|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

אני לא ישן בשקט אם ביבי מנהל את המדינה

נאום חבר הכנסת רוני בר-און במליאת הכנסת בדיון ההסתייגויות לחוק התפלגות סיעה [ח' באב תשס"ט, 29.07.2009]
29/07/2009  |     |   נאומים   |   תגובות
למה צריך כזה ראש ממשלה? [פלאש 90]

   איציק וולף
חברי הכנסת מתכוננים ללילה לבן בדיוני חוק מופז

   עופר וולפסון
דיוני התקציב: האופוזיציה מתכננת פיליבסטר

   רשימות קודמות
  ממשלה נפקנית ונכנעת שלא דורשת תמורה
  מוכרי האשליות ייפגשו עם המציאות
  גם אי עשייה מקורה במחשבה תחילה
  חקיקה פרטית - הפקרות

בוקר טוב לך אדוני ראש הממשלה,

בוקר טוב. אני מקווה שישנת טוב הלילה; אני מקווה שישנת בנחת בזמן שחברי האופוזיציה דיברו עליך, דיברו על מה שאתה עושה. אני מקווה שזה לא הרגיז אותך יותר מדי. אני מכיר אותך ואני יודע שהכנסת נורא מרגיזה אותך. הכנסת מציקה לך - אתה לא אוהב את הכנסת. איך אני יודע? בוא תראה מה עשית לכנסת. יש ראשי ממשלה שלא אוהבים את הכנסת, אתה לא הראשון, אבל נדמה לי שכולם לפחות כיבדו את הכנסת.

הצלחת להכניס לכנסת סיעה מפוארת, נכון, שנייה בגודלה רק לקדימה. סיעה של 27 ח"כים. ואז הצלחת לגבש את הגוש אחרי שניהלת מערכת בחירות אישית, 'זה או אני או הגברת לבני' והעם נתן לגברת לבני יותר מנדטים משנתן לך. פתאום המצאת את סולם הגוש והצלחת לגבש ממשלה, אבל תראה מה עשית לכנסת, תראה מה עשית לסיעה שלך בכנסת. 27 מנדטים, כמה השארת לעבודה בכנסת? מ-27 ח"כים של הליכוד הותרת בכנסת 9. בדיוק השליש שאולי ביום מן הימים יתפלג מן הליכוד. שליש סיעה מקופחת לא מצאת להם מקום סביב... איך קוראים לזה? שולחן הממשלה או אצטדיון הממשלה? זה לא שולחן, אולם הממשלה. השארת פה 9 אנשים. חבל שיו"ר הכנסת לא פה. זה גם עולה לכם אדוני מזכיר הכנסת - אתה יודע שבליכוד מ-27 ח"כים יש רק 2 ח"כים שמקבלים משכורת כמו שלי, של ח"כ פשוט? כל היתר גנרלים, שרים סגני, שרים, ראשי וועדות, יו"ר קואליציה. מ-27 ח"כים יש נדמה לי 2, ממש אורו המדוכאים מה הולך פה, איך אתם מסכימים לדבר הזה?

זה מה שעשית לכנסת. איך אני יודע כמה אתה שונא את הכנסת? בוא נראה מה הכבוד שאתה רוחש לכנסת. מה, אנחנו איזה מדינה שאין לה עניינים שצריך לדבר עליהם? יש פה עניינים הרי גורל. מערכת היחסים הבינ"ל של מדינת ישראל היא בשפל שלא היה כדוגמתו מאז 1998, שגם אז מי שהיה אחראי לשפל הזה זה אתה, ראש הממשלה. אבל הפעם עוד התעלית על עצמך; עשית אותו גם יותר מהר, את החורבן הזה אפרופו תשעה באב, וגם הרבה יותר מהיר. אז זה לקח לך שנתיים, היום זה לקח לך שלושה חודשים, ולמרות כל הדברים האלה - ענייני חוץ ועניינים בינ"ל וענייני ביטחון וענייני כלכלה, אתה והכנסת - גט כריתות.

יש לך דברים לומר על התהליך המדיני? אתה בורח לבר-אילן; אפילו עיר מקלט אתה לא יודע לבחור. אפילו בעניין עיר המקלט שלך אתה לא יודע לבחור טוב. לבר-אילן? מכל האוניברסיטאות בארץ? אינטלקטואל שכמוך מדבר על ענייני השלום של מדינת ישראל בבר-אילן? ואז אתה קובע את רשימת המוזמנים, ומסדר אותם יפה שתהיה קואורדינציה במחיאות הכפיים. תלך מקצה האולם ועד קצהו ושמה את בוחר לדבר על עניינים שהיית צריך לדבר פה. פה להתיישב מול הבחירה של העם, מול החברים שלך, ומול החברים שלנו ומול חברי הכנסת הערבים ולדבר על מה שאתה חושב בענייני שתי המדינות לשני העמים, ולא בבר-אילן באיזה סוג של סלקציה אינטלקטואלית פוליטית שבחרת לעצמך.

היום בבוקר אני קם ואני שומע שעוד פעם מצאת לך מקום, איזה קונכייה כזאת נוחה, חמה טובה, כזאת שלא תענה לך ושלא תדבר איתך, ודיברת על "ינועו הגבולות". וואו, ינועו הגבולות. שמעת פואד, איפה הוא עשה את זה? בפו"ם או במכללה לביטחון לאומי? באחד המקומות האלה איפה שלא עונים, בקיצור דו שיח שלא עונים, הם לא חרשים הם רק אילמים. הם שומעים, הם רק לא יכולים להגיב. תבוא הנה. יש לך מה להגיד על ינועו הגבולות - תדבר פה, נדבר איתך נשמע אותך. ממה אתה נבהל? מקריאות ביניים אתה נבהל? ממחלוקת אתה נבהל? ממתי אתה נבהל מהדברים האלה אדוני ראש הממשלה?

ואז, כשאנחנו מצליחים סוף-סוף להביא אותך, באיזה כלי תקנוני, דיון 40 חתימות - ראש ממשלה צריך לבוא לכנסת ולדבר. אנחנו נציע להחליף את סדר הדוברים. גברתי יו"ר האופוזיציה, ברשותך, אנחנו נציע שאת תדברי לפניו כי אחרי שהוא ישמע אותך לא תהיה לו החוצפה לעמוד ולדבר פה קש וגבבה על מרפסות ועל תכנון ובנייה ועל דברים שמאוד חשובים אבל הם לא קיומיים מבחינת מדינת ישראל. בשבוע שבו הוא עושה ספין עם יכולת לגרימת נזק שאי-אפשר יהיה לתקן אותו במערך יחסי החוץ שלנו עם ארה"ב - יצא לנו מזל, זה שבוע שאפשר לדבר על זה בכנסת, אז הוא בא לפה ומדבר פה על מרפסות, על תריסונים, על תריסים, עולים תריסים, יורדים על מעקה כזה, על מעקה אחר. זה המקום אדוני ראש הממשלה? הכנסת? ואתה מבוהל ממנה ואתה יודע שאין לך תשובות ולכן אתה בורח ממנה ומתחמק ממנה ותיכף נדבר על הדרך שבה אתה עושה את זה.

וגם כלכלה היא נושא, ותקציב מדינה הוא נושא, והמשבר הכלכלי העולמי הוא לא דבר של מה בכך,ובמקום לקיים בעניין הזה דיון פרלמנטרי עמוק ויסודי ורציני ואחראי, כפי שמצופה מראש ממשלה שהוא גם שר-על לאסטרטגיה כלכלית. אחרי שאתם מסרסים חוק יסוד ואומרים 45 יום לא יספיקו - צריך 110 ימים. לוקחים 110 ימים ובאים הנה בשבועיים האחרונים ומנסים להעביר את זה בחפ לאפ, בבליץ. האם אתה יודע אדוני ראש הממשלה, שוועדת הכספים דנה בלא יותר מעניינם של שישה משרדים ממשלתיים? כל יתר 20 משרדי הממשלה לא עלו כלל בוועדת הכספים, האם אתה יודע אדוני ראש הממשלה, השר-העל לענייני כלכלה, שבתקציב כל כך בעייתי, בתקציב כל כך מסובך קיימתם דיון רק בשאלת השימושים? איך מבזבזים את הכסף, על מה מוציאים את הכסף? ולא קיימתם דיון בכלל בשאלת המקורות - אתם מבינים את זה? תקציב לשנתיים בצרכים כאלה גדולים בשימושים אסטרונומיים בתוך משבר כלכלי ועל שאלת המקורות.

ועכשיו אני חוזר לשאלה שבה אנחנו דנים - איך אני יודע שאתה ממש, אבל ממש לא אוהב את הכנסת? תראה את מי הפקדת אדוני ראש הממשלה להיות יו"ר הקואליציה. מצאת לנכון למנות את זאב אלקין. שמעתי אותו היום בבוקר, הוא מאוד לא מרוצה מזה שהאופוזיציה מבזבזת את זמנה היקר של הכנסת, זה נראה לו בזבוז זמן. מה פתאום מדברים כל הלילה, זה עולה חשמל וזה עולה מיזוג אויר, וזה עולה מים וזה עולה אני לא יודע. זה לא מתאים לח"כ לאלקין. הוא היה רוצה שאתמול הוא ידחה את כל ההסתייגויות בוועדת הכנסת, לא חלילה בדיון שייערך במשך כל היום, ב-8 מתחילים, ב-8 ורבע נדחו כל ההסתייגויות, ב-8 ועשרים נפגשים במליאה ב-8:25 מצביעים, 8:30 הולכים הביתה. זה אצל אדון אלקין יו"ר הקואליציה הפרלמינטריזם במיטבו.

מהדרך שבה יו"ר הקואליציה מנסה להתנהל מול האופוזיציה - גם בהתבטאויות הפומביות שלו - נראה שיש איזושהי בעיה בדרך שבה הוא תופס גם את יסודות הדמוקרטיה, גם את הערכים הדמוקרטיים וגם את ה"אסנס" של העבודה, את המהות של העבודה הפרלמנטרית. עכשיו אדוני רה"מ, אין מורה טוב ממך ליו"ר הקואליציה, כי הרי אני מכיר אותך לא מהיום. אני לא יודע מה אתה חושב על דמוקרטיה כמו שאני יודע מה אתה חושב על בולשביזם, את זה אני יודע לפני ולפנים. מה אתה חושב על רודנות מחשבתית מה אתה חושב על בולשביזם, אני יודע מצוין. אבל מה אתה עושה עם כל זה? איך אתה לא מסביר למי שאחראי בשבילך על הכנסת שכך לא מתנהגים? ואם לא היה לנו את יו"ר הכנסת ראובן ריבלין ואם לא היה לנו אתמול את הח"כים וראשי הסיעות שהיו פונים אל יו"ר הכנסת ויו"ר הכנסת שנענה בזמן אפס ולא התחיל להתכתב, אלא פשוט קיבל את המכתב, קם מכיסאו בלשכתו, ירד למטה ללשכת יו"ר וועדת הכנסת, שהוא במקרה גם יו"ר הקואליציה ופשוט עצר את המכונית של הפרלמנטריזם הישראלי על סף התהום, לפני שהיא הייתה מתרסקת למקום שאף אחד לא היה מרים אותה ממנו. יו"ר הקואליציה השתמש בסעיף 104 לתקנון שלמיטב ידיעתי וזכרוני מעולם לא נעשה בו שימוש. זה סעיף סתימת פיות ברמה של משטרים טוטאליטאריים מהסוג של עירק ואירן. למה? כי רה"מ צריך לצאת לפגרה עם תמונת ניצחון ולהעביר את החוק, או את החוק הזה או את החוק של ספסרות הקרקעות.

אז אני פונה אליך אדוני רה"מ. יש לכם עכשיו פגרה. קח את יו"ר הקואליציה שלך, תעשה לו סמינריון, למד אותו את כל פגעי הבולשביזם ואם לא ברור לך אז אני מניח שעופר עיני ילמד אותך את זה בתוך זמן קצר. תסביר לו שלא כך מנהלים דמוקרטיות ולא קמים בבוקר ואומרים שזה בזבוז זמן. מה יש לאופוזיציה חוץ מלזעוק? מה יש לאופוזיציה חוץ מלזעוק, ח"כ אלקין? גם את זה אתם רוצים לקחת!

סליחה, החברים שלנו יושבים פה בלילה, הם אלה שצריכים לעמוד על הדוכן עד שניחר גרונם ולדבר פעם אחר פעם על דברים חדשים. לא מוצא חן בעיניך? אל תקשיב! מי ביקש ממך למתוח ביקורת? מי אתה שתמתח ביקורת? אם מישהו קרא פה שיר או ציטט מאיזה ספר, גם חוץ מזה לא יזיק לך בעניין הזה לשמוע קצת חוכמה מהספסלים האלה, ועד שאתה עושה את זה, בוא תסביר לנו באמת, ואני פונה אליך בשיא הניקיון, בשביל מה אתה עושה את זה? בשביל מה צריך את כל טירוף המערכות הזה? אני שמעתי את אחד מדובריך המובהקים, שר התחבורה והבטיחות בדרכים, השר ישראל כץ, והוא אמר כמצוות אנשים מלומדה. אתם הרי מדברים כאילו לא הייתה פה פוליטיקה, כאילו לא הייתה פה ממשלה, כאילו לא הייתה פה כנסת, כאילו מדינת ישראל נוסדה ב-22 בנובמבר, ביום הקמת קדימה. כל דבר שאומרים לכם אתם אומרים קדימה, כל דבר שטוענים נגדכם אתם אומרים אבל הגברת ציפי לבני, ושמעתי את השר כץ אומר - מה אתם רוצים?

למה שאנחנו לא נתעסק ביציבות ובמשילות? זה מופיע במצע של קדימה, הגברת לבני דיברה על זה. מאה אחוז צודק אבל אלוהים אדירים, ישראל, עד לאיפה אתם לוקחים את זה? אנחנו יודעים שעשית את זה בערך עוד ב-2008. בערך ביוני-ביולי כשקנית את ש"ס לממשלה שלך ואח"כ סגרת עם אהוד ברק באוקטובר 2008, אבל נגיד פורמלית - לא נתעסק עם חטאי העבר. קיבלת מהנשיא את המינוי, מאותו יום כל מה שעשית זה הישרדות בכל מחיר. כל סכום ששילמת היה בשביל ההישרדות. כל הסכם קואליציוני שעשית היה בשביל הישרדות. ותאמין לי, פתחת את דלתות הכספת כפתחו של עולם כפי שכתוב במקורות: "כל דכפין יטה וייקח". מי שמבקש עוד לפני שמבקש, מקבל יותר ממה שהוא ביקש; הרי תשאל את פואד, חבר של עופר עיני, הייתה שמחה חוץ משמחת בית השואבה? הייתה שמחה בתולדות ההסתדרות בישראל כמו שהייתה השמחה ביום שביבי אמר לעופר עיני 'תפדל'? רק תבקש ואני נותן. הורידו מהמדפים תוכניות שאם היה מישהו מתקרב אליהן לפני נתניהו היו חושבים עליו שהוא משוגע. אבל מכיוון שניתנה רשות למשחית, כמו שנאמר במקורות, שוב אינו מבחין בין צדיק לרשע. בום בום, כל מה שביקשו קיבלו.

סותמים את האוזניים עם השטרות של הכסף. מכאן השקט. לכן כל הזמן צריך להילחם על היציבות וצריך לראות אולי אני גונב מפה שבעה ואולי אפשר יהיה לקחת משם שלושה. תראו מה קרה בהרכבת הממשלה, כל המחירים הכי גדולים, הכי בלתי אפשריים, שולמו לעבודה קו נטוי ההסתדרות. לש"ס בתחום תעסוקה, בענייני משק העבודה, בענייני קצבאות ילדים, בענייני תשלומים לישיבות בבסיס התקציב.

אתמול קיבלנו את החשבון הסופי - 970 מיליון שקל בבסיס התקציב לישיבות. אתמול יצא המספר, אתמול סגרו את ההסכם הקואליציוני במשרד האוצר ובמשרדים של החרדים. 970 מיליון שקל בבסיס התקציב. בתקציב האחרון שאנחנו העברנו בממשלת אולמרט זה היה 160. אנחנו הרי יודעים מהן השפעות הרוחב של הדבר הזה על כל החינוך המוכר שאינו רשמי. החשבונות האלה, מה, אתם חושבים שזה בחינם הקרקס הזה? אבל אדוני רה"מ - שילמת ואחרי כל המחירים ששילמת לעבודה ולחרדים, את המחיר הכי יקר שלמת לישראל ביתנו. מכרת להם את כל שלטון החוק, את כל אכיפת החוק בישראל מכרת להם. אז תראה, לכאורה במחירים האלה, בברזל הזה של מפלגת העבודה ובבטון הזה של ש"ס ובקונסטרוקציה המפוארת הזאת של ליברמן, צריך היה לבנות פה בניין שפצצות של 20 טון לא מזעזעות אותו. אז למה אתה צריך כל הזמן לדאוג ליציבות שלך ולמשילות שלך? זה הרי אבסורד!

כל כך הרבה שילמת ואין לך כלום. אז סליחה שאני לא ישן בשקט אם זה האיש שמנהל את ענייני המדינה. כל כך הרבה לשלם ובסוף להסתכל ואין לי כלום. אז אני צריך ללכת אל חוק כזה וחוק כזה, ועוד עסקנות פוליטית אז למה אני צריך כזה ראש ממשלה?

אדוני רה"מ, אתה הרי לא תאמין שאני אומר את זה אבל יש פה הרי אכזבה בסוף היום. אנחנו כולנו בני הארץ הזאת ואנחנו כולנו בני המדינה הזאת, וזה נכון שאנחנו הפוליטיקאים יש לנו צרכים ויש לנו אגו ואנחנו תמיד רוצים להיות יותר קדימה ויותר בשליטה, אבל בסוף היום אנחנו באמת רוצים שהמדינה הזאת תגיע למקומות שהיא ראויה להם והיא מייחלת להם והיא משוועת להם כבר הרבה יותר מדי זמן. ואין לנו זמן להרפתקאות שאתה הולך להוביל אותנו אליהן. על מה דיברת שלוש שנים? הבטחת מהפך, הבטחת שביבי למד, ביבי התבגר, ביבי השתנה. זה לא אותו הנתניהו. עברו ארבעה חודשים ואתה צודק - זה לא אותו הנתניהו. אנחנו עוד נתגעגע לנתניהו ההוא. אני אומר לך, אדוני רה"מ וחברי הכנסת, הבטיחו מהפך, נתניהו שונה. אני חושש שרבים מאזרחי המדינה מגיעים למסקנה שאין פה מהפך אבל יש פה מהפח אל הפחת.

תאריך:  29/07/2009   |   עודכן:  29/07/2009
רוני בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני לא ישן בשקט אם ביבי מנהל את המדינה
תגובות  [ 97 ] מוצגות   [ 97 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
tzalik
29/07/09 18:13
 
ישראלי ציוני
29/07/09 18:35
 
כל כלב מגיע יומו
29/07/09 19:39
2
גמלאי מתעב ביבי
29/07/09 18:30
 
חץ
29/07/09 19:06
 
כדי שיתאימו לך.
29/07/09 21:05
 
ישראלי שזוכר
2/08/09 21:45
 
ביבי לך לאמריקה
31/07/09 19:58
3
טוב לישראל
29/07/09 19:23
4
אני ישן מצויין כנ
29/07/09 20:23
5
אחד מרבים
29/07/09 21:13
6
ל.ר
29/07/09 21:15
7
ועתה מתברר שצדקתי
29/07/09 21:16
8
שפתי
29/07/09 21:26
9
אחד שיושן טוב דוו
29/07/09 21:26
 
צארינה
30/07/09 12:03
10
לממשלה לשעבר?
29/07/09 21:48
11
לבנת
29/07/09 22:24
12
זיו עובד
29/07/09 22:27
13
לילו
29/07/09 22:30
14
בחוץ.........
29/07/09 22:32
15
רוני בראון
29/07/09 22:37
16
esta1
29/07/09 22:38
 
מהמר...
31/07/09 14:45
17
אדל
29/07/09 23:48
18
שי אלידע
30/07/09 01:42
19
!!!!!!!!!!!!!!!!!
30/07/09 01:48
20
שי אלידע
30/07/09 01:50
21
עכשו תורנו לישון
30/07/09 04:22
22
יחיאל חזני
30/07/09 04:44
23
א מ רול
30/07/09 05:08
24
צדק
30/07/09 07:42
25
ריבקה
30/07/09 08:25
26
כמה שאתה דוחה
30/07/09 08:54
 
המום
30/07/09 22:29
 
כמו תחת של קוף
30/07/09 23:23
27
צפנת
30/07/09 10:42
28
הרשלה
30/07/09 11:23
29
בראון חברון
30/07/09 11:32
30
אביבה ג'
30/07/09 12:57
 
esta1
30/07/09 15:29
 
גבריאלה.
30/07/09 21:05
 
בטיפשות ובצביעות
30/07/09 23:18
31
בלתי מפלגתי
30/07/09 13:30
32
עופר נבות
30/07/09 13:56
33
שאול א.
30/07/09 21:08
34
מיכל מירושלים
30/07/09 22:29
35
אורקי
30/07/09 23:06
36
דרור ת"א
30/07/09 23:11
37
אפי אזולאי הרצליה
30/07/09 23:42
38
אורית.
31/07/09 06:44
 
עד שתזכי לזה.
31/07/09 14:28
39
פפה ראצ'י
31/07/09 07:31
40
חבורת הזויים
31/07/09 08:24
41
הרשלה
31/07/09 08:47
 
פוחד מציפורע
31/07/09 14:40
42
נינו
31/07/09 14:52
43
גאולה ל'
31/07/09 15:24
 
צביקי ברום
31/07/09 18:30
44
מושון
31/07/09 22:20
 
אבניר ומספריים
31/07/09 23:50
 
גד'יגן
1/08/09 00:48
 
סיסרא הקטן
1/08/09 12:53
 
דני ארגנטאו
1/08/09 07:56
45
דוד לוי
1/08/09 08:42
 
פולי שוק
1/08/09 10:03
 
שמחה
1/08/09 17:36
46
כ, אבנר
1/08/09 13:45
47
שמחה
1/08/09 15:55
48
אילן אפרים
1/08/09 16:37
49
אתי דוד
1/08/09 16:48
50
יוא"ב
1/08/09 19:25
51
רואה צאן
1/08/09 22:11
52
אייל ג
2/08/09 07:16
53
ריש גלי
2/08/09 07:46
 
נאד נפוח
3/08/09 16:01
54
אזרח פשוט
2/08/09 08:43
55
יהוידע
2/08/09 09:07
56
יניב רינגוולד
2/08/09 09:18
57
דעתו לחלוטין !
2/08/09 12:55
 
זיג מונד
2/08/09 23:53
58
איש עם פה מלוכלך
2/08/09 22:31
59
עומד בצד
3/08/09 00:41
60
רומנוב
3/08/09 01:41
61
אליפז העיראקי
3/08/09 02:06
62
שושי אחיצורי
3/08/09 08:40
 
אוגוסטוס דמוס
3/08/09 11:41
63
בראון=מגעיל=קדימה
3/08/09 20:16
64
אריה1
3/08/09 22:11
65
אנגינה פקטוריס
3/08/09 23:11
66
זראטוסטרא
4/08/09 01:21
67
שושי אחיצורי
4/08/09 04:52
68
גברת פוזות
4/08/09 08:12
69
עידןסובול
4/08/09 11:54
70
שדע
4/08/09 13:01
71
יואב מויאל
4/08/09 13:48
72
קורן נאוה טבריה
4/08/09 14:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדוני ראש הממשלה, אני רוצה להזכיר לך משהו שכנראה שכחת: ישראל היא מדינה דמוקרטית. אדוני לא חי בקובה, אזרחי ישראל הם אינם אזרחי צפון קוריאה. אצלנו ראש הממשלה מכבד את הכנסת, מכבד את חוקי המדינה ומכבד את הציבור. אדוני, אתה ראש ממשלת ישראל, הגיע הזמן שתתחיל להתנהג כמו ראש ממשלה ולא כמו אחרון העסקנים.
28/07/2009  |  שאול מופז  |   נאומים
מחויב להפיכת חלום הגגות האדומים
27/07/2009  |  עוזי לנדאו  |   נאומים
שבוע סיום מושב, שבוע שעבר אכן היה שבוע טוב בכל המובנים לאחר שהאופוזיציה מנעה את חוק הספסרות במקרקעי הלאום, השבוע עוד חוקים שהמשותף להם זה:
27/07/2009  |  ציפי לבני  |   נאומים
אדוני היושב-ראש,
23/07/2009  |  יוחנן פלסנר  |   נאומים
חברי הכנסת, בפנתיאון הלאומי של מנהיגי ישראל, שמור לזאב ז'בוטינסקי מקום של כבוד. ז'בוטינסקי שייך למנהיגים בסדר הגודל, שברבות השנים, זכה להכרה חוצת מחנות, בראייתו למרחוק ובכישרונו הנדיר.
23/07/2009  |  ראובן ריבלין  |   נאומים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il