|   15:07:40
דלג
  יעקב אסתרליס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

מלחמת העולם השלישית: חזית ארה"ב (5)

המפלגה הדמוקרטית של ארצות הברית נהפכה לכלי עזר של האיסלאם הקיצוני וכנראה הגיע הזמן שסמל המפלגה יעבור שינוי מיומנו של זקן השבט
11/03/2014  |   יעקב אסתרליס   |   מאמרים   |   תגובות
הפיגוע בבוסטון [צילום: AP]

הפרקים הקודמים:

- פרק 1 - חדירת האחים המוסלמים לזירה אמריקנית והתבססותם.

- פרק 2 - דוגמאות תפקוד הנשיאים האחרונים /המשך.

- פרק 3 - השתלטות אחים המוסלמים על הממשל הפדרלי.

- פרק 4 - כיבוש מערכות שלטון.

- פרק 5


ממשל אובמה: הפעולות הראשונות

בארה"ב קיים מרווח זמן בין פרסום תוצאות הבחירות וכניסתו של הנשיא החדש לבית הלבן (שלושה חודשים בערך). אובמה וסביבתו ניצלו את הזמן לחגיגות: הוא עבר את המדינה מחוף אל חוף, והמסר המועבר על-ידו היה ברור וחד-משמעי: הסתיים עידן אמריקה הישנה. על ההכנות להשבעת ממשלו והתארגנותו כתבנו בפרק הקודם. כאן נתאר את הפעולות הראשונות שייצבו את מדיניותו והבהירו באופן חד-משמעי את המטרות הסופיות אליהן הוא התכוון להגיע.

טיפול במשבר הכלכלי

לא נתייחס לענייני הכלכלה בפירוט יתר, הדבר האחרון שעניין את האחים המוסלמים זו כלכלת ארצות הברית, אבל הם גם לא יכלו לתת לה לקרוס, כי מטרתם העיקרית הייתה לנצל את כוחה של ארה"ב ואת זרועות הביטחון שלה על-מנת להגשים את תוכניתם בכל קצווי תבל.

לכן כל המאמצים כוונו לשמירת יכולת התפקוד הממשל וזרועותיו ולאחר חמש שנות פעילותו של ממשל אובמה המצב לא השתפר בהרבה.

זה לא סוד שהמצב האמיתי של הכלכלה האמריקנית בכלל לא דומה לסיפורים באמצעי התקשורת. אמריקה היום היא פושט הרגל הגדול בעולם - המאזן המסחרי שלה שלילי כבר הרבה שנים, החוב של הממשל הגיע לסכומי עתק, חיצוני (למדינות כמו סין, יפן ואחרות) וגם פנימי - לאזרחי ארה"ב.

על-פי נתוני קרן המטבע הבינלאומית יחס החוב הממשלתי לתוצר בשנת 2014, ברוטו, צפוי לעמוד בארצות הברית על 109.2 אחוזים. אך ממשל אובמה (והממשלים לפניו) במקום לפתור את הבעיה מיסודה, להדק את החגורה, להקטין מנגנוני הממשל, בעלי ממדים מפלצתיים שבולעים את רוב רובו של התקציב, עשה את ההפך - ניסה לפתור את הבעיה ע"י הדפסה מסיבית של דולרים ללא כיסוי ממשי שהפכה את המטבע האמריקני ל"נייר זבל" ובעצם יצרה את הבסיס למשבר כלכלה העולמי שעוד לא היה כמוהו. אבל בינתיים מדינות העולם משחקות את המשחק כאילו לא קורה כלום.

הקמת אימפריית ריגול ושליטה בתקשורת

עד כאן עסקנו בכיווני פעולת הממשל שלא היו קשורים לתוכניות ישירות של האחים המוסלמים, אלה היו פעולות אוטומטיות ממש על-מנת לקבע את המצב ולעשות אותו לבלתי הפיך. הגיע הזמן לדבר על המהלך העיקרי שבשבילו בעצם האחים רצו להשתלט על הממשל הפדראלי בארה"ב: בעזרתו הם תכננו לכבוש מדינות נוספות בעולם ובעיקר - את מדינות הבית שלהם - מדינות ערב. הם ידעו שזו פעולה מסובכת, הדורשת הכנת השטח, ארגון כוחות המיועדים להשתלטות והעיקר - הכנה תעמולתית שתלויה תמיד באמצעי התקשורת או - נכון יותר - "אמצעי שטיפת המוח". אנו חושבים שאמריקה היא מדינה חופשית, בה כל אחד יכול להגיד וגם לכתוב כל מה שמתחשק לו - זה לא היה נכון גם לפני ממשל אובמה.

הכסף עשה את שלו גם באמריקה אך לאחים זה לא היה מספיק, היה צורך במהלך שיהפוך את רוב עיתונים, תחנות הרדיו, רשתות טלוויזיה למריונטות בשירות קבוצת אובמה ואלה העומדים אחריו.

מצב התקשורת בעשורים אחרונים נעשה יותר ויותר קשה בכל העולם. עם התפשטות האינטרנט העיתונות הכתובה וגם רשתות הטלוויזיה איבדו לקוחות רבים ובקושי הצליחו להחזיק מעמד. לכן הקמת קבוצת צארים בממשל אובמה העוסקים בתקשורת וריגול אחרי מתנגדים פוטנציאליים שבידם תקציבי ענק אפשרה לממשל "לקנות" את העיתונים, תחנות הרדיו ורשתות טלוויזיה עיקריות ולהפוך אותם לכלי יעיל של תעמולה, פרסום וגם השמצת מתנגדים ומתחרים. הכלי הזה נוצל לביצוע תוכניות של האחים ואיפשר מבצעי תעמולה מרוכזים שעזרו לביצוע מדיניותם.

הפעולה לא הסתפקה בתחומי ארה"ב - היא הייתה פעולה עולמית; עיתונאים בעלי השפעה, עיתונים, רשתות רדיו וטלוויזיה נקנו בכל מיני דרכים וכיסויים ושירתו נאמנה את בעלי המאה.

זה נעשה גם בישראל. פתאום, בלי רעש גדול הופיעו "שותפים שקטים" בעיתון הארץ. עיתון "ידיעות", אתר "וואלה!", ערוץ 10 ואחרים קיבלו מפעם לפעם עזרה שהצילה אותם מקריסה, אותן פעולות נעשו ברוב מדינות העולם ובמקרה הצורך מבצע תעמולה נהפך למבצע עולמי, כמו תזמורת המנגנת לפי פקודות המנצח היושב בוושינגטון.

זה נראה מוזר, היה קשה להבין מאיפה בא התיאום המופלא בין אמצעי התקשורת שאין בינם, בעצם, שום קשר עד התפוצצותה של פרשת סנואודן - Edward Snowden (בואו לא נשכח שזה קרה רק לפני כשמונה חדשים). פתאום התבררו הממדים המפלצתיים של מערכת הריגול חובקת העולם לא נגד ארגוני הטרור אלא נגד כל המדינות בתבל וגם נגד כל אחד ואחת מאזרחי ארצות הברית ומחוצה לה. התירוץ של "מלחמה בטרור" נוצל כדי לרגל אחרי כל אלה שהעזו לבקר, להתנגד, או אפילו לא להסכים עם שלטון העריצות החדש שקם באמריקה.

חברות טלפון, Skype, Microsoft, Facebook ורוב חברות הפועלות באינטרנט שיתפו פעולה עם רשת הריגול הזו. תיאור יפה של המצב הנוצר כתוצאה מפעילות הזו אפשר למצוא במאמר "האח הגדול נוסח אובמה" שפורסם באתר News1 (ממליץ מאוד לקרוא). משפט אחד משם: "ממש כמו חלום בהקיץ צומחת לה עכשיו בארה"ב אימפריית-טרור, נוסח האח הגדול, בחסותו של הנשיא ברק אובמה עצמו. צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין..." - לא לשכוח שהכל התחיל עם הקמת ממשלו ב-2009, עד לכניסתו לתפקיד פעולות דומות נוצלו רק למלחמה בטרור ממש.

הפיגוע בבוסטון

עד כמה שפעילות זו קשורה לטרור אפשר לראות בדוגמה של פיגוע בבוסטון שהתרחש ב-15.04.13 (מקווה שלא מעטים עוד זוכרים את הפרטים). את הפיגוע ביצעו שני אחים צ'צ'נים טמרלן ודז'וחר צרנייב בקרבת קו הסיום של תחרות המרתון, בו התרכז קהל רב.

נדלג על הפרטים - קיימים דיווחים רבים על האירוע החשוב: האחים הגיעו לארה"ב עם אימאם לפני יותר מעשור ובגלל השפעת האיסלאם הקיצוני שם יצרו קשרים עם אל-קאעידה. טמרלן צרנייב ביקר בקווקז הרוסי והשירותים החשאיים הרוסים העבירו ל-FBI, את רשימת המסגדים הסלפיים, בהם ביקר טרמלאן צ'רנאייב בצ'צ'ניה ובדגסטן, כולל האימאמים איתם נפגש ותוכן שיחותיו איתם. היה ברור שהאיש מכין פיגוע, אך השלטונות התעלמו מהדיווח - זה לא עניין אותם. התוצאה ידועה. ברור שבראש מעניינם לא היה הטרור ומוסלמים עבור ממשל אובמה היו אורחים רצויים.

הפיגוע בבוסטון - חיסול יריבים פוליטיים

לעומת זאת החומר שהצטבר בתהליך הריגול אחר אזרחי אמריקה נוצל לחיסול ממוקד של יריבים פוליטיים המסכנים את ה"בוס", ביניהם גם מיט רומני - מועמד מפלגה רפובליקנית לנשיאות בבחירות אחרונות - הם השמיצו אותו בכל דרך אפשרית.

מועמד אחר לנשיאות, הרמן קיין (Herman Cain) - פוליטיקאי שחור, חבר מפלגה רפובליקנית שהיו לו סיכויים טובים לזכות במעמדות המפלגה לנשיאות שהיה יכול לסכן את אובמה - ופתאום התקשורת הוציאה סיפור על שתי נשים שטענו שקיין ניסה להתחיל איתן לפני כעשר שנים, אחר כך הופיעה עוד אחת - לא היו פרטים, לא שמות אך התקשורת חגגה. קיין הושמץ, בכל תוכניות הטלוויזיה דיברו עליו (ובעצם לא היה על מה לדבר בלי פרט כלשהו) עד שהאיש הסיר את מועמדותו. שיטות הפשע המאורגן עבדו יפה.

פעולות ראשונות במדיניות חוץ

נזכיר כאן בקצרה כיווני פעולה ראשונים של ממשל אובמה (הפעולות החשובות שלו שוות התייחסות מיוחדת):

- מימוש מדיניות "הושטת יד" למדינות העוינות לארה"ב שעליה הוא הכריז מיד אחרי בחירתו: אירן, קוריאה הצפונית, סודן, ונצואלה של הנשיא הוגו צ'אבס ואחרות זכו לביקורים של ראשי ממשלו וביטויי ידידות מופגנת.

- ביטול "ציר הרשע" (מדינות התומכות בטרור): הפסקת כל פעולות נגדם אף שהם המשיכו בתמיכת פעילות טרוריסטית.

- "הושטת היד" גם אל העולם המוסלמי. ממבט ראשון זה נראה מוזר: ארה"ב אף פעם לא הייתה אויבת של המוסלמים. רוב המדינות המוסלמיות היו בעלות בריתה. בפרקים הקודמים ראינו איך בעלי ההון המוסלמים השתלטו על זרועות הממשל באמריקה עצמה, אך מטרת הפעולה הזו הייתה כפולה: קודם כל לפאר ולשבח את דת האיסלאם כהכנה לכניסת האחים המוסלמים בתור מובילי "זרם הקדמה המרכזי" של האנושות כולה, ומהצד השני - התחלת מערכת תעמולה פרו-איסלאמית בתוך ארצות הברית כדי להרגיל את האמריקני הפשוט לשליטים החדשים.

הראיון הראשון של אובמה כנשיא הנבחר היה לרשת הערבית-סעודית "אל ערביה", הבית הלבן התמלא בעסקנים איסלאמיים מסוגים שונים, כולל פעילי ארגוני הטרור ידועים, אך שיא המבצע הגיע בנאום אובמה באוניברסיטת קהיר ב-04.06.2009, בו הוא תיאר את האיסלאם כמקור הציוויליזציה הנוכחית בלי להזכיר שהתפשטות האיסלאם באסיה, אפריקה וחלקה הדרומי של אירופה היה מלווה ברצח המוני (genocide) של עשרות מיליוני אנשים בארצות הכיבוש בהן רק למעטים אפשרו להתאסלם - ואלה היו בעיקר נשים צעירות (ברור למה) וילדים קטנים. בנאומו היו גם מילים רבות על שלום ופיוס, אבל הקו העיקרי בנאומו היה השוואת שואת היהודים באירופה עם מצבם של "הפלשתינים" היום, כשני צדדים שווים של אותו מטבע. היו אלה שאחרי נאומו חיפשו עם נרות את אותם שישה מיליוני פלשתינים נרצחים ולא הצליחו למצוא.

- כתוצאה מנאומו של אובמה בקהיר ובדרכים אחרות בעולם כולו יצא המסר: "תקפו את היהודים וישראל - אמריקה לא תגן עליהם!" ממשל אובמה מיומו הראשון הכניס רוח אנטי ישראלית לכל פעולותיו. כל שונאי ישראל מצאו בית חם והבנה אצלם. נוכחות יהודית בסביבתו רק העצימה את הגל האנטישמי. הוא התיר לכל הרוצה בכך לפעול נגדנו ויהודוני החצר עזרו לו להפיץ את הרוח האנטי ישראלית בכל העולם ונתנו לה לגיטימיות - אך זה כבר סיפור שלם בפני עצמו.

לסיכום הפרק אפשר רק להזכיר אחד מהסעיפים העיקריים מ"הפרויקט" (תוכנית פעולה של האחים המוסלמים לכיבוש העולם): "לנצל מוסדות קיימים במערב עד שהם יוכלו להיות מומרים לחדשים לשירותו של האיסלאם." - הם הצליחו להגשימו במלואו.

עוד נקודה חשובה: המפלגה הדמוקרטית של ארצות הברית הוכיחה את עצמה כמפלגה, בה לא רק המנהיגים המובילים העמידו את עצמם לשירותם של האחים המוסלמים, אלא המפלגה עצמה נהפכה לכלי עזר של האיסלאם הקיצוני וכנראה הגיע הזמן שסמל המפלגה יעבור שינוי. אחת מהאפשרויות לפנינו:

Democratic Party of the United States today
המפלגה הדמוקרטית של ארצות הברית היום.

תאריך:  11/03/2014   |   עודכן:  11/03/2014
יעקב אסתרליס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת העולם השלישית: חזית ארה"ב (5)
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
8/03/14 19:33
2
יעקב444
8/03/14 22:55
3
כתומית
8/03/14 23:52
 
אסתרליס יעקב
9/03/14 12:49
4
בפרס(אירן)???
11/03/14 08:49
 
אסתרליס יעקב
11/03/14 19:01
5
השמ ואובמה שואפים
11/03/14 17:41
6
מחמד1
12/03/14 17:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבים אינם מבינים על מה המהומה שקמה בכנסת בעניין החלטת הקואליציה להעביר שלושה חוקים יחדיו כמעט בלי לאפשר דיון ענייני בהם. אחד מהחוקים (חוק המשילות) אומר בין היתר שאחוז החסימה יעלה ולא יאפשר למפלגה בת כ-4 מנדטים להכנס לכנסת הבאה.
10/03/2014  |  נסים גבאי  |   מאמרים
בשבוע שעבר התארחנו אצל זוג חברים, אנשים מצוינים, נחמדים ועובדים קשה לפרנסתם. סיפרו לי שלא מזמן קראו למשטרה בעקבות פריצה לילית לדירתם. אבל כצפוי, כל מה שהיה לשוטר להגיד להם היה "אין לך ביטוח לדירה? אכלת אותה אחי!". השוטר אפילו לא נטל טביעות אצבעות ממקום הפריצה כמקובל. בהזדמנות אחרת, כאשר קראו למשטרה להשתיק שכנים שעושים מסיבת קריוקי בשלוש לפנות בוקר, השוטרים גורשו מהבניין בבושת פנים ע"י בריונים שעושים צחוק מהחוק ומכל מה שקשור אליו. ושוב, עצתו הטובה של השוטר הייתה: "אל תתעסק עם האנשים האלה אחי!"
10/03/2014  |  ד"ר מהרן פרהדיאן  |   מאמרים
בימים אלה מגיש העיתונאי, רם לנדס, את המלצות הוועדה שעמד בראשה לשר התקשורת, בעניין מבנה חדש לרשות השידור. על-פי מה שידוע כבר הוועדה ממליצה לסגור את הרשות הקיימת והקמתה מחדש במתכונת ארגונית, תקשורתית ומשפטית חדשה. כמו-כן הוועדה ממליצה על פיטורי מאות עובדים והקמת "מנהלת חדשה", שמשמעותה ביטול מוסדות רשות השידור. תחת האליבי הכביכול "מקצועי" מבצעים מניפולציות.
10/03/2014  |  מתי דוד  |   מאמרים
לפני ימים אחדים התכנסה ביוזמתי קבוצה של אישים ישראלים ופלשתינים כדי לפתוח במהלך שנועד לעורר את דעת הקהל האדישה מתהליך ההידברות המתקיים בימים אלה בחסות ארה"ב.
10/03/2014  |  משה בן עטר  |   מאמרים
יאיר לפיד היה אמור להיות, לאחר הבחירות האחרונות, בנובמבר 2012, כוכב הפוליטיקה בישראל, מנהיג השינוי בישראל, מחדש חידושים משמעותיים עבור מצביעיו ואף עבור אלה שלא הצביעו בעדו. תקופת הזוהר של לפיד, היינו ימי הקמפיין, היו רוויי התלהבות, גדושי תקוות, נוטפי תיקונים חברתיים ועטורי שוויון וירטואלי. ללא ספק קיוו רבים מהמצביעים כי יש ביאיר לפיד גרעין של אישיות-של-מנהיג ו"יש עתיד" היא לא רק סיסמה.
10/03/2014  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il