|   15:07:40
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

דו-קרב בצהרי היום

כוונותיו הזדוניות של הג'יהאד לצורותיו - מטרור הרקטות מעזה ועד לטרור המעונב מרמאללה - לא השתנו. חוסר האמינות של הקהילייה הבינלאומית ונטייתה להתכופף, קדימה ואחורה, לטובת הג'יהאד, גם הם לא השתנו על 29 בנובמבר וחלוקת הארץ
30/11/2012  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
כ"ט בנובמבר 1947 [צילום: ארכיון צה"ל]

אין יהודי בישראל שאינו יודע כי יום הקמת מדינת ישראל הוא כ"ט בנובמבר 1947. זהו הסיפור הרשמי של מדינת ישראל, עד כדי אזכורו במפורש במגילת העצמאות. מאידך איש איננו מזכיר את המשמעות האמיתית של החלטת העצרת מאותו יום: שחרור בריטניה הגדולה מן ההתחייבות המפורשת בכתב המנדט, כמפורט בוועידת סן רמו, והשארת נושא הסכסוך היהודי-מוסלמי על ארץ ישראל בידי הצדדים הניצים.

ישראל, בבואה להתמודד עם הרוב האוטומטי שיש לגוש המדינות המוסלמיות ותומכיהן בעצרת האו"ם, מחפשת, לטענת דובריה, את הרוב המוסרי - זה שהצביע לפני 65 למען "הקמת מדינה יהודית" (דהיינו, שחרור בריטניה מהתחיבויותיה). ישראל הרשמית מתגעגעת לאו"ם בן 50 המדינות שרובן דמוקרטיות שהצביעו לטובת תוכנית UNSCOP לחלוקת הארץ. אבל איזה רוב מוסרי הוא זה המשחרר מעצמה כמו בריטניה מן ההתחייבות הרשמית שלקחה על עצמה רבע מאה לפני כן? אם במוסר מדובר, אם בחוק בינלאומי מדובר, הרי המוסר והחוק דורשים שהמעצמה שקבלה עליה התחייבות הכתובה בכתב המנדט - להקים בית לאומי לעם היהודי - תקיים אותה, גם בכוח, תשמור על גבולות הבית הלאומי ותגרש את הפולש הזר, האלים, הג'יהאדי, שהצליח לחדור לתוככי הארץ המובטחת.

"כולנו פולשים"

המוסר והחוק של ועידת סן רמו התבססו על שתי עובדות שהיו מובנות מאליהן בשנת 1922. אחת, יש עם יהודי שיש לו זיקה לארץ ישראל, ועל כן הוא זכאי להקים בה את ביתו הלאומי. השנייה, אין עם אחר שלו זיקה לאומית לאותו חבל ארץ. בתשעים השנה האחרונות לא חל שום שינוי בעובדות אלו, כמו שלא חל שינוי בחוקת ארצות-הברית או במגנה כרטה הבריטית. העם היהודי הוכיח את הזיקה בכך שנהר לארצו, על-אף המלחמות והאיומים. הערבים הוכיחו כי אין להם זיקה לארץ בהיותם שלוחי הג'יהאד. פתחי חמאד, שר החוץ בממשלת חמאס - סניף של "האחים המוסלמים" שהשתלט על שטח רצועת עזה - מסביר בשידור בערוץ טלוויזיה מצרי מיהם הפלשתינים:

"אל-אקצה ופלשתין הם חוד החנית של האיסלאם והמוסלמים. לכן כאשר אנו קוראים לעזרת אחינו הערבים, איננו קוראים לעזרתם כדי לאכול, כדי לחיות, כדי לשתות, כדי להתלבש, כדי לחיות חיי מותרות. לא, אנו קוראים לעזרתם במטרה להמשיך לנהל את הג'יהאד. השבח לאל לכולנו יש שורשים ערביים. כל פלשתיני בעזה וברחבי פלשתין מסוגל להוכיח את שורשיו הערביים מערב הסעודית, מתימן, או מכל מקום אחר. יש לנו קשרי דם, הלא כן?...באופן אישי חצי ממשפחתי היא מצרית. כולנו כאלה, יותר מ-30 חמולות בעזה קרויות אלמצרי, המצרים. אחים, חצי מן הפלשתינים הם מצרים ומחציתם הם סעודים! מי הם הפלשתינים? יש לנו המון משפחות הקרויות אלמצרי, הם מצריות! הן באות מאלכסנדריה, מקהיר, מדמיאט, מהצפון, מאסוואן ממצריים עילית! אנחנו מצרים, אנחנו ערבים, אנחנו מוסלמים, אנחנו חלק מכם!".

מחרה מחזיק לפניו עזמי בשארה, נציג נבחר של החמולות הערביות בארץ ישראל לפרלמנט הישראלי, ומצהיר כדלקמן: "אני לא חושב שיש אומה פלשתינית. אני חושב שיש אומה ערבית. למרות מאבקי הנחרץ בכיבוש אני חושב שזו המצאה קולוניאלית. פלשתין עד סוף המאה ה-19 הייתה דרום סוריה הגדולה. ממתי יש כאן פלשתינים?".

הפקרות פושעת

הפלשתינים, על-פי הודאתם וגאוותם, הם פולשים זרים לארץ ישראל, ונאמנותם נתונה לארצות מוצאם - מצרים, סעודיה, תימן, סוריה. החלטת העצרת מיום ה-29 בנובמבר 1947 היא אם כך הודאה בכשלון המערכת הבינלאומית להביא את החלטותיה לכדי מימוש; כישלון של המעצמות לאכוף את המנדט על הפולש המוסלמי הג'יהאדי שפלש לארץ ישראל מכל הכיוונים. החלטת העצרת מן ה-29 לנובמבר 1947 אינה מתווה לשלום אלא מתווה למלחמה, העברת ההחלטה מה-יהי-על-הארץ-הזאת מן הזירה המוסרית-חוקית-מדינית אל המציאות הצבאית, מה שקרוי Laissez Faire, דו-קרב בצהרי יום. ומדוע? כי הצד שנתפס כחלש הוא שקיבל את תוכנית החלוקה, והצד שנתפס כחזק שלל אותה, ואף הודיע קבל עם ועולם על ג'יהאד שיתבטא ברצח-עם. החלטת החלוקה שעליה חגג העם בציון הייתה שכפול מדויק של נוויל צ'מברליין החוזר מברלין עם peace in our times - שלום בימינו. בפעם הזו לא רק הממלכה הבריטית התנערה מהתחייבויותיה וקיוותה כי הג'יהאד ישלים את מלאכתו של היטלר, אלא גם שאר העולם ה"מוסרי" נתן את ידו לאותה הפקרות פושעת, בפעם השנייה תוך 10 שנים.

אל הריק הפוליטי-מוסרי-חוקי שהשאירה אותה מעצמה ושהשאירו כל המעצמות, נכנסה ישות אחרת - מדינת ישראל. על מדינת ישראל מוטלות כל החובות של אותה מעצמה שנטשה את משמרתה, ובמיוחד שמירת גבולות המנדט. הגבולות הללו הם, במקרה או שלא, הגבולות של מדינת ישראל דהיום, מן הים עד הירדן.

החלטת העצרת כיום כמעט זהה להחלטת העצרת שלפני 65 שנה. היא מאששת את העובדות: יש מלחמה בין היהודי לבין הג'יהאד, המועצה חסרת אונים לחלוטין למלא את התחייבויותיה החתומות כדין. מה שהשתנה הוא המצב על הקרקע. מספרם של היהודים גדל עשרת מונים, עוצמתם הצבאית - במאה מונים, והגבולות שעליהם מוכנים הג'יהאדיסטים לחתום היום נרחבים בהרבה מאלה שהם שללו מכל וכל לפני 65 שנה. למעשה, הצלחתם לשכנע את האו"ם להודות בפה מלא בכשלונו היא הודאה בתבוסה רבתי. מבחינה איסלאמית, זוהי נכבה דומה לזו שחוו באנדלוסיה, או לקריסת החליפות העות'מנית. זוהי הודאה בניצחונו של היהודי, וניסיון חיוור לחלץ מן התבוסה איזשהו אוד של כבוד.

התוצאה הישירה של החלטת העצרת בשנת 1947 הייתה מלחמה שהסתיימה במילוי חלקי של כתב המנדט - הקמת הבית הלאומי לעם היהודי וגירוש חלק מן הפולש הג'יהאדי בחזרה לארצות מוצאו. התוצאה הישירה של החלטת העצרת מיום 29 בנובמבר 2012 תהיה דומה מאוד, גם אם לא מיידית. כוונותיו הזדוניות של הג'יהאד לצורותיו - מטרור הרקטות מעזה ועד לטרור המעונב מרמאללה - לא השתנו. חוסר האמינות של הקהילייה הבינלאומית ונטייתה להתכופף, קדימה ואחורה, לטובת הג'יהאד, גם הם לא השתנו. לכן לניסוי הזה תהיה אותה תוצאה כמו כל הניסויים האחרים בחלוקת הארץ, שכולם הסתיימו בהתעצמות היהודים ובתבוסת הג'יהאד.

טוב יעשו היהודים אם יאמצו את ההגדרה של החמאס לשאלה "מיהו פלשתיני". כאשר מדינת ישראל תנהג בהתאם להגדרה ובהתאם לכתב המנדט, יתחיל הקץ על הכיבוש המוסלמי של ארץ ישראל.

פורסם באתר מגזין "מראה"
תאריך:  30/11/2012   |   עודכן:  30/11/2012
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דו-קרב בצהרי היום
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עדות אמת
30/11/12 22:48
2
דניאל סבלדי
30/11/12 23:42
3
צנחן
1/12/12 01:33
4
זה טוב !
1/12/12 08:17
 
הפוך הלא כן
3/12/12 21:56
5
עיזה
1/12/12 12:07
6
הניה
3/12/12 21:50
7
יפה מאוד
4/12/12 10:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
למי שהיה כאן ב-"כ”ט בנובמבר" ההיסטורי אי-אפשר לספר את הסיפורים לפיהם "פרצו קרבות בין יהודים לערבים", שמנעו את ביצוע המלצת האו"ם להחלפת המנדט הבריטי בשתי מדינות עצמאיות - יהודית וערבית. כלומר - שכאילו לא רק הערבים אשמים באי-הקמת מדינה משלהם בשטחי ארץ-ישראל. חשוב להזכיר שאף אחד לא דיבר אז על מדינה "פלשתינית" אלא מדינה-שלוחה של הארגון הקרימינאלי שנקרא "הליגה הערבית". ולמה אני משתמש במונח "קרימינאלי"? כי הנה מה שהכריז מזכ"ל הליגה הערבית באיומיו להילחם בהחלטה 181 של האו"ם: "זו תהיה מלחמת השמדה וטבח כבירים שעוד ידובר בהם כמו במסעות הטבח שערכו המונגולים והצלבנים". כלומר - הכרזת ג'נוסייד - רצח עם נגד העם היהודי, ששלוש שנים לפני כן שלח בית דין בינלאומי את קודמיו הגרמנים לעמוד התלייה בנירנברג. הדברים פורסמו בעיתונות העולמית ואף אחד לא התרגש מהם: רצח יהודים המשיך להיות דבר נורמטיבי גם אחרי חיסול היטלר.
30/11/2012  |  יוסף דוריאל   |   מאמרים
חברי "התשיעייה" בממשלה קיבלו החלטה לאשר בניית 3,000 יחידות דיור חדשות במזרח ירושלים ובשטחי יהודה ושומרון. כך נודע היום (ו', 30.1.12). ההחלטה התקבלה יום קודם בתגובה להחלטת האו"ם לאשר לפלשתינים מעמד של "מדינה משקיפה" שאינה חברה בארגון.
30/11/2012  |  עופר וולפסון  |   חדשות
לא במקרה בחרו הפלשתינים לפנות לאו"ם בכ"ט בנובמבר. זה כ-100 שנה הם מעתיקים מאיתנו הכל - זהות לאומית, שיטות פעולה, ימי זיכרון וגם תאריכים. גם את ארצנו ביקשו לגזול מאיתנו. ציפי לבני עלתה מהאוב ודיברה על "תקווה". היא לא התכוונה ליצירתו של נ"ה אימבר, אלא על מו"מ עם הפלשתינים. בפעם האלף. כדי שתיווכח שוב ושוב בעובדה העקרונית ששום מסווה לא יוכל לה: ערביי המזרח התיכון, ובתוכם ערביי ארץ ישראל, לא יקבלו לעולם מדינה יהודית. נא להתכונן לזה.
30/11/2012  |  דרור אידר  |   כתבות
השבוע סיירו עשרות מבין חברי חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בחבל בנימין. מטרת הסיור הייתה להתרשם ממצב ההתיישבות בלב הארץ, לחזק את המתיישבים ולדרוש מראש הממשלה לאמץ וליישם את דוח השופט אדמונד לוי. צה"ל איננו כובש בארץ ישראל. הכובש האמיתי הוא צבא הכיבוש הערבי שהובא ארצה בחסות "השלום" של אוסלו.
30/11/2012  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
עם סיומו של המבצע שזכה לשם "עמוד ענן" נדרשת בחינה של האירועים מתוך ראייה רחבה. ברור אפוא כי ביסוד הדברים עומד אותו מאבק איתנים בין מדינת-ישראל לבין הערבים (הפעם הם היו מיוצגים על-ידי החמאס והג'יהאד האיסלאמי) וכי את הסבב המלחמתי האחרון, שהסתיים זה עתה, יש לראות כחלק וכהמשך לאותה מערכה.
30/11/2012  |  דוד יהונתן גרינברג  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
דרור גרין
דרור גרין
ובאמת, אם נתבונן בהיסטוריה האנושית נגלה שחסרי האמפתיה שבחרו באנוכיות וברוע, הם פסיכופתים ששלטונם הוביל לאסונות גדולים ולהשתלטות הרוע, ומן הצד השני מי שבחר באמפתיה, בשיתוף, בסובלנות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il