|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חקיקה בסד זמנים קצר [בינג AI]

סופית: תיקונים בפקודת מס הכנסה לשם עמידה בדרישות בינלאומיות

הכנסת אישרה תיקון שמטרתו להגביר את השקיפות במערכת המס בהתאם לדרישות ה-OECD התיקון נדחה בחצי שנה עבור עולים חדשים ותושבים חוזרים, ונקבעו הקלות בדיווח עבורם אישור התיקון היה חיוני כדי למנוע מישראל להיכנס לרשימה השחורה של האיחוד האירופי
02/04/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 2.4.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 272), התשפ"ד-2024. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

החוק מתקן את הליקויים שנמצאו בדוח מטעם הפורום העולמי לשקיפות וחילופי מידע למטרות מס (Forum Global) שפועל תחת ה-OECD בנושאים הבאים: נגישות רשויות המדינה למידע על אודות "בעל שליטה סופי" בישויות והסדרים משפטיים הנמצאים במדינה, העדר מידע בקשר לנאמנויות מסוימות הפועלות בישראל והעדר מידע בדבר נכסים והון מחוץ לישראל של עולים חדשים ותושבים חוזרים ותיקים. הצעת החוק מבקשת להכניס שלושה תיקונים הקשורים בהגברת השקיפות במערכת המס, וזאת ללא השפעה על משטר המס החל על נישומים בישראל.

החוק קודם בעקבות ליקויים שמצא ה-OECD בהתנהלות בתחום בישראל. לדרישת ועדת הכספים מוטבו תנאי החוק לטובת עולים חדשים ותושבים חוזרים, וכן נדחו מועדי הכניסה לתוקף לעניין אלה בחצי שנה. במהלך הדיון הודו ברשות המיסים כי איחרו בהבאת התקנות, אך התריעו כי אי-אישורן המהיר, יכניס את ישראל לרשימה השחורה של האיחוד האירופי.


הכלכלן הראשי במשרד האוצר ומנהל רשות המיסים הודו במהלך הדיונים כי איחרו הקידום הצעת החוק אך התריעו כי יש צורך לאשר את התקנות בהקדם. במהלך הדיונים קראו במשרד הקליטה וכן חברי הוועדה בצורך בהקלות לתושבים חוזרים ועולים חדשים על-מנת לא לפגוע בהם, וברשות המיסים ציינו כי התחייבו לאפשר לאלה הגשה פשוטה בפורמט מקל, לצד כך ציינו ברשות כי דווקא אי-העברת התיקונים הללו והכניסה לרשימה השחורה תזיק לאותם עולים חדשים, שיהפכו חשופים לכפל מס.

לדרישת הוועדה נקבע כי הוראות החוק הרלוונטיות לגבי עולים חדשים ותושבים חוזרים יחולו לגבי מי שהפך תושב חוזר או עולה חדש מינואר 2026, במקום מיוני 2025 כפי שקבע נוסח החוק המקורי. כן נדחו מועדים נוספים במסגרת החוק במספר חודשים, לצורך הערכות מיטבית של הגופים השונים.

בנוסף לדרישת הוועדה, הוסרו מהחוק חלק מהדרישות לדיווחים פרטניים לפקיד שומה לעניין תושבים חוזרים ועולים חדשים.

שי אהרונוביץ, מנהל רשות המיסים: "אני מודה לוועדה, קואליציה ואופוזיציה על ההתגייסות, אני יודע שזה לא היה בתנאים נוחים, אבל אם כלכלת ישראל הייתה נקלעת לרשימה שחורה המצב היה עוד יותר קשה".

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני סיכם את הדיון: "לרוב לא הייתי מעביר ככה חוק, אני משוכנע שאנחנו צריכים להיות חלק מהמערכת הבינלאומית אבל אני לא אוהב את הוויכוח שמתנהל בין משרדי הממשלה, כפי שציין משרד המשפטים היה צריך למצוא נוסח שיצמצם ולא ירחיב, אך מקובל עלי שחזרתם ואמרתם ברשות המיסים שלא יקרה שאתה תעשו פעולות ללא צורך, אלא לפי דרישה. בעיני היינו צריכים להגיע לפתרונות שלמים יותר, אבל נוכח לחץ הזמן והדרישה לאישור מהיר מצד המוסדות הבינ"ל אנחנו מצביעים על כך".

תאריך:  02/04/2024   |   עודכן:  02/04/2024
עידן יוסף
+יו"ר הכנסת: על כולנו לפעול כדי לשנות את המגמות ההרסניות של ההסתה
11:17 03/04/24  |  מירב ארד
יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה עם תחילת המליאה: "בפתח הדברים, חברות וחברי הכנסת, אינני יכול להתעלם ממאורעות אמש, המצטרפים להסתה ההולכת וגוברת שאפיינה את הימים שלפני השבעה באוקטובר, ואיימה לקרוע אותנו אלה מאלה.

תמיד היו בבית הזה ומחוצה לו מחלוקות, תמיד היו הבדלים - אך תמיד היו קווים אדומים שהקפדנו לא לחצות. הקריאות שאנו שומעים להרים יד איש על אחיו, ״לשרוף את המדינה״, זריקת הלפיד הבוער אמש על שוטר והקריאות המפורשות לרצח ראש הממשלה ובני משפחתו - אמורות להדיר שינה מעיני כולנו.

עם ישראל ומדינת ישראל נמצאים בשעה גורלית לעתידם. נוכל לשעה הזאת, נוכל לאויבינו, נוכל להביא בשורה לדורות הבאים - אם נעמוד יחד, שונים אך דומים - בעלי גורל משותף ולמרבה הצער גם אויבים משותפים, שכבכל דור ודור, קמים עלינו לכלותנו.

החלום של אויבינו הוא שיחזרו על עצמם מראות אמש ואף ביתר שאת, החובה של כולנו היא להתעשת ולומר "חדל". אני קורא לרשויות האכיפה והתביעה לפעול כדי לבלום את הסכנה בטרם נגיע חלילה לשפיכות דמים חלילה.

אני קורא לכל חברות וחברי הבית להתעלות לגודל השעה. אני רואה בכל אחת ובכל אחד מחברי הכנסת מנהיגי ציבור. על כולנו לפעול כדי לשנות מיד את המגמות ההרסניות של ההסתה, השנאה והפילוג המאיימות לכלותנו, להיות ראויים לקורבן היקר מכל של חיי אחינו ".
+ח"כ לזימי על פתיחת חקירה משטרתית נגדה: "הודיעו לתקשורת לפני שהודיעו לי"
10:57 03/04/24  |  מירב ארד
ח"כ נעמה לזימי בראיון לרדיו צפון 104.5FM על הפרסום בתקשורת על פתיחת חקירה משטרתית נגדה: "הודיעו לתקשורת לפני שהודיעו לי, אז נדמה לי שזה הרבה יותר חנופה לבן-גביר". עוד אמרה ח"כ לזימי: "לצערי הלך הרוח של בן גביר מחלחל למשטרה".

+דיון במתווה הפרטת הדואר הסתיים ללא הצבעה
23:29 02/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הדיון בוועדת הכספים על מתווה הפרטת דואר ישראל הסתיים מבלי שאישור ההפרטה עלה להצבעה  ▪  יו"ר הוועדה הביע תמיהה למה הנושא מגיע לוועדה רק עכשיו והודיע שיתקיים דיון נוסף בנושא  ▪  חברים בוועדה הביעו חשש להמשך הפגיעה בפריפריה  ▪  קרעי: "יספרו לכם שאחוז התלונות ירד ב-6% לעומת 2022 אך לא יספרו לכם ששיעור הלקוחות ירד ב-25% ב-2023 בגלל השירות הגרוע, לאנשים נמאס"
השר אמסלם מסתודד עם היו"ר גפני פני יציאתו מהדיון [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+המשטרה בוחנת חקירה פלילית נגד חברת כנסת ממפלגת העבודה
21:25 02/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ נעמה לזימי עשויה בעקבות השתתפותה בהפרות סדר וחסימות כבישים במהלך ההפגנה בתל אביב במוצאי השבת  ▪  לזימי: "תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום"
לזימי בגימיק של הנפת שלט נגד נתניהו במליאה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: הכרזה על עוסק שמעלה מחירים בעת מצב חירום
20:23 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 69) (איסור הפעלת השפעה בלתי הוגנת במצב חירום), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה כי בעת הכרזה על מצב חירום (בטחוני, אזרחי או בריאותי) וחשש לניצולו להעלאת מחירים, יוכל שר הכלכלה והתעשייה להכריז על כך שמי שיעלה מחירים יראו אותו כמי שביצע השפעה בלתי הוגנת. לאחר ההכרזה, הממונה על הרשות להגנת הצרכן וראש אגף התקציבים באוצר יהיו רשאים להורות על רשימת המוצרים והשירותים עליהם תחול ההכרזה. עוסקים שיעלו מחירים בתקופת ההכרזה יחשבו לכאלה שביצעו השפעה בלתי הוגנת לפי חוק הגנת הצרכן. במקרה כזה יוכל הממונה על הרשות להגנת הצרכן להוציא צו להפסקת ההפרה ולקנוס את המפר. אף על פי כן, מוצע לקבוע חריגים שבהם לא יראו עוסק שביצע את האמור לעיל כמי שהפעיל השפעה בלתי הוגנת.
+בקריאה ראשונה: הקלות בהתמחות לעורכי דין מחו"ל
18:39 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 44) (בחינות הלשכה להסמכה ותקופת ההתמחות של מי ששימש בחוץ לארץ עורך דין), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת זאב אלקין וקבוצת חברי כנסת. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לאפשר למשפטנים ועורכי דין שהוכשרו במערכות משפט שונות ברחבי העולם במדינות בהם ניתן לעסוק בעריכת דין גם ללא רישיון - לעסוק במקצוע עריכת הדין בישראל, תוך הקלות בהתאם לניסיונם. מי שעסק במקצוע 5 שנים יזכה להקלה בהתמחות ומי שעסק במקצוע למעלה מ-7 שנים יזכה גם לפטור מבחינות ההסמכה.
+בעלי מוגבלות יקבלו ייצוג בחברות ממשלתיות המעסיקות 100 עובדים
17:53 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון מס' 25), התשפ"ד-2024. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

חברות ממשלתיות וחברות בת ממשלתיות המעסיקות 100 עובדים לפחות יחויבו לפעול לייצוג הולם של אנשים עם מוגבלות בקרב עובדיהם כפי שהוסדר במסגרת תיקון מס' 15 לחוק לגבי גופים ציבוריים שהם מעסיקים גדולים, והכל כמפורט בהצעת החוק.

הוראות אלה יחלו שנה מיום הפרסום. התחולה תהיה מדורגת כך שבשנה הראשונה יהיה יעד הייצוג ההולם 3.5% מהעובדים ורק בתום השנה האמורה 5%. יו"ר ועדת העבודה הרווחה, ח"כ ישראל אייכלר: "היום יש חוק שבמשרדי הממשלה צריכים להגיע לייצוג כזה של 5% וכיום עדיין אין חוק כזה ביחס לחברות הממשלתיות".
+הוארכו תקנות המאריכות את התקופה בה ניתן למנוע מעצורי המלחמה פגישה עם עו"ד
17:49 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (פגישה עם עורך דין של עצור בעבירת ביטחון) (תיקון), התשפ"ד-2024. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 6 מתנגדים, ללא נמנעים.

יוארך עד ליום ה-18 ביוני 2024 תוקפן של תקנות שעת חירום המאפשרות מניעת פגישה של עצורים ביטחוניים, הקשורים לפעולות האיבה ב-7 באוקטובר 2023 או למלחמה בעזה, עם עורכי הדין שלהם. המניעה תחול עד לתום 60 ימים מהמועד הראשוני שבו החלה מניעת הפגישה של העצורים, אלא אם נמצא בהליך אישור מיוחד טעם להארכה לאור חשש לפגיעה בחיי אדם הקשורה לפעולות המלחמה. במקרה שכזה, רשאי ביהמ"ש המחוזי להאריך את התקופה עד ל-120 ימים.
+גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה
17:46 02/04/24  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון אישרה את עידכון הרכב ועדות המשנה כדלהלן: ח"כ גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה, במקומו של ח"כ זאב אלקין. סער יצטרף גם לוועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"ן. אלקין ישמש כממלא-מקום של סער בשתי ועדות המשנה: מדיניות חוץ והסברה ומשאבי אנוש בצה"ל (במקום ח"כ שרון ניר).

אתמול נמסר לכנסת כי את ח"כ גלעד קריב, שכנראה הדליף מישיבת החוץ והביטחון, תחליף ח"כ אפרת רייטן מרום.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שי אהרונוביץ / Shai Aharonovich   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סופית: תיקונים בפקודת מס הכנסה לשם עמידה בדרישות בינלאומיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
משטרת מחוז תל אביב העבירה בקשה לאגף חקירות ומודיעין של המשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת נעמה לזימי.
02/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
משוחררות מהשבי וקרובי משפחות החטופים זעקו בדיון חירום בוועדה לקידום מעמד האישה: הנשים שם עוברות הטרדות מיניות ואונס, תוציאו את כולם משם עכשיו. מיה רגב ששוחררה משבי החמאס: "כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית כזו או אחרת לא משנה איך תנסו לייפות או לשנות".
02/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה הלילה (יום ג', 1.4.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח״כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), של ח״כ חוה אתי עטיה ואריאל קלנר (הליכוד) למגבלות על חזרתו של מורשע במעשה טרור לסביבת נפגעי עבירה בדומה לחוק המגביל מורשע בעבירות מין להתקרב לסביבת נפגע העבירה.
02/04/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הבריאות דנה (1.4.24) בהצעה דחופה לסדר היום בנושא העלייה באחוזי השמנת-היתר והעישון, והפערים המתרחבים בבריאות, בין המעמד החברתי-כלכלי הנמוך - לגבוה.
01/04/2024  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
ועדת הבריאות דנה (1.4.24) ממושכות, במעמדם ובטיפול בחולי סרטן העור. ממלאת-מקום יו"ר הוועדה, ומיוזמות הדיון, ח"כ טטיאנה מזרסקי, טענה כי לפני כחמישה חודשים פורסם חוזר המוסד לביטוח לאומי, "שמשמעותו פגיעה קשה בחולי סרטן העור כתוצאה מחשיפה תעסוקתית לשמש, מונע מחולים לקבל פיצוי עבור מחלת סרטן העור, שהוכרה כמחלת מקצוע ופוגע בעיקר באוכלוסייה המבוגרת בישראל, שהמחלה מתפרצת אצלם אחרי שנים של עבודה חשופה לשמש".
01/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
גם אני נמניתי על השואלים מדוע פרשת "מצורע", פרשה לא נעימה, על כל נגעיה הקשים מופיעה ערב חג הפסח חג החרות
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il