|   15:07:40
  משה איפרגן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

הפייגלינים - מגש הכסף של ההינתקות

בשעה שאנשים כמוני התנדבו למטה הליכוד בכדי להגדיל את כוחו, בא שודד המפלגות הזה ורוצה להשתלט על הליכוד מבפנים רק כדי להשיג כוח, תוך כדי שימוש בכסף זר שרק השטן יודע מהיכן הוא מגיע
18/07/2004  |   משה איפרגן   |   מאמרים   |   תגובות

הרבה מאוד כסף זורם בידיים של "מנהיגות יהודית". ב"מעריב" פורסם על משכורות לא קטנות שזוכים להן ראשי הארגון [מדובר באלפי דולרים לחודש הזורמים לכיסיהם של מיכאל פואה ומשה פייגלין ושות'], פרסום שלא הוכחש.

לפייגלינים יש כל-כך הרבה כסף עד שביום שני הקרוב [ב-19 ליולי]יערכו כנס יסוד ל"מנהיגות יהודית צעירה", כלומר, החברים מקימים מפלגה בתוך מפלגה, וזאת בכדי להשתלט על מפלגה קיימת.

ומדוע הם עושים זאת?

הנה התשובה האמיתית מפי האידיאולוג מוטי קרפל [שנזכיר כי פקד ביישובו "בת-עין" 118 חברים לליכוד, הכניס 5 חברי מרכז ובסופו של דבר הצביעו רק 10 מהם לליכוד] כפי שניתנה לאלישיב רייכנר לפני כחודשיים בכתב העת "נקודה":

"ניסינו להקים מפלגה, ניסינו ללכת לבחירות, וגילינו שזה בלתי אפשרי במציאות הפוליטית בישראל. דבר ראשון אחוז החסימה הוא כזה שלא מאפשר לך לזוז..."

לשאלה "אולי כשלון המפלגה שלכם מוכיח שהעם לא בשל למסרים שלכם? השיב:

"כשלון בבחירות לא מוכיח כלום לגבי הרעיונות. תבוא עם הרעיון הכי טוב בעולם, לא תצליח לעבור את אחוז החסימה. ואם תצליח לעבור, תהיה לך מפלגה של שני אנשים שתימחק כי לא תהיה לה משמעות. אנחנו חותרים להנהגה, והליכוד הוא המקום שממנו יוצאת הנהגה".

לשאלה "האם מתפקדי הליכוד היו מאמצים את התוכנית המדינית שלכם כאלטרנטיבה? השיב: "בטוח שלא. לאנשי רק"ח לקח 30 שנה להטמיע באריק שרון את הרעיון שלהם על שתי מדינות לשני עמים. לנו ייקח פחות, אבל זה ייקח זמן. כרגע אנו מגלגלים את התוכנית שלנו בעדינות בתוך הליכוד... הרבה זמן יעבור עד שיבשילו התנאים והתודעות כדי לקבל את התוכנית שלנו, אבל צריך להתחיל, אין דרך אחרת".

יצא המרצע מן השק, הליכוד הוא בסך הכל פלטפורמה לתפיסת שלטון, השאיפה לשררה מרסקת את כל הרעין הדמוקרטי בראשם הפלילי של האנשים הללו: יש לנו רעיון בלי בוחרים, לכן החלטנו להשתלט על מפלגה ש"בטוח שלא" תקבל את הרעיון שלנו, אך מה לעשות רק ככה אפשר לגנוב שלטון במדינה הדמוקרטית והמחורבנת הזו.

ועכשיו, לשאלה "אתם קוראים לאנשים שלכם להצביע בבחירות לליכוד?
השיב: "בבחירות האחרונות לא קראתי להצביע לליכוד, כי הליכוד לא היה הוגן כלפינו בנושא פייגלין שנפסל מהרשימה לכנסת..."

אתם מבינים מה קורה פה, בשעה שאנשים כמוני התנדבו למטה הליכוד בכדי להגדיל את כוחו, בא שודד המפלגות הזה ורוצה להשתלט על הליכוד מבפנים רק כדי להשיג כוח, תוך כדי שימוש בכסף זר שרק השטן יודע מהיכן הוא מגיע, ובסופו של דבר הסמרטוט המוסרי הזה מטיף לאנשי הליכוד כי הוא רוצה "לתקן עולם במלכות שדי" [כל כך בא לך להוסיף מ"ם סופית למילה האחרונה].

אגב, מוטי קרפל גר ביישוב הכהניסטי "בת עין", מתוך 118 מתפקדים הצביעו לליכוד 10, כמו-כן ב "בת-עין" ישנם 5 חברי מרכז ליכוד [כלומר, מוטי קרפל ו-4 חברי המרכז הנוספים בקושי שכנעו את בנות זוגן להתפקד].

רבותי, בניגוד לתעמולה הזולה של הפייגלינים הרי שבליכוד כולם מבינים את העניין.

לאחר שברוב חוצפתם הם גם השתלטו בכוח על הנצחון במשאל המתפקדים, הם סללו לאריק שרון את הדרך לרמיסת המשאל וראו לאן הגענו עד כה.

הרי אם המסתננים הללו הם שניצחו את המשאל אז נוצרת לשרון כל הלגיטימציה הציבורית לצפצף עליו ואפילו נבחרי הליכוד לא מצליחים להיאבק, כי מי רוצה להיות מזוהה עם המטורפים האלה, הרי לא "ליכודניקים" אותנטיים ניצחו את המשאל.

רבים ממחנה "המתנגדים" נפוצו לכל עבר;

נשאלת השאלה: היכן הם צחי הנגבי, ישאל כץ, משה כחלון, לאה נס, גדעון סער, חיים כץ ועוד רבים וטובים שהיו במחנה המתנגדים?
מדוע מתוך כ-20 נותרו רק 9 לרפואה וגם הם נירפו השבוע?

הנגבי מגלה לאחרונה את סוד הקסם - פנה שמאלה, התבדל מן "הקיצוניים" ורוץ לפיסגה הפוליטית.

לאחר משאל המתפקדים הסביר גדעון סער שמדובר בהתנגדות לתוכנית זו בלבד ולא לתהליכים מדיניים של פשרה: "אנחנו לא קיצוניים" אמר.

ומה עם השר ישראל כץ? בכנס של מתנגדי ההינתקות כשבוע לאחר המשאל הדגיש שאין מדובר בהתנגדות למהלכים מדיניים שתהיה בהם פשרה; דברים דומים אומר גם השר נתן שרנסקי.

את התשובה לריסוק המחנה נתנו ביום ב' השבוע שני חכי"ם מהבולטים שבמחנה המתנגדים. לאחר שהבטיחו לשרון רשת ביטחון פוליטית יצאו נגדם כ-20 חברי מרכז ופעילי ליכוד שהיו בכנסת באותו יום, בשיחה עם 3 מאיתנו בתוך החדר אמרו:

"תשכחו מזה, לא נפיל את שרון ולא נפיל את הממשלה, אנחנו לא מוכנים להיות מזוהים עם האנשים האלה [הפייגלינים, מ' א'], יש גבול" , את המשפט הזה אמר אחד החכי"ם כשהשני הוסיף: "אני לא מוכן להיות הגשר שלהם להרס הנהגת הליכוד".

לכל השואלים מדוע אתה כמתנגד לשרון יוצא נגדם עכשיו, אתה הרי עוזר לשרון? התשובה ברורה: הפייגלינים הם המתנה של שרון, הם השטיח האדום שלו לשליטה בליכוד, כל מי ששואף להיות מנהיג אחראי ורציני חייב להתבדל מהם ולכן הליכוד נדחף שמאלה [ראו צחי הנגבי וגדעון סער], כדי להיאבק בתוכנית ההרסנית של שרון חייבים להיפטר מחיבוק החנק של שליחי האלוהים הללו.

בכדי להבין את הטירוף של התנועה המחתרתית הזו בליכוד ראו את הציטוטים הבאים:

אלו דברי פייגלין מה-29 לספטמבר 2002:
"על רקע כל זה הולכת וצומחת בחדרי חדרים מנהיגות חדשה. מנהיגות יהודית שזוכרת את נקודת המוצא של המסע, יודעת את מטרתו, ומוכנה תהיה בבוא העת לנהוג את הרכבת לעברה. זו אך שאלה של זמן מתי ייעלמו אחרוני הנהגים הנוכחיים מן הקטר. זו אך שאלה של זמן מתי יפנו הנוסעים אל המנהיגות החדשה. מכיוון שאת הרכבת מניע לעבר יעדה - מלך העולם עצמו - ברור שמנהיגות כזו תצמח בסופו של דבר. אולם משך הזמן והמחיר שנשלם עד אז תלויים בעיקר בנו ובמאמץ הקטן שכל אחד ואחת מאתנו יעשה לבנייתה של מנהיגות יהודית לישראל.

אלה מביננו, שנענו לקריאתה של תנועת מנהיגות יהודית והצטרפו למפלגת ההנהגה הלאומית של ישראל - יוכלו לבוא ביום שני לקלפיות, ולקדם במו ידם את אותה מנהיגות חדשה". המדובר בבחירות למרכז הליכוד האחרון. מבלי להזכיר הסטוריה מדובר בטירוף, ההנהגה הנוכחית תיעלם וההסטוריה תצמיח מנהיג חדש, סוף לכל הצרות.

הנה עוד ציטוט של האיש:

"שרון רוצה מאוד להילחם בערפאת. שרון הוא האיש שקרא לחסל את דחלאן לאחר הפיגוע בכפר דרום. יש לו לשרון לב יהודי חם וכוונות טובות. אך הוא שבוי בתוך הקונספציה הציונית הקלסית, קונצפציה שאין זה משנה אם אתה מן השמאל או מן הימין, אין לך יכולת לצאת מן המצב הקיים, במסגרת כלליה. לכן התרסקותו של שרון - אם כל הצער והכאב על איש יקר זה - מובטחת. מדהים לראות כיצד אנשים טובים בהתיישבות מוכנים להשליך עכשיו שוב, את יהבם על נתניהו.

יש מי שיעשו הכל בכדי לברוח מן המסקנה היחידה האפשרית, והיא שמנהיגות שאינה שואבת את כל כוחה מתוך הייעוד היהודי ההסטורי - תיכשל שוב בהכרח. לא ברור כמה זמן ייקח עד שנתעשת, ונעמיד למדינת ישראל שכבת הנהגה יהודית. אבל זה יקרה כי פשוט אין מוצא אחר. האין מוצא הזה ברור היום יותר מתמיד, ומשמעות הדבר שזה הולך לקראת הרבה יותר מהר משחשבנו. וזה מרגש - מרגש מאוד".
תודו שזה מרגש.

ובמקום אחר מה-25 ליוני 2002:

"אבל אל דאגה. יש מנהיג לבירה. אימפריות רשע נראות כבלתי מנוצחות. הן תמיד נראות כך. ובסוף הן קורסות כשריבון העולם מחליט שהגיע הזמן אז כמגדל קלפים הן קורסות אם בריה"מ קרסה - גם אימפריית הרשע שלנו תקרוס. בבת אחת, ביום בהיר אחד - היא תקרוס. אפשר כבר לחוש את זה באוויר ומה שחשוב הוא - להכין כבר היום את עבדי האלוקים, שיקחו לידיהם אז את ההנהגה".

למי שצלח את הקטעים המחתרתיים הללו מומלץ לשתות כוס מים.

לסיום, מה רבנים אומרים על הפייגלינים:

1. הרב שלמה אבינר: "זה לא מוסרי, זו גניבת דעת... אדם צריך להיות ישר, אם הוא מזדהה עם המפלגה, הוא יכול להיות שותף בהחלטות שלה, אם הוא לא מזדהה אלא סתם קונה לו מקום בכסף, זה לא ישר".

2. הרב יעקב אריאל: "זה לא מוסרי, זה 'אחד בפה ואחד בלב'... אבל למכתחילה להתפקד מתוך כוונה לבחור במפלגה אחרת, זו גניבת-דעת".

3. הרב יובל שרלו: "יש בזה חילול ה' גדול... ואף על-פי שהכל נעשה על-פי החוק והכללים, זה מקרה קלאסי שאולי נחשב 'נבל ברשות התורה'... זה גם לא יועיל... וייתכן שדווקא זה יהיה מה שירחיק את האנשים מנכונות להקשיב למדיניות אמונית".

הרב זלמן מלמד היה היחידי שטען שיש מקום להקל כי "...אם המתפקד אינו מתחייב להצביע לליכוד, אין מניעה הלכתית לעשות כן... ולמרות ש"אין זו מידת חסידות... אפשר להבין את העושים כן..."

אני רק מקווה שהמחנה הלאומי בכלל והליכוד בפרט יתעשת ויעצור את המגיפה הנוראה הזו.

תאריך:  18/07/2004   |   עודכן:  18/07/2004
משה איפרגן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אנשים טובים באמצע הדרך,
18/07/2004  |  משה לרר  |   מאמרים
אומרים כי אין שמחה כמו השמחה לאיד. ובמקרה של הפוליטיקה הישראלית, מושג זה מקבל משנה תוקף כפול ומכופל. ובכל זאת נראה כי השבוע באופן מיוחד יש רבים מאוד השמחים לאידה של הדמות הטראגית של הימים האחרונים, העונה לשם הסוריאליסטי, שר המשפטים יוסף (טומי) לפיד. במובן מסוים יש להם את כל הסיבות לכך.
16/07/2004  |  עו"ד מיכאל דבורין  |   מאמרים
בשביתה הנוכחית, כמו גם בשביתה הקודמת, בורסת המספרים של נזקי השביתה עובדת. כל מספר זוכה, והתקשורת - ממהרת לפרסם כל סכום, עם עדיפות למספרים דרמטיים ומבהילים.
16/07/2004  |  אבינועם מגן  |   מאמרים
בעידן הגלובליזציה שבו הפך העולם ל"כפר קטן", נעלמו למעשה הגבולות בין המדינות באשר ליחסי המסחר, ההשקעות והכלכלה, במיוחד כשמדובר בעולם המערבי. המשפט הבינלאומי הישן העוסק בדין הבינלאומי, להבדיל מהדין הפנימי של כל מדינה אינו יכול לתת מענה לחברות בינלאומיות המתפרשות על מדינות שונות בעולם, ולא ליחסי יצור, יבוא, שיווק המתפרשים במדינות שונות בעולם - כל אחת לפי יתרונה היחסי בחלק מסוים מתוך כלל התהליך הכלכלי.
16/07/2004  |  רמי אריה  |   מאמרים
פריצקי נפל ונפל קשה. ההקלטות בקולו, מדברות בעד עצמן ומספרות סיפור קשה ולא נעים, הן מבחינה אישית חברית פוליטית והן ציבורית אתית. הופעתו של פריצקי בטלוויזיה, ביום חשיפת הקלטות היתה משיקולים נכונים - כדי לנסות למזער את הנזק. אבל האימפקט של פרסום הקלטות ותוכנן, היה כל כך קשה ומפתיע - שהזעזוע עבר בכל שדרות העם והפוליטיקה ועשה הדים לא מעטים עד היום.
16/07/2004  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il