|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

זוכרות ובוכות

האם אתן (כולל הזכרים הבוכים מאחורי הגב שלכן) זוכרות כי פלשתינה היא לא אך ורק מדינת ישראל כפי שקבעו שגושי ההתיישבות המוסלמיים במזרח התיכון ולאורך גדת הים-התיכון עד בולגריה?
13/10/2013  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
מחסום צה"ל. זיכרון סלקטיבי [צילום: AP]

מדובר בנקבות. הזכרים כידוע יורים ובוכים וממהרים להסתתר מאחורי סינרים אנושיים. אולי מדובר פה בחבורה איכותית שנכנסה להלם קרב עוד ב-47 ומאז הלכה לאוניברסיטה והחלה להתריס תריסים ולהפריח בלונים בשממה התרבותית-חברתית של ארץ ישראל על גבולותיה ללא גבול. שיהיה מעניין. בואו נניח, סוג של פנתרים ורודים על דשא מלאכותי במרפסת מול הנוף של הרי אדום. כמה מהן עם טסטוסטרון זוקפני שעבר טסט וגם תיאטרון, חוסמות מחסומים חוסמי עורקים בגדה, סוג של א"ש בלילה מימי הפלמ"ח (שורש התפלחות). התרנגולות שבלולים הן למעשה הסכנה המוחשית שהיתה.

למשל, האם אתן (כולל הזכרים הבוכים מאחורי הגב שלכן) זוכרות כי פלשתינה היא לא אך ורק מדינת ישראל כפי שקבעו שגושי ההתיישבות המוסלמיים במזרח התיכון ולאורך גדת הים-התיכון עד בולגריה. כמדומני, מנסים להדגיש בתוך מסכת השקרים שהם מפיצים בכל אתר ואתר?

ממש רגע לפני שהוכרזה מדינת ישראל הייתה פלשתינה חבל ארץ מנדטורי רחב-ידיים שהכיל גם את הגדה המזרחית של הירדן בואך דמשק וכדומה. לאן כל זה התכווץ ונעלם חיש גד? סתם מגרדים את המפה – וזהו? היה שם, מעבר לירדן (תחומה של ארץ ישראל היא הבית הלאומי) בואכה פאתי המדבר היא עירק, אמיר ערבי (בדואי), שזכה מן ההפקרות הבריטית נחלת האימפריה. חבל ארץ זה, שבו שוכנת עכשיו לתפארת מדינת עבר-הירדן, הינו חלק מחבל ארץ שיועד ע"י המנדט וחבר המדינות עבור בית לאומי ליהודים.

היהודים, כמו שהיה נהוג מאז ומקדם בעולם התרבותי, נבגדו (דאבל-קרוס, כי ידוע שהקרוס הראשון שייך לכנסיה) גם הפעם בבוא רגע האמת וחבל ארץ זה נשדד מהם וניתן במתנה לאותו אמיר כפיצוי על הבטחות זימה שונות שהפיץ לורנס-איש-ערב (למעשה אישה) למענו.

זוכרות?

"כשבעים וחמישה אחוזים מ'אדמת המולדת' של ארץ ישראל מזרחה לנהר הירדן, השטח הקרוי ירדן, הוא בפועל ממש מדינה ערבית פלשתינית עצמאית התופסת את רוב אדמתה של ארץ ישראל. ערבים פלשתינים הם רוב אנשי צבאה כמו גם רוב אוכלוסיה. באפריל 48, סמוך לפני תחילתן של פעולות האיבה הרשמיות נגד מדינת ישראל, הכריז עבדאללה מלך עבר-הירדן: 'פלשתינה ועבר הירדן אחת הן, שכן פלשתינה היא רצועת החוף ועבר הירדן שטח העורף של אותה ארץ עצמה'. ראש הממשלה הזאע אל-מג'אלי לימד זכות על מדיניותו של עבדאללה כנגד 'בעלי ביקורת ערביים': אנחנו הצבא של פלשתינה...רובם המכריע של ערביי פלשתינה חיים בירדן". ('מאז ומקדם' עמוד 234). קראתן, זוכרות?

ב-1966 הכריז אחמד שוקיירי, איש הליגה הערבית כי "ממלכת פלשתינה חייבת להיעשות הרפובליקה הפלשתינית...".

יאסר ערפאת הכריז כי ירדן היא פלשתינה. מזמן לזמן קבעו מנהיגים ערבים אחרים, אפילו המלך חוסיין והנסיך חסן מירדן כי "פלשתינה היא ירדן וירדן היא פלשתינה". ...כאשר ניהל המלך חוסיין מלחמה נגד כוחות אש"ף הערביים של יאסר ערפאת, שעד אז פעלו באין מפריע בירדן, נחשב הדבר לא לפלישה של מחבלים מבחוץ אלא מלחמת-אזרחים. ('מאז ומקדם' עמוד 235). קראתן, זוכרות?

הלם קרב שיבש את מרכזי העצבים במוח הקולקטיבי של זוכרות ומשום כך הם התקבצו (כולל מעט הזכרים מאחור) כדי לרכז את מעט הידע שנותר אצלן ולפתח אותו כמו שמפתחים תמונות מתשלילים. לשם כך זקוקים לקערות עם המון תחליב חומצתי של חומר מפתח. לצערן לא נזקקים היום לתשלילים כיוון שהתמונות והסרטים של היום הם אלקטרוניים למכביר. תשלילים נותרו נכס צאן ברזל של יהודים הנמצאים בקצוות פעמון הזכוכית של גאוס בלבד.

פליטים? בבקשה, בואו ונדון בשארית הפליטה. האם מזדקר לפני כל הזוכרות זכר שש מאות אלף פליטים יהודים שנמלטו מארצות ערב ונקלטו במדינת ישראל? נכון, שארית פליטה שמכונה 'ספרדים' למרות שבאו מהמזרח האסיאתי-ערבי ומאותן ארצות מוסלמיות לאורך שפת הים התיכון של אפריקה. אם אתם לא זוכרות אנא סעו למקומות נידחים, לדימונה, אשקלון, אשדוד, אופקים, שדרות ועוד כמה מקומות שנגזר עליהם לחיות באיום מתמיד של טילים ורקטות הנשלחים ע"י קולגות-זוכרים מוסלמיים שהתירו את הרצועה...

כמו הערבים גם אנחנו היהודים השתדלנו להכניס את ה-'ספרדים' שהגיעו אלינו למחנות פליטים כדי שנוכל להצהיר עליהם קבל עם ועולם כפליטים. דרשנו להקים למענם אונרר"א עולמי עסיסי ועשיר במגנזיום וכסף אבל קבלנו זין. סליחה על הביטוי הזכרי המזדקר פה, הוא פשוט מתאר את המצב. גם האו"ם וגם המוסלמים והערבים התנגדו שהספרדים שלנו יחשבו פליטים. זה לא עניין של איפה ואיפה ופיתה, גבירותיי. איך זה, הם אמרו, הרי היהודים האלה הם ד'ימים ופליטים כבר יותר מאלפים שנה, אז מה פתאום נזדעקתן עכשיו? ועוד על חשבון הערבים? מה פיתום ורעמסס? עוד מעט היהודים תאבי הבצע ידרשו גם פיצויי פיטורין מפרעה מלך מצרים. לוקחים מהם אצבע והם רוצים את כל היד החזקה...

טוב, אם אתם לא זוכרות, הצלחנו לקלוט פה איכשהו שש מאות אלף פליטים יהודים לעומת מאקסימום ארבע מאות אלף ערבים שאונר"רע קלט כביכול בעבור העולם המוסלמי. תעמלנים ערביים ועוזריהם היהודים (מאגודת ישראל זוכרות) מתריסים ללא הרף ברחבי העולם ומאשימים את ישראל שהיא בסך-הכל מוצב קדמי נכרי של הציביליזציה המערבית, נטע זר שהוחדר מאירופה ויושביו אירופים (זרים, לבנים, קולוניאליסטים) שניצלו ממעשי הזוועה של הנאצים ועתה בתורם הם מבצעים מעשים יודו-נאציים בהתאם.

ממש מצודה צלבניית לשמה, אם מצטטים כראוי את סיפורו של עמוס עוז 'מנזר השתקנים'. זוכרות? אבל מה לעשות? הוריו של עוז הגיעו מגלות נוראה באירופה והוא עצמו גדל, צמח והתחנך בקיבוץ לבנים וגם לבנות. בעודו שוקד על כתיבת סיפוריו הוא לא שם לב שהארץ התמלאה פליטים 'ספרדים' שנמלטו מארצות ערב ואיסלאם. הם כמובן לא הגיעו לקיבוץ שבו התגורר הסופר כי שם לא ספרו אותם. אבל מה לעשות, למעלה ממחצית תושבי ישראל כיום הם יהודים שהיו תושבים מוגנים ומגונים (ד'ימים) בארצות מוסלמיות ערביות ונמלטו בעור שיניהם מאכזריותם של הערבים. זוכרות? כנראה שלא.

מה לעשות, מדינת ישראל של היום היא 'מזרחית' ברובה המכריע. דרך אגב, כמה ספרדים נמצאות בארגון שלכם? כמה מהם בקו החזית וכמה בקו החזיה?

בשנת 51 ביקר באזורנו הרוזן פולקה ברנאדוט רק כדי לחטוף כמה כדורים בראש. זוכרות? האיש אמר, ואני מצטט אותו מתוך שכרון חושם: "ערביי ארץ ישראל אין להם כיום רצון משלהם. כן גם לא פתחו מעולם שום לאומיות פלשתינית מיוחדת... דומה יהיה כאילו בתנאים הנוכחיים ישמחו רוב ערביי ארץ ישראל בהחלט להיכלל בעבר-הירדן". (ראה ספרה של ג'ואן פיטרס מאז ומקדם עמ' 231). באותו עמוד מצוטט גם מלקולם מקדונלד, שר המושבות הבריטי בשנת 1938 לאמור: "אין הערבים יכולים לומר שהיהודים מגרשים אותם ממולדתם. אני סבור שלולא בא אפילו יהודי אחד לארץ ישראל אחרי 1918 הייתה האוכלוסיה הערבית של ארץ ישראל (המערבית) כיום עומדת עדיין בערך על... המניין שבו התייצבה תחת השלטון הטורקי". לא זוכרות?

למען העגינות ראוי להביא פה גם את דבריו של האפיפיור הצלב יוחנן-פאולוס השני הרחמן שאמר בשנת 1980: "...נוצר מצב עגום לפלשתינים שהוגלו ממולדתם". קשה להתווכח עם כס קדוש כל-כך אבל נשאלת השאלה הנועזת, מי הגלה אותם ומתי? התפיסה האפיפיורית רווחת עתה בכל העולם ולא בשל מחדלי ממשלת ישראל הנמנעת מלספר את האמת. סליחה, אבל אנחנו לא באמת מקיזים דם לתוך מצות פסח שלנו. סליחה, אבל הכס הקדוש לא נקף אצבע ולא חרץ לשון למען ששת מיליוני הנרצחים שלנו במחוזותיו. סליחה, אבל אדמת אירופה מרוסיה ועד ספרד רוויה בדם יהודים שנרצחו לא רק ע"י הנאצים אלא גם בידי עושי דברם הילידים ושליחי הכנסייה הקתולית המפוארת.

באמת סליחה, אבל את זה אתם כן זוכרות כי ההורים שלכם באו משם. זה כמובן לא עוזר לנו. מישהו בכלל מקשיב? סליחה, גם את 'הפרוטוקולים של זקני ציון' לא אנחנו כתבנו, אבל זה לא אומר שלא כתבו אותם כמה 'זוכרות' בשירות הוד מלכותו הצר הרוסי בעבור לחם צאר ומים לחץ. לנו פשוט לא מאפשרים לשחק על מגרש הרוסים.

אין להאשים בני אדם שלקו בהלם קרב. אבל מדוע אינכן מטפלות בעצמכן? יש קופות חולים, יש ביטוח רפואי והמדינה כבר מזמן מכירה בחולי הזה . הלם קרב הוא מושג מקובל בקרב הציבור. לוחמים וגיבורים לקו בו גם במהלך מלחמת הכיפורים, למשל דיין. אלי זעירא לקה בו לפני המלחמה. למה לסחוב על הכתפיים הלם קרב משנת 48 ? גם האנטי-שמיות חנטה פגיה והיום היא הרבה יותר אנטי ציונית ואנטי ישראלית. אם פניכם לטיפול בכל הזיכרונות הארורים שנתקבעו בכן אני ממליץ בחום לב על ד"ר ג'ואן פיטרס. מאז ומקדם המלצתי עליה. זה ידרוש מכן ירידה על מחתרת המקורות. אולי תגלו גם את עמוד האש ניצב קוממיות והוא יחזיר אתכם למצב צבירה של זכרים-זוכרים. כי למה להתחבא מאחורי נשיות נקבית? אני לא רוצה לנקוב בשם.

נס המלחמה

אתה שואל חברים לימים ההם, מה בעצם התרחש שם? כולם כאחד יאמרו שהתרחש נס גדול לעם ישראל. ראיתי טייסים שהמירו בעקבות המלחמה את אמונתם במתכת באמונה שלמה והחלו לגדל זקן עבות בישיבות הסדר. משהו שמתפתח בכיס המרה, אפשר לומר. משהו עמוק מים התרחש בעולמנו אבל את הנס איש לא הגדיר מלבד ניצחון מופלא ותקומה לאחר מכה קשה, כמעט מפלה, שהתרחשה דווקא ביום הכיפורים.

אם כך מהו הנס? חברים לימים ההם אומרים, אנשים כמו מוטי אשכנזי הם-הם הנס. לא, אני אומר להם. אנשים כמוהו, לא רבים אומנם, קיימים בכל דור ודור באותה מתכונת מופלאה של ל"ו צדיקים. עליהם העולם ניצב, לא על פילים לבנים וצבים של עולם העתיק, פאגאני, שכה אהבנו. הם חוק העולם – לא נס. הם מתחלפים כי אך ורק מעשי המופת שלהם מביאים אותם לאותו רגע קסום ומופלא שבו נשפך נוגהם על העם כולו.

אבל היה נס גדול, לדעתי. הנס היה בכך שהוטחה בנו המלחמה הנוראה דווקא באותו יום כיפור. נכון, הצלחנו להתנער ממנה למרות החלודה, הניוון, השחיתות, ההתפארות, ההזנחה שיצרו את מציאות עולם ה-'כאילו' - שבשפת הגששים הוא מכונה 'ישראבלוף'. אם היו המצרים והסורים ממתינים רק עוד שנתיים היו קוטפים אותנו כפרי בשל מעץ מלא עלווה ועוולה. ממש מלקטים אותנו על האדמה... התרחש נס - והם לא המתינו. נחפזים שכמותם - מישהו דחף אותם קדימה. הם התנפלו בטרם עת...ממש באותו רגע נפער הים סביב מוצב בודפסט.

האלטרנטיבה של ציפיק

ראיתי ושמעתי את הגברת הראשונה ציפי לבני בטלוויזיה לפני שבוע. בפאנל של מומחים לעניין היא הציגה של משאת נפשה בשם משואת האומה כמו שמדליקים אותה על הר הרצל. שתי מדינות לשני עמים. ואם זה לא מוצא חן בעיניכם – מה האלטרנטיבה?
אלטרנטיבה - למה? זו ציפיק שהייתה לנו בעברה שרת החוץ כשנתברר כי רציחתו למטרות טקס פולחני של הילד מוחמד אל-דורה לא הייתה ולא נבראה. עוד עלילת הדם הפלשתינית על יהודים שהערבים הצליחו למצות במתכונת כה ידועה להפליא ומקובלת מאוד על השוק והאיחוד האירופאי מאז ומקדם. כן, יש שוק. הגברת ציפיק, במקום להתריע על כך ברחבי העולם בקולי קולות, בחרה באלטרנטיבה של שתיקה והשתקה כי זה לא יועיל. מניסיונה, האמת מעולם לא הועילה. אבל, אני שואל, מי מחפש פה תועלת? את משמשת שר החוץ או שר הכלכלה?

עכשיו העניין הזה עם שתי מדינות ל-2 עמים. מי הם העמים? אחד פלשתיני ערבי מוסלמי שבארצו לא תהי דריסת רגל ליהודי לפי החוק. והמדינה השנייה? היא תהיה שנויה במחלוקת, כמובן, כי הערבים וכלל המוסלמים לא יכירו בה כמדינת העם היהודי. ידידנו לשעבר, מנהיגה של מצרים, האדון מובראק מצא לנכון להתבטא שבועות לפני שהפך לנפל פוליטי כי גם בעוד אלף שנה המוסלמים והערבים לא יכירו במדינת ישראל כמדינה יהודית. נשאלת שאלה תמימה שהגברת ציפיק מעולם לא התייחסה אליה. כי הגברת ציפיק כבר שנים רבות וארוכות מדי מעבר לפיק. למה זה כל כך חשוב לערבים? אלף שנים? התשובה מאוד פשוטה. הערבים והאיסלאם לעולם לא יסכינו למדינה יהודית-ד'ימית עצמאית לחלוטין בחצרם האחורית. ראו 'זוכרות' למעלה. כי הערבים לעולם לא זוכרות, מה לעשות.

אם כן, גברת ציפיק, אלטרנטיבה למה?
האם האמת היא בכלל אלטרנטיבה למשהו?

תאריך:  13/10/2013   |   עודכן:  13/10/2013
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זוכרות ובוכות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ע_הראל
29/10/13 12:54
2
ע_הראל
29/10/13 12:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס (יום א', 13.10.13) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לחשיפת מנהרת הטרור ליד קיבוץ עין השלושה ואמר כי בשבועות האחרונים ניתן להבחין בעלייה בפעילות הטרור.
13/10/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
הנימוקים פזורים מ-48 דרך 73 ועד רצח אל"מ (מיל.) שריה עופר.
12/10/2013  |  נסים גבאי  |   חדשות
כאשר תקנות נוגעות גם לציבור הערבי, קיימת חובה לפרסמן בעיתונות בערבית. כך עולה מפסק דינו של בית המשפט העליון (יום ד', 9.10.13) בנוגע לתקנות בתחום המים.
10/10/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
יו"ר יש עתיד, שר האוצר יאיר לפיד, הצהיר כי הוא סבור שאין להתנות את המשא-ומתן עם הפלשתינים בהכרה שלהם במדינת ישראל כמדינה יהודית.
09/10/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
כיום נערכות השיחות בינינו לבין הפלשתינים על בסיס שתי מדינות לשני עמים, אך אין לנו מידע מה מתרחש בשיחות גם מאחורי הקלעים, ואפילו הכיוון לא ידוע. נשארו כשישה חודשים לסיום השיחות ולהגעה להסכם. קשה להאמין שבתום שישה חודשים יגיעו להסכם המקובל על שני הצדדים.
08/10/2013  |  גרשון אקשטיין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
הממשלה תציע תמריצים למיגון בתים מטילים  /  אריאל י. לוין
יפרקו - יקבלו, לא יפרקו - לא יקבלו  /  עידן יוסף
נעצרה רשת שהתארגנה לפגיעה בערבים  /  איציק וולף
שוב ממשלת דמים  /  בעז שפירא
זאב בעור כבש  /  ד"ר רון בריימן
כישוף אוסלו שלא ייעלם  /  נורית גרינגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il