|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

הנהגה בהכחשה

אחד המאפיינים של מלחמת עולם הוא ההכחשה זאת לדעת - אנחנו במלחמת עולם שלישית מאז מלחמת ששת הימים הערבים מנסים לשחזר את העולם ליום שלפני המלחמה בתוך כך מפקירים עצמם עמים וארצות לחדירת וירוס קטלני - שואה נוספת
13/07/2011  |   ירון זכאי   |   מאמרים   |   תגובות
שואה שנייה? [צילום: פלאש 90]

העולם במלחמת עולם שלישית מאז מלחמת ששת הימים. איך אני יודע?! אם נמשיל מלחמת עולם לאירוע קיצוני כמו חדירת וירוס חזק למחשב האישי שלכם המשבש לחלוטין את תפקודו; אז אתם מנסים לשחזר את מערכת ההפעלה לתאריך שבו היא פעלה היטב - כך הערבים מנסים לשחזר את העולם ליום שלפני מלחמת ששת הימים, שבה רצו לעשות שואה נוספת וניגפו. ומה עוד מאפיין מלחמת עולם? ההכחשה. העולם סוחר בנפט עם העולם המוסלמי ומנסה לשחזר את מערכת ההפעלה לתאריך שבו כאילו פעלה. בתוך כך מפקירים עצמם עמים וארצות לחדירת הווירוס הקטלני. אי-אפשר להילחם בדת קיצונית ופראית ולהשלים עם העובדה שהיא כובשת אנשים ושטחים בתוך ארצך.

האם הנהגת העולם כולו בהכחשה?

לפני שבועות אחדים התרעמו כלי התקשורת על ראש המוסד הפורש, מאיר דגן, אשר אמר כי הוא מותיר אחריו ראש ממשלה ושר ביטחון המעוניינים להבעיר את אירן והמזרח התיכון במלחמה שרק הוא מנע. התקשורת בישראל התנפלה על האיש בטענה שהתבטאותו אינה ראויה, כיוון שהפריע לה לצייר את המשט לעזה והסתערות ההמונים לעבר גדרות ישראל כאיום קיומי. אירופה מנעה בעצמה את המשט והמטס. המתפרעים הסוריים חזרו להתפרע נגד נשיאם. ידיעה קטנה התפרסמה, לפיה החיזבאללה משך את טיליו המאוכסנים בסוריה מחשש כי בקרוב לא יוכל לקבלם. באירן ובביירות העמיקו חפירת בונקרים כיוון שהצהרה כזו מפי ראש מוסד ישראלי משמעה שאין בלמים המונעים הנחתת מכה ישראלית בלתי מרוסנת.

מצב המלחמה

העולם הנוצרי עדיין ניגף מול פלישת המוסלמים לתוכו. האיסלאם פזור על כ-60 מדינות בין מרוקו ןאפגניסטן. 1.3 מיליארד מוסלמים מנהלים מלחמות בין מדינות ששטחן עולה במחצית על ארה"ב ואירופה יחד. הם נלחמים גם בתוך מדינותיהם על השלטון, ונלחמים גם בבתיהם כל יום. המוסלמים מאוחדים ברצון להרוג את כל הגברים והבנים הלא מוסלמים בעולם, לרשת רכושם ולאנוס נשותיהם ובנותיהם. זה אחד מעיקרי האיסלאם אשר שואף לכבוש את העולם כולו ולאסלמו במלחמות. לעומתו, העולם הנוצרי עדיין משתעשע בתוכניות שלום ואקזיט דמיוניות. טרם הפנים שצפויה לו מלחמה ארוכה. מכאן שהעולם הנוצרי נלחם בעצם באומה מוסלמית ענקית שהיא עצמה בקריסה.

באופן מפתיע, בישראל חוקקו חוק נגד חרם מוצרי ההתנחלויות. חרם שהוא ניסיון לשחזר תעשייתית את מפת ישראל ליום שלפני מלחמת ששת הימים. ניסיונות בכנסת לחקירת מקורות המימון של ארגונים חוץ-פרלמנטריים יובילו בהכרח אל ליבת המלחמה הזו שהיא דתית ורעיונית. יש ניסיונות חקיקה להחזרת מעמדו של הגבר הישראלי במשפחה כפי שהיה טרם השתלטו ארגוני הנשים על החקיקה ובתי המשפט. מדובר במעמד הגברים האחרונים בעולם שעדיין לוחמים כאומה. הנשים השתלטו על המשטרות והצבאות בעולם. אפילו בצה"ל שליש מהקצינים הן קצינות, כאשר בפועל אין לוחמות אמיתיות ורק חיילת אחת נהרגה במלחמת לבנון השנייה. המציאות לא הפריעה לעיתונות לסקר את חייה ומותה בהרחבה בהתעלם ממותם הסטטיסטי לכאורה של 130 לוחמים. צבא הטליבאן, שכולו גברים, מתעתע בצבאות המערב וגונב מהם את הניצחון בלי קשר לכמות המשאבים והטכנולוגיה העומדת לרשותם.

בדומה לעולם הערבי, המלחמה במערב גם מתנהלת בכל בית. מלחמה כאילו רעיונית ובלתי אלימה. עם שאינו יולד ילדים או מפיל ילדים, מכחיד עצמו לדעת, ועושה זאת למימון הבילויים והשופינג של פמיניסטיות נהנתניות. אין "מלחמה בעצימות נמוכה". ככל שהמלחמה נמוכה לכאורה, היא חודרת לכל רובדי האנושות. היא מחריפה ומסתבכת ככל שמנסים לסיימה מהר ובזול. אהוד אולמרט רצה להילחם בלי להילחם במלחמת לבנון השנייה. הוא מצא עצמו נלחם גם בעופרת יצוקה ולבסוף נלחם בבתי משפט. השבוע הבליחה קרן אור בדמות ביקורו של גלן בק, השדרן האמריקני תומך ישראל. נראה כי מיליוני אמריקנים ואירופים מתחילים להבין כי הניצחון יחמוק מהם ככל שיפקירו את ישראל.

מי שמכחיש את מלחמתו באיסלאם, מנהל מלחמה לתועלת תאגידים למכירת נשק ואבטחה. כדי לנצח, צריך להגדיר אויב מדויק. ברגע שיובן כי תשתית הטרור היא החינוך האיסלאמי לאלימות, יובן כי כל מה שתומך בזה חייב להיעלם. הוצאות המלחמה היקרות יכריעו את הכלכלה האמריקנית כפי שהוכרעה בריה"מ בכלכלה. הפמיניזם האמריקני הכחיד את הילודה בגלולה, בהפלות, ולאחרונה בעזרת גלולת היום שאחרי.

השיא המדעי האמריקני היה בשנת 1969 בנחיתה על הירח. היום המדע האמריקני מייבא מוחות כיוון שהחינוך לא מייצר אותם בכמות ובאיכות ראויה. תעשיות הרכב ומוצרי הבית האמריקנים מזמן נכנעו למזרח הרחוק בלחץ חרם הנפט הערבי בשנות ה-70. היום אמריקה היא שוק ממותן בעל אבטלה עמוקה. באמריקה יותר מ-4 מיליון אסירים שרובם נאסרו בגלל מצוקה כלכלית. המטוסים החטופים שפגעו בתאומים פגעו היישר בבנקי ההשקעות הגדולים של אמריקה. קריסת המנגנונים הכספיים הבשילה בשנת 2008, וטרם הסתיימה. אמריקה בת 235 השנים נלחמת על מה שיישאר ממנה. היא לא תצא ממלחמת העולם השלישית חזקה כמו שיצאה מהשנייה. היא תינצל בסיוע מעצמה מקומית עולה, ישראל.

שורש הכישלון

בימים אלו ממש דנים באירופה האם וכיצד להמשיך את הלחימה בכוחות קדאפי בלוב. שם נשאבות מדינות נאט"ו בראשות בריטניה, צרפת, איטליה וגרמניה ללחימה שתתבע עוד דמים. אי-אפשר להתנתק ממנה כיוון שאירופה שותה נפט לובי בצימאון. מדינות נאט"ו התעלמו מההתקפה הערבית-מוסלמית על הפנטגון והתאומים, שהיא התקפה על החברה הבכירה בברית, ארצות הברית. תמיכתן המסויגת בלחימה בעירק, ואחר-כך באפגניסטן, היא ניסיון מתמשך להתבדל מארה"ב ולתכנן לעצמן נתיב יציאה (אקזיט) נוח מהמלחמה.

בדרך זו יש לראות את מדיניות מתן המימון ל"קרן החדשה לישראל". תרומות שחלק ניכר מהן לפחות עבר במדינות אירופיות שרבע מאוכלוסייתן כבר מוסלמית, או ממקורות מפוקפקים באמריקה. התרומות נועדו לשמן הנהגה פחדנית בפוליטיקה, במשפט ובתקשורת הישראלית. הנהגה אשר משרתת את מדיניות האקזיט של פחדנים אירופים אשר בחרו להפסיד מראש במלחמה נגד האיסלאם, ולהשתמש ביהודים ובישראל כמגן אנושי. הנהגה אשר לה מתאימים דברי הנביא ישעיהו בפרק כ"ח, פסוק י"ד: אַנְשֵׁי לָצוֹן-מֹשְׁלֵי הָעָם הַזֶּה, אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם. [כ"ח, ט"ו] כִּי אֲמַרְתֶּם, כָּרַתְנוּ בְרִית אֶת-מָוֶת, וְעִם-שְׁאוֹל, עָשִׂינוּ חֹזֶה; שיט (שׁוֹט) שׁוֹטֵף כִּי-עבר (יַעֲבֹר) לֹא יְבוֹאֵנוּ, כִּי שַׂמְנוּ כָזָב מַחְסֵנוּ וּבַשֶּׁקֶר נִסְתָּרְנוּ.

אירופה התעוררה מאוחר. מחיר הניצחון שלה יהיה מריר ביותר בעוד מאה שנה. מרבית אירופה כבר השלימה עם כיבוש מוסלמי ומנסה רק לעכבו על-ידי סיוע בכיבוש ישראל במקומה. כך מוטטה את המשטרים הערביים ה"נוחים" סביבנו, ואילצה את המשטרים הקיצוניים לחשוף אכזריותם. הנשיא אסד הבן מבצע טבח באזרחיו, באין פוצה פה. אין לו נפט, אבל יש לו צבא קונבנציונלי אדיר, אשר אירופה לא רוצה להעיר. בריוניו ערכו בפקודתו מיני-פוגרום בשגרירויות של ארה"ב וצרפת. בעקבותיו אמרה שרת החוץ האמריקנית כי "יש תחליף לכל אדם". האיום יצא מפיה של השרה קלינטון שנאמה פעם בפרלמנט של עזה בימי אוסלו העליזים על תקן אשתו של נשיא ארה"ב קלינטון. הנשיא האמריקני הנוכחי, ברק חוסיין אובמה, ספון בחדרו הסגלגל. חציו מנוטרל, וחציו לא מעוניין להגיב. על-רקע כזה יכול היה ראש ממשלה ישראלי לקצור תשואות בנאומו בבתי הנבחרים האמריקניים.

אמריקה הצליחה, תודה לאל, לחסל את אוסמה בן-לאדן. רצינו לשמוח רגע, אלא שמיד פרצו קריאות הזעם והנקמה של ההמון המוסלמי בתפילות המסגדים על מותו של ה"שאהיד" בן-לאדן. קריאות שפעם המשטר בקהיר היה מונע, אבל המשטר הזה כבר לא קיים. אמריקה נסוגה מאפגניסטן, בהותירה פקיסטן גרעינית וטילית שהטליבאן שולט בחלקים נרחבים בה. אחרי ארה"ב מזנבים מחבלים המחסלים משתפי-פעולה בכירים כמו אחיו של נשיא אפגניסטן חמיד קרזאי, אשר שולט בקושי בעיר קאבול. אי-אפשר למצוא מוסלמים בלתי מושחתים שיוכלו להקים משטר כיבוש נאור שיביא לתום המלחמה.

מלחמות עולם אינן מתחילות ברגע שבו נורה הכדור הכאילו ראשון. ראה מלחמת העולם הראשונה שכאילו נפתחה בכדור מתנקש בודד. מלחמת העולם השנייה גם לא החלה בפלישת גרמניה ורוסיה בו-זמנית לתוך פולין. קדמו לכך מערכות צבאיות והסכמים כגון הסכם מינכן והסכם ריבנטרופ-מולוטוב, סיפוח אוסטריה וכדומה. אפשר בקלות לשחזר את פרוץ מלחמת העולם השנייה להסכמי ורסאי שסיימו את הראשונה.

ובכן, מתי מסתיימות מלחמות עולם?! מניתוח מלחמת העולם השנייה עולה שגם לאחר כניעת גרמניה הנאצית נלחמו האמריקנים עוד כחצי שנה ביפן, והכניעו אותה בפצצות אטום. אחר-כך התנהלו עשורים של "מלחמות אפטר-שוק" בעולם כולו. רגע הניצחון הצרוף היה כבר בסוף מלחמת העולם השנייה. האצ"ל והלח"י הביסו את המעצמה לשעבר בריטניה הגדולה בשל התעלמותה מהבטחותיה לייסד בית לאומי ליהודים. מדיניותה איפשרה השמדת יהודים על-ידי היטלר, בעלי בריתו והערבים בראשות המופתי. מדיניות שהפכה אותה מטרה ליהודים. התוצאה: כניעה בריטית מתמשכת כמעט מיד בהודו, שם שלטה 400 שנה, והפיכת מושבותיה למדינות בחצי משטח אפריקה, וכן באוסטרליה, בדרום-מזרח אסיה ובמקומות נוספים על הגלובוס. ישראל סגרה חשבון זמנית עם הערבים במלחמת השחרור. מדינות חדשות בחצי הצפוני של אפריקה אשר השתחררו מעול הצרפתים. אותם צרפתים אשר שלחו את היהודים עם דרכון צרפתי בכיס לאושוויץ. היום מעצמות-עבר אלו ואחרות נלחמות במוסלמים בעל-כורחן.

תאריך:  13/07/2011   |   עודכן:  13/07/2011
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנהגה בהכחשה
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נחום שחף
13/07/11 17:29
2
צנחן
13/07/11 19:08
3
הפשוט
13/07/11 20:34
4
סתם_1
14/07/11 10:01
5
רפאל1 א
15/07/11 08:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כלו כל הקיצין ואין כל ברירה אחרת - דרוש שלום כפוי.
13/07/2011  |  משה לופיאנסקי  |   מאמרים
השגריר הבריטי, מתיו גולד, יצא בביקורת על "חוק החרם" שאושר בכנסת בהאשמה שהוא "פוגע בזכות לחופש הביטוי". אני רוצה להזכיר לשגריר ולקוראים מקרה חמור ביותר כיצד הבריטים סתמו פיות ופגעו בחופש הביטוי והמידע.
13/07/2011  |  מתי דוד  |   מאמרים
אתמול עבר החוק שאוסר להחרים מוצרים ומיד אבירי שלטון החוק מטעם "שלום עכשיו" הזדרזו לעבור עליו. צדיקים כבר אמרנו? כאדם שומר חוק, חשבתי ללכת ולתבוע את הגוף שם ללעג ולקלס את המדינה, את חוקיה ואת אזרחיה הישרים. אלא שאין את מי לתבוע, אם עד היום קניתי פטריות, יינות, שמנים ואריזות חלווה למינם, רצוי תוצרת כחול לבן.
13/07/2011  |  ראובן שילת  |   מאמרים
חוק החרם הטריף אותם. "יום שחור לדמוקרטיה" כתב אמנון רובינשטיין במעריב (12.7.11). ב"וואלה!", קראנו את הכותרת: "חוק החרם - צעד בדרך לגיהינום". יום קודם, באותו אתר, פרסם חתן פרס ישראל פרופסור גבי סולומון את דעתו, לפיה חוק החרם הוא "פגיעה אנושה בצלם המדינה". אפשר להוסיף עוד הרבה ציטוטים, כולם מעידים על פאניקה מזויפת של שונאים. הרוח הכללית: חופש הביטוי בסכנה, הדמוקרטיה בסכנה, הפשיזם כבר כאן... המקארתיזם כנ"ל...
13/07/2011  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
ציטוטים מתוך הספר "שנת שב"כ" בהוצאת משרד הביטחון. מפרי עטו של איש השב"כ דוד רונן. אסופת זכרונות וחוויות על ההיערכות ביהודה ושומרון, במהלך השנה שלאחר מלחמת ששת הימים. הדברים כמו נכתבו היום, ויש בהם מסרים חזקים מאוד-מאוד עבור כל אחד מאיתנו ולקראת האירועים הקרובים.
13/07/2011  |  משה חסדאי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il