יום רביעי 21 אפריל 2021  01:34
נילי טבצ'ניק מתמחה בדיני נזיקין, ביטוח-לאומי, עבודה ותעבורה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
הקו החם של אגודת יד ביד פתוח לתלמידים במצוקה ולהוריהם

- הודעה מטעם אגודת יד ביד

▪  ▪  ▪
עם פתיחת שנת הלימודים, מברכים פסיכולוגים ואנשי מקצוע, המתנדבים באוזן קשבת - הקו החם של אגודת יד ביד, את כל התלמידים בישראל וקוראים לתלמידים במצוקה ולהוריהם לפנות לאוזן קשבת, ולא לשמור דברים בבטן. "אנו כאן בשבילכם, כדי להקשיב לכם ולסייע לכם במצוקתכם", אומרת שלי חושן, נשיאת אגודת יד ביד.

"מדי שנה מספק הקו החם אוזן קשבת מענה לתלמידים, המתקשים בקליטתם בבית ספר על-רקע חברתי, נפשי, לימודי, מיני, דתי, כלכלי ועוד. אלימות בבית ספר, מצב כלכלי קשה, מעבר מגורים מעיר לעיר, כניסה לכיתה א', חטיבה ותיכון, זהות מינית ודתית, חד-הורים ועוד הפכו בשנים האחרונות לבעיות המועלות ביותר בקו החם של אוזן קשבת", מציינת שלי חושן.

"הקו החם אוזן קשבת מופעל משעה 9:00 בבוקר עד השעה 23:00 בלילה על-ידי כ-100 מתנדבים, רובם אנשי מקצוע מתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית, ההוראה, הסיעוד והייעוץ החינוכי. הקו החם, פתוח בפני כל אדם בישראל, והוא עונה מדי שנה ליותר מ-20,000 פניות של תלמידים ומבוגרים, הנתונים במצוקה", מוסיפה שלי חושן.

אודות אוזן קשבת - הקו החם של אגודת יד ביד:

המתנדבים בקו החם אוזן קשבת של אגודת יד ביד, אשר נוסדה בשנת 1982 על-ידי הפסיכולוגית שלי חושן, עוברים תהליך סינון ובחירה קפדני. ובכל זאת, אנו נדרשים לרענן באוזניהם את 10 הדברות שלנו למען הפונים במצוקה, אומרת שלי חושן נשיאת האגודה. "10 הדברות כוללים: להתייחס בכבוד לפונה. להיות סבלני ולעודד אותו לדבר. לזכור כי לכל בעיה יש יותר מפתרון אחד. הפונה מבקש עזרה, קבלה והבנה, לא הטפה ושיפוט. לדעת כי יש בעיות שאין להן פיתרון, ויש בעיות שהמתנדבים לא יכולים לפתור. להפנות לרשויות המטפלות. לעזור לפונה לגלות צדדים יפים באישיותו מבלי להדגיש את חולשותיו. להרבות בהקשבה מאשר בדיבור. טון דיבור חביב ואוהד חשוב להצלחת השיחה. להשמיע מדי פעם את המילה כן או משפט קצר המסכם את דבריו", הוסיפה חושן.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
נילי טבצ'ניק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלו מונתה רוחי גפן לתפקיד מנהלת המכירות בתחום התיירות הנכנסת ברשת.
01/09/2009  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
בזק השיקה את מרכז השירות הגדול ביותר של החברה בעיר חיפה. מדובר במרכז שירות חדשני ומהגדולים והמתקדמים ביותר במדינת ישראל. במרכז מאות עמדות לנציגי השירות ולטכנאי החברה. בנוסף למוקד השירות נמצא במקום גם מעבדת בזק טק המתמחה בתחזוקה ומתן שירותי מעבדה למוצרי תקשורת.
31/08/2009  |  דוברות בזק  |   הודעות כלליות
אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה 15% הנחה להשכרת רכב ב-Sixt לכל יעדי החברה ברחבי העולם הנמכרים בארץ.
31/08/2009  |  נוגה עזורי  |   הודעות כלליות
לראשונה בתולדות הלוטו, יעמוד מחר הפרס הראשון בהגרלת הלוטו על 30 מיליון שקלים ובדאבל לוטו על עד 60 מיליון שקלים. הרחוב הישראלי לא נשאר אדיש לבהלת הלוטו. לקראת ההגרלה מחר נמכרו עד כה 200 אלף טפסי הגרלה ובמפעל הפיס צופים כי עד תום ההגרלה מחר בערב ימכרו יותר מחצי מיליון טפסים וההכנסות עמדו על 25 מיליון שקלים.
הגב' רוזט ויצמן, תושבת חיפה, מנכ"ל חברת הקוסמטיקה הצרפתית היוקרתית ג'רנטיק, שסניפה הראשי ממוקם בחיפה, בחרה בשחקניות חני נחמיאס, גילת אנקורי וחנה לסלאו, כפרזנטוריות של החברה אשר גם יופיעו בקמפיין פרסום ברדיו, שיעלה החודש.
31/08/2009  |  ליאת זינתי  |   הודעות כלליות