הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
כתבות שיווקיות
ראשי  /   אינטרנט/מחשבים 
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון + / תגיות מחלקה ראשונה
אישים פירמות מגשרים
מוסדות אתרים מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
אלי שרביט [צילום: דובר צה"ל]
צבא ובטחון
אלי שרביט (נולד: 13 באוקטובר 1966), איש צבא ישראלי.
עמוס ידלין [צילום: פלאש 90]
צבא ובטחון
עמוס ידלין (נולד: 20 בנובמבר 1951), איש צבא וחוקר ישראלי.
גדעון שפר [צילום: יחסי ציבור]
איש ציבור
גדעון שפר (נולד: 1948), אלוף במיל., מנהל ואיש ציבור ישראלי.
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
רצון הבוחרים
22/04/2019   |   זוהר בן-אשר
 
 
 
ערביי ישראל ובחירות 2019
22/04/2019   |   רפי לאופרט
 
 
 
ריכוז העושר אינו דמוקרטי
22/04/2019   |   איתמר לוין
 
 
 
המרד העירוני הראשון
22/04/2019   |   ציפי לוין
 
 
 
האביב הגיע
22/04/2019   |   יפעת גדות
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
[צילום: אקסטרה דיגיטל]
כיצד חווית המשתמש משתלבת עם קידום אורגני
מהי חווית משתמש וכיצד היא משתלבת ומסייעת לתהליכי הקידום האורגני הנדרשים לצרכי קידום האתר במנועי החיפוש? על כך ועוד בכתבה שלפניכם
[צילום: אקסטרה דיגיטל]


כל מה שצריך וחשוב לדעת על חוויית המשתמש

מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה של כולנו מעידים על כך שכל גולש/ת באתרים השונים במרחבי הרשת, מקדיש כשמונה שניות בממוצע לאתר בו הוא גולש לפני שהוא מקבל החלטה מודעת האם לסגור את חלון האתר ו/או להמשיך בביצוע פעולות גלישה באתר. נתון זה מעיד יותר מכל דבר אחר, על החשיבות הרבה הנלווית לנראות האתר, מבנהו ונוחות הגלישה בו וזאת הסיבה שיותר ויותר חברות בניית אתרים מקדישות תשומת לב מרבית לכל נושא חוויית המשתמש ואופן הנגשתו של ממשק המשתמש באתרים השונים אותם הן בונות.

חוויית המשתמש (USER EXPERIENCE) וממשק המשתמש (USER INTERFACE), הידועים גם בקיצור UI ו-UX, הם למעשה צמד האלמנטים על-פיהם מומלץ ורצוי לתכנן ולבנות כיום כל אתר העתיד להיות בעל פעילות מקוונת כזו או אחרת במרחבי הרשת. חווית המשתמש וממשק המשתמש, עוסקים למעשה בכל הנוגע לנראות האתר ואופן יישום פעולות הגלישה בו, כאשר השימוש המושכל והנכון בהם, נועד בין היתר לצרכי הגדלת משך השהייה באתר, הגדלת כמות דפי האינטרנט המצויים בהם אליהם ייחשף הגולש, יצירת פלטפורמת גלישה נוחה וידידותית לכל גולש באתר ומטרות נוספות הנקבעות בהתאם לאופיו ומבנהו של האתר.

חשוב לציין, שגם חוויית המשתמש וגם ממשק המשתמש, נועדו בין היתר לצרכי הגברת מהירות הגלישה באתר, נוחות תפעול האתר על-ידי קהל הגולשים בו ובעיקר לצרכי שיפור נראות האתר.

כל מה שצריך וחשוב לדעת על קידום אורגני

לפני שנעסוק בקשר הישיר הקיים בין חוויית המשתמש וממשק המשתמש לבין תחום קידום אתרים ברשת, חשוב לנו להסב את תשומת ליבכם למספר נושאים הכרחיים הנלווים לכל פעולת קידום אתרים אורגני ברשת.

קידום אורגני הידוע גם בשם SEO, הינו תהליך עבודה מורכב ומסועף המיועד לצרכי השגת תוצאות אורגניות מיטביות לאתר המקודם בהתאם להגדרות החיפוש השונות של קהל הגולשים הנעזרים במנועי החיפוש השונים. פעולת קידום זו מיועדת לצרכי הופעתו של האתר בעמוד הראשון בגוגל תחת מילות וביטוי מפתח כאלו ואחרים, כאשר הופעה בעמוד הראשון בגוגל מחייבת את יישומם המלא של תרחישי קידום שונים המתבצעים למעשה מ"אחורי הקלעים" של האתר. כלומר, במבנה האתר, נראות האתר, נוחות השימוש בו, רלוונטיות התוכן המופיע באתר וקריטריונים נוספים הנקבעים על-ידי האלגוריתמים של גוגל או של כל מנוע חיפוש אחר.

הקשר בין חוויית המשתמש לתרחישי קידום אורגני

הקשר בין נראות האתר, מהירות הגלישה בו וחוויית המשתמש בו, קשורה באופן ישיר למכלול תרחישי הקידום המיושמות במסגרת תהליך קידום אורגני. קשר זה נובע מהעובדה הפשוטה שכל גולש המבצע פעולות חיפוש כזו או אחרת במנועי החיפוש השונים, מצפה לקבל תוצאות רלוונטיות לתחום חיפושו וכך להגיע לאתרים שונים בהם הוא יוכל למצוא את אשר הוא חיפש.

כפי שציינו בפתיח, הגולש הממוצע מקדיש מספר מצומצם של שניות לפני שהוא מקבל החלטה מודעת האם להמשיך בפעולות גלישה ו/או לנטוש את האתר באותו הרגע. לפיכך, גם פעולת קידום אורגני מיטבית המשיגה את המטרה: הופעה בעמוד הראשון בגוגל איננה מהווה ערובה לכך שהגולש אשר ייחשף לאתרכם אכן יבצע באתר פעולות גלישה שונות היכולות לקדם מכירה או יצירת קשר כזה או אחר עם האתר.

מנגד, פעולות SEO המיושמות לאתרים בהם הוקדשה מחשבה רבה לנושא ה-Ux וה-UI, הן בעלות סיכוי גדול יותר לכך שהגולש הממוצע ידפדף בין עמודי האתר ויגדיל את משך שהייתו בין דפי האתר ובכך למעשה גוברים גם הסיכויים שאותו גולש יבצע פעולות גלישה המקדמות מכירה (רכישה מצידו) ו/או יצירת קשר עם האתר וכל זאת כתוצאה ישירה של חוויית המשתמש באתר המקודם.

חשוב לציין, שקיים יחס גומלין ישיר בין חוויית המשתמש לבין משך זמן הגלישה הממוצע באתר לבין תרחישי קידום אורגני וזאת מכיוון שאתרים הנהנים מטווחי גלישה גדולים יותר, הופכים באופן טבעי (אורגני) לאתרים מקודמים יותר בהתאם לקריטריונים השונים של מנועי החיפוש.

מה יכול לקדם את חווית המשתמש באתרכם?

במידה וגם אתם מצויים בתהליכי בניית אתרים ורוצים להקדיש את תשומת הלב הרצויה לנושא ה-UX וה-UI ו/או במידה ואתם מצויים בתהליך אופטימיזציה של האתר לצרכי השגת תוצאות הקידום הרצויות לכם, ישנן מספר פעולות היכולות לקדם את נושא חוויית המשתמש ואופן פעילותו של ממשק המשתמש באתרכם. פעולות אלו כוללות בין היתר:

  • שיפור מהירות האתר: בדקו שאתרכם מאפשר גלישה מהירה ושכל דפי האינטרנט המצויים באתר נטענים בקלות ובמהירות;

  • התאמה רספונסיבית לכל אמצעי הגלישה השונים: כיום יותר ממחצית מפעולות הגלישה ברשת מיושמות באמצעות מכשירים ניידים הכוללים: טאבלטים וסמארטפונים ולכן קיימת חשיבות רבה להתאמת מבנה האתר לכלל אמצעי הגלישה הקיימים. התאמה זו ידועה בשם התאמה רספונסיבית והיא מאפשרת לכם להציג את אתרכם בפני כל גולש בצורה המיטבית ביותר בכל אמצעי גלישה בו הוא בוחר לעשות שימוש;

  • תוכן איכותי ומספק: קהל הגולשים הנעזר במנועי החיפוש השונים על-מנת להיחשף לאתרים מובילים בתחום/נושא אותו הם הגדירו לצרכי החיפוש (באמצעות שאילתות חיפוש בעזרת מילים ו/או ביטוי מפתח), עושה זאת על-מנת להיחשף לתוכן רלוונטי וענייני היכול לספק מענה לצורכי החיפוש. כפועל יוצא מכך, חשוב להזין בדפי האינטרנט השונים באתר תוכן איכותי ומספק הרלוונטי למילות החיפוש וביטוי המפתח בהם בחרתם לצורך קידום אורגני לאתרכם. התוכן המופיע באתר הינו בעל חשיבות רבה בכל הנוגע להשגת תוצאות הקידום הרצויות לכם ולכן חשוב להיוועץ עם מומחי תוכן הפועלים מטעמם של חברות הקידום השונות בהן אתם נעזרים. כאשר אנחנו מדברים על תוכן איכותי ומספק לאתרים אנחנו למעשה מדברים על מכלול עולמות התוכן המופיעים באתר, לרבות, תוכן טקסטואלי ותוכן ויזואלי המוצג באמצעות סרטונים, גלריית תמונות וכדומה;

  • עיצוב ונראות האתר: לנושא עיצוב האתר ונראות האתר השפעה רבה על תהליך קבלת ההחלטה מצד הגולשים בכל הנוגע לנטישת האתר ו/או המשך פעולות גלישה בו לאחר שהם כבר נחשפו אליו כתוצאה מהליך קידום אורגני יעיל. לפיכך, חשוב לעצב את דפי האתר במסגרת אחידה הרלוונטית לתחום עיסוקו של האתר ולהנגיש את דפי האתר באמצעות ממשק גלישה ידידותי ונוח לתפעול;

  • הוספת פיצ'רים שונים המקדימים המשך פעולות גלישה באתר: ישנם מספר פיצ'רים שונים אותם ניתן לשלב באתר שבאמצעותם ניתן לעודד את הגולש הממוצע להמשך ביצוע פעולות גלישה באתר. פיצ'רים אלו כוללים בין היתר: תיבת הרשמה לקבלת ניוזלטרים, תיבות צ'ט עם נציגי האתר (מוקד מאויש ו/או נציג וירטואלי), מנוע חיפוש פנימי המאפשר לאתר למצוא במהירות ובנוחות את התכנים הרלוונטיים בעבורו באתר ואמצעים נוספים המותאמים לכל אתר בהתאם לאופיו וסוגו.

לסיכום, הקפדה יתרה על אופן עיצוב ונראות האתר עוד בשלבי בנייתו והקמתו, תאפשר גם לכם ליהנות מתרחישי קידום יעילים יותר במסגרת יישום פעולות קידום אורגני לאתר המיועד, ולכן אנו ממליצים לכם לחשוב על מטרות הקידום של האתר כבר בשלבי בנייתו המקדימים.

בשיתוף: אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים ושיווק באינטרנט
תאריך:  07/10/2018   |   עודכן:  07/10/2018
כתיבת המומחים

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן



רשימות קודמות
כל עובד במשק נדרש לבחור את קרן הפנסיה בה ירצה לחסוך לגיל הפרישה. גם אריאל, בן 29, שעובד כבר קרוב לשנה כמאבטח במשרד ממשלתי, התבקש לבחור קרן פנסיה כאשר התקבל לעבודה. דפנה, גם היא קיבלה ממחלקת כוח האדם בחברת הנסיעות בה התחילה לעבוד לאחרונה, טפסים שבהם התבקשה למלא באיזו קרן פנסיה היא מעדיפה לחסוך. גם דפנה וגם אריאל מצאו את עצמם קצת נבוכים ומבולבלים מן "הזכות" לבחור את קרן הפנסיה שלהם לבדם. כמובן הם מבינים שזו החלטה חשובה למדי, אך מכאן ועד היכולת להשוות ולבחור בעצמם קרן פנסיה, הדרך עוד ארוכה.
04/10/2018  |  דסי ניר  |  כתבות שיווקיות
עתירה מנהלית היא תובענה מיוחדת המוגשת לבית המשפט לעניינים מנהליים ומתבררת בפני שופט לעניינים מנהליים. העתירה המנהלית דומה במהותה לעתירה המוגשת לבג"ץ ואכן, התקנות אשר מסדירות אותה, דומות מאוד לתקנות סדר הדין בבית המשפט הגבוה לצדק, אשר מסדירות את בירורן של עתירות המוגשות לבג"ץ.
אנחנו משלמים כל חיינו ביטוח לאומי, אך האם במקרה הצורך נמצא שם אוזן קשבת? מה קורה לאיש קריירה אשר באמצע החיים לוקה במחלה כרונית והופך למעשה לנכה? את התשובות לשאלות האלו גילה בעל כורחו חיים בן-חיים, עורך-דין מהמרכז אשר באמצע שנות ה-40 לחייו לקה במחלת כליות קשה אשר הידרדרה במהירות עד לאי ספיקת כליות.
פינת אוכל הופכת ברוב הבתים לאזור מרכזי שמשמש בני משפחה ואורחים. מלבד המיקום הספציפי שלה בחלל הפנים, חשוב לעצב אותה בצורה נכונה, כי היא אמורה לשמש למילוי צרכים מסוימים. כך למשל אנו משתמשים בה לארוחות משותפות עם הילדים, לאירוח חברים, לקריאה ולעיתים גם לעבודה. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא כיצד מומלץ לעצב אותה ואיך בוחרים עבורה רהיטים מתאימים.
אין ספק שהגיל הצעיר מהווה את התקופה האולטימטיבית ללמידה של שפות זרות. העובדה שילדים לומדים מהר יותר מאשר מבוגרים, מצליחים לחקות באופן מדויק כל מבטא וצמאים להכיר תרבויות חדשות - היא בגדר הזמנות שחייבים לנצל. אז אם עדיין לא השתכנעתם, הינה כל הסיבות שבגללן כדאי להשקיע בלימודי שפות בגיל צעיר.

פורומים
אינטרנט/מחשבים
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
איך ניתן למחוק רישום פלילי?
אורנה שרוני
שמעון אייזנברג: "תביעות לאחר הפקעת קרקעות יכולות להניב פיצויים גבוהים"
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
בי פטנט פתרונות מיוחדים
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט