|   15:07:40
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

קורבן פסח הוא העם היהודי

ההימנעות הלאומית מהקרבת קורבן פסח בזמננו ובמקומו על במת ההר, על המזבח במקומו המכוון - היא חזית הסירוב לאלוקי ישראל אשר הוציא את עמו ממצרים לחירות עולם
17/04/2011  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   חגים ומועדים   |   תגובות
מלחמת עולם שלישית [צילום: פלאש 90]

מבוקש מיהודים לבוא לרחבת הכותל בזמן הקרבת קורבן פסח לאחר חצות היום ולהגיד סדר קורבן פסח כמנהג ירושלים מימים ימימה ולדעת שמקומם אינו בתחתית ההר בצל גללי החמור, כדברי האמורא, רב יוסף תלמוד בבלי מסכת סנהדרין דף צח עמוד ב: "ייתי, ואזכי דאיתיב בטולא דכופיתא דחמריה" אלא אם זכו על ענני שמיא, על הר הבית. כי הנה זה ניצב אחר כותלנו, מציץ מן החרכים.

ההימנעות הלאומית מהקרבת קורבן פסח בזמננו ובמקומו על במת ההר, על המזבח במקומו המכוון היא חזית הסירוב לאלוקי ישראל אשר הוציא את עמו ממצרים לחירות עולם ואילו העם אומר בינתיים לא נעשה ולא נשמע. אנו מעדיפים את תהליך השלום עד היהודי האחרון.

מדי פעם פולטים כוחות הביטחון באזני השופטים בירושלים את סיסמת הנבב כי חידוש הפולחן על ההר יביא למלחמת עולם ואילו ההיפך הוא הנכון כדברי חברי משה פייגלין: "נשחט [קורבן פסח] או שנישחט".

במשך שלוש שנים לאחר עלייתו הריקה של אריאל שרון להר הבית ששימשה כביכול עילה להתפרצות האינתיפאדה השניה היזומה והמתוכננת לאחר הכישלון היזום של שיחות קמפ דיויד השני בשלהי שנת 2000 נסגר ההר בפני היהודים בטענת השקר הקבוע כי אי-אפשר להבטיח את שלומם על ההר וכי תפרוץ מלחמת עולם.

מסיבות שאינן ברורות אבל חשודות כחלק מהצגה גדולה הוסכם בין שרון ושרו צחי הנגבי לפתוח את ההר בפני יהודים דתיים ומאז אין פרץ ואין צווחה. יהודים עולים וגם מתפללים וכולם עושים קולות של אוי אוי אוי וביחד מעודדים את הוואקף ואת הח'אליפות המוסלמית העולמית מציון לעקור כל זכר לקיום היהודי על הר הבית מימי הבית הראשון והשני וביחד עוסקים בניתוץ סלע קיומנו ובהשמדת כל ראייה כדי לשרת ביחד את זיוף ההיסטוריה היהודית ולמחוק את הזהות היהודית ולקדם את האנטישמיות העולמית. הכחשת השואה קטנה על העניין המפלצתי הזה המכשיר את השואה הבאה.

ראש הממשלה אסר לפרסם את דוח מבקר המדינה על התנהלות השלטונות בהר הבית אבל כמובן שמבקר המדינה לא אסר על עצמו לעסוק בכל פרשה שתסייע לסלק את נתניהו מהשלטון.

רמת ההתעללות של מדינות העולם במדינת ישראל מקבילה ונובעת מרמת התעללותן בעם היהודי.

עוזרת אובמה לעניני העם היהודי פרסמה שבוע שעבר דין וחשבון על עליית האנטישמיות בעולם בו בזמן שבעל הבית שלה הוא הגורם מספר אחד לקידומה של שנאת ישראל, בבוז והקלון שהוא מעטה על המדינה ועל העם היהודי כמו בסירובו לשחרר את פולארד אם העבד לא יישק כפות רגליו ורק אולי בעקבות הציות הנרצע של נתניהו שחזר למצרים ישוחרר פולארד במחיר אובדן הארץ. נתניהו יכול להציל את עצמו רק אם יסרב לנאום בבתי הנבחרים של ארצות הברית לרגל המצב.

הווטו האמריקני מותנה בציות של נתניהו להשמדה בדרכים עוקפות וכדאי לוותר עליו.

ענין קורבן פסח הוא דיון מחודש במושג הבחירה שאינו מושג הגזענות שהומצא על-ידי שוחרי הדרוויניזם במאה היי"ט ואידיאולוגים פרוטו- נאציים מוגבלי שכל כמו פאול דה לאגארד וצ'מברליין במאה התשע עשרה. היהודים הקוסמופוליטיים, המומרים לתיאבון למינם ששו להיפטר מיהדותם באימוץ מושג הגזענות כמושג לחיסול זהותם הנבדלת.

לעומת זאת פרשת קורבן פסח במצרים היא הפרובוקציה הא-לוקית נגד כל אלוהות שקר הדוגלת במזל טלה, בקומוניזם ובמרכסיזם ובכל מנגון מכני כמו הדיאלקטיקה ההגליאנית או כל סמל אלילי אחר.

יש לשחוט את אלוהי מצרים לעיניהם ולא לפחד. המלאך המשחית לכשיראה את הדם על הבתים, לא דם משפחת פוגל אלא דם כבשים יבדיל בין בתי ישראל לבתי מצרים. זו ההבדלה וזו הבחירה בין ישראל לעמים.

אבל מה שנותר לעם ישראל בגלל ציונות מתבוללת, חילונית ורופסת אלו השורות של נתן אלתרמן.

שורות הקורבניות כאילו זו הברירה היחידה!

כי אתה בחרתנו מכל העמים
מנורווגים, מצכים, מבריטים,
ובצעוד ילדנו אלי גרדומים,
הם יודעים כי דמם לא נחשב בדמים-
הם קוראים רק לאם: אל תביטי.

ואוכל הגרזן בימים ובליל,
והאב הנוצרי הקדוש בעיר רום
לא יצא מהיכל עם צלמי הגואל
לעמוד יום אחד בפוגרום.
לעמוד יום אחד, יום אחד ויחידי
במקום שעומד בו שנים כמו גדי
ילד קט
אלמוני
יהודי

אז בשביל מה הייתה כל הציונות?

מדינת ישראל והתנוונות תרבותה הציונית נותנת ידיים להתרוקנות הקלישאה "לעולם לא עוד" מכל תוכן כאשר שר הביטחון שלה מייצג נאמן של מדיניות הכניעה. מדינות ישראל מעלה מחדש את העיקרון: לעולם עוד ועוד. שואה ועוד שואה ר"ל.

ידידנו שמואל בן חמו, נאמן המקדש והר הבית הוזעק על-ידי המשטרה וזרועותיה לחקירה היום ב8 בבוקר, בנושא שאין בו כל חידוש ומידע נוסף, ענין הניסיונות להקריב קורבן פסח בהר הבית במקומו ובמועדו. לפני ארבע שנים היה שמואל בן חמו שותף בכיר לארגון תהלוכה בערב פסח בעיר העתיקה, בעניין קורבן פסח שניתן למצוא אותה ברשת. ה-cnn פרסם: היהודים חוזרים לשחוט חיות. אלג'אזירה בא לצלם ועיתון הארץ הקדיש לכך את עמודו הראשון. זו השנה בה הועלה לראשונה הרעיון של "מינויי קורבן פסח" שפנו לבג"ץ בבקשה או התר להקרבת הקרבן כדי שהמשטרה לא תפריע ליהודים לקיים את מצוות דתם הבסיסית ביותר, השקולה למצוות מילה.

השופט אליקים רובינשטיין שישב בדין פסק כי אומנם יש ליהודים זכות פולחנית מובנת מאליה בניגוד למלכה אביב שופטת השלום וכי על הממשלה לצקת תוכן לסיסמה של מוטה גור ז"ל, משחרר ירושלים: הר הבית בידינו בכפוף כמובן להחלטות המשטרה על מצב הביטחון והסדר הצבורי והסכמת רבנים חשובים.

בינתיים בזכות פעילותו של הצעיר החרדי לוי יצחק לדרמן והמיוחד והיחיד יהודה גליק גם רבים בעולם החרדי בהוראת מגדוליו כמו הרב חיים קנייבסקי מתפקד כמנוי לקורבן פסח, לא למען המטרות הציוניות כביכול אלא כדי ללמוד סדר קדשים טהרות ולהיות מוכן לביאת גאול צדק. והרי זה שינוי תודעתי ענק אך שינוי שאינו מספיק.

עם שלם מעדיף בינתיים לטמון עיניו וראשו מן החובה לעבוד את אלוקיו ומרוב פחד ופלצות מזהותו המיוחדת והמוכחשת על ידו מעדיף העם להכחיש את השואה הבאה ובלבד שלא לעלות בהר.

כתוצאה מכך דוח גולדסטון הורווח ביושר על-ידי התכחשותה המתמדת של מדינת ישראל במשך שמונה שנים לפחות לזכות ההגנה העצמית שלה או חובת התוקפנות הבולמת. במשך שמונה שנים ישראל לא הגיבה על התקפות קאסמים על עוטף הנגב ועל העיר שדרות לאחר שהתאמנה עוד כמה שנים קודמות בהשחתת הצלם הלאומי שלה בתהליך השלום ובהשלמה עם האינתיפאדה ובבריחה מאחורי הגדר שנוצלה לכניעה טוטאלית, המסמנת את החזרה לגבולות שביתת הנשק. התאמנה בשתיקה לנוכח אלפי הפצמ"רים שנפלו על ישובי חבל עזה שאותם הפקירה לגירוש ולשריפה וכהקמת בסיס לתוקפנות, משם נחטף גלעד שליט שהתיר והכשיר את הכניעה הלאומית הפסיכוטית הבאה.

במצב שנוצר היום יש לשחרר את כל המחבלים שישנם בבתי הכלא ישר לרצועה ולא להותיר אחד כמו הארבה והצפרדעים במצרים, ולא לקבל את ברגותי ולא להשיב אחד ליהודה ושומרון. נראה את החאמס מתמודד עם כל המחבלים השבים לעזה בבת אחת. גם ישראל תצטרך להתמודד עם המשך פשעי הכניעה שהיא מבצעת יומיום שתוצאתם קשה בהרבה מפיגועי מחבלים רוצחים. מאות יהודים אינם נחשבים בזמן שהמיליונים בסכנה!

התנהגותו של העם היהודי או ממשלת ישראל בנסיבות היומרה להגנה עצמית הפכה את ישראל ללעג ולקלס כאשר כל מצורע וזב מטיל בה את מימיו. גם לאחר דוח גולדסטון ישראל התפתלה בהקמת ועדות בדיקה וכעת בהמנעות מכיבוש עזה שמא יבולע לתהליך השלום.

כדי להפסיק את תהליך רדיפת העמים ונחישותם לגרש את ישראל מארצו יש להקריב השנה קורבן פסח במקום הראוי לו, או לא להפריע לאלו המבקשים להקריב לקיים את הקרבת הקורבן בעבור כל קהל עדת ישראל.

התגייסות מערכת השלטון, המשפט, וגורמי ביטחון נגד העם היהודי בנושא הגרעיני הזה ממשיכה את האסון הרובץ כענן שחור על שמינו. די לקורבנות. כבש אחד וישראל אינו הולך כצאן לטבח. הבחירה בידך.

"הכבש ישראל? אם נשחט כרחלים?"

תאריך:  17/04/2011   |   עודכן:  17/04/2011
הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קורבן פסח הוא העם היהודי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דויד פיזאנטי
17/04/11 20:42
2
יוסי פלס
19/04/11 15:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פעמים רבות אני מקבל מכתבי נאצה לתיבת הדואר האלקטרוני. אין לי בעיה עם זה, בעיקר מפני שבוויכוח הווירטואלי, תחושתי הסובייקטיבית היא שאני הצודק והמנצח. במיוחד באותן רשימות בהן אני מעמיס על קטע וידאו של שמאלני "נחשב" את הפרשנות שלי. מהסיבה הזו, איני משיב לתוקפיי.
17/04/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
לאחרונה נתקלתי בשני מאמרים מהתקופה האחרונה, העוסקים ביחסי ישראל עם יהדות התפוצות. מאמר של פרופסור שלמה אבינרי, שהוא תגובה להצעתו של נתן שרנסקי, יו"ר הנהלת הסוכנות, שהסוכנות ולא הרבנות הראשית לישראל תהיה הכתובת שאליה יפנה משרד הפנים לשם בדיקת תקפות גיורם של מועמדים לעלייה; המאמר פורסם בהארץ (23.2.11)1. מאמר שני הוא תגובה למאמרו של אבינרי, שאותה פירסם פרופסור יחזקאל דרור, בהארץ, ב-1.3.11 2, ובה הוא שולל את גישתו של אבינרי, בטענה ששאלת הריבונות שמעלה אבינרי, אינה השאלה היחידה ואפילו לא השאלה המכרעת בגיבוש תשובה נאותה להצעתו של שרנסקי. לדעתו, התשובה לשרנסקי נשענת על "שתי רגליים" - ריבונות היא אחת מהן ויחסי הקבע של ישראל עם התפוצות היא השנייה. לדעת דרור: "אחד הייעודים העיקריים של ישראל הוא לשמש כמדינת הליבה של העם היהודי...". "כלומר, הצידוק לקיומה של ישראל אינו מצוי בה בלבד, אלא במידה רבה בהיותה בסיס חיוני לעתיד העם היהודי...". הטיעונים ברורים, ההנמקות והמשמעויות האופרטיביות ברורות הרבה פחות; לאלה אני מבקש להתייחס בקצרה.
17/04/2011  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
6 הערות, הארות ושאלות על סדר היום לאור המצב המדיני-ביטחוני-פוליטי, ויש גם הצעות לפתרון: הצונאמי המדיני שאנו נמצאים לפתחו; אנחנו וטורקיה - מדוע יש לתקוף אותה הסברתית; חקירות רה"מ בתקופת כהונתו - החלת "החוק הצרפתי"; יוזמת הבכירים לשחרור גלעד שליט - יוזמת הבכירים הביטחוניסטים?; איך בוחרים וממנים ראש שב"כ בישראל?; למה מיהרו עם טקס חלוקת הצל"שים כשכולם מבקשים לדחות?
17/04/2011  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
ערב חג החיֵרות חולפים ההרהורים על משמעות המושג המורכב הזה - חֵירות, שהחופש והדרור הן משמעויותיו הנרדפות. הניגוד לעבדות ושיעבוד. האם החיֵרות קיימת בפועל? האם חיֵרות אישית ולאומית, היציאה משִעבוד ו/או עבדות לעצמאות, מעניקה באמת חֵירות אמיתית, דרור וחופש שמשמעם - היכולת לעשות ככל העולה על רוחך? אנו יודעים שלא. האדם החופשי לחלוטין ימצא עצמו משועבד, במודע או שלא במודע, למרותם של כוחות או רעיונות הכופים עליו משמעת עצמית המנוגדים בתכלית למאווייו הבסיסיים. האומה העצמאית ביותר תהיה משועבדת לכוחות הפוגעים למעשה בחירותה הלאומית.
17/04/2011  |  זאב בן-יוסף  |   מאמרים
כנגד ארבעה בנים דיברה תורה: אחד חכם, אחד רשע, אחד תם, ואחד שאינו יודע לשאול. ברצוני להביא בפניכם, פרשנות ששמעתי לא מזמן.
17/04/2011  |  מני ישי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il