|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
שירה ברנד, כיתה ו' מירושלים [צילום: בנייני האומה]

מציירים מלחמה: כך רואים ילדי ישראל את חרבות ברזל

תערוכה חדשה בבנייני האומה, ירושלים - "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה מכל קבוצות האוכלוסייה הישראלית - יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ילדים/ות של מפונים מהצפון והדרום
08/04/2024  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
ליאון סמארה, כיתה ו' מקלנסואה [צילום: בנייני האומה]

למעלה מ-1,000 ילדי בתי ספר יסודיים מכלל המגזרים ומכל רחבי הארץ השתתפו במהלך החודשיים הראשונים למלחמת 'חרבות ברזל' במיזם "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה שיזמה הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות בהובלת יפעת דשבסקי והילה קסל.

בהנחיית מורים ומורות בבתי ספר יסודיים מרחבי הארץ השתתפו במיזם ילדים וילדות מכל קבוצות האוכלוסייה הישראלית - יהודים וערבים, חילונים ודתיים, ילדים/ות של מפונים מהצפון והדרום ועוד וביטאו את רגשותיהם לגבי המלחמה בציור.

מתוך מאות הציורים שהוגשו לפרויקט נבחרו לטובת התערוכה למעלה מ-50 ציורים המייצגים אזורים שונים ברחבי הארץ: שדרות, פתח תקוה, רהט, קלנסואה, ירושלים, טייבה, קיבוצים וישובים מהעוטף בדרום ובצפון, קריית שמונה ועוד, שיוצגו לראשונה בתערוכה חדשה שתפתח במרכז הקונגרסים הבינ"ל - בנייני האומה בירושלים.

בציורים נעשה שימוש בצבעי כחול לבן, תכלת וורוד ובסמלי המדינה כמו דגל ישראל לצד ציורים של שמש צבעונית ולב חצוי בשחור ואדום. בנוסף, על גבי הציורים ביטאו הילדים והילדות במילים רגשות כמו 'ננצח', 'אני מפחדת', 'אל תדאגי אני אשמור עליך', 'דואגת', 'מתגעגעת', 'מפחדת', 'ביחד ננצח', 'ההרגשה שלי' ועוד.

צוריה דינה ימין, כיתה ד' שדרות [צילום: בנייני האומה]

"המיזם העניק לילדים הרבים שהשתתפו בו הזדמנות לבטא את רגשותיהם בתקופה לא פשוטה ורגישה" מספרות יפעת דשבסקי והילה קסל יוזמות ומובילות הפרויקט מטעם הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות. "זהו פרויקט ייחודי המעניק לקהל הרחב הזדמנות נדירה להציץ לעולמם הרגשי של ילדי ישראל בזמן אמת במהלך מלחמה. הציורים הללו נחשבים מסמכי תיעוד לכל דבר ולראיה פנו אלינו מהספריה הלאומית בירושלים כדי לסרוק ולשמור את הציורים בארכיון הספריה. חשוב לציין כי ההנחייה היחידה שקיבלו הילדים הייתה - בואו תבטאו מה אתם מרגישים. לא כל ילד יודע איך לתרגם רגשות לציור, לכן באו לעזרתם המורות לאמנות שבתהליך מקדים הצליחו להביא אותם לבטא את הרגש על גבי הנייר".

אלכס אלטר מ"מ מנכ"ל מרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה מציין כי: "שיתוף הפעולה של בנייני האומה עם "המיזם 'אוצרים לרגע' - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה, המעניק לילדים וילדות מכל רחבי המדינה כלי להבעת רגשות שלא תמיד יכולים להתבטא במילים, הוא אחד משיתופי הפעולה המרגשים ביותר שקיימנו. מאז תחילת המלחמה אנו בבנייני האומה נותנים במה למגוון רחב של פעילויות, כינוסים ואירועים ומנסים לאפשר לציבור הרחב לקחת קצת אוויר מהמצב הקיים ולסייע לכל מגוון הקבוצות בחברה להתבטא ומצד שני פועל לקיום אירועי תמיכה והצדעה לכוחות הביטחון וההצלה ולכלל יחידות צה"ל שבימים אלה מסיימים את ארועי ההוקרה ללוחמים בדרום. בנייני האומה עוסקים במלחמה על כל גווניה ואני שמח ונרגש על שיתוף הפעולה עם הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות שיציג אצלנו לראשונה את התערוכה המאד מרגשת הזו. אני מזמין את הקהל הרחב להגיע למרכז הקונגרסים הבינ"ל ולצפות בתערוכה. הכניסה ללא תשלום".

אלה קוסובר, כיתה ה' מירושלים [צילום: בנייני האומה]
ליאן סופלט, כיתה ד' מפתח תקוה [צילום: בנייני האומה]
ג'וד אגמיל, כיתה ד' מטייבה [צילום: בנייני האומה]
ליאן אלמגור ומאיה פחימה, כיתה ד' מנס ציונה [צילום: בנייני האומה]
הכניסה ללא תשלום.
תאריך:  08/04/2024   |   עודכן:  08/04/2024
יפעת גדות
+דיווח בעזה: חמישה הרוגים בתקיפת משרד הפנים
22:02 08/04/24  |  עידן יוסף
דיווח בעזה: בניין משרד הפנים של חמאס בעזה הותקף במחנה הפליטים אלמע׳אזי (מחנות המרכז); 5 הרוגים בתקיפה - בהם ראש העירייה המקומי.
ראש העירייה שמת
+הקצין הבכיר שהודח מונה לחקור את כשלי 7 באוקטובר
21:57 08/04/24  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל הרצי הלוי מינה את קצין המודיעין של פיקוד דרום, אל"ם א', לתחקר את כשלי המודיעין בעזה ב-7 באוקטובר, למרות שהיה חלק מרכזי מהכשלים. ההחלטה עוררה סימני שאלה בצבא. א' הודח לאחרונה בשל רומן עם פקודה, אך בתוך צה"ל הסבירו שהוא מחזיק במידע הארגוני הרלונטי. הקצין הבין את הפסול במעשיו והביע חרטה, אך יסיים את תפקידו לאלתר (חדשות 12).
+בכיר בחמאס: "דוחים את ההצעה החדשה להפסקת אש"
21:45 08/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חמאס טוען שאינו יכול לשחרר 40 חטופים ישראלים במסגרת העסקה  ▪  ההצעה האמריקנית כוללת הפסקת אש של 6 שבועות, שחרור 40 חטופים ישראלים, וחזרה חלקית של 6,000 עזתים ביום לצפון הרצועה  ▪  ישראל תקבל את רשימת החטופים מראש, אך תיאלץ להתגמש בנושא החזרה לצפון הרצועה ולאפשר לחזור גם ללא בידוק
משמרת מחאה מול הקריה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+התרעה בדרום הגולן; צה"ל תקף בדרום לבנון
20:51 08/04/24  |  עידן יוסף
התרעה הופעלה ביונתן שבדרום רמת הגולן.

מטוסי קרב תקפו במהלך היום מבנים צבאיים, עמדת שיגור ותשתיות טרור של חיזבאללה במרחב הכפר שובא שבדרום לבנון. מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בו שהו מחבלים, תשתית צבאית ומבנה צבאי נוסף במרחב אל-עדייסא.

מוקדם יותר היום לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לעבר מרחב מטולה, אין נפגעים. זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר הגליל המערבי ומרחב הר דב אשר חלקן נפלו בשטח לבנון, השאר נפלו על פי מדיניות, אין נפגעים.
+ארה"ב מגיבה לנתניהו: לא עודכנו על תאריך למתקפה ברפיח
20:45 08/04/24  |  עידן יוסף
מחלקת המדינה האמריקנית אמרה כי "ארה"ב לא עודכנה על תאריך למתקפה ברפיח". ההודעה מגיעה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "הניצחון מחייב כניסה לרפיח. זה יקרה - יש תאריך".

דובר המל"ל האמריקני קירבי: "ראש ה-CIA היה בקהיר. הממשל עושה הכל כדי להגיע לעסקת חטופים. אין עדיפות גבוהה מזו. ההצעה הועברה לחמאס ואנו ממתינים לתשובתו. לפעמים זה לוקח ימים". על האיום האירני אמר: "ישראל יכולה לסמוך על עזרה אמריקנית מול איומים מצד אירן. אם אירן רוצה הפסקת אש שתלחץ על חמאס לקבל את העסקה".
+טורקיה הודיעה שתנקוט עיצומים נגד ישראל
20:32 08/04/24  |  עידן יוסף
שר החוץ הטורקי הודיע כי ארצו תנקוט שורת צעדים נגד ישראל, בשל סירובה להכנסת סיוע הומניטרי מטורקיה לעזה. לדבריו, צעדים אלה יאושרו על ידי נשיא המדינה רג'פ טאיפ ארדואן ויבוצעו ללא דיחוי - דבר שיימשך עד שישראל תאפשר את הכנסת הסיוע.

"אנו פועלים ללא לאות לספק סיוע הומניטרי לאחינו בעזה", אמר שר החוץ הטורקי. "כמות הסיוע ששלחנו למצרים עלתה על 42 אלף טון. כידוע, סיוע הומניטרי נמסר לעזה באמצעות מצנחים דרך ירדן ובמשך זמן מה מסרנו גם את בקשותינו לסיוע במטוסי מטען השייכים לחיל-האוויר שלנו. היום ראינו כי בקשה זו, שהתקבלה בחיוב על ידי שלטונות ירדן, נדחתה על ידי ישראל. אין שום סיכוי שישראל תוכל למנוע את הסיוע האווירי שלנו. לא יכול להיות תירוץ".
+דובר בג'יהאד מודה: "שיקרנו שצה"ל הפציץ בית חולים בעזה"
20:22 08/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בחקירה של 504 הודה דובר הלשכה המדינית כי ארגון הג'יהאד האיסלאמי שיקר כאשר טען בתחילת המלחמה שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים ברצועה
טארק סלמי עודה אבו שלוף
+הנשיא הרצוג קורא להקמת מינהלת תקומה צפונית
20:06 08/04/24  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג קורא להקמת מינהלה צפונית, דמויית מינהלת 'תקומה'- שתתכלל את השיקום, את הריפוי, ואת הצמיחה של צפון הארץ.

לדבריו, ״כולנו יודעים שאנחנו חייבים להשקיע את השנים הקרובות בריפוי, בשיקום ובתיקון. אבל חייבים להבין שזה נכון לא רק לשנים הקרובות, אלא קודם כל כאן ועכשיו. מדינת ישראל חייבת להפנות את המשאבים, לתת תשומת לב ולשים בסדר עדיפות לאומי עליון את הקהילות הפגועות, המשפחות, הערים, המושבים, הקיבוצים, והמועצות. אין ספק שהיא עושה זאת בצורה טובה בדרום ובעוטף עזה, אבל חייבים לעשות את אותו הדבר בצפון".
[צילום: חיים צח/לע"מ]
+אש נורתה לעבר בתי קיבוץ מירב
19:47 08/04/24  |  עידן יוסף
לפני זמן קצר נורו יריות לכיוון בתי הקיבוץ מירב שבגלבוע מכיוון הכפר ג'ילבון, אין נפגעים. בסריקות שמתבצעות ברגעים אלו, טרם זוהו פגיעות (חדשות 12).
+תושב כפר עקב יואשם בהסתה לטרור ובאיומים חמורים נגד בן-גביר
18:49 08/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בן 20 נעצר לאחר שפרסם ברשתות החברתיות דברי הסתה לטרור, תמיכה במחבלים ואיומים ישירים נגד השר לביטחון לאומי, כולל איום לפגוע בו פיזית  ▪  בסיום החקירה נגדו גובשה תשתית ראייתית מוצקה והוא צפוי לעמוד לדין
בן-גביר. מאוים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו: קבעתי תאריך כניסה לרפיח
18:45 08/04/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו קבע תאריך לכניסה לרפיח בשבועות הקרובים (חדשות 14). "קיבלתי היום דיווח מפורט על השיחות בקהיר, אנחנו פועלים כל הזמן להשגת מטרותינו ובראשן שחרור כל החטופים והשגת ניצחון מוחלט על חמאס. הניצחון הזה מחייב כניסה לרפיח וחיסול גדודי הטרור שם. זה יקרה - יש תאריך", דבריו.
+אירן: הימים הקרובים יהיו ימים קשים בעבור ישראל
18:35 08/04/24  |  עידן יוסף
‏שר החוץ האירני אללהיאן: הימים הקרובים יהיו ימים קשים בעבור ישראל.
+"הצעת ארה"ב - 40 חטופים תמורת חודש וחצי הפסקת אש"
18:24 08/04/24  |  עידן יוסף
מקור מצרי שצוטט בתקשורת הערבית חשף פרטים חדשים על ההצעה האמריקנית לעסקה: הפסקת אש של 6 שבועות בלבד שבה ישוחררו 40 חטופים ישראלים מהשבי. תתאפשר חזרה חלקית של העקורים לצפון הרצועה - 6,000 עזתים ביום במקום 2,000 כפי שעלה קודם. על-פי המקור, חמאס מסרב לכך שלא תהיה הפסקת אש קבועה ומתנגד להתעקשות הישראלית לבדיקת העקורים העזתים שיחזרו לצפון הרצועה.

הבית הלבן: "הוגשה הצעה לחמאס, ממתינים לתגובתו".

+הותקף מבנה צבאי לצד תשתית צבאית בה זוהה מחבל חיזבאללה
17:56 08/04/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו תשתית צבאית של ארגון חיזבאללה במרחב אל-חיאם בה שהה מחבל מארגון הטרור. במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בכפר כילא שבדרום לבנון.

מוקדם יותר היום כטב״ם נפץ של חיזבאללה שחצה משטח לבנון נפל בשטח פתוח במרחב ראש הנקרה, אין נפגעים.

בהמשך להתרעות שהופעלו מוקדם יותר היום במרחב הגליל העליון, שוגר מיירט לעבר מטרה שנחשדה כמטרה אווירית שחצתה מלבנון, לאחר בדיקה עולה כי מדובר בזיהוי שווא.
+התרעת כלי טיס עויין הופעלה בגליל העליון
16:47 08/04/24  |  עידן יוסף

+שיפור במצבה של החיילת שנפצעה בפיגוע הירי בשומרון
16:19 08/04/24  |  עידן יוסף
שיפור במצבה של החיילת שנפצעה אתמול בפיגוע הירי בשומרון. היא כעת בהכרה, נושמת בכוחות עצמה וממשיכה לקבל טיפול במחלקה לטיפול נמרץ בבילינסון.
+גלנט בבקו"ם: "מוכנים להחלטות קשות, נהיה מוכנים לשלם מחיר"
14:45 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין כי התנאים המבצעיים שצה״ל יצר באמצעות לחץ צבאי בלתי פוסק על החמאס מאפשרים לנו גמישות, חופש פעולה
גלנט. "התנאים מאפשרים גמישות" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מציאות חלופית מתנגשת במציאות המזה"ת
14:40 08/04/24  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
ב-2024 לוחצת מחלקת המדינה על ישראל לאמץ את האופציה הדיפלומטית - שהפכה ל"גול עצמי" - במקום האופציה הצבאית מול חמאס, ומכאן ההתנגדות לפעולה צבאית ברפיח
רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+בקיבוץ ההרגה
14:28 08/04/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
"יש למחוק את המפלצות כמו את זרע עמלק. מול הרוע שלהם צריך להיות רוע שלנו, עלינו להיות נחושים לעשות מה שצריך, לא לצאת מעזה לפני שלא תהיה להם יכולת לחולל זאת שוב"
הצבע השולט - שחור [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+כטב"ם שחדר מלבנון התפוצץ בשטח פתוח בגליל המערבי
14:20 08/04/24  |  מירב ארד
באזעקות בגליל המערבי: כטב"ם שחדר משטח לבנון התפוצץ בשטח פתוח בגליל המערבי, אין נפגעים
+טייסת כטמ"ם חדשה בבסיס פלמחים: "האיל הנוגח"
14:12 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הטייסת החדשה שנפתחה כחלק מהכפלת השימוש בכלי טיס בלתי מאוישים, תפעיל כטמ"ם מסוג 'כוכב'  ▪  מפקד חיל-האוויר: "תוספת עוצמה אדירה לחיל"
[צילום: דובר צה"ל]
+בנימין נתניהו אתה חייב להסיק מסקנות
12:30 08/04/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני משוכנע, שאם היה יושב על כסא ראש הממשלה בנימין גנץ, ובימיו היו מתרחשים אירועי הזוועה בנימין נתניהו היה זועק לעברו - טול אחריות ותתפטר
נתניהו. לך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הדמוקרטים נתקלים שוב ושוב במפגינים פרו-פלשתינים
12:04 08/04/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
החל מביידן, דרך בלינקן, עבור בחברי קונגרס וכלה בראשי ערים - בכירים דמוקרטים מתקשים לתפקד בשל הפגנות פרו-פלשתיניות סוערות, גם אם הן חסרות טעם  ▪  ניו-יורק טיימס בכתבה נרחבת
הפרעות משמעותיות בשנת הבחירות [צילום: חוזה מגאנה, AP]
+סמוטריץ׳ בפנייה לנתניהו: יש לכנס במיידי את הקבינט המדיני המורחב
11:57 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במכתבו מבהיר שר האוצר כי בעקבות הוצאת הכוחות המתמרנים מעזה ופרסומים על הענקת מנדט נרחב מאוד לצוותי המשא-ומתן, הוא דורש לכנס עוד הערב דיון מיוחד של הקבינט המורחב
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+השרה סילמן: תודעתית נצטרך לחסל את הרעיון של החמאס, גם אם זה ייקח עשור
11:52 08/04/24  |  מירב ארד
השרה להגנת הסביבה עידית סילמן (הליכוד) בראיון לרדיו צפון 104.5FM: "המלחמה לא הסתיימה כל עוד לא הושגו היעדים, לא חושבת שיש מי שחושב שהמלחמה הסתיימה". השרה סילמן אמרה עוד: "תודעתית נצטרך לחסל את הרעיון של החמאס, גם אם זה ייקח עשור - לא יכולים לוותר על זה, זאת המשימה שלנו מדינה וכעם".


+לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע בבקעת הירדן
10:54 08/04/24  |  מירב ארד
לפני זמן קצר, מחבלת הגיעה למחסום תייסיר שבחטיבת הבקעה והעמקים. לאחר שסירבה להזדהות, ניסתה לדקור את לוחמי צה"ל שהיו בעמדה. הלוחמים הגיבו בירי ונטרלו את המחבלת. אין נפגעים לכוחותינו.
+היסטוריה: אשכול לעומת ביבי
10:32 08/04/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אשכול היה ראש ממשלה יעיל פי כמה וכמה מנתניהו  ▪  הוא היה ישר ולא מושחת; דובר אמת ולא שקרן; מי שעשה להוריד את גובה הלהבות ביחסים בין שני חלקי האומה בניגוד לביבי המצית את האש הזרה
לוי אשכול [צילום: דוד אלדן/לע"מ]
+צה"ל השמיד משגרים במרחב הומניטרי בח'אן יונס
09:42 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מדובר בדוגמה ברורה נוספת לניצול הציני והשיטתי שארגון הטרור חמאס עושה במתקנים ומרחבים הומניטריים לצרכי טרור
המשגר לאחר הירי שבומע לשטח הארץ [צילום: דובר צה"ל]
+צה״ל חיסל בלבנון את מפקד גזרת חג׳יר של כוח רדואן
09:24 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עלי אחמד חסין, שמקביל לדרגת מח"ט היה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי טרור במרחב רכס רמים נגד העורף הישראל  ▪  קידם מתחילת המלחמה שיגורים רבים לעבר שטח הארץ
מטוסי קרב בדרך לתקיפה בלבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
עלי אחמד חוסיין. חוסל
+כשיהודים נפגשו עם היהודי שבהם
09:23 08/04/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
במלחמה הזו נפגש העם מחדש עם אמונתו, עם אלוקיו, עם שורשיו, עם ההיסטוריה עתיקת היומין, עם מימיו הצלולים של המעיין ממנו שאבו אבותינו ואימהותינו, עם היותו יהודי
חוזרים הביתה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+בילינסון: מוסיף להיות קשה מצבה של החיילת שנפצעה בפיגוע בירי בשומרון
09:17 08/04/24  |  מירב ארד
דוברות בית חולים בילינסון מעדכן כי מצבה של החיילת שנפצעה בפיגוע בירי בשומרון, מוסיף להיות קשה. הרופאים הצליחו לייצב את מצבה, והיא מורדמת ומונשמת
+הכתף הקרה חוזרת
08:43 08/04/24  |  דוד מ' וינברג   |   לרשימה המלאה
ישראל חייבת להתנגד לתוכנית האמריקנית המסוכנת החותרת לסיום מהיר ונעדר הכרעה של המלחמה בעזה  ▪  הכתף הקרה ששוב מופנית אלינו מוושינגטון אינה נוחה, אבל לישראל אין ברירה אלא להתנגד
ביידן. הפסיק להבין [צילום: דאג מילס]
+אי אפשר למגר את החמאס
08:22 08/04/24  |  עומר מואב   |   לרשימה המלאה
כשאתם שם בימין על מלא מדברים על מיגור החמאס ומציינים שאין בעיה עם פגיעה באוכלוסייה אזרחית כי אין חפים מפשע בעזה, אתם מסבירים בדיוק למה אי-אפשר למגר את החמאס...
יקום חמאס אחר [צילום: AP]
+המגעים לעסקת חטופים: מצרים מדווחת על התקדמות בשיחות
08:20 08/04/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גורם מצרי בכיר דיווח כי "יש התקדמות במו"מ, הצוותים ישובו עוד יומיים לסיכום העסקה"  ▪  הדרג המדיני אישר למשלחת לגבש מסמך הסכמות לקראת עסקה
"הסכמה על הנקודות הבסיסיות" [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מציירים מלחמה: כך רואים ילדי ישראל את חרבות ברזל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
כאדם המהלך בפסגות העשור התשיעי לחיי בארצי מכורתי - מדינת ישראל, שחווה בה מציאות של מלחמה יותר מדי פעמים, אני יכול לקבוע חד-משמעית שמדינתי אינה בנויה למלחמות ארוכות.
מסיבה של חבר קונגרס בדטרויט הפכה למהומה כאשר מפגינים פרו-פלשתינים הופיעו מצוידים בחצוצרות. ראש עיריית פורט קולינס נאלצה להפסיק ישיבה כאשר מפגינים דומים הדביקו את ידיהם לקיר. הנשיא ג'ו ביידן הופסק בכנסייה בדרום קרוליינה ובאולם רדיו סיטי במנהטן בקריאות ביניים נגד תמיכתו בישראל. אלו ודומיהם מפריעים לנבחרים דמוקרטיים, מעיריות דרך הקונגרס ועד הבית הלבן, לנהל קמפיינים ולמשול בשנת בחירות קריטית – מדווח ניו-יורק טיימס בכתבה נרחבת.
08/04/2024  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ שיגר (יום ב', 8.4.24) מכתב דחוף לראש הממשלה ובו קרא לו לכנס במיידי את הקבינט המדיני ביטחוני, ברקע הדיווחים על הפסקת המלחמה.
08/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
אמש ננזפתי על-ידי שורה ארוכה של אזרחיות ואזרחים ראויים ובעלי חוש היסטורי, הכיצד העזתי להשוות בין ראש הממשלה לוי אשכול במלחמת ששת הימים לבין בנימין נתניהו עתה. אשכול, כתבו, היה ראש ממשלה מעולה. ביבי כישלון מוחלט. אני חש חובה להסביר לאנשים טובים אלה את עמדתי.
08/04/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בעקבות מידע מודיעיני וזיהויים מבצעיים שגובשו בפיקוד הדרום, מטוסי קרב של חיל-האוויר השלימו בימים האחרונים מספר תקיפות שהובילו להשמדה של שלוש עמדות שיגור בשימוש ארגון הטרור חמאס.
08/04/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
חברון [צילום: משה מילנר/לע"מ]
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
 טימור איבאנוב [צילום: שירות העיתונות של בית המשפט המחוזי בסמני/AP]
יאיר נבות
טימור איבאנוב החזיק בתפקיד בעל עוצמה ושליטה על סכומי עתק - הוא היה האחראי על כל מיזמי התשתיות של משרד ההגנה. כר פורה להתעשרות עצומה בזמן קצר. מה שמאוד בלט מאז המעצר ועד היום זו למש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il