|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תום הדמוקרטיה הישראלית

השמאל פירק את הדמוקרטיה הישראלית. מרחב התמרון הפוליטי שנותר הוא בגוש הימין. המלך נתניהו פוסע על משבצות פינת שולחן השחמט הפוליטי. נתניהו מתגונן בעזרת המלכה שרה נתניהו מניסיונות להנחיל לו שח-מט סופי
09/03/2015  |   ירון זכאי   |   מאמרים   |   בחירות 2015   |   תגובות
בנימין נתניהו. האם באמת קיימת אלטרנטיבה?

כל מפלגות גוש הימין מונהגות על-ידי עריקי בנימין נתניהו. הכוונה לראשי המפלגות: אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, משה כחלון. הם חופשיים לנסות לחדור ל'הרמון' ולהרכיב את רשימות מועמדיהם. לעומתם שרי ממשלת נתניהו הם ה'סריסים' שמעמדם תלוי ברצונו הטוב של המלך נתניהו. לאחרונה נתניהו הראה גם למשה פייגלין את הדרך החוצה מהליכוד. פייגלין שהיה מועמד לראשות ממשלה, ומעולם לא היה במעמד 'סריס'. לכן פנה מיד להקמת מפלגת 'זהות' החדשה לבחירות הבאות. גם המפלגה המרכזית של יאיר לפיד נדחפה החוצה ממשלת נתניהו. זו תוצאת 'המרת הדת' שעברו מצביעי השמאל היהודים. השמאל פירק את הדמוקרטיה הישראלית. מרחב התמרון הפוליטי שנותר הוא בגוש הימין. המלך נתניהו פוסע על משבצות פינת שולחן השחמט הפוליטי. נתניהו מתגונן בעזרת המלכה שרה נתניהו מניסיונות להנחיל לו שח-מט סופי.

רמת התפקוד של דמוקרטיה רב-לאומית:

מעל 60% אחוז מבעלי זכות הבחירה יצביעו בבחירות הקרובות. אבל הנתון הזה אינו עדות לדמוקרטיה. שווייץ משתעשעת במשטר דמוקרטי מאות שנים. יושבים על אדמתה צרפתים, גרמנים, ואיטלקים, אשר מחלקים בדקדקנות את הכוח הפוליטי. כל עניין מורכב כמו מגדל פיקוח או חדר ניתוח, מתנהל בגרמנית. כל דבר רשמי כמו 'הצלב האדום' מתנהל בצרפתית, וכדומה. כדי למנוע סכסוכים ומעורבות במלחמות עם שכנים השוויצרים המציאו את הניטרליות המפורסמת. פרוש הדבר שצבא גרמניה העביר את יהודי איטליה כלואים ברכבות משא לאושוויץ דרך פסי הרכבת של שוויץ. היהודים זעקו בלילה לעזרה והפריעו את שנת השוויצרים. זהב השיניים של היהודים הותך והוחזר להפקדה בבנקים שוויצריים. משטרת שוויץ תייקה ביעילות שוויצרית את מכתבי התלונה של התושבים ליד תחנות הרכבת והם שמורים עד היום באיזה ארכיון ממשלתי... אילו לבנון הייתה מצליחה לשמור על ניטרליות למרות היותה מדינה רב-לאומית. אילו יכלה להתעלם באלגנטיות מסכסוכים דתיים, לאומיים, ותרבותיים.

לבנון הייתה מצליחה לשגשג כשוויץ של המזה"ת לייצא חשיש, לארח חובבי סקי, ולשמש מרכז בנקאות. אלא שלבנון לא 'שמרה' על ניטרליות. לבנון מעולם לא תפקדה כדמוקרטיה. תמיד גלשה למלחמות פנימיות וחיצוניות שקרעו אותה. לכן רבים מאתנו ביקרו את לבנון במסגרת "צהל טורס".

ישראל כמדינה חצויה

ישראל בעלת מיעוט ערבי גדול מוקפת עשרות מדינות ערביות שרבות מהן כבר התפרקו. המלחמות הבלתי פוסקות של העולם הערבי נגד ישראל מחריפות את שאלת השתתפות המיעוט הערבי בדמוקרטיה הישראלית. השאלה הזו נוצרה כאשר דוד בן-גוריון תפס את השלטון. על-פי החלטת האו"ם היה צריך להקים "מדינה יהודית". אלא שתאוות השלטון העבירה אותו על דעתו, והוא החליט להדיר מהשלטון בפועל חלק מהיהודים שעבורם נועדה המדינה הזו !!!

בן-גוריון הקים "מדינה ישראלית" על-פי 'מגילת העצמאות'. מסמך 'מפוצל אישיות' המבטיח זכויות שוות לכאורה ללא הבדל דת, מין, גזע. כל ימי שלטון בן-גוריון הוחזקו הערבים תחת משטר צבאי. היה להם ייצוג רשמי בכנסת, אך מעולם לא ספרו את קולותיהם. כאשר הציע נציג ערבי או קומוניסטי הצעת חוק הצביעו כולם נגדה, אפילו אם הייתה טובה. מיד אח"כ הייתה מוצעת הצעה כמעט זהה על-ידי הקואליציה, וזוכה לרוב!

בן-גוריון ניסה לשים את יריביו הפוליטיים היהודים על משקל דומה בסיסמה "בלי חרות ומקי":(מפלגה קומוניסטית ישראלית שהתבססה על קולות ערבים ועמדו בראשה יהודים). כך הוציא את קולות הימין היהודי מתחום הלגיטימיות הפוליטית. ערב מלחמת ששת הימים נאלץ מחליפו לוי אשכול להכניס את גוש חרות ליברלים (גח"ל) לממשלתו. כך הפך מנחם בגין לשר. בגין שלא הצליחו להטביעו על האונייה אלטלנה, ולא הצליחו לירות בו בחוף תל אביב, היה מכונה בכנסת: "האיש שיושב ליד חבר הכנסת באדר",הפך לשר בממשלת אשכול.

עשור אח"כ הקים 'הליכוד' בראשות בגין את ממשלתו. מיום הקמתה חתר השמאל תחת הלגיטימיות של ממשלת הימין וחבר בהדרגה לתנועות שמאל קיצוני חדשות עתירות ממון כ"שלום עכשיו". לאחר מלחמת לבנון הראשונה נצבע השמאל כולו בצבעי אותה תנועה. האשים את הימין באחריות ל'טבח סברה ושתילה' שאותו ביצעו נוצרים לבנונים במחבלים ערבים לבנונים. מרגע שאימץ השמאל שיטת עלילות הדם נגד יהודים נתמך מהערבים או מהקומוניסטים בכל ניסיון להקים ממשלה. מק"י מעולם לא הייתה חלק מהקואליציה של השמאל, אך חד"ש שהמרכיב העיקרי בה הוא מק"י תמכה בממשלת ישראל ה-25 בראשות יצחק רבין. אותו רבין שפיקד על ירי התותח על האונייה אלטלנה. כך נמנעה הפלת ממשלת המיעוט של רבין עד להירצחו. אותה חד"ש-מק"י המשיכה לתמוך בממשלת שמעון פרס אחרי רצח רבין עד לנפילתה. כך הגיעה לעולם 'תוכנית אוסלו' שהיא תקלה מרכזית בתפקוד המדינה הנמשכת עד היום! מהות התקלה היא גידול סרטני שחותר להקמת מדינת מחבלים בעזרת תמיכת מימון וסיוע של ישראלים וישראל.

כיצד חורבן השמאל משפיע על הימין

המצפן של כל מפלגות השמאל מוטה לעבר המתפקד הערבי, ומתנהל מול כספים שמקורם בארגונים השואפים להשמדת ישראל. לפחות שליש מחברי מפלגות השמאל הם ערבים כפי שהיו פעם חדש ומק"י. מי שיקלע למפגש שלהם יכול בקלות להבחין כיצד מנהיגים יהודיים מתחרים זה בזה מי יסדר לערבים יותר הטבות חוקיות, מי יצליח להביא להם יותר ויתורים בביטחון ובכלכלה. מי יגלה יותר הבנה לאנרכיה ופשיעה ערבית. הכול נאמר בשמות קוד פוליטיים. מדובר במפלגות אבודות, שלפעמים מכנות עצמן בחוצפה 'ציוניות'. אבל מיד הערבים בתוכם ממהרים לתקן כי אין בינם לציונות שום קשר!

מדינות ערביות מממנות בעקיפין הנהגה חלופית בוגדת לישראל. כספים רבים זורמים די בגלוי ממדינות ערביות לקרנות אנטישמיות. אח"כ אלו בתורן משפיעות מקרן השפע שלהן על עמותות, מוסדות, קרנות, וארגונים, אשר יש בהנהלתן יהודים, או יהודים וערבים, או ערבים. מטרת הכספים לפורר את יהדות המדינה. במקומה הקרנות מנסות להקים מדינת כל ערבייה. כלי הנשק המוצלח ביותר להשגת המטרה הזו היא 'הדמוקרטיה' ומערכת המשפט והתקשורת שלה. כיוון שקשה עד בלתי אפשרי להתפרנס מעיתונאות ביושר. לכן מוצע מימון בשפע לאנשי שמאל. שיטפון כסף בדרכים עקלקלות ממלא את העיתונות המשודרת, והכתובה כמעט רק בשמאלנים.

גם מערכת המשפט מלאה באנשים המתפרנסים מייצוג ערבים ומחבלים! אותם עורכי דין חייבים את שכר הלימוד שלהם, לקרנות, ואת העדפת קידומם לקודמיהם בתביעה, ובשיפוט. מערכת המשפט הפכה כה מושחתת עד כי נוצרו בה מנגנוני הרס וחורבן מחוקקים ומכווננים רק לעבר האוכלוסייה היהודית במדינה. היא כלי הנשק המוצלח ביותר שהיה אי-פעם לערבים. הם ניגפו בכל המלחמות. עכשיו הם מובילים את עצמם ושותפיהם לחורבן עצמם במערכה הזו.

חומה בתוך העם

בין מצביעי הימין לשמאל מפרידה חומת ברזל בלתי נראית. כמו החומה שהפרידה בין היהודי הטיפוסי בגלות, ליהודי ש"התנדב" להעיד עבור הגויים כי ראה בעצמו כיצד היהודים מערבבים דם גויים ביין הפסח. בלי יהודי שייתן תוקף לעלילה, אין לעלילה קיום! מעבר הצבעה מגוש ימין מובהק לגוש שמאל מובהק משול ל'המרת דת'! ממש כמו התנצרות והתאסלמות בעידנים שעברו.

לכן כאשר נציגי גוש הימין מתקלקלים על-ידי שוחד, שקרים, ובעיקר השחתה מכוונת: מצביעי הימין נקלעים לדילמה. תמיד השמאל מחפש "נשמות" כמו 12 'כלי הקודש' של ש"ס לקנותם להצבעה בעד 'אוסלו', או ח"כ מהימין שמכר נשמתו לשטן תמורת מכונית מיצובישי. בעניין הזה כל תרגיל מסריח 'כשר', והאמצעים למימונו לעולם לא יחסרו!

המקרה המדהים ביותר של השחתה שלטונית התרחש כאשר ממשלת אריאל שרון סטתה מהמסלול הנכון. שרון כרע תחת שחיתות, והוכנע בסחיטה על-ידי כתבי אישום. הימין ראה את הממשלה כולה נגנבת בצורת 'מפלגת קדימה'.נדרשו שתי קדנציות מלאות כדי לסלק את מרבית רודפי השלטון של קדימה מהפוליטיקה. למצביעי ימין אין אפשרות להעניש את נציגיהם בהרחקה זמנית מהשלטון. החלופה היא חורבן מוחלט מבחינתם. לכן שלטון בנימין נתניהו נמשך ללא קץ. נתניהו שולט כבר יותר זמן משלטון בן-גוריון. כל הפורשים ממשלותיו שהוזכרו בתחילת המאמר הצליחו תחתיו. אלא שהוא זיהה אותם כמתחרים אפשריים ונקט בדרכים לחיסול הקריירה שלהם. הם נאלצו להקים בעצמם מפלגות חדשות, ולהתנהל במו"מ מול נתניהו. בדרך עברו חלקם חקירות משטרה, כאשר אנשי שמאל חולפים בקלילות מעל מסוכת האשמות אדירה ומבוססת בלי שהמשטרה והפרקליטות תתאמץ כלל להרשיעם. הפרקליטות מעוניינת כי נתניהו יישאר לנצח ראש ממשלה, ולא יגע לרעה במוקדי השחיתות המשפטית!!!.

האם תקום אלטרנטיבה שלטונית באין אופוזיציה אמתית?

אפשרות ראשונה לפתרון הדילמה: מפלגות גוש הימין יבחרו מתוכן מנהיג חלופי לראש ממשלה. ברור למצביעים כי גוש השמאל לא יוכל להרכיב ממשלה נתמכת ערבים! לכן יגיעו קולות רבים למפלגות בינוניות. אם תיווצר מפלגת ליבה ימנית חזקה שתחליף את הליכוד היא תוציא מתוכה מנהיג.

אפשרות שנייה היא שארבעה מפלגות ימין מובהקות יתאחדו בהסכם יציב להכתיב לראש הממשלה מדיניות. לצורך כך נדרש ויתור על הרבה אגו מצד כולם. פלא פוליטי כזהאם יתממש יוריד את רה"מלפחות משילות, מזו שקיווה לקבל כתוצאה מהבחירות!

מזרח תיכון חדש יחדש את השלטון

אפשרות שלישית: העם היהודי ייחלץ מ'האיום הדמוקרטי' ויהפוך את המדינה ל'מדינה יהודית'. רק לאחרונה כאשר האחים המוסלמים שלטו לזמן קצר על מצרים תהינו כולנו "מה נשאר מהשלום עם מצרים?" קריסת ירדן לאלימות בסגנון סוריה, תייתר את הסכם השלום אתה. לא יהיה מעמד ל'ווקף'בירושלים. הר-הבית יחזור למעמדו כסממן היהודי הבולט ביותר! ייתכן שקריסת ירדן תביא לפרץ אלימות ביהודה ושומרון. מצד שני גם "ניסוי גרעיני" אירני כושל יבריח את הערבים מישראל. יתכנו תהליכים מפתיעים ומהירים שיותירו את העולם בפה פעור.

תאריך:  09/03/2015   |   עודכן:  09/03/2015
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תום הדמוקרטיה הישראלית
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון שחר
9/03/15 19:41
2
אהוד פרלסמן
10/03/15 22:21
3
ירון זכאי 1
11/03/15 11:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
במוצאי השבת האחרונה ערכו אנשי "רק לא נתניהו" הפגנה להפצת מסר השנאה אשר מלכד אותם. עדר התקשורת, שברובו נמנה על אנשי "רק לא נתניהו", התגייס בהתלהבות ובשקיקה כדי לרומם את הפגנת השמאל ולהציגה כ"עצרת" רבת משתתפים. שוב ושוב דיווחו הכתבים על כל קומץ שירד מן האוטובוסים והצטרף לאנשים בכיכר. למרבה הפלא לא חזרו הפעם על השקר העתיק של ארבע מאות אלף מפגינים, כי הפעם - כביכול - לא היה מדובר בהפגנה אלא ב"עצרת", אירוע מכונן של הזרמת כספים זרים מעבר לים כדי להשפיע ולעוות את רצון הבוחרים בישראל.
09/03/2015  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
"חזק בביטחון, חזק בכלכלה" (סיסמת הבחירות של הליכוד בראשות נתניהו בבחירות 2009).
09/03/2015  |  דביר מור  |   מאמרים
הבחירות לכנסת ה-20 יתקיימו ביום שלישי ה-17 במרס 2015. בימים אלו נראה כי אנחנו בעיצומה של מערכת בחירות סוערת, וכי אוסף המפלגות הישנות והחדשות תותיר אותנו מתחבטים בשאלות - במי כדאי לנו לבחור? ואיך בוחרים נכון?
09/03/2015  |  ד"ר סוזי קגן  |   כתבות
פרס ישראל בחקר הספרות לא יוענק השנה. כך הודיע (יום ב', 9.3.15) לבג"ץ נציג המדינה, עו"ד יונתן מוזס, בעקבות המלצתה של השופטת אסתר חיות.
09/03/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
כיצד ניתן להבדיל בין תעמולה לבין אמת? התשובה היא פשוטה: אם אתה מסכים למסר הרי זוהי בבחינת אמת, אם אינך מסכים הרי זוהי תעמולה ... כך אליבא דפרופסור האמריקני פול לינברגר, מומחה ללוחמה פסיכולוגית.
09/03/2015  |  רפאל בוכניק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il