|   15:07:40
  איילת אור  
פעילת זכויות אדם
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בין סוציאליזם דמוקרטי לפעילות קומוניסטית

ארה"ב חייבת להתערב ולשכנע את ישראל לקיים בחירות ישירות לבג"צ ובאופן שייצג באופן הוגן את כל סוגי האוכלוסיה מכתב לנשיא אובמה
11/11/2010  |   איילת אור   |   מאמרים   |   תגובות
נשיא ארה"ב, ברק אובמה. צריך להבין כי הרוב הישראלי והפלשתיני אכן מעוניין בשלום [צילום: AP]

אל כבוד מנהיג העולם החופשי,
שוחר השלום והחסד,
הנשיא אובמה, שלום רב!

רציתי לשתף אותך בכמה תובנות חדשות שלי ל"הבנת המזרח התיכון" בכללותו ותהליך השלום בפרט. כפעילת שלום וזכויות אדם, האמנתי בכל ליבי בתמימותי לארגונים מסוימים (כדוגמת הקרן החדשה לישראל ואחרים) בטוהר כוונותיהם לקידום תהליך השלום. גם אני, כמו רבים, ואולי גם כמוך, שאלתי את עצמי מדוע בעצם תהליך השלום לא מתקדם. האם הישראלים לא מעוניינים בשלום? מדוע הם כה חוששים?

כמובן שההסבר הפשטני יהיה - בגלל הטראומה של הישראלים ממה שנראה בעיניהם כתהליך הונאה פלשתינית-ערבית שמטרתה לדבר על השלום ובינתיים לקדם הישגים באמצעות טרור, בעצם עד לכיבוש המלא של מדינת ישראל בדרכים כאלו ואחרות. אך לדעתי הסיבות והנסיבות עמוקות בהרבה מעבר לכך.

אני לא חושבת שרוב הישראלים או רוב הפלשתינים לא מעוניינים בשלום. ההפך הוא הנכון. רובם המוחלט מאוד-מאוד חפצים בשלום-אמת ובפתרונות של פשרה ששני הצדדים יוכלו לחיות איתה. אלו לא באמת פערים בלתי ניתנים לגישור.

הבעיה האמיתית היא שמדינות-ערב כפופות רובן ככולן מאחורי הקלעים למדינה מסוימת (לא ערבית) שיש לה מתיחות עם ארצות הברית כבר במשך שנים רבות. מדינה זו בוחשת רבות בכל מה שקשור ליחסי ארצות הברית עם מדינות אחרות, וכמובן גם בענייני מדינת ישראל ויחסיה עם ארצות הברית. דברים אלו מן הסתם ידועים היטב, אך לדעתי לא נלקחים מספיק בחשבון לגבי תהליכי עומק.

אבהיר את דבריי: ישנו הבדל מהותי בין "סוציאליזם דמוקרטי", שהוא שמאל חברתי של סולידריות וסיוע לחלשים בחברה, שמטרתו העיקרית היא הסיוע לחלש ושמירה על זכויות אדם, ושהוא כמובן רואה עצמו כפוף לחלוטין לערכי הדמוקרטיה - לבין פעילות קומוניסטית שלמעשה פעיליה לא באמת מאמינים בדמוקרטיה ושוחרים תמיד ל"מהפכה", ולמעשה חותרים תחת מדינות ועמים כדי להשליט דיקטטורה של חבורת אוכלי-חינם, גוזלי כספי הציבור ושרלטנים קומוניסטים (שבמדינות מסוימות גם לא היססו לרצוח מיליוני אנשים ולהושיב מיליוני "מתנגדי משטר" כביכול מאחורי סורג ובריח, רק משום שהעזו לחשוב בצורה שונה).

קומוניסטים בולשביקים אלו מצאו דרכים חדשות לחדור ולהשתלט על מדינות תוך התמודדות כביכול כתנועות שמאל "ליברליות" בבחירות במדינות מסוימות, או לחילופין באמצעות לחץ של "הון-שלטון", להכניס אנשים משלהם לעמדות פקידות בכירה וכן למערכות המשפט, וכך למעשה להוביל מהלכים לריסוקם של הממשלות והשלטון מבפנים. כך בעצם הם מפלסים דרך להכשיר את הדרך ל"מהפכה" שהיא בעצם השתלטות קומוניסטית לכל דבר ועניין.

מאחר שהאינטרסים של "פעילי המהפכה" במדינות השונות הם בדרך-כלל תואמים (כפי שיש לפעמים תיאום אינטרסים בין ארגונים שונים בעולם התחתון), יש להם אפשרות לתכנן מהלכים לטווח רחוק של יצירת סכסוכים ומלחמות אזרחים בתוך המדינות, כדי להחלישן ולאפשר למערכות הפקידות שכבר "נכבשו" על-ידי פעילים בולשביקים, לשלוט ולנווט ביד רמה ובהדרגתיות עד להשגת שלטון דיקטטורי מוחלט במסווה של "דמוקרטיה".

כמובן, ארגונים ופעילים אלו רואים בארצות הברית אויבת באופן טבעי, מאחר שהיא מדינה דמוקרטית שוחרת שלום וליברלית אמיתית. לכן הם רואים אותה כמאיימת על עצם קיומם בטווח הרחוק.

זה בדיוק מה שקורה גם במדינת ישראל. כך נוצר כאן התיאום המדהים בין האינטרסים של הבולשביקים שהצליחו להשתלט על חלק נכבד במערכות הפקידות במדינת ישראל, כמו גם במערכת המשפט ובעיקר בית משפט הגבוה לצדק - בג"צ, שלמעשה מעולם לא נבחר בבחירות דמוקרטיות ובפועל שם ללעג וקלס את הדמוקרטיה ואת הבחירות לכנסת כמו גם את הקמת הממשלה, מאחר שהוא, כגוף לא-דמוקרטי, שבחירת אנשיו היא אך ורק על-פי קרבתם ונאמנותם ל"בולשביזם" ולשתלטנות, מבטל פעם אחר פעם החלטות ממשלה ומתחכם בהתפתלויות שונות להראות לממשלה, לכנסת, למשטרה, לצבא ולכל שאר גופי הביקורת במדינה, כולל לשופטים בבתי משפט מחוזיים ואחרים, מי הוא השליט הדיקטטור האמיתי במדינה, ודואג באמצעות אנשיו להפחיד ולהטיל אימה על מי שיעז להגביל את כוחם, שממילא מעולם לא קיבל תוקף חוקי, אלא עבר בפשטות תהליך הדרגתי שתלטני בצורת "מהפכה בולשביקית" לכל דבר ועניין (גם באמצעות תפירת תיקים או איום בתפירת תיקים והשלכה לכלא לכאורה). שלא לדבר על תהליך מתמשך של השפלת גופי שלטון החוק כמו משטרת ישראל, שהיחס אליהם הוא משפיל בכוונה תחילה, כדי לקדם דיקטטורה של עריצות. שלא לדבר על חוסר התחשבות מוחלטת באזרח הפשוט, יהודי או ערבי או אחר, והתעלמות מוחלטת מצרכיו ועל אחת כמה וכמה מעתירותיו (כמובן, חוץ מעתירות של הקרן החדשה לישראל או גופים בולשביקים הקשורים בה במסווה של פעילויות חברתיות שונות...). שלא לדבר על זלזול מוחלט בכנסת הדמוקרטית תוך הטלת רפש מתמשך ותוך מסע הפחדה, כאשר לאחר מכן "מסבירים" לנו שהם "נאלצים" להיכנס לחלל שהכנסת מותירה... טוב, ככה זה בדיקטטורה.

הבג"צ, במילים פשוטות, גזל את השלטון מהאזרחים ובאמצעות פקידים בולשביקים ובעזרת בעלי הון, הוא דואג לחסל כל שריד ל"דמוקרטיה", והחמור מכל - הוא מתחזה ל"שלטון חוק". כמובן, לא אמרתי מילה על כך שאין שום גוף ביקורת שיכול ומסוגל לבקר את התנהלותו החמורה, ובוודאי שאין גוף בעל סמכות לחקור חשדות לפלילים ולניגוד עניינים בתוכו. זו איננה דמוקרטיה כרגע לצערי, וההתנהלות הזו הולכת ומחמירה מיום ליום, תוך ניצול ציני של מצב פוליטי מורכב וניצול של המצב הביטחוני הלא-יציב.

אינטרס זה של דיקטטורת הבג"צ תואם להפליא לאינטרסים מקבילים במדינות אחרות של "פעילי המהפכה", ומכאן ניתן להבין לעומק את פעילות הקרן החדשה לישראל ודומותיה.

מי שחושב שמטרות הבג"צ הן "זכויות אדם" או "קידום השלום", טועה בענק. הבג"צ, כמו גם שותפיו מהקרן החדשה לישראל, הם בדיוק כמו ארגון "שלום עכשיו", שכפי שאנו רואים - עסוק בעיקר בחירחור מלחמה ובהעצמת הסכסוך ולא בקידום השלום המיוחל. ארגונים אלו פועלים תמיד יד ביד להשלמת המהפכה השלטונית והפיכת ישראל באופן סופי לדיקטטורה. הם אינם מייצגים את השמאל האמיתי בשום צורה, כי השמאל מטרתו "שלום וזכויות אדם" והם, מטרתם - "מלחמה והפרת זכויות אדם" כדי לקדם מלחמת אזרחים שתסייע להם לשלוט בהמונים, וכך למחוק כל זכר לדמוקרטיה אמיתית.

הבעיה היא שהם לא פועלים לבד. יש להם סיוע עקיף מפעילות קומוניסטית חובקת-עולם, שמממנת אותם וגם קובעת את האסטרטגיה, כמו גם דואגת לכך שמדינות ערב לא ישלימו עם מדינת ישראל. מאחר שזה, בסופו של דבר, יחזק את ארצות הברית והיא הרי האויב מבחינתם.

כך קרה שרוב הישראלים איבדו את אמונם במערכת המשפט בכלל ובבג"צ בפרט. כך קורה שחלק לא מבוטל מהישראלים התייאשו מלהשפיע דרך הבחירות לכנסת, שהרי הם רואים שמה שהם בוחרים לא משפיע כלל על המציאות. מי שקובע בסופו של דבר, אלו הפקידים והשופטים שלא נבחרו בבחירות דמוקרטיות, כמו גם הפקידים "פעילי המהפכה". כך יוצא שרוב הישראלים התייאשו ממשחק השלום, שכפי שהם רואים הפך להיות בידי "פעילי המהפכה" למשחק מלחמה.

המסקנה: ארצות הברית חייבת להתערב ולשכנע את מדינת ישראל לקיים בחירות ישירות לבג"צ ובאופן שייצג באופן הוגן את כל סוגי האוכלוסיה ללא כל סממן גזעני או אחר (כמו אנטי מזרחי, אנטי דתי, אנטי יהודי, אנטי מערבי). כך יחזור האמון של האזרחים במערכת הישראלית, וממילא כפועל יוצא כמובן גם בתהליך השלום.

תאריך:  11/11/2010   |   עודכן:  11/11/2010
איילת אור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בין סוציאליזם דמוקרטי לפעילות קומוניסטית
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רויזיה בפרקליטות
11/11/10 20:03
2
רויזיה בפרקליטות
11/11/10 20:37
3
אהוד ג
11/11/10 21:27
4
עדי ג.
12/11/10 06:27
5
איש ימין
12/11/10 09:43
6
שמאל ירוק
12/11/10 12:25
7
יוסי פלס
12/11/10 18:58
8
ניצן ש
13/01/11 17:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחל אמנו הייתה אחת הדמויות הטרגיות ביותר בהיסטוריה של עם ישראל. הצער הרב שאפיין את חייה הקצרים ממשיך, על-פי הנביא, גם אחרי מותה: "רחל מבכה על-בניה מאנה להנחם" [ירמיה ל"א, י"ד]. נשאלת השאלה: מדוע מכל הנשים הגדולות שזכינו להן, דווקא רחל אמנו היא זאת שמבכה על בניה?
11/11/2010  |  חננאל ובר  |   מאמרים
מדי שנה, סמוך ליום העצמאות, עולה שוב הדיון על סוגיית האמנים המשתמטים. חשוב לציין שיש לדייק במונח השתמטות, המתייחס לפעולה לא חוקית להתחמקות מגיוס לצה"ל, כך שאלו שקיבלו פטור מגיוס, הן מסיבות רפואיות והן מסיבות ערכיות, לא נכללים בקטגוריה זו. אז האמנים מחליטים כן להתגייס בלחץ הציבור, מה גם שזה לא יזיק לקורות החיים לקראת תחרות "כוכב נולד" הבאה.
11/11/2010  |  יוסף קנדלקר  |   מאמרים
מי שיקרא בתרגום לעברית את חוקי נירנברג, שפורסמו ב-15.9.1935, ולא יזדעזע מדמיונם לחוק האזרחות ולחוק ישובים קהילתיים במדינת ישראל, יכול להיות בטוח שהוא גזען מצוי.
11/11/2010  |  עידן סובול  |   מאמרים
לא מעט תהיות עולות סביב השאלה למה זכתה דווקא קדנציה זו של הפרלמנט הישראלי לקדם חוקים פשיסטיים, שאפילו כהנא המנוח לא חלם עליהם. אבל במבט מהיר - התשובה לא כל-כך מסובכת. הכל החל ב"מפץ הגדול" שבו שרון ניתק את עצמו מהליכוד, ולפני בחירות 2006 נותר עם חצי ליכוד שקראו לו "קדימה". רבים חשבו אז, לאחר פינוי "גוש קטיף", כי המפה הפוליטית זזה שמאלה. הפינוי של "גוש קטיף", הקמת "קדימה" על חורבות הליכוד (עם עלי תאנה ממפלגת העבודה - הנשיא הנוכחי, דליה איציק וחיים רמון), וכן מעברם של עשרות ח"כים מהליכוד למפלגה החדשה, הפיחו בציבור מצביעי המרכז והשמאל תקווה כי לא רק שהימין קרס, אלא שח"כי הליכוד שהפכו ל"קדימה" שינו את דעתם באופן יסודי. הזמירות ה"יוניות" של אולמרט ולבני המשיכו את האשליה. בקדנציה של 2009-2006 האמינו בשמאל ובמרכז כי 12 המנדטים של הליכוד הם "שירת הברבור" של הימין הציוני.
11/11/2010  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
העברית היא עבורי שפת אם ואב. היותה שפה של שורשים מאפשר ייצוג מילולי של הקשר בין קיום יהודי עתיק לזהות ישראלית עכשווית, ובין חיי הרוח למציאות. הקשרים הללו ניכרים, למשל, בזיקה בין השְכִינָה השורָה לשְכוּנָה, בין גשם להגשמה, בין הרחם לרחמים, בין צלם אלוהים למצלמה. אבל דווקא הקרבה האינטימית הזאת לעברית הופכת כמה מהמלים שלה לקשות במיוחד עבור נשים (ולעוד כמה גברים...).
11/11/2010  |  חנה פנחסי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il