|
שרית רדין [צילום: מיכה לובטון ]
|
|
|
|
|
מימון ישיר הודיעה (יום א', 11.7.21) כי היא ממנה את שרית רדין (46) לתפקיד סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של החברה. רדין מילאה שורת תפקידים בכירים בעולמות הפיננסיים, בתחום הבנקאות ושוק האוטומוטיב בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל שיווק דיגיטל וקשרי לקוחות בקבוצת קרסו מוטורס, שם הובילה את המהפכה הדיגיטלית של הקבוצה.
רדין החלה את דרכה המקצועית בבנק לאומי בחטיבת השיווק ולאחר מכן עברה לחברת הייעוץ השיווקי Synergy, שם הייתה אחראית על התחום הפיננסי - בנקאות, ביטוח, כרטיסי אשראי וייעוץ לסטארט-אפים. לאחר מכן כיהנה בתפקיד ראש אגף אסטרטגיה בבנק
מזרחי טפחות. מינויה של רדין והדיספלינות מהן היא מגיעה מהווים המשך למהלך האסטרטגי שמובילה מימון ישיר בהובלת ערן וולף להתפתחות בעולמות הדיגיטל, הטכנולוגיה, פינטק והבינה המלאכותית וכניסה לתחומי פעילות חדשים. החברה מתמקדת כיום בטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הדאטה עבור התאמה מקסימלית לצרכים העסקיים תוך שמירה על הובלה בתחום האשראי הצרכני בישראל. כחלק מהמהפיכה, החברה רכשה בשנה האחרונה את הסטארטאפ קארוויז, מערכת טכנולוגית למציאת רכבים משומשים לפי אלגוריתם חיפוש המשולב AI.
רדין בעלת תואר ראשון במימון ומערכות מידע מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת תל אביב. כניסתה של רדין לתפקיד סמנכ"ל השיווק במימון ישיר, תהפוך את החברה הציבורית לאחת המובילות והבודדות בארץ בשוויון מלא בין נשים וגברים בשדרת ההנהלה הבכירה.
רדין: "אני נרגשת לצאת למסע בהובלתו של ערן וולף, לצד ההנהלה המגובשת שלו וצוות העובדים המקצועי והמוטיבציוני שפגשתי. אני מלאת תשוקה לשלב בין היכולות השיווקיות, הדיגיטליות והאנליטיות שלי מחד-גיסא, להיכרות מעמיקה עם עולמות הפיננסים ועולמות הרכב, ובאמצעות זאת ליצר ערך רב למימון ישיר. ארגז הכלים הניהולי והמקצועי שאספתי לאורך הדרך יסייע לי לעמוד ביעדים המאתגרים שהחברה מציבה לעצמה. אני מודה על האמון ומאחלת בהצלחה לכולנו".