ישירות לתרמית הגדולה; לא כוהני הבולשביזם הראדיקלי, פרופסורים וסופרים, אלה שממשיכים להרעיל את נפשותיהם של תלמידיהם בבתי האולפנא בתורותיהם הניהיליסטיות, הפוסט ציוניות, שהשקר והתעתוע מבעבעים בהן באין מפריע.
12/07/2001  |  חיים משגב, ד"ר  |   מאמרים
עסקים כרגיל (כמעט), בקיץ החם: על החריצות היתרה של ח"כ אופיר פינס; על פרשת פז הבלתי נגמרת; ועל ההצלחה שמבקשת הנהלת איקאה להעתיק לטורקיה
10/07/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
נראה, שקיימת עוצמת פער בין הסיפור של ניר ברקת, כשמחירי מוצרי החלב המפוקח עלו רק ב-4.5% ובין סיפורה של האם העובדת, שקונה פחות גבינה ופחות חלב לילדיה כשל-4.5% הוסיף הסופרמרט רק עיגול...
שלמה פילבר
שלמה פילבר
רוב הציבור תומך בהמשך המלחמה עד לניצחון מלא על החמאס והשגת יעדיה. יש הבחנה בין צה"ל והלוחמים על הפיקוד העליון, שנתפס כאחראי למחדל. רוב גדול דורש הסדר ביטחוני חדש בעזה לאחר המלחמה ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il