|   15:07:40
דלג
  שרון נריה בר-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

חטא ישראל, אע"פ שחטא, ישראל הוא

צירוף המספרים במפת עץ החיים של צ'ונאד סגדי מספר על מי שהיה מנהיג ניאו נאצי בהונגריה שביסס קריירה פוליטית על אנטישמיות ובחר לחזור לשורשיו היהודיים, ושילם מחיר כבד
04/02/2014  |   שרון נריה בר-און   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: רשות תהילים העתיקות]

הקרנת "עובדה" מיום 30 ינואר 2014

הפרומו של תוכנית עובדה אודות מנהיג נאצי שחזר בתשובה עורר את תשומת ליבי, עד כדי כך שרשמתי לי את מועד השידור ביומן, רק לא להפסיד את הצפייה בו. כבן לדור שני לניצולי שואה, חוויתי בגיל תשע חוויה אנטישמית ראשונה בחיים. נסעתי עם הורי לגרמניה בשנת 1961 כי אבא זצ"ל ש"התארח" במחנה ריכוז רצה לקבל את השילומים שהציעו הגרמנים. ולאן "נחתנו" מכל הפנסיונים בעיר אסן? דווקא לפנסיון של הגברת ברטה קוך הבת דודה של אילזה קוך, היא אילזה הרוצחת ממחנה בוכנוואלד. היא השתלחה בנו וגרשה אותנו ברגע שהבינה שאנחנו יהודים מארץ ישראל. אני, כיהודי גאה וחופשי, אף שהייתי רק בן תשע, לא שתקתי. היה "שמח".

כבן לניצולי שואה "גדלתי" על סיפורי השואה. אבא היה מסלובקיה, אחיו נישא לאישה, ניצולת שואה, יוצאת הונגריה, כך שהפרומו הזה בהחלט עורר את ענייני.

ביום חמישי האחרון בערב, (30.01.2014) התפניתי מכל עיסוקי וישבתי לצפות בסרטו המדהים של רוני קובן על סיפורו של צ'ונאד סגדי (Csanad szegedi), המנהיג הניאו נאצי שחזר בתשובה. שאלתו הראשונה של קובן הייתה מעניינת במיוחד, כאשר הוא פונה לאיש ושואל אותו "איך אקרא לך? צ'ונאד? סגדי צ'ונאד, או...דוד, ("הרב אמר לי שאתה קורא לעצמך עכשיו דוד"). דוד, חשבתי לעצמי, הכיצד? למה דווקא בחר בשם דוד, דווקא מכל השמות? צפיתי בתוכנית בעניין רב. מעניין מה מספרים המספרים על האיש חשבתי לעצמי. פניתי לרוני קובן באמצעות הפייסבוק, לאחר התוכנית, וביקשתי לקבל את האיות ההונגרי של שמו ואת תאריך לידתו. רוני לא ידע, אולם ל"מאימא גוגל" היה המידע תוך שברירי שניות.

באמצעות טבלאות אותיות המרתי את אותיות שמו ההונגרי למספרים והצבתי אותם על גבי מפת עץ החיים שלו. הוספתי את מספרי תאריך הלידה והתמונה הלכה והתבהרה וסיפרה את סיפורו של האיש. פסוקי פרשת השבוע בו נולד, הוסיפו נדבק נוסף, חשוב, שהרים את המסך מעל לסודו של האיש.

מפת עץ החיים הקבלי על-פי תורת הטארונומרולוגיה

כל אדם, מגיע לעולם בלווית שלושה מלאכים השומרים עליו: מלך, אביר ושר. המלך מהווה 50% ממבנה אישיות האדם ומיוצג ע"י סיכום תאריך הלידה. האביר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם ומבוסס על המזל האסטרולוגי. השר מהווה 25% ממבנה אישיות האדם ומבוסס על השם הפרטי.

פענוח המידע המתקבל מ-3 המלאכים המלווים, יוביל אותנו ל-2 המפות הבאות:

מפת אישיות האדם על-פי עץ החיים הקבלי: מה האדם מצפה מחייו? מהם שאיפותיו, רצונותיו, יכולותיו והקשיים העומדים בפניו.

מפת תקופות החיים: מה החיים מיעדים לאדם ולאן הם מובילים אותו? מהי ה"רוח הגבית" שיכולה להעלות ולרומם או להיות הרוח הנגדית שמאטה ועוצרת?

צ'ונאד סגדי יליד 22.09.1982

מספר המלך של צ'ונאד - מספר הייעוד הוא 6=33 המשויך למזל שור מיסוד האדמה, מספר על אדם היכול להיות מלך בתחום האומנות, התרבות והמשפחה. המפה מספרת אדם יציב, מתמיד, נחוש, דבק במטרה ויעיל. אדם המטפל במשפחתו ודואג לה. אדם מעורב חברתית, מעניק הכול לילדים. יש לו פוטנציאל לפעול בצדק, באיזון, בהרמוניה, באופן פשרני ואוהב שלום. המפה מספרת על אדם אסתטי, רומנטיקן, אחראי, נאמן, מקרין אהבה ודאגה לזולת. עם זאת בשילובו ביתרת המפה האישית ותכונותיה, מתאר אדם קשה ונוקשה. אדם תוקפן שהכל חייב להיות על-פי דרכו. אדם שאין לו סבלנות כלפי אנשים חריגים ושונים מהנורמה אליהם הוא מתייחס באופן משפיל ודורסני. אדם עקשן, נאמן לעצמו, אגואיסט, מחפש קרבות וויכוחים, קיצוני בדעותיו, שיפוטי ומתיש את הזולת והסביבה.

מספר האביר של צ'ונאד, מספר המזל האסטרולוגי הוא 4 המשויך למזל בתולה מיסוד האדמה, קורא לו להיות אדם יציב, דייקן, אנליטי ביתי ומסגרתי. אדם חומרני, שמרן, קפדן, מתמיד, ריאלי היורד לפרטים. אדם נאמן, עובד מצוין, משקיען בתעסוקה ובכל הקשור לבית, מחובר לאדמה ולמציאות. חי בגבולות וחוקים, עקבי, מסודר, מאורגן ואוהב ניקיון. סבלני, בעל משמעת עצמית, בעל כוח רצון, נחישות, יעיל והולך על בטוח. אוהב כסף, לא בזבזן, פועלים למען החברה. אדם האוהב שררה, מתנהג בכוחניות, בעקשנות, בביקורתיות, מתקשה לקבל שינוי. אדם בעל קשיי הסתגלות, אדם פסימי וציני המתיש את הזולת והסביבה. בשילובו ביתרת המפה האישי ותכונותיה, מתאר אדם קשה ונוקשה. אדם שהכל חייב להיות על-פי דרכו. אדם שאין לו סבלנות כלפי אנשים חריגים ושונים מהנורמה אליהם הוא מתייחס באופן משפיל ודורסני.

מספר השר של צ'ונאד, מספר השם הפרטי הוא 6 המשויך למזל מאזניים מיסוד האוויר, מספר על אדם בעל פוטנציאל להיות שר ואלוף המשפחה, מטפל ודואג לכול המשפחה מעין "אימא אווזה" ומעורב חברתית. אדם ביתי המעניק הכול לילדים. אדם בעל פוטנציאל לפעול בצדק, באיזון ובהרמוניה. בעל פוטנציאל להיות פשרן ואוהב שלום. תרבותי, אסתטי, בעל נטייה לעגלגלות ולהיות רומנטיקן. אחראי, נאמן, מקרין אהבה, דאגה לזולת, יציב ונטייה לאומנות.

בשילובו ביתרת המפה האישי ותכונותיה, מתאר אדם החייב להיות במרכז העניינים תוך כדי פעולה באמצעות סחיטה רגשית או סחיטה מסוג אחר המוכן לעשות הכל במטרה לכפות את רצונו על האחר. מספר השר מתאר כי עשוי להיות קשור למדינת ישראל.

ספירת כתר 3 המשויך למזל קשת מיסוד האש, מתאר אדם בעל יכולות חשיבה טובים מאוד, חשיבה יצירתית היכולה להשתנות בהתאם לזרימת החיים. זאת הסיבה מדוע בין היתר קל לו לעבור מהיותו הונגרי נאצי לאדם שחזר ליהדות.

ספירת חסד גבורה 9 המשויכת למזל טלה מיסוד האש, מתאר אדם בעל כישורי תעסוקה מועצמים המתאימים למנהיג, מנהל ועצמאי גדול. קל לו לממש את כישורי התעסוקה המועצמים שכן נולד ביום 4=22 המתאר יום בר מזל מכל ההיבטים.

ספירת יסוד 4=22 המשויך למזל עקרב מיסוד המים, מתאר אדם בר מזל. אדם שקל לו להצליח בכל וקשה לו להיכשל. אדם שהצלחתו מובטחת לפחות ב 50 השנה הראשונות לחייו. זאת בשילוב מתנה נוספת הופכים הם אדם זה להיות "בלתי מנוצח".

מפת מחזורי החיים

מפת מחזורי החיים של צ'ואנד מתארת אדם שהעולם עוזר לו כל חייו ודוחף אותו בכל זמן נתון להצלחה בינלאומית.

מפתו מתארת אדם שבגיל 30 יש לו את האפשרות לחזור ליהדות.
צ'ואנד נולד ביום של מנהיגים רבי עוצמה. מנהיגים שקל להם להנהיג ובין היתר מנהיג בעם היהודי. מנהיג שיש לו פוטנציאל לממש אפילו עתיד בפוליטיקה הישראלית מגיל 39 ועד גיל 120. ליכולותיו המועצמים יגיע בגיל 48 ומשם הצלחתו העולמית מובטחת עם זאת יהיה חייב לפעול בשיתופי פעולה.

פסוקי פרשת השבוע שבה נולד צ'ונאד מגלים סודות ורבדים נוספים.
צ'ונאד נולד ביום רביעי, ה' בתשרי ה'תשמ"ג, בפרשת האזינו שבת שובה. חז"ל כינו את פרשת "האזינו", הכתובה בצורה שירית "שירת האזינו". השירה המרתקת והנפלאה המרתקת מבהירה לנו את חשיבות התנהגותו של כל אדם, שתהא מעוגנת בתורת ישראל. יש רבנים הסוברים כי שירת האזינו מהווה תמצית כל התורה. השיעור אותו מבקשת שירת האזינו ללמד אותנו היא להבין שההצלחה תלויה בהתנהגות האדם - בהפעלת רצון, נחישות ועוצמה אך עם זאת להאמין שצריך גם אמונה בבורא עולם שיסייע לאדם בהצלחתו.

בעלייה הרביעית בפרשה המשויכת למפתו של צ'ונאד אנו קוראים את הפסוקים בספר דברים, פרק ל"ג פסוקים י"ח עד כ"א.

יח וְלִזְבוּלֻן אָמַר שְׂמַח זְבוּלֻן בְּצֵאתֶךָ וְיִשָּׂשכָר בְּאֹהָלֶיךָ. יט עַמִּים הַר-יִקְרָאוּ שָׁם יִזְבְּחוּ זִבְחֵי-צֶדֶק כִּי שֶׁפַע יַמִּים יִינָקוּ וּשְׂפֻנֵי טְמוּנֵי חוֹל. ס כ וּלְגָד אָמַר בָּרוּךְ מַרְחִיב גָּד כְּלָבִיא שָׁכֵן וְטָרַף זְרוֹעַ אַף-קָדְקֹד. כא וַיַּרְא רֵאשִׁית לוֹ כִּי-שָׁם חֶלְקַת מְחֹקֵק סָפוּן וַיֵּתֵא רָאשֵׁי עָם צִדְקַת יְהוָה עָשָׂה וּמִשְׁפָּטָיו עִם-יִשְׂרָאֵל.

שלושה מקטעי פסוקים, המסומנים האדום, מסתכמים למספר 9, המופיע בספירות חסד גבורה ומוסיפים נופך נוסף למהות מספר זה המציין את ספירות חסד גבורה. מספר הפסוק י"ט = 19, מסתכם למספר 1 (שכן 1+9=10, 1+0=1) הנמצאת בספירת חוכמה. מספר 1 הוא מספר המנהיגות, אחד מהמספרים המתארים את תכונותיו של צ'ונאד.

שבת שובה, הנמצאת בסוף השבוע בה נולד צ'ונאד היא השבת הראשונה של השנה. דבר זה מציין כביכול כי המאמץ המתבקש מהאדם כאשר שב ומתגלה המימד הראשיתי של "זה היום תחילת מעשיך", אשר בו טמון כח ההתחדשות הוא דווקא במאמץ של השיבה. השיבה בתשובה בכלל והשיבה את היהדות בפרט.

מכאן אנו מבינים את הסיבה מדוע צ'ונאד בחר להתכחש למורשת ילדותו. הוסיף ובחר לחזור בתשובה אל יהדותו ואף לשנות את שמו דווקא לשם דוד.

המשפיע התנכ"י של השם "דוד"

מספר 14 על-פי המשפיע התכנ"י מתאר אדם כפי שמתואר דוד כאדם שחי ללא גבולות ובין היתר הגדיל את גבולות הממלכה. פעל תוך כדי תנועה והעלה את ארון הברית לירושלים. היה משורר, זמר ונגן מחונן. אדם שתפקידו לעמוד על במה ולהעביר ידע לאחר ובין היתר שילוב תכונותיו הוביל אותו לכתוב את ספר תהילים.

תאריך:  04/02/2014   |   עודכן:  04/02/2014
שרון נריה בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חטא ישראל, אע"פ שחטא, ישראל הוא
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחת הרפורמות החשובות שחוללה שולמית אלוני בתפקידה כשרת חינוך בשנות ה-90 היה בעצם הקמתן של המכללות. בשנת 1992 היה מספר הסטודנטים הלומדים בשבע אוניברסיטאות כ-75,000. כך שבערים גדולות כמו: תל אביב, ירושלים, פתח-תקווה והרצליה, מספר הסטודנטים היה גדול יותר מאשר בערי הפריפריה: שדרות, באר-שבע, כרמיאל, צפת ועוד.
04/02/2014  |  רועי אורן  |   מאמרים
כל בוקר שחולף אני בדרכי למשימות היום השוטף שמטיל עלי עומס חיי, על פני מה שנותר מהדולפינריום, מעלה אני בזיכרוני פסל הדולפין - או אולי היה זה פסל לוויתן - שהוצב בשטחו של הפארק שנקרא על שמו של סר צ'ארלס קלור. פסל זה - או ליתר דיוק - מה שלא נותר ממנו, הינו בשבילי דוגמה עצובה למצב מדינת ההפקר המוחלט בה חיים אנו, במרוצת השנים האחרונות. מדינה בה כל אחד ואחד עושה בה כרצונו, כאילו לית דין לית דיין - מדינה בה כל אחד חוטף ואוכל. מדינה בה הבוטות, הוולגריות והכוחנות לשמה, הרסו והורסות בה כל חלקה טובה שעוד נותרה.
04/02/2014  |  חיים שטנגר  |   מאמרים
בין אם זו הייתה הדלפה מכוונת ובין אם לאו, "השפן" של השארת יהודים ישראלים בשטח אם מדינת ישראל תרד ממנו, כבר יצא מן הכובע. מכאן ואילך הוא יחיה בשיח הפוליטי והמדיני חיים משלו, ועל כן חייבים להתייחס.
04/02/2014  |  אליקים העצני  |   מאמרים
לא יאמן עד כמה מערכת החינוך הגיעה אל תחתית תהום הנשייה. בשם הליברליות וחירות האדם מותר לתלמידה לדרוש פיטורי מורה בגלל התבטאות מטופשת בשיעור אזרחות מצדו של המורה. אין מבליגים על הבעת דעה הגם שהיא אינה במקום הנכון. רצח בעיניים וסכינן בין השיניים. מלחמת גוג ומגוג, תלמידה במורה, וכל האמצעים כשרים.
04/02/2014  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
כל מנהיגי המפלגות מטיפים תמיד לחבריהם על הערכים החשובים של "אחדות ונאמנות" לדרך ולרעיון, כתנאי לניצחון של ה"חזון המפלגתי" בקלפי הלאומי. כל זאת בידיעה שתמיד יהיו מספר רב של נאמנים שיאמינו לכל המצעים והמילים של המנהיגים.
04/02/2014  |  מתי דוד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il