|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

דון פיניטו ממדינת דה-לה שמאטעס

אצלנו התחלפו יוצרות כדרכו של העולם היהודי בדורות האחרונים שהקים לו מעמד בעל עוצמה העולה על זו של ממשלת ישראל זהו מעמד הרבנים שאיבדו מכבר מצפון ומצפן, ובמקום להעמיד עצמם במקומם כמורים, הם נטלו סמכויות אלוהיות
17/02/2014  |   עמוס אריכא   |   מאמרים   |   תגובות
מעמד הרבנים איבד מכבר מצפון ומצפן [צילום: פלאש 90]

אילו מריו פוזו היה מגיע לביקור במדינת ישראל, היה עומד נדהם בנסותו להשוות בין יצירו דון ויטו קורליאונה, גיבור הרומן הענק שלו "הסנדק", לדון הישראל פיניטו, צאצא לשבט נוכלים -קדושים מדורי דורות. מריו פוזו יילד מתוך המציאות האמריקנית של המאה ה-20 תיאור מבריק של חצר תוססת אירועים עוצרי-נשימה של רב-פושע אמריקני, אחד מחמשת רבי הפושעים של ניו-יורק הנחשבים למאפיונרים המסוכנים ביותר. אולם מה זה דון קורליאונה, אפילו בעיצובו המבריק של מרלון ברנדו, לעומת הדון הישראלי פיניטו הקדוש התמים והישר, העילוי הנודע לתהילה?

אצלנו התחלפו יוצרות כדרכו של העולם היהודי בדורות האחרונים שהקים לו מעמד בעל עוצמה העולה על זו של ממשלת ישראל. זהו מעמד הרבנים שאיבדו מכבר מצפון ומצפן, ובמקום להעמיד עצמם במקומם כמורים בלבד, הם נטלו סמכויות אלוהיות. בכל ניקבה וחור ניתן למצוא את הרבנים האלה המתהדרים בקשר מיוחד עם אל היהודים כאילו כל אחד מהם הוא בנו היחיד של האל. מתוך מעמד מיוחס זה של מתעתעים זה קם גם מעמד-על, שאצל האצולה מחד ואצל ההמון מאידך-גיסא, נחשב פי כמה מרבנים "מתעתעים רגילים". זהו מעמד הרבנים הנוכלים. יותר נכון לומר סופר-נוכלים שהם בני נוכלים ואבות אבותיהם כנראה גם הם הצטיינו ב-100 גוונים של נוכלים.

דון קורליאונה וחצרו בשיאו משתמע כבדיחה תפלה לעומת חצרותיהם והישגיהם החברתיים הכבירים של הרב-דונים הישראלים. לרשותם של אלה עומדים צבאות של חיילים רוטטים מהוד-קדושתם. הם באים ונוהרים מכל מחוזות השוטים ברחבי עולם.

כל אותם חסידים מעריצים, חלשי-דעת מובהקים הם; פגועים ממגיפת וירוס האוכלת את מעט השכל שעדיין מפיק סימני חיים בגולגולותיהם. לבסוף כידוע יהפכו לזומבים מטומטמי-חושים. עד אז הרב-דונים הישראלים האלה נתפשים בדעתנו כשולטים בהם ועושים בהם כרצונם. אם כך הוא הדבר כי אז הם מהווים חבורת פשע מאורגן בעל מערכות וארגוני סחיטת כספים לבנים ושחורים שלא היה דומה להם.

מדינת דה לה שמאטעס

מדינת ישראל מכבר היא מדינה בשליטת הרבנים והמוצלחים ביניהם הם הנוכלים הרב-דונים מתוצרת עצמית ששמים ללעג את הדונים האמריקנים. אם לכל דון אמריקני היו כמה עשרות 'חיילים' לעיתים אפילו חבר מועצה אחד, פה ושם, או חבר קונגרס, מה זה לעומת דון כרב-דון פיניטו בחיר אלוהים שיש לו עשרות אלפי חיילים שישכבו בעבורו על הגדר והם מתפרשים בהמוניהם במדינת ישראל, ארצות-הברית, צרפת, מרוקו ועוד, כמעט גאוגרפיה שלמה במלוא תפארתה! ולנוכל כזה ודומיו, יש עוד קונסילארים שאין לאמריקנים: שרי ביטחון, רמט"כלים, ניצבים ואפילו שרים וחברי כנסת. ביבר אנושי מגוון, אך מסוכן לאין שיעור מהגן הזואולוגי.

קצת כסף פה, קצת מריחת מטעמים מכאן, קצת מכל דבר, מלאכת שוחד מושלמת, ואין סודות מדינה שאינם נחשפים לפני הר-דונים שלנו. על-כך תפארתם ולא על גילויי שכינה וסודותיה.

נמצאים כאלה תמימים התוהים להבין כיצד הפכה הארץ שלנו תוך עשרות שנים בלבד, ממדינה של אחת החברות המתקדמות ביותר בעולם, לכזו שרבים מדי מבין אזרחיה חשוכים, תועים ואובדי דרך. זו מדינה מסוכסת וקרועה בין עדות, נתונה למשיסה של גזענים עדתיים ושוקעת עד אובדן נשימה בהילולות מגוחכות בטעם המאה ה-12 המתנהלות בחצרות רבנים ובהשתטחויות היסטריות על קברים מפוקפקים של צדיקים. המחזות האלה הם רק קצה של תמונה יותר רחבה ומטרידה עד דאגה עמוקה.

"קוו ואדיס" בלטינית, משמעותו בעברית להיכן מועדות פנינו. היה זה גם שמו של הרומן הנודע של הסופר הנריק סנקביץ. תשובה לשאלה הנוקבת הזאת תחשוף אותנו כמו מדינת דה לה שמאטעס קרי, מדינה מסמורטטת, וזה עוד תואר כבוד לה.

אכן, קוו וואדיס. מה קרה שמדינה שלמה יוצאת מדעתה?

מדינה המפיחה בהתמדה רוח-חיים בתעשיית כזבים אמוניים כאלה תוך השתוחחות בלתי-מובנת, הגיעה לשיא חדש ומטורף לא מכבר, בהשראתו של שר הביטחון הנוכחי בוגי 'איש הנחשים' יעלון. אצל אותו יעלון בא השיגעון הלאומי הקיצוני שלו לביטוי אומלל כשהעניק מעמד של חיילי צה"ל לשליחי תנועת חב"ד ברחבי עולם.

מדינה כזאת הממזערת עצמה לדעת עם שר ביטחון מוזר כזה, באמת ראויה להשתבח ברבי-דונים; אם ליעלון מותר להתל בנו - כי אז למה לא יותר העונג הזה להתברך בו לנוכלים המעמידים פני קדושים? זה מזויף ואלה מזויפים. בשורה התחתונה עינינו רואות מדינה המבזה, אכן כך, את דורות המייסדים של הישוב העברי בארץ-ישראל.

לנגד עין כל אנחנו בונים שוב גטו שרוחו אינה שונה מזה שהכרנו במשך דורות. אזור מסוגר ומנותק מהעולם. הפעם זר אינו דוחק אותנו למרחבו המצומצם. אנחנו נדחקים מרצוננו, מגובבים האחד על כתפי השני, לחדור פנימה, מוכי קדחת של משיחיות שאיננה אלא חלום בהקיץ. נשכחה מאיתנו העובדה כי לאורך הדורות כשאנחנו מפקיעים את האמונה מההיגיון, נוצר מתכון לאסון. על-כך נאמר שאין חדש תחת השמש.

מדינה כזו המעניקה לשליחי חב"ד בחו"ל ששליחותם גניבת נפשות, מעמד דיפלומטי צה"לי שכזה, ואיש לא מתקומם על עירומו המכוער של הוגה הרעיון החולני הזה, היא מדינת משוגעים; מדינה המתנהלת באמצעות עסקניים פוליטיים מושחתים שלא היו כמותם.

מדובר במצב מביך של השפלה לאומית. זוהי אפיזודה המסוגלת להאיר עינינו שנבין מדוע לא זכינו במעט הנדרש לחיינו, במנהיגות מוסרית. בלי מנהיגות כזאת הנלחמת לשוויון אמיתי בין כולנו, אין מי שיתייצב בקומה זקופה ובהחלטה נחושה מול שכבת הרבנים שטיבם מכבר ידוע ונעלים מהם, על כפיים נישאים, רב-דונים מתעתעים. הנהגה נכונה של מדינה שפויה הייתה מתמודדת מכבר עם הזעף העכור הזה שגליו מטביעים את כולנו.

ההילולות הקדושות ושועי ורוזני האומה

אכן, השאלה המרחפת בחללנו, בוחנת כיצד ניתן להתייצב כנגד כל אותם המכונים לייזר, רנטגן, סי.טי. וכיוצא בפלאי-אדם כאלה. כאשר אחד מהם מקיים הילולה ששיאה בריצה מיוזעת וגרוטסקית של הרב-דון המתרוצץ נלעג כאחוז אמוק, ומשליך ניירות מקופלים כסוד מופלא לפתחי חביות בהן בוערת אש אוכלת וקדושה, להבותיהן המתפתלות כנחשים מרמזים על עוצמת כוחו הכביר של אותו אל נורא שאנחנו יצרנו בדמותנו.

לעיתים אי-אפשר להימנע מהרהור כמה טוב היה כשהיו אלילי חרס בעולמנו. אם כעס אדם על אלילו שלא עמד בתקוות שתלה בו, היה מרימו ומנפצו על סלע. כי כך יאה.

איך אפשר שלא להתפעל מהתקשורת החנפה שעושה כותרות מסעירות-עין לאירועים מבישים שכאלה, כאשר בין הנכבדים הטסים ברכבי פאר על חשבוננו להילולות המייללות אפשר למצוא שרים בכירים, ביניהם את שאול מופז שהיה שר ביטחון ורמטכ"ל, פואד בן-אליעזר אף הוא למרבה הפלא שר ביטחון בעברו וחברו הקרוב של מובארק, או הגברת הפרסומאית עם העיניים המצומצמות, ג' יפית שמקצועה והצלחתה מתבססים על הצהרות בדוקות ומכבר היא אייקון של היפים והיפות. ועוד ועוד רבים ורבות כמותם, ליצני האומה החסרה בידור והם חלולים וריקים מתוכן.

כל אלה באים בדחילו להחליף דעות עם הרב-דון בנושאי ביטחון האומה, החינוך והבריאות, ובהזדמנות חגיגית זו לראות ולהיראות ובא שלום על עמך ישראל והם כולם מתחככים זה בזה ואפילו עד שלום דומרני יגיעו ולא יתעלמו ממנו, שכן גם הוא חסידו של הרב-דון בדיוק כמותם.

בין המתחככים והמחוככים נמצאים אישים בולטים ממחוזות אחרים. ביניהם דמויות מפתח בכלכלת הארץ שפורחת כמובן בזכות ברכותיהם של הבבות, וכך למדנו מהלכות המיליארדר לשעבר נוחי דקנר, שיצא בלא כלום ממערכת קשריו הם הרב-דון איפרגן שלו. עם אחד כזה התייעץ המיליארדר בדימוס על כל צעד שעשה בכספי ההמון שנגזל. אכן תוצאות מופלגות השיג מר דנקנר בכלכלו צעדיו עם הרב-דון שלו, נוכל מבריק משושלת מבריקה (?). האם יש צורך להתפעל מהעובדה העגומה שלבסוף יצא מחצר זאת כמעט בלי נכס מנכסיו להוציא את תעודת הבגרות שקיבל מהרנטגן שלו כספר מומחה?

כמעט וניתן לומר בביטחון, שרבים רבים מנכבדי העם הזה שאבו את ביטחונם בתפקידיהם הרמים מחבורת הנוכלים האלה, הרב-דונים הישראלים המעמידים פני קונסיליירים. תוסיפו על אלה משפטנים, ניצבי משטרה שרק הבורא אולי יודע כיצד נעשו ניצבים, ואפילו דונים מקומיים ומסוכנים, המתאחדים בחיבוק-אוהבים אלה עם אלה, ואחר-כך נפרדים לדרכם לעמוד בביצוע משימותיהם: אלה פונים לפיצוץ מכוניות מול גני ילדים, ואלה ישחקו את שומרי החוק המופקדים על חיינו. אז מי נצרך לממשלה, כנסת ומערכות אחרות... על זה לבזבז כסף?

אלוהים יורד לארץ המשיחית - ומתבלבל

הרב דונים האלה אינם מסתירים את עושרם. הם מגלגלים מאות מיליוני שקלים שספק אם טרחו לשלם עליהם מס הכנסה או מע"מ כמקובל, אולי לפחות משהו בשביל מראית-פנקס. מאות המיליונים האלה לא מגיעים רק מאדלשטיין או מנוחי או מתוחי או מכל אותה שכבה שרוחצת בעושר עצום שרובו מושג בדרכים סמויות. חלק נכבד מגיע מתעשיית איסוף כספים אדירה מאנשים קטנים שבויי אמונות תפלות שמתחילתן זרות ליהדות כשיקוץ.

ברב-דונים שלנו אין אפילו שמץ של צניעות. צאו וראו למשל כיצד חי לו הרב-דון פיניטו בחווילה המוערכת בשווי כספי עצום, במרחק מגע יד מהים שהמהומו בלילה יקל על הגאון המתבודד ביחד עם בוראו להתמקד ללא הפרעה בשיח-חכמים שהם קובעים את הסדר העולמי.

צאו וראו איזה בית לתפארת הקים לעצמו הרב-דון מנתיבות לזכר אביו שמוצג על-ידו כמקובל שלא היה גדול כמותו. מי שילם עבור המבנים האלה? האם שלטונות המס בישראל טרחו אי-פעם לבדוק את מקורות הכסף האגדי הזה? אנחנו האנשים הקטנים מוזעקים לחקירה כאשר ישנה טעות של 100 שקלים, או חסרה קבלה לאמת סכום כזה. מטרידים אותנו השכם והערב כאילו באמת אצלנו מקור הכסף השחור. לא מאות מיליונים, ואולי מיליארדים של רב-דונים, נכדיהם של הבבות. האם לא מדובר במכבסת כסף שחור ענקית שממדיה לא ישוערו? לא סתם חברו לרב-דונים פושעים בולטים כראשי משפחות לשרתם בנאמנות. יד לוחצת ויד רוחצת והשמחה במעונם.

תאמרו לי: מה מקומו של אלוהים בכל המערכת הזאת? ואולי יש למישהו תשובה לשאלה שאינה מרפה, האם נתניהו מודע בכלל לחומרת המצב?

הכישלון האדיר של הרשויות לא יסולח

בושה תכסה פנים מול חוסר האונים של המשרד לביטחון פנים, הפועל כשומר סף של קרקס שאין דומה לו. באמריקה לא יכולה הייתה מאפיה לקבור את מתיה מבלי שיהיו שם בגלוי ובנסתר צלמי משטרה וסוכנים סמויים האוספים מידע על כי מי שקשור באותה מאפיה.

בושת המשטרה נחשפה בבלבול חושיה, כשניצבים מניצביה עסוקים כל היום בבחירת מועמדת השבוע לזיון, או בפגישות עם הרב-דונים שלהם לדון בקבלת הנאות קטנות של מה-בכך.

אינני מעלה בדעתי סיטואציה כזו שיופיעו בניו-יורק עורכי דין אצל התובע הראשי לסגור עסקה בשקט. מה זה בשקט? הרי מדובר בחברים מימים ימימה שהיו בוודאי גם מבלים לא מעט אלה עם אלה. אלמלא פרצה ממשרדו של היועץ המשפטי מר וינשטיין ההנחיה "להקפיא" את ההליכים כנגד רב-דון פיניטו, לא היינו מודעים עד כמה מכבר אין מערכת בקרה רצינית בנושאים כה-רגישים. איזה מזל שיחק לו ליועץ שבנקודת זמן מסוימת קלט כי הוא עלול היה להנחית מהלומת קריסה למערכת החוק והמשפט בארץ.

אין ספק כי השר לביטחון פנים, מר יצחק אהרנוביץ, מפכ"ל המשטרה רנ"ץ יוחנן דנינו והיועץ המשפטי יהודה וינשטיין, צריכים לעשות איש את חשבון נפשו וגם ביחד. המערכת הציבורית מעורערת. השתוללות עורכי הדין מגיעה שוב לצריבת עיניים.

חוזרת ומתהפכת מול עינינו השאלה הקשורה בטיב מערכת יחסים פרטיים בין משפטנים במחוזות שונים לרבי פושעים. מכבר צריך היה לחקור את יחסי הגומלים האלה שלא צדק הוא שנמצא לרגליהם, אלא צלצול המטבעות בחשבונותיהם. את המחיר האמיתי משלם כמובן הציבור שאיננו מבין כלל לאן אנחנו מתדרדרים.

אל תשמחו מוקדם מדי - רב-דון פיניטו ממשיך לרקוד

אם חקירת רב-דון פיניטו שלנו לא תחשוף את מבנה תעשיית הכספים הזאת שלו, מעט מאוד יקרה עם החשדות הכבדים כלפיו בניסיון לשחד קצין משטרה בכיר ב-200 אלף דולר. תעשיה מתוחכמת זאת של הצדיק הזה חובקת עולם. עלם החמודות הזה יצר לשרותו תמנון מפלצתי ענק השולח זרועותיו לכל מקום בו נמצא כסף, לאיש אין מושג כיצד המערכת הזאת פועלת ואיך היא חוגגת. אולם ברור מדברי עצמו על מערכת היחסים שלו עם ניצב ארביב, כי לא מהיום הוא עוסק בשיחודים שכאלה. אצלו זה תחביב מפותח עד סכנה ציבורית ממשית. גם פרשת הניצב רחוקה מסיומה.

הרב-דון הנוכל הזה פיניטו צמח מול עינינו מינוקא נוכלי לגולם שולט ביוצרו ומשתמש היטב בגנים שקיבל בשפע מאבות אבותיו. מדובר באיש שמשפיע על שוטיו להפיץ סיפורי ניסים על יכולותיו המופלגות כמו בסרט הוליוודי. לדברי רבים מדובר ביצור נעלה המייצר זרמים המחשמלים את הבאים במחיצתו עד שהוא נחשב כתחנת כוח-עליון מהלכת. אם להסתמך על אותם סיפורים מסתבר, כי מי שנוגע בידו או נמצא במחיצתו, מרגיש מייד במעין זרם חשמלי העובר אליו תוך לחיצת כף ידו הענוגה של הינוקא. זה כנראה נכון, אף כי קרוב לודאי שהזרם האלוהי הזה מגיע ממצבר פעוט הטמון באחד מכיסיו העמוקים של הרב-דון.

דרישה אחת צריך להעמיד: את חקירת מעללי הרב-דונים אסור להפסיק מכיוון שחקירת החשודים אפילו טרם התחילה לחשוף קצה הלבה הרותחת. צריך להתמקד בה ולחשוף מעללי "אנשי אלוהים" לעין השמש, ואולי תגיע שוועה לאוזניו הערלות של בורא עולם ותחדד אוזני תמימים בארץ להקשיב לדברי תבונה. ממשלת ישראל לדורותיה שבחסותה צמחה המגיפה הארורה הזאת חייבת לשאת בתוצאות ולפקוח את עיניה לבלימת המאפיות הדתיות. מחובת הממשלה להפסיק את הסעדים הנדיבים עד טירוף לחיזוק האלמנטים הרקובים האלה בעם הנמצא בציון.

ואז ייאמר ברמה: פיניטו לה קומדיה.

תאריך:  17/02/2014   |   עודכן:  17/02/2014
עמוס אריכא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דון פיניטו ממדינת דה-לה שמאטעס
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ששון
17/02/14 14:42
 
זאב לבן
17/02/14 15:09
2
ש. קיסרי
17/02/14 18:56
 
.
18/02/14 02:02
3
איריס כהן
17/02/14 22:45
4
י.ש
18/02/14 10:17
5
מגיב ותיק
19/02/14 11:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מופעי-בידור מרתקים של הפנוט היו פופולריים מאוד בארץ עד לשנות ה-80 של המאה החולפת. מאחוריהם עמדו לא יותר מאשר שרלטנים, שראו את עצמם כמי שאלוהים חנן אותם בחוש השישי. למופעים עוצרי הנשימה האלה נהר קהל-צופים רב מכל שכבות האוכלוסייה.
17/02/2014  |  ראובן לייב  |   מאמרים
לאור החיסולים בחודש האחרון, עברנו את סיציליה ובגדול.
17/02/2014  |  מרק בריל  |   מאמרים
רק לפני כשלושה חודשים התכנסה ועדת החינוך של הכנסת על-מנת לדון בהשבתת לימודים על-ידי מורים בתגובה לאלימות נגד מורים. "השבתת מערכת החינוך היא נשק יום הדין ואין לעשות בה שימוש כתגובה לאירועי אלימות נגד מורים. עדיף היה להגיע ללימודים ולשוחח במסגרת הכיתות וגני הילדים בגנות האלימות", אמר בדיון יו"ר הוועדה ח"כ עמרם מצנע.
17/02/2014  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
סך-הכל סרט מאוד קצבי וזריז, קטעים קצרים ומהירים. חושך, לפתע פיצוץ ענק מחריד את היקום ומתפצל להמוני נקודות זוהרות. כיתוב: "המפץ הגדול". שוב חושך, כיתוב: "לאחר כמה מיליארדי שנה, אי-שם בשביל החלב", רואים דינוזאורים.
17/02/2014  |  אהרון שחר  |   מאמרים
יש כאלה שאומרים שיש ל"העם הפלשתיני" היסטוריה של 4000 שנים, אחרים אומרים 10,000 שנים, 30,000 שנים, ויש כאילו אפילו, אל תצחקו, 200,000 שנים, מה שהופך את ההולנדים לממש צעירים בהשוואה ל"הפלשתינים המסתוריים".
17/02/2014  |  רן לוי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il