יום שלישי 22 אוקטובר 2019  00:42
אושרה להפקדה תוכנית להסדרת נגישות לאורך רצועת החוף קיסריה שדות ים
מאת: יפה שי  |    |  משרד הפנים  |  תגובות

- הודעה מטעם משרד הפנים

▪  ▪  ▪
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז חיפה במשרד הפנים, בראשותו של ממונה על המחוז, מר יוסף משלב, החליטה בישיבתה מיום 8.6.10 להפקיד תוכנית חפאג/1363/חכ/25/ט חוף ים קיסריה שדות ים, המשתרעת לאורך רצועת החוף מקיבוץ שדות ים בצפון ועד לתחנת הכוח חדרה בדרום.

התוכנית ביוזמת המועצה האזורית חוף כרמל, נעשתה בהתאם לדרישת הולחו"פ לצורך הסדרת נגישות הציבור לחוף הרחצה, ומטרתה לסווג חופי רחצה טבעיים ומוסדרים ושימושים לפעילות ימית תוך קביעת מיקומם בהתייחס לאופי השונה של הפעילויות. כמו-כן בתוכנית מוצע פתרון נגישות, חנייה ושירותי חוף בהתאם לאופי הפעילות. התוכנית נערכה על-ידי אדר' ערן מבל, והיא חלה על שטח של כ-343 דונם.

התוכנית משתלבת עם תוכניות מאושרות נקודתיות ופעילויות ימיות קיימות לאורך החוף כגון: מזח אדם המשמש כמעגנה של סירות מנוע, מרכז ארצי של ספורט ימי (סירות מפרש, קייקים), "סארף קייט" - גלשני רוח ועוד.

בתוכנית ניתנה התייחסות לכל מתחם בחוף וכן לזיקה ולממשק של המתחם אל רצועת החוף והפעילות הסובבת, כל זאת תוך יצירת מעבר פתוח לציבור לחוף הים.

לתוכנית חשיבות ציבורית גדולה מאחר שמימושה יביא להעשרת התיירות באגן חוף הכרמל כל זאת לצד שמירה על ערכי הטבע והנוף. התוכנית תואמת את מגמות התכנון המחוזיות והארציות, אשר ייעדו רצועה זו לחוף רחצה.

תאריך:  10/06/2010   |   עודכן:  10/06/2010
יפה שי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
רשימות קודמות
אין לנו הווה בלי עבר... בתוכנית "כך היה" נערכים לשידורים מיוחדים בחודש גביע העולם - המונדיאל - בהגשתו של יגאל רביד.
10/06/2010  |  לינדה בר  |   הודעות כלליות
חברת איסתא השיקה שירות וידאו אוטומטי באתר האינטרנט של החברה. השירות מבוסס על פלטפורמת וידאו חדשנית שפותחה על-ידי חברת טריפודיה הישראלית ומשווקת על-ידי חברת רילקומרס.
10/06/2010  |  דודו כנען  |   הודעות כלליות
רשת ב' תשדר מכל המשחקים ותדווח בזמן אמת על כל שער שיובקע, ברגע שיובקע שער בדרא"פ, תהיה פריצה לשידור יושמע אות המונדיאל ודיווח על השער שהובקע.
10/06/2010  |  לינדה בר  |   הודעות כלליות
013 נטוויז'ן מתכוננת לקדחת המונדיאל ועולה היום בקמפיין אינטרנט ובמרכזו סרטון אינטראקטיבי משעשע בכיכובו של אייל ברקוביץ' והגולשים. הקמפיין עולה באמצעות חברת התוכן THE BOX, המתמחה ביצירת תוכן אינטראקטיבי פרסומי ובידורי לפלטפורמות המדיה השונות וביניהן טלוויזיה אינטרנט וסלולר.
10/06/2010  |  שירלי פלג  |   הודעות כלליות
חברת אינטרסן, המשווקת באופן בלעדי בישראל את מותג הכפפות החד-פעמיות איזי טאץ', מעלה קמפיין חסויות חדש בתאריך 9.6.10 למשך שלושה שבועות בטלוויזיה בהשקעה של כ-250 אלף שקל. הקמפיין יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 1.