|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
[צילום: יח"צ]

אינדיגו פיננסים - חברת החזרי המס המובילה בישראל

23/05/2021  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

ישראלים רבים זכאים להחזר מס מבלי שהם מודעים לכך. חשוב לדעת, כי החזרי מס הם כספים המגיעים לכם על-פי חוק ולכן אין כל סיבה שלא תדרשו אותם. לא חבל שהכסף שלכם יישאר בקופת המדינה?

כיום, ישנן חברות כמו חברת "אינדיגו פיננסים", המתמחות בבדיקת זכאות להחזרי מס, ומאפשרות לכם לבדוק את זכאותכם לקבלת הכספים במהירות וביעילות רבה. כיצד כל הטוב הזה מתאפשר? על כך במאמר הבא.

איך תדעו אם אתם זכאים להחזרי מס?

ישנן נסיבות שונות המזכות שכירים בישראל בהחזרי מס בסכומים שיכולים להגיע לאלפי שקלים ויותר, למשל:

  • אם עבדתם אצל מספר מעסיקים במקביל
  • אם החלפתם מקומות עבודה במהלך שנת המס
  • אם הייתם מובטלים בחלק מחודשי השנה
  • אם משכתם כספים מקרן הפנסיה שלכם
  • אם נולדו לכם ילדים לא מזמן
  • אם שילמתם דמי מזונות
  • אם השקעתם בשוק ההון
  • אם יש לכם ילד עם צרכים מיוחדים
  • אם אתם משלמים על פוליסת ביטוח חיים
  • אם תרמתם למלכ"רים ועמותות

אלו הן רק מקצת הדוגמאות למקרים שבהם החזרי מס לשכירים עשויים להיות רלוונטיים. כמובן, ישנן נסיבות רבות ונוספות שבגינן בהחלט ייתכן שמגיעים לכם כספים ממס הכנסה. הדרך הטובה ביותר לדעת האם אתם זכאים להחזרי מס מהמדינה, היא על-ידי פנייה לבדיקת זכאות חינמית להחזרי מס מול חברה פיננסית המתמחה בנושא. הודות לשירות המקצועי לבדיקת זכאות להחזרי מס שמעניקה אינדיגו פיננסים - חברת החזרי המס המובילה בישראל, ישראלים רבים מגלים מדי שנה כי הם יכולים להוסיף להכנסתם אלפי שקלים נוספים, מבלי שידרשו לעבוד לשם כך אפילו דקה נוספת.

למה כדאי להסתייע דווקא בחברת אינדיגו פיננסים בבדיקת זכאות להחזרי מס?

מדי שנה בשנה, המוני ישראלים מגישים למשרדי מס הכנסה ברחבי הארץ, בקשות לקבלת החזרי מס. על-מנת שבקשתכם תטופל במהירות וביעילות מקסימליות, ושתוכלו לקבל את מלוא ההחזרים שהחוק מאפשר לכם ליהנות מהם, ישנה חשיבות רבה לעבודה עם חברה להחזרי מס שצברה ניסיון עשיר בהגשת בקשות להחזרי מס, ומעסיקה מומחים פיננסיים הבקיאים בהוראות החוק הרלוונטיות לבחינת זכאותכם לקבלת ההחזרים, על-פי מגוון קריטריונים שונים.

למותר לציין, כי פקודת מס הכנסה ונספחיה כפופים לשינויים, עידכונים ותוספות, המתווספים לחקיקה מעת לעת. מכאן שבעבודה עם חברת אינדיגו פיננסים, המספקת שירותי בדיקת זכאות להחזרי מס לשכירים, אתם חוסכים מעצמכם זמן רב וטרחה עצומה, שההתעדכנות השוטפת בתקנות המיסוי כרוכה בהן.

אינדיגו פיננסים מקפידה להישאר "עם האצבע על הדופק" בכל הנוגע לתנאי הזכאות להחזרי מס בישראל, ובכך מאפשרת ללקוחותיה למקסם את זכויותיהם מול רשויות המיסים ובאותה העת - להימנע מצבירת חובות מס שלא הייתם מודעים לקיומם.

מהו חלון הזמן להגשת בקשה להחזר מס?

החוק בישראל מאפשר להגיש בקשות להחזרי מס עבור עד שש שנות מס אחורה. חשוב לדעת, כי ההחזרים עבור שנים קודמות משולמים בתוספת ריבית והצמדה.

מה הופך את אינדיגו פיננסים לחברת החזרי המס המובילה בישראל?

בבואכם לבחור חברת החזרי מס, ישנם מספר פרמטרים שקריטי לבחון על-מנת לדעת שאתם בידיים מקצועיות ואמינות של חברה שתדאג למיצוי הזכויות שלכם מול רשויות המס:

ניסיון מקצועי ומוניטין

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבחירת חברת החזרי מס הוא הניסיון המקצועי. בשוק החזרי המס בישראל, מוקמות מדי שנה אינספור חברות חדשות ובלתי מוכרות, המתנהלות באופן חובבני ואינן מצדיקות את אמון הלקוח. כאשר מדובר בטיפול בעניינים הכספיים שלכם, ישנה חשיבות רבה לפנייה לחברת החזרי מס ותיקה ובעלת מוניטין מקצועי ללא רבב. אינדיגו פיננסים, מקפידה להעסיק מומחים בתחום המיסוי שצברו ניסיון מקצועי של שנים בהתנהלות מול רשויות המיסים והשבה מהירה ויעילה של סכומי כסף גדולים ללקוחות. שמה של חברת אינדיגו פיננסים הולך לפניה, ועל כך מעידים האזכורים הרבים שלנו בתקשורת, אתר האינטרנט המקצועי שלנו וחוות הדעת מלקוחותינו המרוצים. אנחנו מזמינים אתכם לחפש אותנו בגוגל ולהתרשם ממקור ראשון!

אמינות ומהימנות

לפני שמעבירים לחברת החזרי מס מידע אישי מכל סוג שהוא, ואדרבה כשמדובר במידע פיננסי, חשוב במיוחד לוודא, כי מדובר בארגון אמין שניתן לסמוך עליו. אחד המדדים לרמת האמינות של החברה, הוא כאמור הוותק שלה בשוק הפיננסי. לרוב, חברות החזרי מס חובבניות ובלתי מקצועיות, אינן מצליחות להחזיק מעמד לאורך תקופות ארוכות. לעומת זאת, חברת החזרי מס אמינה ומהימנה כמו אינדיגו פיננסים, שהוקמה בשנת 2003, תשרוד בשוק לאורך שנים ארוכות ותהנה מחוות דעת חיוביות של לקוחות רבים.

בדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות

מטרתן של חברות החזרי מס היא בראש ובראשונה לסייע ללקוחותיהן לקבל כספים שרשויות המס חייבות להם על-פי חוק. זה אומר שבהגשת בקשה לקבלת החזרי מס, אתם אמורים לצפות להרוויח כסף, ולא להפסיד. מסיבה זו, בדיקת זכאות להחזרי מס באינדיגו פיננסים - חברת החזרי המס המובילה בישראל, מתבצעת ללא עלות וללא התחייבות. חשוב להיזהר מחברות החזרי מס שגובות תשלום גם עבור בדיקת הזכאות עצמה. חברות פיננסיות מקצועיות פועלות לפי מודל תשלום, של גביית עמלה אך ורק מלקוחות שנמצאו זכאים לקבלת החזרי מס, כפי שנסביר בהמשך.

עמלות הוגנות

העמלה המשולמת עבור שירות של הגשת בקשה להחזרי מס, משתנה מחברה לחברה. אולם ככלל, מדובר תמיד באחוז קבוע מסכום החזרי המס לו אתם זכאים. בהתאם לכך, גובה העמלה נגזר מהיקף החזר המס שתקבלו, כאשר על החזר מס משמעותי יותר, משלמים מטבע הדברים, עמלה גבוהה יותר, ולהפך. עם זאת, חשוב לערוך סקר שוק כדי להבין מהו טווח העלויות המקובל בתחום החזרי המס. ישנן חברות הגובות עמלות מופקעות מלקוחותיהן ללא הצדקה. זאת בניגוד לחברת אינדיגו פיננסים שמקפידה לגבות עמלה הוגנת ושווה לכל נפש עבור השירות.

פשטות ויעילות

באינדיגו פיננסים, מבינים שזמן זה כסף. לכן שירות בדיקת הזכאות להחזרי מס והגשת בקשה לקבלת החזר מס, מתבצע באמצעות ממשק דיגיטלי פשוט, אינטואיטיבי לשימוש ויעיל. לא עוד התרוצצות מיותרת, שיחות טלפון מייגעות ושליחת פקסים מיושנת. בכל זאת, מדובר בשנת 2021 וסביר להניח שיש לכם עוד כמה דברים לעשות. אם אתם כבר משלמים לחברה מקצועית שתטפל עבורכם בנושא החזרי המס, סביר לצפות ממנה שתחסוך לכם גם ביורוקרטיה מיותרת.

מה עוד חשוב שתדעו על אינדיגו פיננסים?

חברת "אינדיגו פיננסים" הוקמה בשנת 2003 על-ידי נאור אזולאי, כמשרד רואי חשבון המספק שירותי חשבונאות לשכירים, עצמאים ותאגידים בישראל. בשנת 2013 הוקמה באינדיגו פיננסים מחלקה ייעודית המתמחה במתן שירותי החזרי מס לשכירים. אינדיגו פיננסים שואפת לספק ללקוחותיה חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר, ולכן החברה מקפידה על העסקת מייצגים מורשים של מס הכנסה בלבד.

נאור אזולאי - מנכ"ל אינדיגו פיננסים, מעיד על כך ששביעות רצון הלקוחות היא המקור להצלחת החברה. לכן באינדיגו מושם דגש רב על מתן שירות אמין, אחראי, אובייקטיבי, מהימן ויצירתי לכל לקוח ולקוח. חברת אינדיגו פיננסים מובילה את תחום החזרי המס בארץ, ומספקת מענה מקצועי, מהיר, יעיל ואיכותי לאלפי עובדים שכירים שמעוניינים למצות את זכויותיהם מול רשות המיסים.

בשורה התחתונה

אומרים ש"אין הנחתום מעיד על עיסתו". לכן אנו בחברת "אינדיגו פיננסים", נותנים לפידבק שקיבלנו מאלפי לקוחות מרוצים, לדבר בעד עצמו. נשמח בהחלט לאפשר לכם להתרשם ממקור ראשון מרמת המקצוענות של צוות החזרי המס שלנו. לכן אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לבדיקת זכאות ראשונית להחזרי מס, המוצעת חינם וללא התחייבות מצדכם.

זה הזמן להצטרף לישראלים רבים שכבר מימשו את הזכאות שלהם לקבלת החזרי מס הישר לחשבון הבנק. היכנסו לאתר אינדיגו פיננסים כעת לבדיקת זכאותכם!

תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
כתיבת המומחים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיצוב תעשייתי הוא תחום העוסק בפיתוח וביצירת מוצרים שונים לאחר מחקר, אפיון, תכנון ופיתוח. התחום התפתח במאה ה-19 במקביל למהפכה התעשייתית והמעבר לייצור המוני, ומעצבים תעשייתיים החלו לתכנן ולעצב מוצרים חדשים במגוון רחב של תחומים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות ובחירת חומרים נכונה.
עולם העסקים השתנה והתפתח באופן משמעותי בעשורים האחרונים. רצון העסקים לפנות לקהל לקוחות רחב ככל האפשר ובכל יעד, העלה את הצורך במתן פתרונות יעילים למענה לאותם לקוחות פוטנציאליים, רבים ככל שיהיו, על-מנת לוודא שאף פנייה לא אובדת. מעבר לכך, גם המבנה הפנימי של העסקים, דורש את היכולת לייעול התקשורת הפנימית בין כלל המנהלים והעובדים בו. לשם כך, ממשיכה להתפתח בשנים האחרונות תעשיית המרכזיות לעסקים - הפתרון האידיאלי לניהול תקשורת העסק.
18/05/2021  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
רוצים לבחור עורך-דין מיסים? עליכם לזכור תמיד כי בשוק יש מבחר ענק של עורכי-דין שישמחו להעניק לכם שירות. זוהי הסיבה כי אתם מוכרחים תמיד ללמוד מטעויות של אחרים, כך אתם תוכלו לעשות בחירה נכונה. עורך-דין שילווה אתכם בתביעה או בכל עניין אחר אמור להיות זה שמתאים לכם כמו כפפה ליד. אנו ננסה להסביר לכם מאילו טעויות אתם מוכרחים להימנע בעת בקבלת ההחלטה הסופית. רוצים לחבור עורך-דין מיסים מנוסה ומקצועי? תוכלו לפנות אל מאיר בקרמן - עורך-דין עם רזומה עשיר.
18/05/2021  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
אם תשאלו כל אחד מה החלק האהוב עליו בסוף כל יום, התשובה בוודאי תהיה לשבת בספה מול הטלוויזיה. לפיכך אתם מבינים את החשיבות בבחירת סלונים יוקרתיים שיכולים לעשות את כל ההבדל. הסלון שאתם בוחרים חייב לשרת את הצרכים שלכם, ולהביא אתכם למצב שבו אתם נהנים ממנו ומנצלים אותו באופן האפקטיבי ביותר. אך מה לעשות שקשה מאוד לעשות את הבחירה הנכונה שקיימות כל כך הרבה אפשרויות? חוסר תשומת לב קטנה עלולה להוביל אתכם למצב שבו אתם בוחרים סלון שלא מתאים לכם.
כשאתם מכינים ארוחת ערב טעימה, באילו כלים אתם משתמשים? סביר להניח שהתשובה תהיה תלויה בסוג המנה שאתם רוצים להכין באותו הרגע. עבור עוף וקציצות תשתמשו בסיר גדול, ואילו עבור הסלט תכינו קערת הגשה וקרש חיתוך. אך אם יש כלי שאי אפשר בלעדיו במטבח (ואין זה משנה מה מכינים, לצורך העניין) הרי הוא הסכין. כי בסופו של דבר עלינו לחתוך את כל חומרי הגלם כדי להכין מהם מנה חמה או קרה. אחת הסכינים המיוחדות יותר הקיימות בשוק היא סכין סנטוקו, ועליה נדבר כאן.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il