|   15:07:40
  אורי מילשטיין  
חוקר מערכות צה"ל
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חיילי צה"ל בעזה [צילום: דובר צה"ל]

בעזה עשו מחבלי החמאס לצה"ל תרגיל "כיפה אדומה"

חלק ראשון של דיון עומק על אירועי השבוע העשירי של מלחמת "חרבות ברזל", בהנחייתי, בהשתתפות: פרופ' אמריטוס אלישע האס, תת-אלוף בדימוס אמציה חן, ד"ר חיים אסא, ד"ר יוסי שניר, ד"ר משה ברנט ואלכס צייטלין
21/12/2023  |   אורי מילשטיין   |   פודקאסטים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

חלק ראשון של דיון עומק על אירועי השבוע העשירי של מלחמת "חרבות ברזל", בהנחייתי, בהשתתפות: פרופ' אמריטוס אלישע האס, תת-אלוף בדימוס אמציה חן, ד"ר חיים אסא, ד"ר יוסי שניר, ד"ר משה ברנט ואלכס צייטלין. לפי אמציה חן וחיים אסא, בעזה עשו מחבלי החמאס לצה"ל תרגיל "כיפה אדומה" - משכו מפקדים בכירים של גולני למלכודת והרגו אותם. תא"ל אמציה חן טוען שתרגיל זה מוכּר משנות הלחימה הארוכות בלבנון ואסור היה ליפול בפח. ד"ר חיים אסא מעלה אפשרות שמנהיגי החמאס העריכו בדיוק את האופן שבו צה"ל יילחם והתכוננו היטב לקראתו. הוא הוסיף: "אני לא בטוח שידנו על העליונה".

שיחות על מלחמת "חרבות ברזל" - [קישור]

שיחות עם תת-אלוף בדימוס אמציה חן - [קישור]

שיחות עם ד"ר חיים אסא - [קישור]

שיחות על רצועת עזה - [קישור]

שיחות על צה"ל בדרום לבנון - [קישור]

שיחות עם ד"ר משה ברנט - [קישור]

שיחות על חיזבאללה - [קישור]

שיחות על אהוד ברק - [קישור]

על הוויית הצבא והמלחמה אפשר לקרוא בספרִי "תורת הביטחון הכללית - עקרון השׂרידות" העוסק באבני היסוד של הוויית הצבא והמלחמה. בלא להבין את אבני היסוד, לא ניתן לשפר את מבנהו של צה"ל ואת תִפקודו. את התֵאור והניתוח המעודכנים ביותר של חזית הדרום במלחמת יום הכיפורים אפשר לקרוא בספר המחקרים של הפורום לאִזרוח תחקירי קרבות והפקת לקחים "ניצחון בסבירות נמוכה". כל מי שמעוניין לרכוש ספרים אלה, יפנה להוצאת "שׂרידוּת", המתמחה בחשׂיפת מחדלים וליקויים שהממסד מתאמץ להסתיר: survival1940@gmail.com

לקטלוג הספרים

אנא עִזרו לי לקיים את הערוץ הזה החושׂף בפניכם את האמת, ולהשלים את המפעל המונומנטלי של שלושים הכרכים "בשׂדות הקרב של מלחמת העצמאות". כל עזרה, גם הקטנה ביותר, תתקבל בברכה והעיקר שאנחנו, בנֵינו, נכדינו וצאצאינו נדע את האמת שהוסתרה בגלל מחדלי המלחמה: איך קמה מדינת ישראל ואיך היא ניצחה במלחמת העצמאות.

תאריך:  21/12/2023   |   עודכן:  21/12/2023
אורי מילשטיין
+מטח כבד לגליל המערבי; חיל האוויר תקף תשתיות חיזבאללה
09:59 22/12/23  |  
מטוסים של צה"ל תקפו תשתיות של חיזבאללה בעיירה א-לבונה שבדרום לבנון, לפני מטח הרקטות שנורה (22.12.23) ליישובי הגליל המערבי. על פי ההערכות, המטח כלל עשרות שיגורים; לא היו נפגעים ולא נמסר על נזק.

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח, כי מספר העקורים הלבנונים בעקבות הלחימה עומד על 72,436. עוד נמסר, כי 50 בתי ספר בגבול עם ישראל סגורים.
+ארגון של האו"ם: כל תושבי הרצועה במצב תזונתי חמור
09:26 22/12/23  |  
ארגון הביטחון התזונתי של האו"ם (IPC) טוען, כי כל 2.2 מיליון תושבי רצועת עזה מצויים במצב חמור של אי-ביטחון תזונתי. לפי הדוח (22.12.23), כל משקי הבית ברצועה מדלגים על ארוחות, וארבעה מתוך חמישה תושבים בצפון הרצועה, כמו גם כחצי מאוכלוסיית העקורים בדרומה, מעבירים ימים שלמים בלי לאכול. כל אוכלוסיית הרצועה מוגדרת במצב של משבר, ולפחות 79% ממנה במצב של חירום או אסון.
+סקר מעריב: 65 מנדטים לאופוזיציה הנוכחית, 45 לקואליציה
08:42 22/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שני מנדטים עברו לקואליציה הנוכחית לעומת הסקר הקודם  ▪  בהתאמה לראשות הממשלה: גנץ נחלש, אך עדיין מקבל 43% מול 31% בלבד לנתניהו
פער של 15 נקודות האחוז [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
+מטוסי קרב תקפו בשטח לבנון אתרים צבאיים
08:33 22/12/23  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון לפני זמן קצר. בין המטרות שהותקפו אתרים צבאיים בהם פעלו מחבלי הארגון לצד תשתיות טרור.

כמו-כן, בשעות האחרונות זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר צפון הארץ. כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי.
+משרד הבריאות של חמאס: למעלה מ-20,000 הרוגים
08:28 22/12/23  |  
משרד הבריאות בעזה, הנשלט בידי חמאס, אומר (22.12.23) כי 390 בני אדם נהרגו ברצועה ב-48 השעות האחרונות. לפי נתוניו של המשרד, מניין ההרוגים ברצועת עזה מתחילת המלחמה עלה ל-20,057. עוד נטען, כי 53,320 בני אדם נפצעו.
+צה"ל השתלט על מרחב כיכר פלשתין בשכונת רימאל בעזה
08:12 22/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נחשפה עיר טרור תת-קרקעית ששימשה את הנייה, סינוואר ודף לניהול השגרה המבצעית של חמאס  ▪  דוח שנתפס בח'אן יונס: הארגון הוציא בשנה שעברה מיליון דולר על דלתות ובטון לרשת המנהרות
עוד מנהרות נחשפות [צילום: דובר צה"ל]
+שני לוחמים נהרגו בצפון הרצועה ובדרומה
06:24 22/12/23  |     |   לרשימה המלאה
ההרוגים: סגן שי איילי מבית הספר לקצינים ורס"ל (מיל') טל שועה מחטיבת גבעתי  ▪  שלושה לוחמים נפצעו קשה
שי איילי וטל שועה ז"ל
+החות'ים פוגעים בתימן הרבה יותר מאשר בישראל
06:16 22/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אקונומיסט: להתקפות על הספנות יש השפעה שולית בלבד על ישראל. מצרים עלולה לאבד מיליארדי דולרים מהכנסות תעלת סואץ, והתימנים הגוועים ברעב יגלו שהמזון התייקר עוד יותר
תומכי החות'ים בהפגנה בעיר צנעא [צילום: האני מוחמד, AP]
+איש אינו רוצה את הפלשתינים
06:09 22/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אל תבנו על כוח שמירת שלום ערבי  ▪  כיצד לחקור את הרג החטופים  ▪  דוח מעורר חלחלה של מבקר המדינה  ▪  עוד מעלילות בן-גביר וסמוטריץ'  ▪  הסתה מבחילה של מכונת הרעל
רפיח, השבוע. להיות אחראי על השיקום? [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90]
+נתניהו: לא יהיה פה עוד סבב, צריך הכרעה, ניצחון
04:25 22/12/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (ה') עם נציגי משפחות שכולות מפורום גבורה, ואמר להם: "לא יהיה פה עוד סבב, צריך הכרעה, ניצחון".
+55% מהדירות בקיבוץ מנרה נהרסו כליל
04:06 22/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+נתניהו לרמטכ"ל: יש למגר את תופעת ההדלפות מהקבינט
03:48 22/12/23  |  עידן יוסף
נתניהו נפגש עם הרמטכ״ל אחרי העימות בקבינט השבוע עם השרים רגב ובן גביר והבהיר לו שיש למגר את תופעת ההדלפות מהקבינט ושהוא מעניק לו ולצבא גיבוי מלא (חדשות 12).
+משחתת אמריקנית שטה בים סוף; יותר מ-20 מדינות בקואליציה נגד החות'ים
03:46 22/12/23  |  עידן יוסף
בדרך להתמודד עם האיום החות'י: סנטקום הודיע שספינת המלחמה USS Laboon, שנכנסה בימים האחרונים לים התיכון ממצר גיברלטר, חצתה את תעלת סואץ לעבר ים סוף. על-פי הפנטגון, יותר מ-20 מדינות הסכימו להשתתף בקואליציה להגנת השיט בים סוף, לפחות שמונה סירבו להיחשף פומבית.
ספינת המלחמה USS Laboon [צילום: צבא ארה"ב]
+ארה"ב והאמירויות קרובות להסדר על החלטה במועצת הביטחון בנושא המלחמה בעזה
03:40 22/12/23  |  עידן יוסף
התקדמות במשא-ומתן על הצעה להחלטה בנושא המלחמה בעזה במועצת הביטחון של האו"ם. ארה"ב ואיחוד האמירויות קרובות מאוד לנוסח מוסכם, כך לפי מקור שמעורה בפרטים (וואלה).
+מתגבשת הכוונה להקים קו מוצבים חדש סמוך ליישובי העוטף
03:35 22/12/23  |  עידן יוסף
אחרי המחדל ומול איום חדירת מחבלים מעזה - מתגבשת הכוונה להקים קו מוצבים חדש סמוך ליישובי העוטף שיהוו כוח תגובה מיידי בעת חדירת מחבלים לישראל (חדשות 12)

+חוסל מפקד משטרת מרכז ח'אן יונס
03:23 22/12/23  |  עידן יוסף
בעזה מדווחים: חוסל מפקד משטרת מרכז ח'אן יונס של חמאס (דרגה שמקבילה לסא"ל) מהדי אל-עקאד, בתקיפת בית משפחתו במזרח ח'אן יונס.

אחד ממייסדי החזית העממית, איסמאעיל מוסא סאלם (אבו באסל), נהרג לפני יומיים בתקיפה של חיל-האוויר בעזה, כך אישר ארגון הטרור הפלשתיני.

עוד פורסם כי הד"ר מניר אלברש, מנכ"ל משרד הבריאות בעזה, נפצע בתקיפת בית אחותו בג'באליה. בתו נהרגה ואחדים מבני משפחתו נפצעו.


+מנכ"ל אינטל העולמית שיבח את עובדי החברה הישראלים
01:57 22/12/23  |  עידן יוסף
מנכ״ל אינטל העולמית: הישראלים הם העובדים העמידים והנחושים בעולם. נרצחו ונחטפו עובדים שלנו בארץ, רבים מהעובדים במילואים - ובכל זאת לא הפסידו אפילו יום אחד ולא כשלו אפילו במשימה אחת (חדשות 12).
+דיווח: יורט כטב"ם מעירק שהיה בדרכו ישראל
00:58 22/12/23  |  עידן יוסף
זירה חדשה נפתחת? הערוץ הלבנוני "אל-מנאר", המזוהה עם חיזבאללה, מוסר כי צבא ירדן יירט כטב"ם שנורה מעירק לעבר ישראל. מוקדם יותר טענו מיליציות פרו-אירניות בעירק, המכנות את עצמן "ההתנגדות האיסלאמית בעירק", כי ירו לעבר "מטרות באילת". לדיווח אין לפי שעה אישור ממקור אחר.
+הגרי: 5 חטיבות חי"ר וכוחות הנדסה פועלים בח'אן יונס
20:54 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דובר צה"ל בתדרוך היומי: "מאז סיום ההפוגה, חיסלנו יותר מ-2,000 מחבלים בעזה"  ▪  על ההסלמה בגבול הצפון: "חיזבאללה הפך את דרום לבנון לאזור לחימה וממשיך לסכן את עתיד לבנון כולה בשביל חמאס ואירן. נפעל באופן נחוש להרחקתו מהגבול"
לוחמים בפעילות מבצעית בתוככי הרצועה [צילום: דובר צה''ל]
+התרעה על חדירת כלי טיס עויין בגליל העליון
20:39 21/12/23  |  עידן יוסף
ביראון, ברעם ואביבים הופעלה התרעה מחשש לחדירת כלי טיס עויין מלבנון. כעבור שעה קלה מסר דובר צה"ל כי האירוע הסתיים, אך לא מסר פרטים.
+צפו: רגע השמדת רשת המנהרות ב"רובע הבכירים"
20:31 21/12/23  |  עידן יוסף
לוחמי יחידת יהל״ם ולוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 השמידו את רשת המנהרות האסטרטגית ב״רובע הבכירים״ של חמאס ברצועת עזה.

לאחר שנחשף אמש ״רובע הבכירים״ של חמאס בעיר עזה, מתחם הכולל רשת מנהרות מסועפת המחברת בין דירות מסתור, לשכות, משרדים ודירות מחיה של בכירי הזרוע הצבאית והמדינית של ארגון הטרור חמאס, הושמדו היום תוואי המנהרות. הפיצוץ נעשה בצורה מבוקרת.

[צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף שורת מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון
20:31 21/12/23  |  עידן יוסף
במהלך היום, צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב, כלי טיס של חיל האוויר וירי טנקים תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון.

מוקדם יותר היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מספר מרחבים בגבול. צה"ל תקף באש את מקורות הירי.

בנוסף צה"ל תקף בירי ארטילרי מספר מרחבים בשטח לבנון.
+"ישראל מסכימה להפסיק את המלחמה ליותר משבועיים"
20:07 21/12/23  |  עידן יוסף
גורם בכיר המעורה במו"מ בתדרוך לכתבים מדיניים: "מוקדם מאוד להספיד את המשא-ומתן לשחרור החטופים חרף הודעת חמאס. ידענו שזה יהיה קשה ומורכב. אנחנו נחושים להפוך כל אבן כדי להצליח להבקיע למרות המכשולים. ביממה הקרובה צפויות שיחות משמעותיות בין קטר, מצרים וחמאס ולאחריהן ישראל תקבל עידכון ותדע לומר האם ולאן מתקדמים המגעים".

ישראל מסכימה להפסיק את המלחמה ליותר משבועיים במסגרת עסקת שבויים (כאן חדשות).
+החות'ים נערכים לתקיפתם מהאוויר ומאיימים על שכניהם הערבים והאפריקנים
19:57 21/12/23  |  עידן יוסף
מנהיג החות'ים אל-חות'י לאל-מיאדין: כל מדינה שתפתח את המרחב האווירי שלה כדי להפציץ את תימן - תיענה‌‌.
+צה"ל פיזר בראש העין כרוזים המיועדים לתושבי עזה
19:49 21/12/23  |  עידן יוסף
כרוזים של צה"ל הקוראים לתושבי ג'באליה בעזה להתפנות פוזרו בטעות באזור ראש העין. בדובר צה"ל מודים שמדובר בטעות טכנית. ברשתות החבריות התבדחו על כך שהצבא התבלבל בין תימנים לחות'ים.
+טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם תיעוד של שלושה חטופים שנהרגו
19:03 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השלושה הם אליה טולדנו שגופתו חולצה לישראל, רון שרמן וניק בייזר. לטענת חמאס, כל השלושה נהרגו מאש צה"ל, בעוד ממה שידוע - רק השניים האחרונים נורו בשוגג מירי כוחותינו  ▪  אבו עוביידה: "המשך התוקפנות של האויב אינו מאפשר שחרור אסירים"
שלושת החטופים המופיעים בסרטון [צילום: חמאס]
+הושלמה השליטה המבצעית בשכונת שג'אעייה
17:44 21/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אוגדה 36 השלימה את שלב פירוק יכולות הליבה של חמאס בשג׳עייה - הושגה אחיזה מבצעית בשכונה  ▪  מפקד אוגדה 36: ״נלחמתם כאריות ברעות ובגבורה כשרוח העם בגבכם ואתם בראש לוחמיכם״
חייל במהלך הלחימה [צילום: דובר צה''ל]
+ראשוני: דיווח על פגיעה ישירה בבית במטולה.
17:19 21/12/23  |  עידן יוסף
ראשוני: דיווח על פגיעה ישירה בבית במטולה. לא הופעלה התרעה.
+רמות נפתלי: פגיעה ישירה בבית מגורים
16:40 21/12/23  |  עידן יוסף
ברמות נפתלי נפגע בית מגורים כתוצאה משיגור אליו של שני טילי נ"ט. לא הופעלה התרעה.
+לוחמי צה"ל מרחיבים את הפעילות במרכז הרצועה
15:44 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המבצע נועד לבסס את השליטה המבצעית של כוחות צה"ל במרכז הרצועה בחיץ שבין צפון הרצועה למחנות המרכז  ▪  במהלך הפשיטות נמצאו אמצעי לחימה רבים שחלקם הוסתרו בתוך בובות
[צילום: דובר צה"ל]
+הותר לפרסום: סוכל גיוס ישראלים אירני באמצעות הרשת
15:10 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הפנייה לאזרחים הישראלים בוצעה באמצעות פלטפורמות חברתיות וכן באמצעות אתרים המציעים עבודות מזדמנות בתשלום  ▪  הישראלים התבקשו לבצע "משימות" שונות בעבור תמורה כספית, אשר נחזות ככאלה שאינן נוגעות לכאורה להיבטים ביטחוניים
[צילום: באדיבות האקריו]
+הלוחמים אינם בוזזים
14:33 21/12/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
דווקא המגזר הסרוג שמקיז דמו בעזה יותר מהאחרים, מואשם על-ידי השמאל הפרוגרסיבי בביזת כספי המדינה - וממוסגר, אם מחמת רשעות ואם מחמת חוסר הכרת העובדות, לצד המגזר שמתעקש לא להיכנס תחת האלונקה במערכה להצלת ישראל מיד צר
40% [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+מטח כבד למרכז ולשרון; חמאס מקשיח עמדות לגבי החטופים
14:03 21/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אזעקות הופעלו גם בדרום ובשפלה  ▪  כ-20 טילים שוגרו במטח האחרון לעבר מרכז הארץ. רובם יורטו ע"י כיפת ברזל  ▪  חמאס הודיע רשמית כי לא ידבר על עסקה עד להפסקת המלחמה
רסיס רקטה שנפל במטח האחרון [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+מד"א לאחר המטח למרכז: לא התקבלו דיווחים על נפגעים
13:51 21/12/23  |  מירב ארד
מד"א עדכן כי לא קיבל דיווחים על נפגעים בעקבות המטח האחרון למרכז, השרון וגוש דן. צוותי הארגון יצאו לערוך סריקות.
+המלחמה השתלטה עלינו
13:50 21/12/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
"אף אדם - או ליתר דיוק, אף אדם שנוהג בהיגיון - לא פותח מלחמה בלי להבהיר לעצמו קודם כל מה הוא מתכוון להשיג באמצעותה, ואיך בדעתו לנהל אותה"
לא רואים את הסוף [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מטח רקטות לאזור המרכז והשרון
13:33 21/12/23  |  מירב ארד
מטח רקרטות לאזור המרכז: הרצליה - מרכז וגליל ים,רעננה,גני עם, כפר מל"ל, כפר סבא, עדנים, רמות השבים, גבעת חן,רמת השרון, הוד השרון,ירקונה, הרצליה,תל אביב,גני תקווה,אזור תעשיה הדרומי אשקלון,חולון,פארק תעשיות פלמחים, ראשון לציון,תל אביב,בת-ים,אזור,ת בית דגן,חמד, משמר השבעה, גנות, אור יהודה,גבעתיים, בני ברק,גבעת שמואל,פתח תקוה,קריית אונו, רמת גן.
+מטח רקטות לאזור העוטף, אשדוד ואשקלון
13:29 21/12/23  |  מירב ארד
מטח רקטות לאזור העוטף: צבע אדום באזור תעשיה הדרומי אשקלון, אמונים
בית עזרא, גבעתי,עזריקם, ניצן,פלמחים,נטעים,נס ציונה,עיינות,גבעת וושינגטון,משגב דב,שדמה,בית גמליאל,בניה,כפר מרדכי,מישר,עשרת,גדרה,קדרון,אשדוד,
אזור תעשיה עד הלום,שדה עוזיהו,שתולים,בני דרום,ביצרון,גן הדרום,גן יבנה,כפר אביב
כרם ביבנה,מתחם בני דרום,קבוצת יבנה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעזה עשו מחבלי החמאס לצה"ל תרגיל "כיפה אדומה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
"מאז סיום ההפוגה, חיסלנו יותר מ-2,000 מחבלים בעזה" כך אמר (21.12.23) דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בתדרוך היומי.
21/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
חמאס פרסם סרטון ובו נראים שלושה חטופים שגופותיהם נמצאות בישראל. השלושה הם אליה טולדנו שגופתו חולצה לישראל, רון שרמן וניק בייזר. לטענת חמאס, כל השלושה נהרגו מאש צה"ל, בעוד ממה שידוע - רק השניים האחרונים נורו בשוגג מירי כוחותינו ביום שישי שעבר.
21/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
כוחות אוגדה 36 השיגו אחיזה מבצעית בשכונת שג׳עייה. כוחות צה״ל ימשיכו להחזיק במרחב ולבצע פעולות ממוקדות בשכונה העזתית על-פי צורך מבצעי.
21/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
אוגדה 99, בכוחות משולבים של לוחמי מילואים של קומנדו, צנחנים ושריון במילואים, השלימה מבצע אוגדתי בשכונת בקשי, במרחב הדרומי לעיר עזה, לחיסול מחבלי גדוד נציראת בחמאס, השמדת תשתיות תת-קרקע ואמל"ח
21/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בחודשים האחרונים גורמי ביטחון אירניים פעלו לגיוס והפעלת אזרחים ישראלים, לטובת ביצוע משימות ביטחוניות, תוך הצגת מצג שווא בפניהם, כי מדובר בפניה תמימה. בפעילות זו סיכל שב"כ כוונת פיגוע, במסגרתה בוצעה פניה לגורם ישראלי בכיסוי פלילי.
21/12/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il