|
טכנאי כבלים. מנותקים במשך שבוע [צילום: AP]
|
|
|
|
|
במרוצת החודש האחרון הספקתי לטעום את טעמו המר של השירות הטלווזיוני הקלוקל שמספקות ללקוחותיהן חברות הכבלים והלווין כאחד. כצרכן ותיק של חברת הכבלים נפלתי בוקר בהיר אחד קורבן לניתוק השידורים מעל המקרן בעקבות מה שהוברר מאוחר יותר כתקלת-רשת, שהשתרעה על פני מרבית רחוב-מגורי.
חרף פניות חוזרות ונשנות מצידי למרכז השירות, שנמתחו על פני שעות ארוכות, לא טרחה החברה לתקן את התקלה במועד. וכך נותרנו, עשרות דיירים, מנותקים מצפייה לאורך שבוע רצוף. אלא שגם כשנתבשרנו שתקלת הרשת סוף-סוף תוקנה, נמנעה מאיתנו צפייה רגילה מחמת שיבושים חוזרים ונשנים. כשחזרתי והסבתי לכך את תשומת-לב החברה, נעניתי, להפתעתי, שהתקלה היא בלבד בביתי וכי רק טכנאי שיגיע אלי "בימים הקרובים" יוכל לעזור.
קרח מכאן ומכאן
בירור קצר שערכתי בין דיירי הסביבה העלה שלא מינה ולא מקצתה. התברר כי תקלת הצפייה לא הייתה רק בביתי שלי, אלא גם אצל שאר דיירי הרחוב. שוב הגיע טכנאי התיקונים, והפעם הואיל בטובו לפתוח את תיבת השירות של החברה, הממוקמת בפאתי הרחוב, וראה זה פלא - הטלוויזיה חזרה לשדר כמימים-ימימה. במלים אחרות: תקלה שניתן היה לתקנה מיידית - נמתחה על פני שבוע שלם.
בעקבות המחדל של חברת הכבלים החלטתי לנסות את מזלי אצל החברה המתחרה, הלא היא חברת שירותי הלווין. הבטיחו לי בה הרים וגבעות: ממהירות-התקנה בביתי ועד להוזלה משמעותית במנוי. . במשך שבועיים תמימים חיזרו אחרי כ-30 מנציגי החברה, כשכל אחד מהם מבקש, כביכול, להיחלץ לעזרי. אלא שאיש מהם לא עמד בהבטחתו להגיע מהר ככל האפשר.
רק לאחר עשרות שיחות חוזרות ונשנות סוכם לבסוף על התקנה בביתי בטווח השעות של שמונה עד עשר, בבוקרו של יום רביעי בשבוע. אך בבוא המועד - איש לא הופיע. בדיעבד הוברר לי על העדר מתקינים באותן השעות.
ברוב יאושי מ"הוט" ומ"יס"- הרמתי ידיים לכל הרוחות. כל שנותר לי עתה הוא לצפות לבואו של המשיק החדש בימים הקרובים, כפי שהובטח. אולי ממנו תצמח סוף-סוף ישועתי...