|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

שימרו על המחוקק ועל הממשלה למען עתידכם

חוק לבוש צנוע במשרדי הממשלה - יחי הטליבאן במדינת ישראל השטריימלים חשובים מחייהם של השועלים ומחיי התרנגולות ח"כ גפני נכנס לחילוניים לצלחת גיורי צה"ל - הממשלה והח"כים החילוניים נגררים אחרי הכתות החרדיות וגם על האיוולת של החוק האוסר להעמיד רבנים לדין
20/02/2011  |   אלכס לוין   |   מאמרים   |   תגובות
איוולות ממשלת ישראל [צילום: פלאש 90]


חוק ללבוש צנוע במשרדי הממשלה

בימים האחרונים הונח על שולחנה של הכנסת חוק חדש על-ידי ח"כ אזולאי מש"ס, להגיע בלבוש צנוע למשרדי הממשלה. המטרה לחייב עובדות. ברצוני להוסיף לח"כ אזולאי עוד כמה תיקונים בחוק, ראשית יש לקבוע את אורך השמלה שלא יהיה קצר מאורך הרגלים ויהיה חייב להגיע עד הרצפה. לחייב את העובדות ברעלה שתכסה את הפנים לפחות עד העיניים.

לחייב את העובדות ללבוש חולצה סגורה עד הצוואר, שתכסה את כל הזרוע. לחייב את העובדות לעבוד רק עם כפפות שלא יראו להן את האצבעות. לחייב את העובדות בזמן העבודה להרכיב משקפיים כהות בכדי שלא יראו להן את העיניים אשר יבצבצו מהרעלה. תחשוב על זה חבר כנסת נכבד . יחשבו על זה כל חברי הכנסת האחרים שיחשבו לתמוך בו. יחי הטאליבן במדינת ישראל.

נפילת תיקון לחוק צער בעלי חיים במדינת ישראל

חוק אשר כל הסיעות בכנסת הגיעו להסכמה לגביו הוא מניעת שימוש בעור בעלי חיים למטרות לבוש, הכוונה היא לא לעור של פרה או כבש, וכן החוק למניעת התעללות בבעלי חיים. שניהם לא עברו את אישורי החקיקה בכנסת, למה???

החוק הראשון לא עבר מכיוון שאנשי הסיעות החרדיות דאגו לשלומם של השועלים הנרצחים למטרות עשיית השטריימלים של החרדים. בכול שטריימל מהודר מכניסים מספר זנבות שועלים, על כן נרצחים מידי שנה אלפי שועלים מסכנים בכדי לחמוס את זנבם למען שטריימלים של חרדים. חיפשתי בכול רחבי ספר התורה, בכל רחבי התנ"ך למצוא אזכור לרצח שועלים למטרות שטריימלים חרדים ולא מצאתי.

בנושא השני של מניעת ההתעללות בבעלי חיים, הנושא נפל בגלל שהחרדים חרדים לגורל התרנגולים שמעונים עד עדי מוות במנהגי הכפרות השנתיות. המנהג האכזרי הזה, מעורר החלחלה, שבו מנופפים בתרנגולים המסכנים הללו מעל ראשי האנשים באכזריות מרבית פשוט מעורר חלחלה, דבר שיש לפעול לאסור אותו לחלוטין כפי שנאסר במספר רב של מדינות. די לאכזריות הזאת.

רשות המיסים מבקשת להוריד מיסים - מי מתנגד? - ח"כ גפני

היכן נשמע כדבר הזה: רשות המיסים מבקשת להוריד מיסים , להוריד את המכס על פירות ים ולהעלות את המיסים על דגים כשרים. מי מתנגד ?? - כמובן יו"ר הוועדה בכנסת ח"כ משה גפני. למה הוא מתנגד, כי הוא רוצה שיהיו מיסים גבוהים יותר על מה שהציבור רוצה לאכול. אני כאדם שאינו צורך פירות ים מכיוון שאיני אוהב את המאכלים הללו, צועק וזועק, די לכניסה לצלחת של האוכלוסיה החילונית ושאר אזרחי ישראל שהם לא יהודים או יהודים אשר אוכלים מאכלים אלו. התנגדות כגון זאת מעוררת התנגדות לכל השיטות הנלוזות של חברי הכנסת החרדים הללו. די עם הכניעה לכתות החרדיות הקרובות ליהדות . די.

גיורי צה"ל

הפשע הגדול ביותר הוא שממשלת ישראל וחברי הכנסת הלא חרדים נגררים על-ידי חברי הכתות היהודיות לפינות שאסור להיות בהן.
גיורי צה"ל הן מעשה נפלא, מלא הוד והדר, מבוצע בצורה טובה, מאורגנת, על-פי כל הכללים, על-פי כל כללי היהדות. יש מי שמנסה לגרור את הציבור למקומות אפלים, לפינות לא טובות. אסור לתת לכתות החרדיות הללו הקרובות ליהדות לגרור את כל הציבור לשם.

אי-אפשר לבטל גיורו של אדם לאחר שגויר גם אם יום לאחר גיורו לא שמר על כללי היהדות, לא שמר שבת, לא קיום מצוות ועוד. את זה לא אני קבעתי, אלא הרמב"ם שאין ספק שפסיקתו מקובלת גם על הכתות הקרובות ליהדות, להלן ציטוט מדויק מהרמב"ם: "אפילו חזר ועבד עבודה זרה - הרי הוא כישראל משומד, שקידושיו קידושין, ומצווה להחזיר אבידתו, מאחר שטבל נעשה כישראל"

רבי יוסף קארו בשולחן ערוך והרמ"א‏‏. הרמב"ם מביא ראיה מהתנ"ך שנשותיהן של שמשון ושלמה לא בוטל גיורן אף על-פי "שנגלה סודן" דהיינו שנודע שלא נתגיירו כדי להיות יהודיות באמת. (הציטוטים נלקחו מאתר ויקיפדיה)

לסיום שני דברי איוולת

פשרה חרדית, נכיר בגיורים ובמתגיירים אם לא יתחתנו. האם הבנתם את זה??, הסיפור לא כל כך פשוט תסלחו לי, מלא טמטום. הכול נוצר בכדי למנוע מלחמות בין הכתות החרדיות השונות והכרתו של הרב עובדיה יוסף במתגיירים בצה"ל, זה הולך כך. ממש פתרון מבריק לא??

החרדים יכירו בגיורים לאלו שנישאו ליהודיות מכיוון שאם האישה ילדה ילד לאיש והוא לא יהודי, אבל האישה הביאה ילדים כאשת איש, אז הילדים הם ממזרים, בכדי שהילדים לא יהיו ממזרים, בני הזוג חייבים לעבור גט בבית דין רבני, אבל המתגייר שחייב לעבור גט בבית דין רבני כיהודי לכל דבר לא יוכל להינשא בשנית עם יהודייה מכיוון שהוא לא יהודי, האם הבנתם את זה??. חוכמתם כי רבה של אנשי הכתות הללו, ואלו רוצים לנהל את המדינה.

בנוסף רוצים ודורשים החרדים הללו מהכתות הקרובות ליהדות לקבוע למדינת ישראל כי יוקפאו כל הגיורים בצה"ל, אני אומר יש להקפיא את כל הדיבור אם הכתות הללו, המדינה חייבת לחזור לשפיות, מספיק אם ההתנהלות הזאת, גם לא מתגייסים לצה"ל, גם מציירים את דגלי אש"ף על קירות הבתים במאה שערים, גם חלקם לא מכירים במדינת ישראל וגם רוצים לנהל לנו את החיים, די.

למי שאומר שיש גיוס של חרדים לצה"ל אז הנה התשובה שיצאה ממש בימים אלו. המדינה בתשובה לבג"ץ גילתה את האמת במלואה כי מספר המתגייסים לצה"ל מהמגזרים של החרדים ,זה כולל את השרות הלאומי ירד בצורה דרסטית ועמד בשנת 2010 רק על 2020 חרדים, כל זאת נוכח גידול של כ 35% במספר החרדים בישיבות השונות. גם כאן הממשלה וחברי הקואליציה השונים מנסים להונות אותנו.

חוק מיוחד שאוסר על העמדת רבנים לדין

אנו נהיה עוד מדינה בשלל מדינות האיטולות האירניות והטאליבן. יש הצעת חוק ממש חדשה על שולחן הכנסת מפי יצירתם של מספר חברי הכנסת מהליכוד, אגודת ישראל ומפלגת ש"ס, מה שמדהים בזאת שלהצעת החוק ההולכת ומתגלגלת בכנסת הצטרפו מספר חברי כנסת מהליכוד.

אין אני מלין על צדיקי הדור מש"ס ומאגודת ישראל, אך חברי כנסת מהליכוד המצטרפים להצעת חוק מעולם החושך, זה נראה לי מוגזם. ההצעה מדברת על כך שאין להעמיד לדין על דבריהם רבנים שמדברים על ההסתה כנגד עמים ודתות אחרות. ממש יופי של חוק, חוק המזכיר לי את החוק אשר העביר ראש ממשלת איטליה עם עלייתו לשלטון שאי-אפשר יהיה להעמידו לדין על מעשיו כולל הפליליים בזמן היותו ראש ממשלה.

לסיום יש להוסיף את דבריו של מי שהוא בנו של הרב עובדיה יוסף, יעקב יוסף שאומר שיש להעניק לכותב הספר תורת המלך שקורא למעשים שאין להעלותם על דל שפתנו להעניק לו את פרס ישראל, כלומר למי שקורא למעשים קשים על סף ההסטה ורצח את פרס ישראל.

לסיום מספר זוטות:

יצאו רבנים חרדים שונים בקריאה להחרים את מגן דוד אדום ולא להתנדב לשרותיו כי הם פועלים בשבתות , האם שכחו אותם רבנים מהכתות השונות את הנאמר והכתוב " פיקוח נפש דוחה שבת"
אני קורא לכל ארגוני ההצלה לא להציל את החרדים הללו מהכתות שקראו להחרמת מגן דוד אדום אף אחד מהם בשבת, אבל בכדי לא להעניש את כלל הקהילה על טיפשותם במשך השבוע כן להצילם. אין להעניש את כלל הציבור על טיפשות זאת.

להפעם ועד הפעם הבאה שנמשיך להראות את אשר לא תופסים אם זה לא בא במרוכז עד כמה אנו נמצאים במערבולת של טמטום.

תאריך:  20/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שימרו על המחוקק ועל הממשלה למען עתידכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חופים עטויי חול לבן, רכסי-הרים הנישאים לגובה של קילומטר וחצי, שבין רכסיהם עמקים פוריים, מחורצים בנהרות ומפלים מרהיבים; אגמי-מים מלוחים, גדושים בחיות-בר אקזוטיות; גודש של יערות טרופיים ופארקים הטובלים בירוק עמוק - זוהי תמצית האדרנלין של האי הדומיניקני, הנחשב, עדיין, ליעד-נופש בתולי, שהתיירות הממוסחרת עוד לא הספיקה להשחית אותו.
20/02/2011  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ברחבי יבשת אירופה פועלים ארגונים אנטי-ישראלים אשר מנצלים את כוחם כדי להזהיר את תושבי העולם כנגד מדיניותה המזיקה של מדינת ישראל. ארגונים אלו מציגים עצמם כארגונים מקומיים אשר כל קשר ביניהם הוא מקרי בהחלט, ושאין להם כוונה לפגוע במדינת ישראל.
19/02/2011  |  רועי אורן  |   מאמרים
ידיעות אחרונות הפך זה מכבר לעיתון הבית של אהוד אולמרט. הרצון לנגח את ישראל היום, התומך בבנימין נתניהו, הביא את העיתון השני בגודלו במדינה למתוח ביקורת בלתי פוסקת על ראש הממשלה הנוכחי ולפאר ולרומם את קודמו - המצטייר כמושחת ביותר בין הפוליטיקאים שידעה ישראל.
19/02/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
למבוגרים שבינינו, המרד המצרי נגד מובארק מזכיר את המרד הרומני נגד הנשיא צ'אושסקו לפני קצת יותר מ-20 שנה, במסגרת התפרקותו של הגוש הקומוניסטי. ב-18 בדצמבר 1989 התאספו המונים בעיר טימישוארה בהפגנת ענק נגד השלטון, שהשתמש באש חיה לפיזור ההפגנה, וזו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה שאירוע כזה במדינה טוטליטרית מתרחש לעיני המצלמות ומדווח בזמן אמת בתקשורת העולמית. אני עוד זוכר את הכותרות הראשיות ביום המחרת. עיתוני העולם (והארץ) בישרו לקוראיהם על טבח של אלפי אנשים נשים וטף בידי השלטונות בטימישוארה. המספרים המבהילים נעו בין 3,000 ל-70,000 הרוגים. אין פלא שצ'אושסקו גמר את הפרשה קצת פחות טוב ממובארק. כמה ימים אחרי טימישוארה הוא ניסה להימלט עם אשתו מהמדינה. הם נתפסו על הגבול, ושניהם נידונו למוות והוצאו להורג בירייה אחרי משפט שדה שנמשך כרבע שעה.
19/02/2011  |  אורי אליצור  |   מאמרים
הולכים וכלים ימי התקווה, כי גלעד ישוב במהרה בימינו. עם כניסת ימי שביו למאה השמונה-עשרה, הוא הולך ונמוג בערפל הזנחתו. אסור לכתוב את המילים האלה. גלעד חי והוא צריך להיות במקום שכל אדם ראוי וזכאי להיות בו – בביתו. אבל גלעד רחוק מהבית, נואש ואבוד, מוזנח ומופקר. ישראל הרשמית, השלטונית, אינה רוצה להשיבו הביתה.
19/02/2011  |  אברהם שרון  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il