|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

תחזית אסטרולוגית לסוכות

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
27/09/2010  |     |   מאמרים   |   תגובות
רצוי לערוך מפה אסטרולוגית


מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסטטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר!

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אוויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים האחד את השני. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות!

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב ונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות האחד את השני בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לו בן/בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


טיפ לילידי השבוע

נושאי יחסים בין אישיים יעלו על הפרק בתקופה הקרובה כתוצאה שכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס לנסיגה עובדה שתעורר קשיים רבים בתחום זה.

מאזניים

נושאי כספים עומדים להיות בעייתיים בתקופה הקרובה ולכן אתם חייבים להיות זהירים בדרך ההתנהלות שלכם. מומלץ לכם לבדוק כל תחום ועניין לעומק ולא לחכות עד אשר אירועים חיצוניים ינערו אתכם ולא תהייה לכם ברירה אלא להגיב להתרחשויות. עליכם לקחת את העניינים בידיים ולבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם לבל תהיו מופתעים בשלב מאוחר יותר.

עקרב

אתם עומדים לעבור תקופה מעניינת בכל הנוגע למערכות יחסים. ייתכנו אצלכם עליות וירידות בגלל ביקור כוכב ונוס במזל שלכם. הכרויות חדשות צפויות ולמרות שבהתחלה לא תדעו לאן נושבת הרוח עבורכם, הרי שלאחר סיום נסיגת הכוכב תדעו לבטח מהו הכיוון אליו מושכת המערכת החדשה שאתם נתונים בה. החלטות תהיינה נכונות עבורכם רק לאחר יום ההולדת שלכם.

קשת

נושאי מערכות יחסים יהיו חשאיים בתקופה הקרובה מסיבות שאינן תלויות בכם. ייתכן שתאלצו לשנות ממנהגיכם בעקבות אירועים שאינם תלויים בכם. היכולת והצורך שלכם להבין את מניעי האחרים יגדל בתקופה זו ותוכלו להשתמש בידע זה כדי להבין את המניעים של הצד שכנגד. לאחר שתעברו "סדרה" של קשיים במערכות יחסים יתבהרו הדברים רק לאחר יום ההולדת שלכם.

גדי

האירועים החברתיים שלכם יהיו אינטנסיביים בתקופה הקרובה ובצורה זו תכירו אנשים חדשים ומערכות היחסים החברתיות שלכם תתחדשנה. עליכם להיזהר בגלל העובדה שייתכן ובהתחלה תתלהבו, אך לאחר מכן בחלוף ההתלהבות הראשונית תהיו מאוכזבים, כיוון שמהירות ההתפתחות תהייה איטית מדי לטעמכם ולקצב הפרטי שלכם. השתדלו לחסוך את הביקורת שלכם על האחרים ולזרום עם התנאים הקיימים.

דלי

בחודש הקרוב ולמעשה בכל התקופה הקרובה נושאי עבודה יעסיקו אתכם מאוד בגלל התפתחויות ואירועים חדשים שלא צפיתם מראש ואשר משבשים לכם את מהלך העבודה שהייתם רגילים לה בשנים האחרונות. בתקופה זו חשוב מאוד לעבוד על כל הקשור במערכות יחסים בתחום העבודה, כיוון שבדרך זו תוכלו לשנות את תפיסת האחרים עליכם ובכך להצליח במטרותיכם.

דגים

כדי להצליח בתוכניותיכם נראה שאתם צריכים לקחת מרחק ולצעוד לאחור כדי לבחור את דרך ההתנהלות שלכם. ייתכן שנסיעה תעזור לכם לבחון את עתידכם המקצועי. נסו לשלב בתוכניותיכם אנשים שאינם קרובים למקום המגורים שלכם ועל-ידי הקשבה לתגובותיהם תקבלו התייחסות חדשה למטרותיכם. רק לאחר תקופה שבה תבחנו את תוכניותיכם מחדש תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון.

טלה

האנרגיות שלכם בתקופה הקרובה יתגברו ובהתאם לזאת גם הצורך שלכם במגע יתעצם. הכוונה ליחסים בין אישיים שמושתתים על חום ואנושיות. ייתכן וגם האנרגיות המיניות שלכם יועצמו, אך בכל מקרה יחסים שאין בהם מגע וחום אנושי עתידים לסבול. כיוון שכך התקופה הקרובה תהייה מועדת לפורענות וייתכן כי יחסים שאין איתם כימיה אמיתית ירדו לטמיון.

שור

מערכות יחסים בתקופה הקרובה יעלו על הפרק תוך כדי העובדה שאתם צריכים לבחון אותם מחדש. ייתכן כי האירועים החדשים יגרמו למערכות יחסים להיראות שונה בעיניכם אך אין ספק שבמידה ולא תשקיעו את מירב האנרגיה ביחסים הבין אישיים שלכם, אנשים קרובים שאתם זקוקים להם יפנו לכם עורף. השקיעו גם בנושאי עבודה וזאת כדי לא לאבד את מקור ההכנסה בזמן שאתם עסוקים ברגשות.

תאומים

מומלץ לכם לחזק את היחסים הבין אישיים בחיי היום יום שלכם, כיוון שנראה שאתם תלויים בעבודה עם אחרים. דחיפה אינטנסיבית מדי שלכם את האחרים רק תרחיק אותם מכם ואתם לא תוכלו להתמודד עם האירועים החדשים מבלי שתאבדו אנשים שיתכן ויהיו קשורים אליכם גם בעתיד. תקבלו עזרה מתאימה להצלחה ותהיו חייבים ללמוד מהן מסקנות כדי להמשיך ולהתנהל נכון.

סרטן

נושאים יחסים בין אישיים יתפסו את עולמכם בתקופה הקרובה. הדבר אפשרי דרך מערכות היחסים עם הילדים שלכם וייתכן גם ילדים של אחרים. בכל מקרה, דרך ההתנהלות שלכם עכשיו עלולה להוציא את הסביבה שלכם מהכלים כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד. בכל התרחשות. במידה ואתם לא רוצים להקצין מצבים, מומלץ לכם לספור עד 100 כדי לא לפוצץ מערכות יחסים שכן טובות לכם.

אריה

בעקבות ההתרחשויות האחרונות בחייכם נראה שכל ההתייחסות שלכם אל המשפחה שלכם במעגל הראשון עומד להשתנות. ההבנה העמוקה שלכם אינה נובעת מהעובדה שהחיים מחייכים אליכם אלא דרך העובדה שאתם מבינים שההתייחסות שלכם במשך השנים לא הייתה נכונה ודווקא אנשים שהיו זקוקים לכם התעלמתם מהם. ולכן, הפרופורציות שלכם עכשיו משתנות.

בתולה

ההתרחשויות האחרונות בחייכם גורמות לכם להבין כי ההתנהלות הכללית בסביבה הקרובה שלכם אינה מתרחשת לטובתכם. כולם התרגלו שאתם הם אלה שמתאמצים בכל פעם שצריך לעשות שינוי כלשהו ואינם נותנים מעצמם בתמורה. אל תיכנסו למריבות עם האחרים, ובדרך נעימה מומלץ לכם לבחון את רצונותיכם האמיתיים ובהתאם לזאת להחליט כיצד לנהל את תוכניותיכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  27/09/2010   |   עודכן:  27/09/2010
צילה שי אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזה עשרה חודשים מתנהל משחק פוקר מדיני בו כולם מרמים את כולם. האמריקנים יודעים היטב מה המשמעות המשך ההקפאה מבחינתו של ראש הממשלה נתניהו: מחיר פוליטי כבד. יחד עם זאת, האמריקנים יודעים להעריך שאותו מחיר פוליטי לא יביא לסיום כהונתו של מר נתניהו. הברברת הבלתי פוסקת של המאיימים הקבועים, הן בתוך הליכוד והן בקואליציה, היא מבחינת קצף על פני המים. למרות התחזיות של אלה המתיימרים לקבוע בוודאות שהסכמת מר נתניהו להמשך ההקפאה תוביל לקריסת הקואליציה שלו, אין כיום כוח פוליטי משמעותי המאיים על כיסאו. המיליטנטים שבשרים והח"כים של הליכוד יודעים היטב שללא נתניהו, אין להם מישהו שמסוגל לגבור על היריבים הפוליטיים. כך שלנפנף בחרב שלופה וירטואלית בלבד, זו לא חוכמה.
26/09/2010  |  צ'לו רוזנברג   |   מאמרים
אני רגוע ושקט - הבעיות המדיניות של מדינת ישראל הגיעו לסיומן המוצלח.
26/09/2010  |  עמוס עמירן  |   מאמרים
מחקרים הראו שתרופה ידועה נגד סוכרת מעלה את הסיכון לתמותה עקב התקפי לב ושבץ מוחי. הדבר זכה השבוע לסיקור נרחב בתקשורת. בעבר מחקרים הראו ששימוש ממושך במשככי כאבים מסוימים העלה גם הוא את הסיכון לתמותה מהתקפי לב ושבץ מוחי.
26/09/2010  |  קרן אלמוג  |   מאמרים
תוכניתו של אובמה לסרס את ישראל מעצמאותה הולכת ונחשפת: שתילת סרטן המדינה הפלשתינית בתוכה; החתירה לפרוק נישקה האטומי; הלחץ לרדת מהגולן; התמיכה ביוזמות אנטי ישראליות באו"ם; בניית הצבא הפלשתיני, שלדברי מפקדו האמריקני, הגנרל דייטון, עתיד לתקוף את ישראל אם לא תיסוג עד מאי 2011; הכשרת הקרקע להצבת צבא בינלאומי שינטרל את צה"ל; הפיכת השלטון הישראלי, על-ידי פיקוח צמוד לממשלת בובות. לפי ה"World Tribune" אפילו הצטיידות אנשי השייטת הוכתבה על-ידי אובמה שאסר שימוש בגז מדמיע, התיר רק רובי צבע, ואח"כ - פסגת הציניות! - הצטרף לגינוי של האו"ם ותמך בהקמת ועדת חקירה בינלאומית.
26/09/2010  |  אליקים העצני  |   מאמרים
ח"כ אריה אלדד מפרסם בעיתון ישראל היום (26.9.10) רשימה חשובה העוסקת בצורך להתחקות אחר מקור הכספים והרכוש של אנשי ציבור למיניהם.
26/09/2010  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il