|   15:07:40
  יצחק הרצוג  
ח"כ, יו"ר האופוזיציה
בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

דלק התקווה

נאום ראש האופוזיציה במושב חגיגי של מליאת הכנסת שאירחה את ראש ממשלת איטליה מתאו רנצי [ו' באב תשע"ה, 22 ביולי 2015]
22/07/2015  |   יצחק הרצוג   |   נאומים   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

ראש ממשלת איטליה, ידידנו מתאו רנצי, שגריר איטליה בישראל פרנצ'סקו טלו, שגריר ישראל באיטליה נאור גילאון, משלחת מכובדת שמלווה את ראש ממשלת איטליה ובה ראשי הקהילה היהודית באיטליה, מכובדנו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שרי הממשלה, חברות וחברי הכנסת, קהל נכבד. אדוני ראש ממשלת איטליה, ידידנו מתיאור רנצי, כבר נאמר על-ידי קודמי, אז אני אחזור גם אחריהם: קארו פרסידנטה, BENEVENTO A LA KNESSET A JERUSALEME. ברוכים הבאים לכנסת ולירושלים. אין זה סוד שחברי הכנסת שיושבים מולך לא נוהגים להסכים אחד עם השני לעתים קרובות, והם גם לא נרתעים מלהעניק ביטוי פומבי לוויכוחים ולמחלוקות שביניהם, אבל ביקורך החגיגי במשכננו מעניק לנו שעה נדירה של הסכמה. הסכמה חוצת מחנות וחוצת מפלגות.

האופוזיציה בראשותי כוללת מגוון מפלגות, בעלי תפישות עולם שונות, המשקפות אמונות ודעות שונות, ומייצגות אוכלוסיות מגוונות. כיושב-ראש האופוזיציה, אני יכול להבטיח לך שכלל יושבי הבית הזה מקבלים את פניך בהוקרה ולוחצים את ידיך בחום. חלק מאתנו מנהיגי המפלגות מסתכלים עליך בקנאה מסוימת, שכן אתה מנהיג שהפך להיות לראש הממשלה הצעיר ביותר בתולדות איטליה וסחף את תושביה בגל של תקוות חדשות. נדמה לי שבין ראשי המפלגות בודדים הנמצאים בגילך, נמצא בעצם אצלנו בכנסת רק ידידי איימן עודה, מנהיג הרשימה המשותפת, והוא כמו כולנו מקבלים אותך בברכה כמנהיג פורץ דרך, שעמד בראש העיר שהחלה את הרנסנס, פירנצה, ומבקש להעניק רנסנס לעמו.

אתה גם מנהיג של מפלגה אחות למפלגתי, מפלגת העבודה. בהנהגתך מעצבת מפלגתך חזון כלכלי חברתי, המעצב תפיסה סוציאל-דמוקרטית עדכנית ומעניינת. ממשלתך צועדת במסלול הזה במדיניותה, ואנו מכאן עוקבים בעניין רב אחר פועלך ומאחלים לך הצלחה ניכרת.

כפי שכבר נאמר, ההיסטוריה של העמים שלנו שזורה בקשר בל יינתק, ובהם רגשי שפל ורגעי התעלות. עוד מימי רומי העתיקה, זו שחירבה את בית מקדשינו בתשעה באב, יום צום אותו נציין בימים הקרובים, עובר לתלמוד, למדרש ולאגדה, כולל אלה הדנים בבריאתה של רומא, עובר לשער טיטוס העומד דומם בלב בירתך - ספק מתאר ספק מסתיר את סיפורה של מנורת שבעת הקנים, שכפי שנאמר, היא סמל לעצמאותנו המתחדשת, כל אלה נשזרים במשך אלפי שנים עד לרגע הטרגדיה הנוראה של יהודי איטליה בשואה, כפי שתוארו בספריו האלמותיים של הוגה הדעות והחוקר פרימו לוי, וברגעי השחרור בו השתתפה הבריגדה היהודית בקרבות בנהר סוניו ובמסעות המעפילים לארץ ישראל באניות הומות ניצולי שואה, שיצאו מבארי, ברינדיזי וצ'יביטווקיה ועד עצם ימינו אלה.

אכן "רומא וירושלים" אינו רק מוטיב, זה הוא סיפור אמיתי. כיום "רומא וירושלים" הוא סיפור של אהבה, הערכה וכבוד בין העמים. אהבה לתרבויות של עמים עתיקי יומין, לנופי מולדתם, לאוצרותיהם ההיסטוריים, וכמובן איך אפשר לשכוח? לטעמים הערבים לחיך שלהם.

ולכן ביקורך הראשון בישראל הוא הזדמנות להודות לך ולעם האיטלקי כולו על שיתוף הפעולה ההדוק, על הידידות האמיצה ועל החום המוקרן מרומא לירושלים.

תודה לך באופן אישי על מאבקך כנגד גילויי הגזענות והאנטישמיות, ועל המחויבות העמוקה שלך לישראל ולביטחונה. כפי שאמרת בעצרת האומות המאוחדות בספטמבר 2014, ואני מצטט "לישראל יש לא רק את הזכות להתקיים, אלא גם החובה להתקיים, בשל ההיסטוריה ובשל העתיד", סוף ציטוט.

המאה ה-19 סימלה את תקופת התחייה של עמנו. הזיקה בין התחייה האיטלקית לתחייה היהודית תוארה כאן מקודם על-ידי ראש הממשלה מן הצד של משה הס, ואני אתייחס להיסטוריון ארנלדו מומיליאנו, שכתב כי "ההתעוררות של התודעה הלאומית אצל היהודים מקבילה להתעוררות של התודעה הלאומית אצל בני פיימונטה, נאפולי וסיציליה. נקודת השזירה בקשר בין שתי התנועות, הוא אמר, היא השזירה בין השחרור האיטלקי והשחרור היהודי".

ואתה, אדוני ראש הממשלה, כבר מבין שאתה ניצב כאן היום בפני בית נבחרים מיוחד. עברנו לאחרונה מערכת בחירות סוערת, ואנחנו כאופוזיציה גדולה חלוקים על הממשלה ועל העומד בראשה. אנחנו נאבקים לכך שתהיה תנופה מדינית, שישראל תיהנה מחלוקה צודקת יותר של ההון בקרב כל שכבות הציבור למען פרנסה הוגנת ורשת ביטחון חברתית, למען שקיפות שלטונית, הגנה על שלטון החוק, זכויות הפרט, עצמאות התקשורת, מעמדם וטובתם של כלל אזרחי ישראל ובמיוחד המיעוטים בתוכה. כל אלה ורבים אחרים הם כר נרחב לזירה פוליטית תוססת, מאתגרת ומאותגרת.

אבל חשוב לציין כי ההתפתחויות הדרמטיות באזור, כאשר גורמים פנאטיים קיצוניים מאיימים להשמיד ולהרוג אזרחים תמימים, בין בשיסוף גרונם ובין בטרור מתמשך על חייהם, מאחדים אותנו, כולנו, בהבנת האיום הגלום בהם. כן - יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים, חברי הבית הזה מבינים היטב את מהות איום הטרור עלינו ועל שכנינו.

רק לפני פחות משבועיים רעדו קירות הקונסוליה האיטלקית במרכז קהיר בפיגוע מחריד שבוצע על-ידי ארגון המדינה האיסלאמית. האירוע הקשה הזה היה חוליה נוספת בשרשרת זוועות, שהתרחשו בשנה האחרונה כנגד העולם החופשי, והוא שב וחידד את העובדה, שהטרור הקיצוני לא מבדיל בין דם לדם, והוא לא יהסס לפגוע בכל מי שחושב, חולם או מתפלל אחרת ממנו, בין אם הוא יהודי, נוצרי או מוסלמי. מול האויב המשותף הזה עלינו לעמוד ביחד ולהילחם בכל הכוחות. זה הוא מאבק בין לאומי, ואנחנו רואים בך ובהנהגתך שותפים נאמנים במאבק הזה.

אני שב ומדגיש, שגם כיושב-ראש אופוזיציה אגייס את כל הכלים העומדים ברשותי לשמירה על ביטחון ישראל. כך עשינו וכך נוסיף לעשות, ולכן אני חוזר וקובע כי הסכם הגרעין שנחתם בווינה, אליו התייחס ראש הממשלה, הוא הסכם רע שישפיע באופן משמעותי על ביטחוננו ועל ביטחון האזור, במיוחד בכל הקשור להעצמת הטרור האירני על שלוחותיו.

כעת, על ידידינו בעולם להציב רף הרתעה מוכח וברור למול אירן, שתשתחרר מכבלי הסנקציות, לסייע לנו כאן לבנות קואליציה אזורית רחבה ולקבל גיבוי בין לאומי חזק, למען ביטחוננו, ביטחון האזור כולו.

ודווקא בשל כך, ואולי אף ביתר שאת בשל כך, עלינו לעשות מאמץ נוסף, בלתי מתפשר וללא רתיעה להסדר עם שכננו הפלשתינים.

אדוני ראש הממשלה, אתה תבקר ברמאללה בימים הקרובים. היא נמצאת רבע שעה נסיעה מכאן. מנהיג הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, הוא פרטנר לשלום. אתו יש לשבת למשא-ומתן, לנסות שוב ולא לוותר. אתם תרמתם לא מעט משאבים בשני העשורים האחרונים לדיאלוג ולהתקרבות בינינו לבין הפלשתינים. חוויתם אתנו את הסיכויים וגם את מפחי הנפש. אסור לצדדים ואסור לקהילה הבין לאומית להרפות ממימוש החזון, חזון שתי המדינות, שכן הוא חיוני לנו כאן בישראל וחיוני לשכנינו הפלשתינים.

לפנינו, לפיכך, הזדמנות נדירה, היסטורית, לשינוי פני האזור, דווקא בגלל דאעש, דווקא בגלל אירן; הזדמנות של שיתוף פעולה אזורי, בזיקה לעקרונות מתוך יוזמת השלום הערבית כתשתית למשא-ומתן ישיר בינינו לבין הפלשתינים, כולל פתרון סוגיית עזה. אנחנו מחויבים לחזון הזה ותובעים מן הממשלה ומן המנהיגים כאן בירושלים וברמאללה ובקהילה הבינלאומית כולה, לנוע לעבר היעד הזה.

חשוב להבהיר כי פריצת דרך מדינית בין הצדדים לא תגיע דרך צעדים חד-צדדיים, לא בפרובוקציות, לא בחרמות והסתה, אלא רק דרך בנייה מחודשת והדרגתית של אמון הדדי; אמון שבתהליך היצירה שלו, התמיכה שלך ושל עמיתיך מאירופה חשובה יותר מאי-פעם.

מכובדנו, גם מול הסכנות והאיומים שבפתחנו, אנחנו כאן נוסיף לנתב את משאבינו לקדמה ולפיתוח, לשמר מכל משמר את החירויות ואת הזכויות, להקפיד על הפלורליזם ועל קדושת החיים, ולפתח את ארצנו בכל התחומים.

ולסיום, אורחנו הנכבד מתאו רנצי, הדלק המניע את המחנה בראשותי, הדקל המניע את תושבי ישראל, הוא התקווה, שמו של ההמנון הלאומי שלנו, המייצג במידה רבה כל כך גם את דרכך שלך. אנחנו שותפים לתקווה להנחיל לעמי האזור עתיד של שלום, שגשוג וביטחון, עתיד שיחבר בין בני עמינו, לחדשנות, לקדמה, לצדק חברתי, לצדדים החיוניים והמפרים, ולא לפסימיות ולפסיביות.

במעלה הדרך למימוש התקווה הזו, אני שואב השראה מהדברים שאתה אמרת בראיון למגזין "טיים", ואני מצטט: "זהו הרגע שלנו, הרגע שבו אנחנו יכולים לבחור את העתיד שלנו. בימים הקשים ביותר שלנו, ידענו תמיד למצוא את הכוחות לעשות את הדברים המדהימים ביותר. זוהי איטליה", סוף פסוק.

כולי תקווה שנדע להוכיח אנו כאן במעשינו, שזוהי גם ישראל. מירושלים, עיר השלום, העיר שעליה חולמים יהודים, מוסלמים ונוצרים בתפילתם, אני מודה לך על תמיכתך, ונושא תפילה שהשנה הקרובה תביא בשורות טובות לך ולכולנו, לישראלים ולאיטלקים ולכל מי שהשלום והתקווה נטועים בלבו. ברוך בואך למשכננו, לביתנו ולמדינתנו. תודה רבה.

תאריך:  22/07/2015   |   עודכן:  22/07/2015
יצחק הרצוג
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   פרימו לוי / Primo Levi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דלק התקווה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ד"ר רון בריימן
22/07/15 21:24
 
הבוס שמממן אותו
22/07/15 23:30
2
א.ל. רמת-גן
22/07/15 23:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ראש הממשלה רנצי, ידידי מתאו, Benvenuto a Israel. ברוך הבא לישראל, ברוך הבא לירושלים. מתאו, אתה מתקבל כאן כידיד אמת של ישראל, כמנהיג שיוצא בעד האמת ונגד השקר; בעד שלום-אמת ונגד חרמות. כולנו מעריכים את המנהיגות ואת התנופה שהבאת לאיטליה. רפורמות כלכליות נועזות הן אף פעם לא קלות, ורפורמה שאתה מנסה להנהיג עכשיו בשיטת הממשל במטרה להשיג יציבות ומשילות – שוחחנו אמש באריכות על כך, ונדמה לי שיש לנו הרבה מה ללמוד מהמאמץ הזה שאתה עושה. ושוחחנו גם על הדברים הגדולים שאנחנו יכולים להשיג יחד, בטכנולוגיה, בכלכלה, במסחר, בתרבות, במדע, בביטחון, בסייבר, בשיתוף פעולה במדינות שלישיות.
22/07/2015  |  בנימין נתניהו  |   נאומים
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר (יום ד', 22.7.15) כי הוא עומד בקשר עם מנכ"ל משרד הביטחון, לאחר שנודע לו כי המשרד מתכנן להקים חברה ממשלתית שתהיה חברת כוח אדם שלו, זאת כי אינו מצליח לקבל תקנים ממשרד האוצר.
22/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
וועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת דנה (יום ד', 23.7.15) דיון דחוף לבקשת ח"כ יואל רזבוזוב לבחינת ההיתכנות המשפטית להכרזה על "לה-פמליה" כהתאחדות בלתי מותרת לפי תקנות ההגנה. שרת התרבות והספורט, מירי רגב הודיעה כי היא מתנגדת להוצאת "לה פמיליה" אל מחוץ לחוק. "אסור לבצע עונש קולקטיבי. לה פמליה הינה קבוצת אוהדים, ולא ארגון פשע ואין מקום להוציאו מחוץ לחוק. לא תהיה הסתה ואלימות לא בבית"ר ולא בסכנין. לא יניפו דגל פלשתין בסכנין.", אמרה השרה רגב.
22/07/2015  |  מירב ארד  |   חדשות
משרד הבריאות מבטיח לפרסם בעוד כארבעה חודשים, דוח מקיף על מצב הזיהומים בתי החולים, מנותח לפי סוגי הזיהומים, בתי החולים והגורמים. כך הבטיח (יום ד', 22.7.15) סגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) בישיבת הוועדה לביקורת המדינה. הדוח יפורסם, לאחר שדיון בו התקיים בהליך משפטי והוא אמור היה להתפרסם כבר לפני שבעה חודשים.
22/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
"מטיוטות שאני נחשף אליהן, הולכים להיות קיצוצים כבדים בתקציבים חברתיים לרבות רווחה, בריאות והשכלה גבוהה ולא ייתכן שזה יקרה ללא דיון רציני בממשלה בהשתתפות השרים הרלוונטיים וכמובן, ללא דיון בכנסת. כך אמר (יום ג', 21.7.15) סגן שר האוצר לשעבר, ח"כ מיקי לוי, בדיון בוועדת הכספים, בו נמתחה ביקורת על דחיית הדיון בממשלה על תקציב המדינה. הח"כים הביעו חשש, שמא הדחייה בממשלה, תוביל לקיצור לוחות הזמנים לדיון בוועדת הכספים.
22/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il