|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

דת הדמוקרטיה בחרב הדמוגרפיה

הנושאים שבהם עוסקת התקשורת כגון "הדרת נשים", ו"שירת נשים בצבא" מסמנים את נקודות החיכוך שבהן מתנגשת העילית הישנה עם זו שמחליפה אותה. זו הנופלת כועסת על נטילת הבכורה, ומנסה עדיין לאלץ את האחרת לרקוד על-פי המנגינה שלה כל עוד היא יכולה
19/12/2011  |   ירון זכאי   |   מאמרים   |   הדרת נשים   |   תגובות
חרדים. שאלה של זמן עד שאוכלוסיית המדינה תהיה בעיקר דתית [צילום: פלאש 90]

השפעת סביבה עתירת נשים
באפגניסטן ובעירק נסוג צבא ארה"ב עתיר הטכנולוגיה ומגובה בצבאות נאט"ו אשר בכולם שפע של נשים מול מתקפות פרימיטיביות של ארגוני טרור אסלמיים שאין בהם אף אישה! אין בפרט הזה שום מקריות.

ביום שבו אישה אחת מחליטה לזעזע את כל כלי התקשורת באי הסכמתה לשבת בירכתי אוטובוס שעדיין איננו מהדרין, ועולה שוועתה במשך שעות ברדיו, עד שראש הממשלה נזעק לנושא בישיבת הממשלה, ניתן להבחין כי התקשורת להוטה לקבוע סדר יום מנותקת מהמציאות ופועלת בפועל לחיזוק מגמה הפוכה מזו שאליה התגייסה. כבר עשרות שנים מפחידים את העם הזה בשד הדמוגרפי הכפול. מצד אחד הריבוי הטבעי של הערבים, ומצד שני הריבוי הטבעי של החרדים. הגיע הזמן לברר איזו מהחרבות חדה ודוקרת, ואיזו מהן שבורה ומתפוררת מחלודה.

"וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי אֶת הָאָרֶץ וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם הַיֹּשְׁבִים בָּהּ." ויקרא פרק כ"ו, פסוק ל"ב.

במשך שנים איים עלינו הטרוריסט יאסר ערפאת בנשק הרחם הערבייה. עסקני שלום מקצועיים הפחידו אותנו כי הילודה הערבית הגבוהה תגרום במועד כלשהו למדינה היהודית להיהפך ערבית, ומוטב שתתנתק מ"שטחים צפופי ערבים" מהר ככל האפשר כדי לדחות את אותו יום ככל האפשר. אלא שהתברר כי נהפוך הוא. טבלת הלידות בעשור האחרון אינה משקרת. נתוני רשות האוכלוסין של ישראל מדויקים מאוד ומדברים בשם עצמם.

טבלת הילודה נוצרים מוסלמים יהודים
הילודה באחוזים 2001 1.9% 28% 69%
הילודה באחוזים 2010 1.3% 22% 76%
סך הכול לידות 24,113 387,308 1,157,517

המגמה היציבה של הצמיחה בלידות יהודים והירידה בלידות הלא יהודים רק מחזקת דמוגרפית את מדינת ישראל כמדינה יהודית, גם אם מערכות התקשורת, המשפט, והפוליטיקה שעדיין נמצאות בשליטת גורמי השמאל מנסות להעמיק את מצג השווא כאילו המדינה היהודית היא חלום זמני וחולף. אין דבר חזק מהדמוגרפיה, וכל שאר המערכות לבסוף נכבשות על-ידי מי שהוא הרוב האמיתי.

כך תמיד היה בכל מדינה בעולם. התבוננו במדינות הערביות המתפרקות מסביבנו לרסיסים עדתיים ולאומיים באלימות, ומתגבשות מחדש על בסיס דתי ודמוגרפי, תוך עשיית חשבון עם מיעוטים ששלטו בכוח הזרוע. מסתבר כי נבואת התנ"ך לפיה יכלו האויבים היושבים בארץ התגשמה ומתגשמת במלואה לאורך כל ההיסטוריה, ובקצב מהיר עוד יותר בעת החדשה!

דת, הדמוגרפיה והשוויון

עתה הזמן לבדוק את חודה הדמוגרפי של החרב בתוך העם היהודי היושב בציון. הנושא החביב על התנועות הפמיניסטיות בישראל הוא "הדרת נשים". בעניין זה הן משקיעות מאמץ אדיר הממומן בסיוע כספי נדיב מארצות זרות, ונשען על תותחיות כבדות ובהן שרת החוץ האמריקנית הילרי קלינטון.

המהפכה הפמיניסטית נמשכת כבר יותר ממאה שנה. בשנת 1960 הומצאה הגלולה נגד הריון שאפשרה לאישה לשלוט בהריון ובזהות האב. אח"כ חוקקו שפע של חוקים שבהם הושוו תנאי האישה ואף הפלו אותה לטובה בכל מישור. מרגע שהומצאה גלולת היום שאחרי, האישה הפכה חסינה לחלוטין מפני כל תקלה ואונס. היום כל אישה יכולה לסבך כל גבר גם עשרות שנים לאחר שהיה בקשר אתה, כאשר הוא מועמד לתפקיד ניצב במשטרת ישראל, או לתפקיד נשיא ארה"ב.

עדיין לא שמעתי על פסילתה של אישה לתפקיד כלשהו בגלל שניהלה רומן עם מישהו, והיו דברים מעולם. באפגניסטן ובעירק נסוג צבא ארה"ב עתיר הטכנולוגיה ומגובה בצבאות נאט"ו אשר בכולם שפע של נשים מול מתקפות פרימיטיביות של ארגוני טרור אסלמיים שאין בהם אף אישה! אין בפרט הזה שום מקריות. אפשר לשמוע שפע התבטאויות בעניין הרס המסגרות הצבאיות, ליכודן, ותפקודן, בהשפעת סביבה עתירת נשים.

במו אזני שמעתי הרצאה שנשא אל"מ במילואים בכנסת לפיה הנשים מופלות בצה"ל לטובה בשלל דרכים; נקבע עבורן "סרגל מאמצים מיוחד" המאפשר להן מראש להתקבל לתפקידים גבריים גם אם נתוני הכושר שלהן נמוכים משמעותית כיוון שגוף האישה מכיל פחות שרירים, ואינו מסוגל למאמץ שיא כגבר. גם במדידת ביצועיהן מעלימים עיין כאשר זה נדרש לקידומן. נסו להסביר זאת לאויב באמצע קרב. מעולם לא דרשה אישה להתמודד מול גבר בתחרות אולימפית. בספורט יש הדרת נשים מתחרות מול גברים; הגיוני לצפות שנשים יודרו מלחימה, בייחוד כאשר החברה אינה מחנכת אותן נפשית ללחימה. גופן חשוף לזיהומים בתנאי שדה עקב דימום המחזור, ולעתים קרובות הן מסרבות לבצע בפועל את מה שעושה גבר באותו תפקיד.

הניסיון מראה כי נשים בצה"ל נפגעות במאות אחוזים יותר מגברים בפציעות אימונים, ומדובר בנשים הטובות ביותר מבחינת הנכונות להתנדבות וההתאמה לתפקידי לחימה. גם בשלל תפקידים טכניים חשופות נשים לקרינת מכ"ם ושלל חומרים אשר איש אינו יודע כיצד ישפיעו חלילה בעת הריון. החברה שחרדה כל כך מטלפונים סלולריים מעולם לא נתנה דעתה ברצינות מה יקרה כאשר מכונאית מטוסים תתבע את משרד הביטחון על נזק לילד שנולד עם פגם מקרינת מכ"ם המטוסים. עד כה נפתחו כ-92% מהתפקידים בצה"ל לנשים, וכמעט קשה להעלות על הדעת מה עוד ניתן לפתוח שלא נפתח בפני נשים.

אנו מוקפים במסכי טלוויזיה ורדיו שבהן הנוכחות הנשית דומיננטית לחלוטין. בטלוויזיה נשים דנות ברצינות למשך 2 דקות בין נושאי אפנה לאיפור, במתאר התקיפה של הכורים באירן מבלי שהוכשרו אפילו לתדלק מטוס. התופעה הזו מיובאת מהוליווד שמפיצה את מיתוס האישה לוחמת החל מהסרט "טוראית גיין" וכלה בשלל גיבורות שיורות ומכות טוב יותר מגברים. הבעיה עם זה שזה שייך למדף סרטי הבדיון. במציאות 30% אחוז מהקצינים של צה"ל הן קצינות. סביר להניח כי רובן לא ירו על-אף אחד, ואף אחד לא ירה עליהן. הן מתמודדות על שלל תפקידי ניהול צבאיים כשהן מגובות באלופה יועצת למעמד האישה (יוהל"ן), מבלי שיהיה יועץ כזה למעמד הגבר.

לנקב את מיתוס הלוחמת

הנוכחות הנשית הגבוהה בקרב אלו ששולחים אחרים להילחם משבשת את תהליך קבלת ההחלטות בצבא. חיילים מבצעים פקודות כאשר נותן הפקודה מוכר כאדם שכבר ביצע משימות קשות בעברו, והוא פוקד עליהם דבר זהה למה שהיה מבצע אילו פקדו עליו. כל רעיון אחר לפיו המפקדים הם בעלי דם כחול חסין מפני פציעה והרג סופו להסתיים בכישלון צבאי. כבר שנים ניכרים בצה"ל בקיעי פיקוד שנוצרו בהשפעת סביבת קצונה נשית אשר היא זרה לחלוטין ללחימה.

מדובר בשפע של קצינות הנהנות משכר ותנאי קבע מעולים, לרבות פנסיה צבאית, אשר מיועדת בעצם ללוחמים, ומתבזבזת על מחריבות המערכת. המציאות היא שרק 2.5% אחוז מהחיילות מתגייסות לתפקידים קרביים. גם מהן 57% לקרקל שאף מפקד גזרה לא משתוקק לקבל, והשאר ליחידות אחרות שאינן יחידות לוחמות מובהקות. במלחמת לבנון השנייה נהרגו יותר ממאה חיילים, אולם העיתונות הכתובה והמשודרת התמקדה בעיקר במותה של חיילת אחת מצוות מסוק שבו נהרגו 5, והרוב גברים. מיתוס הלוחמת נדיר, אך מטופח היטב בכלי התקשורת.

נשאלת השאלה מדוע דווקא בחרתי לנקב את מיתוס הלוחמת כאשר מערכות המשפט, הכלכלה, והפוליטיקה מתמלאות בנשים. אכן מערכות אלו נמצאות בהתדרדרות שאינה נופלת מהמערכת הצבאית, אלה עולה עליה. אולם מאז ומעולם היה צה"ל צבא העם, כך הוא שואף להיות, כי זה אחד ממקורות כוחו. לכן ניתן להבחין בו בחילופי עילית של קבוצות אוכלוסיה. הליכוד ניצח בקלפיות החיילים, לאחר מלחמת יום כיפור, 4 שנים לפני שתפס את השלטון בפועל בשנת 1977. גם היום ניתן לראות כיצד חיילים דתיים לאומיים תפסו את מרבית התפקידים הקרביים עד דרגות סא"ל.

שר הביטחון נאלץ להחזיר אלופים שכבר פשטו מדיהם לפני 10 שנים כדי לשמר את השפעת קבוצת האוכלוסיה שהוא מייצג. אולם ברור לכולם כי בצה"ל יש כבר אלופים דתיים ולא ירחק היום שהם ישתלטו על תפקיד הרמטכ"ל וראש הממשלה. שר הביטחון הנוכחי נמצא בקדנציה האחרונה שלו ושל קבוצתו במשרד הביטחון. בתוך כך גם עולה בהדרגה חלקם של החיילים החרדים. הם עדיין מיעוט, ואינם נדחפים מהבית לשרות. סביבתם מעדיפה עדיין להשתמט, אך הדמוגרפיה תאלץ אותם לקחת חלק פעיל, ולהכשיר את עצמם גם במקצועות שאינם תורה.

לאן באמת מובילה התנועה הפמיניסטית

הנושאים שבהם עוסקת התקשורת כגון "הדרת נשים", ו"שירת נשים בצבא" מסמנים את נקודות החיכוך שבהן מתנגשת העילית הישנה עם זו שמחליפה אותה. זו הנופלת כועסת על נטילת הבכורה, ומנסה עדיין לאלץ את האחרת לרקוד על-פי המנגינה שלה כל עוד היא יכולה. קו ישר אחד מחבר קצינה משפטנית שנלחמת בחירוף נפש להרוס בתי מתנחלים לבין החיילת ענת קם שנשפטה על הדלפת מסמכים החושפים מדיניות לחימה שלא הייתה לרוחה. אלו שני צדדים של מטבע הפמיניזם בצבא. ההיגיון הדמוגרפי הפשוט אומר שצה"ל בעוד עשור או שניים יוותר לחלוטין על שרות הנשים. יהיו לו גברים דתיים וחרדים בשפע. כוחן של הנשים במגזר החילוני (החילוניים שמשרתים בצבא) זמני וצמוד סטטיסטית למיעוט נישואין, ומיעוט ילודה.

האוכלוסיה של המדינה תהיה בעתיד בעיקר דתית/לאומית/חרדית. כבר היום יותר ממחצית התלמידים בבתי הספר לסוגיהם חובשים כיפה. העתיד כבר כאן. הנשים הפמיניסטיות יכולות לכעוס על אוטובוס המהדרין בכל תחנות הרדיו שבשליטתן. הרחם החרדית הענייה יולדת את הנוסעים של חברות האוטובוסים. החילוניים המעטים שנוסעים בהם לרוב אינם נושאים בקווי מהדרין, כי אילו מובילים חרדים בין יעדים חרדיים שונים ברחבי הארץ, כאילו היו מדינה נפרדת. הבת שלי תתגייס בקרוב לצבא. אני יודע שילדיה ונכדיה ישמעו על חוויותיה מהצבא ויתפלאו שבכלל היה עידן כזה.

תאריך:  19/12/2011   |   עודכן:  19/12/2011
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דת הדמוקרטיה בחרב הדמוגרפיה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רוי
19/12/11 15:30
2
גילה פ.
19/12/11 15:38
 
את צודקת לגמרי.
19/12/11 17:53
3
בן טיבוגה
19/12/11 18:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלימות ויג'ילנטית היא אלימות המתבצעת על-ידי קבוצות אזרחים מתוך תחושה שהשלטון איננו מספק להם את ההגנה המתאימה שהם זכאים לה על-פי החוק. זו צורה אלימה של ההשתתפות הפוליטית, שהיא "פעולה מכוונת ובעלת ביטוי הנראה לעין, הנוגעת למדיניות ציבורית ומנסה להשפיע על עיצובה או על יישומה".
19/12/2011  |  משה חסדאי  |   מאמרים
במספר ראיונות בתקשורת בשנה האחרונה, טענתי שטוב עשה היועץ המשפטי לממשלה, שלא שעה להמלצת מבקר המדינה להסיק מסקנות אישיות כלפי שתי הפרקליטות ושני קציני המשטרה שעסקו בפרשת חיים רמון. הגיע הזמן לפרט חלק מהבסיס לטענתי זו.
19/12/2011  |  ד"ר מאיר גלבוע  |   מאמרים
"בסוף היום"; "אין ארוחות חינם"; "ההצגה הכי טובה בעיר"; "חלון הזדמנויות" - אלה כמה מן האמריקניזמים שבלעדיהם ישראלים "אזרחי העולם" אינם יכולים לגמור משפט. שימו לב במיוחד ל"חלון ההזדמנויות", צירוף מלים פיוטי, אבל גם מפחיד. כי דרך החלון הזה מזמינים אותנו לקפוץ - ולהתרסק.
19/12/2011  |  אליקים העצני  |   מאמרים
במגדל השן לא עוסקים במגבלות השיטה, אלא רק ביתרונותיה. והרי איך אפשר להבין את מגבלות השיטה כאשר כל שניבט דרך חלון המגדל הוא הזדמנויות עסקיות? הניתוק הזה בין ראש הפירמידה ובסיסה הוא הגורם למהפכות החברתיות-כלכליות הקשות והאלימות ביותר שידעה האנושות
19/12/2011  |  דן אלון  |   מאמרים
אף מנהיג לא יודה בכך שהמלחמה תפרוץ לשם הסחת הדעת, או הגיבוש, יתכן והמנהיגים המוסלמים לא יודו גם שמדובר במלחמת ג'יהאד, אך כך או כך, שילוב של ניתוח פשוט בין ההיסטוריה האיסלאמית למדעי החברה הופך לסבירה מאוד את האפשרות שהג'יהאד יהיה הצעד הבא
19/12/2011  |  עמית ברק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il