השם הייזלר הפך להיות שם מוכר בעולם העסקים. אבנר הייזלר התחיל את דרכו כרואה חשבון, אך די מהר גילה אהבה גדולה לתחום הקמת העסקים, כך שבין היתר ניתן לציין ברשימת ההישגיים העסקיים שלו שני בתי קפה (בגבעת שמואל ובדיזנגוף), מכון כושר בעל קונספט ייחודי (מיועד רק לנשים), חברת פרסום שמוכרת מוצרים באמצעות החוברות שמפרסמות חברות האשראי, ואם נחזור לעסק הראשון שליבה את הכל, נמצא את הרשת WOMENONLY - רשת הלבשה תחתונה שמיועדת לנשים בלבד, עסק שלימים יתגלה כצעד ראשון לקראת המשך טבעי ומשגשג בעסקי ההלבשה התחתונה.
התחלה של רשת מצליחה
כמו הרבה דברים טובים בחיים, גם פה הייזלר זוקף את ההצלחה לאשתו. גם אשתו מסדה עשתה הסבה מקצועית שדי מזכירה את הדרך שהוא בעצמו עבר. לאחר שעשתה תואר שני בגנטיקה, היא נמשכה לעולם העסקים ורכשה זכיינות על רשת הלבשה תחתונה לנשים, וכאשר בני הזג ראו כי טוב והייזלר ראה שהוא נשאב לעסקים מסוג זה ונהנה מ"השילוש הקדוש" שבין מוצר מכירה וצרכן, הוא החליט שזהו האפיק החדש שבו הוא משקיע. הייזלר יצא למסע חיפוש אחר ההרפתקה העסקית הבאה, חיפוש שהוביל אותו להבין שממש כפי שקיימות חנויות להלבשה תחתונה שמיועדות לנשים, כך גם רק הגיוני שיהיו חנויות עבור גברים, דבר שעד-כה לא היה בארץ. פה נעצור לציין שניתן למצוא לא מעט כתבות על
אבנר הייזלר בדה מרקר, וחלקן אף עוסקות בעסקיו השונים והייחודיים.
זיהוי צורך לצד שיתוף פעולה
לאחר מחקר ממושך הגיע הייזלר לאתר של אופיר בן נתן שבאותם ימים החזיק אתר שמכר תחתוני גברים, ופה החיבור היה מיידי. השניים החזיקו במכנה משותף - שניהם זיהו את אותו צורך ושניהם הביעו עניין ללכת על הקונספט הייחודי בגדול. הרצון להעניק מענה לקהל הגברים שמבקש לקנות באופן ממוקד תחתונים לצד מותגים שמגיעים מחו"ל ובו-זמנית ליהנות ממגוון נרחב שאינו מחייב לרכוש מארזים, יצא לפועל די מהר ואף די מהר נחל הצלחה מרשימה.
כשלב ושכל נפגשים בעולם העסקים
כפי שהייזלר מעיד על עצמו בעולם העסקים יש מקום לעובדות ומספרים, אך גם יש לא מעט מקום לתחושת הבטן ולהקשבה פנימית למה שגורם לנו לחוש טוב. לפיכך בין אם נבחן את חדר הכושר לנשים שהוא הקים ובין אם נבחן את בניית המותג הפרטי (חנות הלבשה תחתונה לגברים) שהוא ושותפו למסע ייסדו, ניתן לראות ש
אדם כמו אבנר הייזלר משלב נכונה בין יכולות עסקיות לתחושת בטן, ושילוב זה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.
השקעה מושכלת
מהר מאוד הקונספט הפך לעסק משגשג ושלל זכיינים הקימו רשתות ברחבי הארץ. ההחלטה לעשות דברים כמו שצריך או לא לעשות אותם בכלל ליוותה את התהליך העסקי לאורך כל הדרך, כך שהושקע רבות בעיצוב, במיתוג, באיכות ובמחקר, תפיסה עסקית נבונה שמהר מאוד הצדיקה את עצמה.