|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

סקירת עיתונות: השבוע שהיה (2)

תקציר פרשות השבוע: סימפטיה כימית; דפיקה מפצה; כששותים לא נוהגים; משחקי חברה; מכתם; מאובקים; אי-הבנה; חף משפע; מסדר זיהוי; שחרור מערכות; המירוץ לגלימה; בריאת העולם; לבטים; גינוי לי; נדיבות פרסית; טעות בזיהוי; מסיבת פרידה; הגודל קובע; הבריחה מהקישון; כי"ח; רע-לי באפריקה; אימא סדרתית; סערה בצ'ולנט; למהדרין; קול קורא
12/06/2011  |     |   מאמרים   |   תגובות
אהוד אולמרט. כיצד ידע על האוברדראפט? [צילום: פלאש 90]

   רשימות קודמות
  סקירת עיתונות: השבוע שהיה (1)

1. סימפטיה כימית: מסתבר ש"יש בשוק תרופות לאנשים בריאים אך סוציומטים ואנטיפטיים שהופכות אותם לתקשורתיים, חברותיים, לא גזענים ולנחמדים" - הבעיה - היות שהתרופות אינן ממומנות על-ידי קופות החולים ואני לא יורשתו של סמי עופר, אשאר אנטיפתית.

2. דפיקה מפצה: "המדינה תפצה קורבנות עבירות מין באמצעות המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים שתגבה את הכסף מהעבריינים, כפי שנוהגת עם גרושות אשר הביטוח הלאומי משלם להן מזונות וגובה מהסרבנים" - זה בהחלט מכובד שמדינה שדופקת את אזרחיה, תפצה אותם.

3. כששותים לא נוהגים: "נוסע מפרו נתקף פרכוסים במהלך טיסה מברזיל לישראל ומת כנראה כתוצאה מהתפוצצות שקית סם בבטנו" - כתבנו לענייני פרכוסים מוסר כי בעקבות מותו של הפרואני, יצאו חברות התעופה בסיסמה: 'כשמחדירים לא טסים'.

4. משחקי חברה: "הורים על ילדיהם המעורבים ברצח הנער בן ה-15 בבאר שבע: 'מה כולם רוצים, מדובר בילדים טובים ונורמטיביים'" - שסך-הכל שיחקו משחקי חברה – לסובב בקבוק וודקה והזוכה משתלם בכירורגיה.

5. מכתם: עורך דינו של שטראוס-קאהן בנוגע לממצא הדנ"א על מדי החדרנית. "הממצא הזה אינו מרשים וכלל אינו מוכיח קשר כלשהו לעבירת מין שנעשתה בכפייה". צודק. גם הכתם על שמלתה של מוניקה לוינסקי הגיע לשם באקראי.

6. מאובקים: "בכיר ברשות למלחמה בסמים ממליץ: לתת למכורים הרואין סינתטי" - ברור שסינתטי. אנחנו הרי נוכחים השכם והערב שטבעי זה לא בריא אחי.

7. אי-הבנה: "רוכב קטנוע שפצע שני נערים בחיפה, נמלט מבלי להגיש עזרה" - עורכי דינו: הוא רק נסע להזעיק עזרה.

8. אולמרט חף משפע: "יש לי אומנם משכורת ראויה אבל כשאתה מדבר על ארבעה ילדים שלומדים באוניברסיטאות ברחבי תבל זה מאוד לחוץ. תמיד היינו באוברדראפט" – על פרטי החשבון שאני עומדת לפתח למגבית, תבוא הודעה.

8.א. וגם, אפשר להבין מצוקתו של אדם שהכנסתו החודשית עומדת נניח על כ-100 אלף שקל, וילדיו הלא מתחשבים מבזבזים את כספו על לימודים בחו"ל כאילו אין מחר. תודה לאל שהכנסתי החודשית מהווה רק כעשירית מכך. עצמותיי הפריכות לא יעמדו בנפילה כל-כך קשה.

8.ב. וגם, איך אולמרט, שלשיטתו לא היו לו יד ורגל בכל התסבוכת אליה נקלע, ידע שהוא באוברדראפט?

9. מסדר זיהוי: "השבוע יתקיים בכנסת כנס לקידום הקהילה ההומו לסבית. החרדים מנסים לבטל את האירוע" - מחשש שחלקם יזוהה על-ידי אנשי הקהילה.

10. שחרור מערכות: "חברת הכנסת ליה שמטוב מישראל ביתנו מציעה לצה"ל להחליף את הגז המדמיע בגז משלשל" – כתבנו לענייני עצירות ממליץ להגיע להפגנות עם נייר טואלט.

11. המירוץ לגלימה: הקיצור בוטל. "שנת הלימודים תיפתח ב-1 בספטמבר" – מסתמן: נתניהו פתח פקולטה לזיגזוגים וגדעון סער הוא הבוגר הראשון.

12. בריאת העולם: "ישי החליט: שעון הקיץ יסתיים רק לאחר 1 באוקטובר" - כנראה שהסדק בשטיבלך התרחב והתחיל לחדור קצת היגיון. הם עוד עלולים להתחיל לעבוד!

12.א. וגם, "ללוח השנה יתווספו כמה ימים בהם השמש תשקע מאוחר" – כתבנו לענייני לוחות מוסר שהחורף בסכנת הכחדה כדי להקל על החרדים להשכים לתפילות.

12.ב. וגם, אלי ישי שוקל לשנות את מסלול השמש ואת תנועת כדור הארץ סביבה ובכך להאריך את היממה בשעתיים.

13. לבטים: "הממשל הסורי עומד מאחורי יום הנכסה ומעודד את המפגינים לפרוץ את הגבול עם ישראל" – אזרחי סוריה מתלבטים היכן להקריב חייהם לאור שפע האתרים שהועמדו בפניהם.

14. גינוי לי: בעולם מגנים את אסד. אני לא מבינה את המילה הזו "גינוי". אני מגנה את בעלי כל יום מסיבות מגוונות וזה לא ממש עוזר.

15. נדיבות פרסית: "טהרן: משלשים את ייצור האוראניום המועשר" - ועוד מעזים לטעון שהתימנים קמצנים!

16. טעות בזיהוי: ח"כ זועבי התייחסה לתמונות בהן נראים פעילים חמושים על המרמרה: "מה שפורסם מגמתי ולא חושף כל עובדה" - עוד הוסיפה: 'כרווקה מזדקנת שמזמן לא ראתה איבר גברי, חשבתי שמדובר בסמלי פאלי'.

17. מסיבת פרידה: לאור הרייטינג הגבוה לו זכה ערוץ 10 בעקבות הפרידה ממיקי חיימוביץ', הוחלט בערוץ 1 לרכוש מערוץ 10 את הפורמט.

18. הגודל קובע: לאחר שצפיתי בממדי המלפפונים האירופיים, כדאי לבדוק אם הזיהום שהתגלה לא נובע מ-HIV.

18.א. וגם, כתבנו לענייני משטרה: בגלל ריבוי החשודים בפרשת הרעלת הירקות באירופה – מלפפונים, עגבניות, חסה, נבטים, שוקלים לבצע מסדר זיהוי.

19. הבריחה מהקישון: "חברי מועדון חתירה מחיפה עקפו בעיקול הנהר 117 קבוצות במרוץ סירות הדרקון של טאיוואן" - ככה זה כשמתאמנים בקישון ומנסים לברוח מהסרטן.

20. כי"ח: "הישראלי הממוצע ממוקם במקום הראשון בעולם בשימוש ברשתות חברתיות" - ועוד אומרים עלינו שאנחנו סוציומטים.

21. רע לי באפריקה: "לבי"ח בגינאה המשוונית אשר הוקם על-ידי אשת העסקים ירדנה עובדיה, דרושים רופאים ישראלים לעבודה תמורת 88 אלף ש"ח לחודש" - נראה שסיכויי לקבוע תור לרופא שבוע הבא אפסיים.

22. אימא סדרתית: "אישה בריטית העניקה מתנה ליום הולדתה השביעי של בתה, ניתוח הגדלת חזה בו תוכל להשתמש לכשתגיע לגיל 16. ליום הולדתה של בתה הבכורה בת ה-16, העניקה זריקות בוטוקס" – כתבנו לענייני פגמים: מדובר בפגם גנטי נדיר בתהליך ייצור האם.

23. סערה בעין הצ'ולנט: "בשבת האחרונה החרדים חזרו להסעיר את י-ם. מתלוננים שברקת מקפח את החרדים בכך שמקיים אירועים, ביניהם פסטיבל האוכל עם אוכל לא כשר ופסטיבל כנסיות" - לדעתי מדובר בצרות עין של ממש. בירושלים כל השנה יש פסטיבלי חרדים בהם הם מיידים אבנים, סוגרים כבישים וחוסמים חניונים.

24. למהדרין: "חדש בנח"ל החרדי: בחודשים האחרונים מגיעים לצבא חרדים שאינם מתאימים לפרופיל קרבי. הפתרון - יחידת חימוש לא קרבית" - תפקיד הג'ובניקים יהיה להכשיר את התחמושת.

25. קול קורא: בכוונתי לארגן מצעד גאווה להטרוסקסואלים, מונוגמים, הנשואים לאותו בן זוג לפחות עשור. היי! עם עשרה אנשים אי-אפשר לארגן מצעד!

תאריך:  12/06/2011   |   עודכן:  12/06/2011
אריקה קוברי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סקירת עיתונות: השבוע שהיה (2)
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הכנסת תדון בתמונות הנוסעים החמושים במשט המרמרה (מן העיתונות 9.6.11). צה"ל פרסם הודעה מטעמו כי הוא מודה בטעות ויפיק לקחים. מתברר, שבמחשבים שהוחרמו, היו תמונות ושפע אינפורמציה על ההכנות ועל פעילים חמושים מצולמים, שהתארגנו על האוניה ובזמן האירועים וההתנגשות עם צה"ל. אז מה קרה בפועל? - לא כל החומר נבדק, לא כל המחשבים שהוחרמו נסרקו ורק עכשיו שנה אחרי - התגלו התמונות המרשיעות. לידיעת מודיעין צה"ל - חומר רב היה גם באתרים של פעילי המרמרה, אך לא שמו לב לכך.
12/06/2011  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
לפני 44 שנים עברה ישראל בתוך פחות מחודש תהפוכה היסטורית שווה בגודלה ובעוצמתה לנס פורים או לנס חנוכה, אם לא לשני הנסים גם יחד: מלחמת ששת הימים, שהערבים והשמאל הקיצוני התומך בהם קוראים לה עכשיו ה"נכסה". כמעט כל המשרתים היום בכוחות הביטחון, סדירים ומילואים, לא השתתפו באותה מלחמה, ורובם אף אינם זוכרים אותה כילדים ולכן תפיסתם אותה ניזונה בעיקר מאמצעי התקשורת, המציגים אותה בכל שנה בהתאם לאופנה השוטפת של ההשמצות הפוליטיות. מערכת החינוך, שבראשה עומדים כבר שנים רבות שרים שאינם מתאימים לתפקידם, כושלת לגמרי בהנחלת העובדות למיליוני התלמידים, ומשאירה את עיצוב תפיסת ההיסטוריה לתקשורת לבדה. וזו, מטעמים של תקינות פוליטית, מקדמת את מאמציהם של הערבים והשמאל לקבוע את הסיפר (נרטיב) ואת המונחים גם יחד. ולכן אפשר לשמוע היום מפי רבים, מבוגרים וצעירים, אקדמאים ושאינם אקדמאים, אמירות בנוסח: "מלחמת ששת הימים הייתה אסון", "מלחמת כיבוש שחבל שהתרחשה", "מלחמה שהפכה אותנו לקולוניאליסטים", "הפכנו לאנשי אפרטהייד", "המיותרת שבמלחמות" וכולי.
12/06/2011  |  עמוס גורן  |   מאמרים
בשנתיים האחרונות המצב הכלכלי העולמי מביא משקיעים רבים במיוחד למשקיע הקטן שמעוניין לשמור על כספו לדילמות היכן להשקיע את כספו. השווקים העולמיים אינם יציבים, חוסר הוודאות הכלכלית במדינות רבות ואיתנות בעולם אינו מבשר טובות, יפן לאחר רעידת האדמה העולמית לא תתאושש כל כך מהר, כלכלות האירופאיות למעט הכללה הגרמנית , הצרפתית והבריטית לא יציבות בלשון המעטה, יציבותו של האירו בספק נתונה.
12/06/2011  |  אלכס לוין  |   מאמרים
אלו הם שרשי הקיום הלאומי של כל אומה חפצת חיים בעולם הזה. כך הותיר בליבנו חרוט בזיכרון האומה אורי אילן מקיבוץ גן שמואל בפתק שהותיר אחריו בשבי הסורי, לאחר שעונה קשות והעדיף את מותו על פני מסירת מידע לאויב: "לא בגדתי". הפתק "לא בגדתי" היה לסמלם של דורות. עשרות ילדים נקראו על שמו של אורי אילן אחרי מותו. כך שורר נתן אלתרמן:
12/06/2011  |  משה חסדאי  |   מאמרים
מאז אמצע המאה ה-20 ידעו היחסים בין אירן ובין מצרים עליות ומורדות. הנישואים המלכותיים בין בנו של השאח פהלאוי ובין הנסיכה פוזייאה, אחותו של המלך המצרי פארוק, הידקו את היחסים בין שתי המדינות. אלא שפירוק נישואין אלה אחרי 10 שנים העיב על יחסי שתי המדינות. לאחר הפיכת הקצינים ב-1952 במצרים חלה הרעה נוספת ביחסים אלה, נוכח הניגודים במדיניותם של שני המשטרים. בעוד ששלטון השאח הידק את קשריו עם המערב וב-1960 הכיר דה פקטו בישראל, אימץ הנשיא המצרי גמאל עבדול נאצר מדיניות של התקרבות לבריה"מ, והפגין עויינות כלפי המערב וישראל. אך יחסיהן של שתי המדינות חודשו ב-1970, חודשים מספר לפני מותו של נאצר. בתקופת נשיאותו של אנוואר סאדאת התהדקו הקשרים ונרקמו יחסי קרבה בינו ובין השאח.
12/06/2011  |  מנשה שאול  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il