|   15:07:40
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

הפסיכופתולוגיה הנאורה של האקדמיה החשוכה

יותר ויותר ציבורים נורמטיביים מתפכחים מן השקרים הזדוניים בהם הלעיטו אנשי אקדמיה לא רק אומה שלמה, אלא כמעט את כל העולם המערבי פרופ' הלל ויס זורק לעבר האקדמאים הנגועים: "זמנכם עבר! המיעוט הקטן והפתטי בו אתם שרויים עומד להחליף את המצב בו נמצאתי אני שנים ארוכות מאוד. אינכם רלוונטיים!"
10/01/2011  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   תגובות
הרסו את האנתרופולוגיה, הסוציולוגיה, המשפט, חקר ההיסטוריה, הספרות הקלאסית וגם את הכלכלה [צילום: פלאש 90]

ועדת חקירה פרלמנטרית למימון זר
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינה של מימון ממקורות זרים לארגונים חוץ פרלמנטריים הפועלים לכאורה נגד האינטרסים של מדינת ישראל * בראש הוועדה יעמוד ח"כ דנון * "ממליץ ליריב אופנהיימר ולחבריו לשפץ את קורות החיים" * אופנהיימר ל-News1: הקמת הוועדה נועדה לרדוף אחר אישים וארגונים המתנגדים לעמדות הממשלה
לרשימה המלאה

כנופיית אקדמאים מזן מסוים, כרגיל, חברה להתנכל בדואר זבל ממוחזר על המרכז האוניברסיטאי באריאל ולנסות להחרימו אחרי כשלון חבריהם האמנים, כביכול, שניסו להחרים את היכל התרבות. זמנכם עבר! המיעוט הקטן והפתטי בו אתם שרויים עומד להחליף את המצב בו נמצאתי אני שנים ארוכות מאוד. אינכם רלוונטיים! יותר ויותר ציבורים נורמטיביים מתפכחים מן השקרים הזדוניים בהם הלעטתם לא רק אומה שלמה, העם היהודי, אותו דנתם למיתה, אלא את העולם המערבי, כמעט כולו.

המושגים "זכויות אדם", "דמוקרטיה" ו"גזענות" נחמסו על ידיכם במסכת פסאודו-פילוסופית פרזיטית, שבה הרעלתם את עולם המחשבה והרוח. כתבתי על כך מאמר מפורט בכתב העת "נתיב" ב-1996. המושגים שלכם אינם בשום מילון. זאת עשיתם לאחר שעקרתם את מושג הלשון מן העולם, משמעותם היציבה-יחסית של המילים והמושגים, וערערתם על מושג התודעה. ממילא ערערתם על מושג החוק ועל מושג השלטון ועל מושג התרבות.

הרסתם את האנתרופולוגיה, הסוציולוגיה, המשפט, חקר ההיסטוריה, הספרות הקלאסית ולמעשה גם את הכלכלה. ראו את מצב היורו ומצבה של ארצות הברית ואת עליונותה של סין. החזון "המשיחי הגלובלי" הפך לקריקטורה של השטן. בועת הכלכלה המוצלחת של ישראל לא תעמוד לה ביום הדין! ביום בו יפלו המדרגות.

אתם מלעיטים ממש כמו מוסלמים, מן הפרימיטיביים ביותר, את העולם במסכת שקרים לא פחותה כמו בשימוש במושג 'נרטיב' וקידושו, ובמושג 'צדק פואטי' המתחזה למושג לגיטימי בפרשנות חוקים שהיא זדונית ואנטי היסטורית. פרשנות המסתירה מן הציבור מידע או מעוותת אותו, ובעיקר בנושא הזכויות הלאומיות של העם היהודי בארץ ישראל, בעיקר על-פי המשפט הבינלאומי, שהן זכויות על שני עברי הירדן כפי שקיבלה על עצמה בריטניה בכתב המנדט, זכויות שעדיין לא פקעו על-אף כל החלטות המדינות הרודפניות להכיר ביישות זרה בארץ ישראל. מהלך שלו אתם אחראים יותר מכל.

במקום להגן על עמכם, בחרתם להזדהות עם גדולי אויביו, שאתם יודעים בדיוק את שמם תחת השמיים וזה בדיוק מה שאתם. ועידת דרבן המתמדת מרעילה את העולם בטענה שהציונות היא גזענות. במשך הזמן התקדמתם עוד יותר ושללתם כל לאומיות, חוץ מהפלשתינית. ככל שהשקר היה גדול יותר, כך הגנתם עליו יותר.

מכתב ה"פרופסורים" מנצח

במשך שנים ניתן לשמוע את ההרצאות והכינוסים המגעילים שלכם. רק בשנה שעברה שמעתי באוניברסיטת בר-אילן, בכינוס יחד עם הקרן החדשה לישראל, בענייני הסמכות בצבא, את הפרופסור ס"ל (סכנה לציבור) אומר שהממשלה היא הריבון והצבא מייצג את הממשלה והוא של הממשלה, בזמן שהוא - כאיש מדעי המדינה - אמור לדעת מתוך ידע אינטואיטיבי אלמנטרי שהריבון הוא העם ולא הממשלה. באמצעות השקר הזה הוא וחברו מהמכונים לדמוקרטיה שהתחזה לפרופסור, תואר שמעולם לא קיבל - הצליחו להרעיל ולטמטם את צבא ישראל באמצעות מושג המיליטריזם שכביכול אינו לגיטימי בצבא ויש להתנער ממנו. גויסו עדרי פסיכולוגים כדי להכשיר את מלאכת הגירוש ועדרי רבנים הנאורים למחצה שהלכו בעקבותם.

לאחר מלחמת לבנון השנייה הוטס מן הצבא אחד מגדולי המרעילים שהשפעת הסם שלו לא פגה עד היום הזה, האלוף שמעון נוה, שהפך את הצבא לצבא המצגות לישראל. לצערי, הבלי רעל שמפיץ הקצין החינוך הראשי, מר שרמייסטר, שאיני יודע אם שורש שמו קרוב יותר לגרמנית או לערבית, בעניין פסק הרבנים, מעידים כמאה עדים עד כמה הצבא אינו ערוך רוחנית ברמות הפיקוד העליון למלחמה מסדר הגודל הצפוי. אלף כבאים וגם לא מאה אלף לא יוכלו להתמודד עם הזוועה הצפויה, וכל הניסיונות העלובים של ראש הממשלה להכשיל את אליהו ישי באמצעות נזיפות על מכתבי הכיסוי לא יועילו. ישנה חדלות פירעון ביטחוני חמורה גם אם לא תהיה כל פצצה גרעינית. בדרך שבה ישראל הולכת, היא תובס ללא ירייה אחת.

ישראל הרשמית עדיין מאמצת את מכתב ה"פרופסורים" מן השמאל. כל עוד אין בנייה בחדווה באריאל ובכל מקום בארץ ישראל, המכתב מנצֱח! הרב הכי פרימיטיבי, כיום, נאור יותר מכל פרופסור. אין כיסוי במציאות של היום למדינת ישראל ומוסדותיה. היא ממשיכה עדיין, אם כי פחות מאשר לפני שלושה חודשים, להתאים את עצמה למחריביה; להאמין באקדמאים למיניהם מן הזן שכתב את העצומה להחרמת המרכז באריאל.

לא תעזור ועדת חקירה

הרוח הזאת, הנפשעת, חילחלה לכל שדות העם ובפרט לאליטות. אם מוסדות פיננסיים ועורכי דין עוסקים בשקיקה במכירת הארץ מתוך מניעים נאורים ותאוות בצע, יחד עם מאה חברות שבונות את 'ראוובי' ומחרימות את מדינתם ברוח הפרופסורים, על מה יש לדבר. האם יש הבדל בין פעילותו ואחריותו של בנק לאומי בנושא וחברת ההשקעות ד"ש איפקס המוכרים שכונה שלמה לנציג של "המדינה שבדרך". האם הם שונים ממכתב האקדמאים? שניהם כמו ביטוי מובהק של מעשה בגידה על-פי החוק הפלילי. העברת שטח של מדינה ריבונית לאויבי ישראל.

בגלל הפרופסורים ההומניסטיים כביכול, ראשי המכונים לדמוקרטיה, ימותו במלחמה הקרובה מאות מיליונים של בני אדם, שנותרו חסרי מגן, פי אלף מאשר לאחר מלחמת העולם הראשונה, שבה הצליחו האינטלקטואלים להרעיל את העולם באמצעות ההומניזם המזויף. לא רק הקומוניסטים אלא העולם הפסאודו ליברלי הבורגני בכללו. כד הווינא טליא (כשהייתי צעיר), בן 16 וחצי, קראתי את 'מלחמה ושלום' ולפי זכרוני, טולסטוי מגנה את אמנות ז'נבה כאמנות צבועות המרבות שפיכות-דמים בעולם במקום להילחם באויב עד רדתו.

כאשר צה"ל התגאה באינתיפאדה הראשונה בתמונה שחייל בורח מילד בן שלוש המשליך בו אבן, נגמר הצבא. בגלל מה שעומד מאחורי התמונה הזאת, הנזק שנגרם לאנושות גדול לאין ערוך מכל הרוגי מלחמת העולם השנייה והראשונה גם יחד. בגלל מה שעומד מאחורי התמונה הזאת, המושג החולני של 'טוהר הנשק', קם ארגון אל-קאעידה וצמח האיסלאם הוואהבי שיצא מן הבקבוק.

אין כפרה לאווילות ולרשעות שלכם. שום ועדת חקירה כבר לא תעזור עד אחרי האסון המחריד הצפוי לבוא ואיש כבר לא יוכל למנוע אותו. החשבון יוגש אחר-כך, זו רק התזכורת.

תאריך:  10/01/2011   |   עודכן:  11/01/2011
פרופ' הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפסיכופתולוגיה הנאורה של האקדמיה החשוכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א מ רול
11/01/11 11:49
2
פלא יועץ
11/01/11 19:28
3
הלל ויס
12/01/11 22:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מן הישיבה התיכונית שבה למדתי, יצאנו לחיים כ-120 בוגרים. רובנו ככולנו הלכנו לצבא ורק מעטים פנו ללמוד בישיבה גבוהה. ביניהם היה אחד, שלום קליין שמו. שנים לא ראיתי אותו. היינו חברים טובים ולא הבנתי אז - ובעיקר כעסתי - איך הוא ועוד כמה חברים "עומדים על הדם" ולא הולכים לשרת בצבא, כמו כולנו שהתחיילנו, עברנו טירונות והתפזרנו ליחידות השונות.
10/01/2011  |  ישראל זכאי   |   מאמרים
לפני שנים רבות אמרתי לאחד מעמיתיי, איש ימין מובהק, שעם ישראל איננו חפץ בשטחי הגדה המערבית, שכן אילו היה חפץ בהם היה מיישב בהם לפחות מיליון יהודים, ובכך קובע עובדות מוגמרות. באותם ימים ישבו בשטחים כ-100,000 יהודים. מאז, כאמור, עברו שנים רבות, ובגדה יושבים כ-330,000 יהודים. זה עדיין לא מיליון, זה רק כ-5% מתושבי הארץ היהודים, ופחות מ-10% מתושבי השטחים הפלסטינים. עם ישראל, ככל הנראה, עדיין אינו חפץ בשטחים, ומעדיף לשבת במרכז הארץ, במחירים מרקיעי שחקים, ולא בשטחים, שבהם אפשר לזכות בדיור בחצי חינם. עם זאת, ההתנחלות היא, ככל הנראה, עובדה מוגמרת. לאמור, מיעוט של כ-5% מאזרחי ישראל כפה את דעתו על הרוב המכריע, שמסתייג מההתנחלויות ומבקש פשרה טריטוריאלית. זה כמובן מאוד לא דמוקרטי, אבל לרוע המזל זה הרבה יותר גרוע - זה מהווה איום חמור ביותר על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית.
10/01/2011  |  ידידיה יצחקי  |   מאמרים
אצלנו זאת לא גזענות, זאת הישרדות, טוענים המגיבים הזועמים. כשמשווים גזענות יהודית כלפי ערבים למקרי גזענות ידועים בהיסטוריה העולמית, מיד מתגוננים שאצלנו המצב שונה. אבל המצב מעולם לא היה שונה. כמעט כל קבוצה גזענית בעולם ידעה לנמק היטב את הגזענות שלה כהגנה עצמית הכרחית: גזענות או נמות. אפילו אם נתמקד באנטישמיות בגרמניה ששיאה היה בעליית הנאצים, ניתן לראות כיצד נומקה הגזענות כהישרדות. האנטישמים הגרמנים היטיבו להשתמש בנימוקי הישרדות והגנה על המולדת, המלווים בעובדות נכונות או נכונות למחצה, ובפרשנויות מכלילות וחשדניות. מהסלט הזה, שלא חסרו בו אמיתות לצד שקרים רבים, הם רקחו שנאה. בהתחלה התמקדו בהסתה והדרה של יהודים ובכל המהלכים הגזעניים ה"רגילים", לפני שהקיצוניים שבהם הפיחו חיים בתוכנית השמדה חסרת-תקדים.
10/01/2011  |  יריב מוהר  |   מאמרים
חתן פרס ישראל (להלן: חפ"י) נחום ברנע קובע במאמרו מיום שישי האחרון (7.1.11) כי "הלקח מהפרשה (פרשת קצב) לא יכול להיות שנשים הן תמיד מסכנות, חסרות ישע, מופקרות לגורלן. יש להן רצון משלהן. יש להן כוח".
10/01/2011  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
"איתא גמרא, אמר רבי אלעזר, אמר רבי חנניא: כל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם" [מגילה ט"ו, א']. לא הייתי בבילעין, ולכן אינני יכול לכתוב את אשר לא ראו עיניי. במהלך שנות המאבק הייתי שם מספר מועט של פעמים וראיתי מהצד את הנחישות של יונתן פולק למאבק הצודק של תושבי הכפר. אני מוצא לנכון להביא את דבריו על האירוע הכואב של רצח המפגינה ג'וואהר אבו-רחמה בהפגנה. הייתה זו הפגנה שכל ישראלי חייב היה להטות לה כתף ולהשמיע את הקריאה הצודקת, או ליתר דיוק הצעקה הצודקת - להשבת בילעין לתושבי בילעין. להשבת האדמות החקלאיות לבעליהן.
10/01/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il