מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, יסיים את תפקידו בסוף השנה כחלק מניעור נרחב בצמרת יצרנית המטוסים האמריקנית. החברה הודיעה (25.3.24), כי מנהל חטיבת המטוסים המסחריים, סטן דיל, פורש מיידית ויוחלף בידי סטפני פופ, מנהלת התפעול של בואינג. יו"ר בואינג, לארי קלנר, לא יעמוד לבחירה מחדש לכהונה נוספת.
בואינג מעסיקה 170,000 עובדים ומייצרת גם טילים, רקטות ולווינים. ההודעה באה לאחר שש שנים של תאונות ותקלות במטוסי החברה, אשר גבו את חייהם של מאות בני אדם. האחרונה שבהן התרחשה לפני שלושה שבועות, כאשר טלטלה עזה ופתאומית פקדה מטוס בואינג 787 ("דרימליינר") בטיסה בניו-זילנד; המטוס נחת בשלום, אך 13 בני אדם נזקקו לאשפוז, כולל אחד במצב קשה.
בתחילת חודש ינואר חלק מהדלת במטוס בואינג 737 מקס-9 של חברת אלסקה איירליינס השתחרר ממקומו ורק בנס לא היו הרוגים. בשנים 2018 ו-2019 התרסקו שני מטוסי מקס-8 וקרוב ל-350 בני אדם נספו. חקירת התאונות העלתה כשלים מהותיים בייצור ובבקרה בבואינג, כמו גם בפיקוח עליה מצד מינהל התעופה האמריקני (FAA).
בתחילת החודש הורה ה-FAA לבואינג להציג לו בתוך שלושה חודשים תוכנית מפורטת לטיפול בכל בעיות הבטיחות במטוסיה. ההוראה באה לאחר שצוות מומחים עצמאי הגיש למינהל דוח בו מצא, כי קיים נתק בין ההנהלה הבכירה לעובדים בפס הייצור; הצורה בה החברה מנהלת את תרבות הבטיחות שלה "לא מספקת ומבולבלת"; בואינג נכשלה בעשרות מבחני בטיחות, ועובדים שלה פוחדים להצביע על תקלות אפשריות.
קלהון נכנס לתפקיד המנכ"ל בינואר 2020, כך שהוא יפרוש ממנו לאחר חמש שנים. הוא לא הגיע מענף התעופה, אלא היה מנהל בכיר בענקית ההשקעות בלאק-סטון מאז 2014 ויו"ר חברת נילסן העוסקת במידע ומחקרי שוק, אם כי היה חבר בדירקטוריון בואינג מאז 2009. בחמש השנים האחרונות צנח שווי השוק של בואינג - המדד העיקרי לביצועי הנהלות בארה"ב - ב-50%, בעוד שווי השוק של המתחרה האירופית איירבס עלה ב-47%. איירבס עקפה לראשונה את בואינג בשוק העולמי, וסיימה את 2023 ברווח של 4 מיליארד אירו - בעוד בואינג הפסידה 2 מיליארד דולר.