|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
הרב פינטו. סיוע, לא שוחד [צילום: מגד גוזני/פלאש 90] וינשטיין. שיבש הליכי חקירה ומשפט [צילום: פלאש 90]

תחקיר News1: האמת בפרשת הרב פינטו

סיכום-ביניים: היועמ"ש הפרקליטות והמשטרה שיבשו ועיוותו הליכי חקירה ומשפט במטרה להפליל את הרב יאשיהו פינטו כדי להציל את רעייתו, נאלץ הרב פינטו להסכים להסדר טיעון שבו הודה במתן כספים לתנ"צ אפרים ברכה. כסיוע, לא כשוחד החשיפות ב-News1 אילצו את מח"ש לפתוח בחקירה ברכה התאבד בעקבות התקדמות החקירה נגדו במחלקה לחקירות שוטרים
06/12/2015  |   יואב יצחק   |   מושגים   |   פרשת פינטו   |   תגובות
ברכה. נשקו לא נלקח ממנו למרות האזהרות שפורסמו ב-News1 [צילום: דוברות המשטרה]

הקלטות החמות מגלות: בכירי מח"ש אימתו החשדות הפליליים נגד ברכה; ההתאבדות - עקב התקדמות החקירה
יואב יצחק
שיחות שהוקלטו על-ידי עו"ד מיכל כהן ומנחם פינטו והתקיימו עם בכירי מח"ש (דובי שרצר, דני אלבז) מעידות על הכזבים של הפרקליטות והיועמ"ש ועל ההתעמרות ברב יאשיהו פינטו * מהשיחות עולה עוד: אכן התקיימה חקירה סמויה ומקיפה נגד אפרים ברכה בעקבות החשיפות ב-News1 והמידע שמסרו אנשי הרב פינטו * אכן, בעדותה של מיכל כהן ובבדיקת פוליגרף אומתו החשדות הפליליים נגד ברכה * שרצר, שניהל את החקירה: "הדברים התקדמו"; "אפרים בחר לשים בסופו של דבר קץ לחייו וטרף את כל הקלפים"
לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה, הפרקליטות והמשטרה שיבשו הליכי חקירה ומשפט במטרה להפליל, בכל מחיר, את הרב יאשיהו פינטו. גם במחיר עיוות האמת וסילופה, ותוך סיכונו האישי של תנ"צ אפרים ברכה, שכיהן באותה עת בתפקיד ראש חטיבת החקירות במשטרה. זו המסקנה המרכזית העולה מסדרת החשיפות והתחקירים בפרשה שאותם פרסמנו ב-News1, המכונה: פרשת פינטו-ברכה (ראו גם: התחקיר המלא). עוצמתם של הרב פינטו וקהילתו המונה מאות אלפי חסידים בארץ ובחו"ל היא שהקימה עליו יריבים והביאה לסימונו ולהפיכתו למטרה.

המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש פעלו בגסות ובנכלוליות נגד הרב פינטו. המטרה, הגנה על ברכה והפללת פינטו, קידשה את האמצעים. חומרי החקירה נשללו מהרב פינטו, באופן זדוני ומקומם, כדי לחבל בהגנתו. הודעות שיקריות הופצו לתקשורת, במיוחד לאחר התאבדותו של ברכה. באמצעות ברוך קרא הפיצו גורמים בפרקליטות ידיעה כאילו מיכל כהן נכשלה בבדיקת פוליגרף. מטרתם הייתה להבטיח את הרשעת פינטו - בדרך של מניעת המידע האמיתי על מעלליו ומעשיו של אפרים ברכה, ושמירת תדמיתו כקצין ישר דרך. שאם לא כן, היה ברור לכל, לא יהיה ערך לעדותו נגד הרב פינטו.

ההגנה על ברכה בוצעה גם לאחר שהתגלה שמכשיר הסלולר שלו "נעלם", באורח מסתורי; וגם לאחר שהיועמ"ש נאלץ להודות, למצער, כי התקיימה במח"ש "בדיקה סמויה", כלשונו; וגם לאחר שהוכחנו כי עד נוסף (בן כהן) מסר למח"ש מידע דרמטי על הדלפה מצד ברכה, מתיק רצח.

ההגנה על ברכה באה לידי ביטוי בפרסומים כוזבים ואף בהצהרות מצד היועמ"ש וינשטיין ומצד מפכ"ל המשטרה בדבר הצורך לשמר את מורשתו של ברכה. עיתונאים רבים התגייסו לשם כך: משה נוסבאום (ערוץ 2), רביב דרוקר וברוך קרא (ערוץ 10), עדי מאירי (רשת ב'), גידי וייץ (הארץ) ועוד (מלוא 'הארץ' כזבים). עיתונאים אלה, שקיימו מערכות יחסים מופקרות עם אפרים ברכה, התנהלו בחוסר מקצועיות והפיצו שקרים ופרסומים חסרי כיסוי.

המערכה לחשיפת האמת
שי ניצן. אישר חקירה סמויה [צילום: פלאש 90]

ב-News1 הובלנו מערכה לחשיפת המידע המלא, לחשיפת האמת: על העבירות שביצע תנ"צ ברכה; על החיפוי שקיבל מהיועמ"ש וינשטיין, מראש אגף החקירות יואב סגלוביץ' ועוד ועוד. לא עמדנו מנגד. יצאנו גם נגד כלי התקשורת שפרסמו שקרים; חשפנו, בנוסף, כי בניגוד לגרסת היועמ"ש לבית המשפט העליון - לא נחקרו חשבונות בהם היה לברכה יפוי כוח, וזאת לבקשתו של ברכה (מנגד, הקפיד סנ"צ איציק אברהם לגבות את עדותה של סילבי מהקפיטריה של להב 433, לפיה אין לברכה חוב לקפיטריה...). בעקבות החשיפות הרבות והמהותיות, נאלצה המחלקה לחקירות שוטרים לפתוח בחקירה נגד אפרים ברכה. בכמה פרשות. בעל כורחו של וינשטיין.

ככל שהתקדמה החקירה הסמויה שהתנהלה במח"ש, נפתחה בפועל תיבת פנדורה. החוקרים אומנם התמקדו בכמה פרשות גדולות - ההדלפות בפרשת השוחד בעיריית אשדוד; ובהדלפה לבן כהן מתוך תיק רצח. אך במקביל, הם קלטו מידע רב וחמור ביותר, על הדלפות וקבלת שוחד ומעשי מרמה מצד ברכה בפרשות שמרביתן טרם פורסמו בציבור.

אפרים ברכה שלח יד בנפשו ביום 05.07.15. התאבדותו גרמה לטלטלה גדולה במערכת המשפט, במשטרה ובכלי התקשורת. האשמות רבות הופצו, ובמיוחד לעברו של הרב יאשיהו פינטו. עיתונאים ופרשנים פרסמו בדותות, משיקולים שונים ומשונים - ברכה שימש מקור ו/או סייען לעיתונאים רבים - והציגו את תנ"צ ברכה כ"קדוש מעונה". במקביל תקפו עיתונאים רבים את News1 וייחסו לנו פרסומים כוזבים ומרושעים שדחפו את ברכה להתאבד. העובדות האמיתיות הוסתרו:

א) כתב אישום סחטני - כתב האישום שהוגש נגד הרב פינטו, בגינו הוא הורשע על-פי הודאתו בעבירת שוחד, כולל סעיפים מופרכים; כתב האישום והסדר הטיעון נערכו תוך הפעלת אמצעי סחיטה נגד הרב פינטו (אם לא תחתום, הטיחו בו, נעמיד לדין גם את רעייתך החולה); האישום המייחס לרב פינטו מתן שוחד לברכה תמורת מידע מחקירת חזון ישעיה, משולל יסוד; משפטו של הרב פינטו נוהל תוך עיוות דין חמור ביותר ושלילת זכויותיו הבסיסיות למשפט הוגן; השופט עודד מודריק התנהל גם הוא באופן בעייתי העולה כדי ניגוד עניינים - מודריק לא משך ידיו מתיק זה, למרות שבתו עובדת בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) בכפיפות לעו"ד נאווה שילר, התובעת הראשית בתיק נגד הרב פינטו.

ב) תרגילי הונאה גם בשלב הערעור - הפרקליטות המשיכה בתרגילי ההונאה גם בשלב הערעור - בהגישה חוות דעת רפואיות מפוברקות לבית המשפט העליון, כדי למנוע הקלה בעונשו של הרב פינטו שהתבקשה בשל מצבו הרפואי. גם כאשר הציג הרב פינטו מסמכים רפואיים בדבר מחלתו הקשה, בגינה איבד 30 ק"ג ממשקלו, פעלו בכירי הפרקליטות ברשעות בהטילם דופי בקביעות רופאיו. בנוסף המשיכה הפרקליטות לשקר לבית המשפט העליון גם בעניין חומרי החקירה, שאותם הסתירה.

ג) הפוליגרף המפליל וההתאבדות - תנ"צ אפרים ברכה התאבד בעקבות התקדמות החקירה במחלקה לחקירות שוטרים, ולא בגלל השמצות נגדו, כביכול; החשדות העיקריים שהופנו כלפיו, כפי שאלה הועלו על-ידי הרב פינטו ואנשיו, אומתו בחקירה הסמויה, וגם בבדיקת פוליגרף לעדה עו"ד מיכל כהן; חלק ניכר מהחשדות נגדו, שפורסמו בשורה של תחקירים אותם חשפנו ב-News1, הוכחו ואומתו; ברכה נוכח, ערב התאבדותו, כי גם היועמ"ש וינשטיין, שגונן עליו במשך כשלוש שנים מתוך שיקולים זרים, לא יוכל עוד להושיעו ולעצור חקירתו באזהרה ומיצוי הדין עמו. על-כן מימש את איומו, והתאבד.

נזכיר: שבועות ספורים קודם לכן התרענו ב-News1 על-כך שברכה מאיים בהתאבדות, אם ייווכח שהוא עומד להידרש לחקירה. דאגנו למסור מידע זה גם בפניות לבכירי הפרקליטות. למרות זאת, היועמ"ש ובכירי הפרקליטות לא עשו מאומה. נשקו המשטרתי לא נלקח ממנו. וינשטיין, נזרי ויתר הבכירים הם שהפקירו את ברכה לגורלו. הם האחראים למותו. דמו בראשם.

העדויות החשובות הוסתרו
לורטה. תומכת בגרסת פינטו [AP / Andrew Harnik]


בכירי התביעה בישראל גויסו כאמור, להרשיע את הרב פינטו, מחד-גיסא; ולגונן ולחפות על תנ"צ אפרים ברכה, מאידך-גיסא. מידע חיוני וחשוב הוסתר, ובחלק ניכר ממנו נעשה שימוש חלקי ופסול. הסתרת חומרי החקירה מהרב פינטו ומבית המשפט שירתה את הפרקליטות והקלה על הרשעתו. מסמכים קריטיים הוסתרו. שניים מהם. כמה דוגמאות:

א) מכתבה של שרת המשפטים האמריקנית - הפרקליטות והיועמ"ש עיוותו וסילפו עדויות שניתנו מפיהם של סוכני FBI. על-כך עמדה גם שרת המשפטים של ארה"ב, לורטה לינץ', שכיהנה קודם לכן כתובעת הפדרלית הכללית במחוז מזרח ניו-יורק. זו אישרה בכתב (19.02.15) את גירסתו של הרב פינטו, לפיה הוא דיווח עוד בשנת 2011 לסוכן ה-FBI על יחסיו האישיים הקרובים ביותר עם תנ"צ ברכה. כמו-כן היא אישרה כי הרב פינטו מסר ב-2012 לסוכן ה-FBI, כי במסגרת החברות בינו לבין ברכה הוא העניק לברכה מספר פעמים סיוע כספי, על-בסיס אישי. המידע הזה, שהיה עשוי להציל את הרב פינטו מהרשעה, הוסתר אף-הוא מבית המשפט.

ב) עדות אפרים ברכה - עדותו האמיתית של ברכה מפריכה חלק ניכר מטיעוני הפרקליטות והיועמ"ש, כאילו הכספים ניתנו לו תמורת מידע מוכמן מחקירת פרשת חזון ישעיה. במסגרת עדותו של ברכה נאמר, בין היתר:

  • שאלה: האם הרב פינטו רמז לך במהלך שיחותיכם כי הוא רוצה שתסייע לו ו/או תחלץ אותו בדרך כלשהי מהתיק שלו ביאח"ה?; ברכה: מעולם לא;

    ברכה לחוקר: לשאלתך, האם הרב אמר לך שתמורת ה-200,000 דולר אתה אמור לבצע עבורו דבר מה, אני משיב שלא אמר בשום פנים ואופן. הרב פינטו רק חזר על המשפטים שהוא אוהב אותי.

עדותו של תנ"צ אפרים ברכה ניתנה בפני שני חוקרים: רפ"ק אסף ולפיש ורפ"ק ענת גלוטמן. בעדותו הוא פירט את מכלול היחסים האישיים והקרובים, בגינם, לגישתו, הוצע לו הסכום שבו דובר. מדבריו ניתן ללמוד: הכספים הוצעו-ניתנו לו במסגרת יחסים מעין משפחתיים, ולא כשוחד תמורת מידע על פרשת חזון ישעיה.

ג) קשרים משפחתיים ואלפי שיחות - קשריו של ברכה עם בני הזוג פינטו היו קרובים מאוד. במשך שנים רבות. כמו משפחה, ויותר. לראיה: בניגוד להכחשותיו של ברכה, בין הצדדים התנהלו אלפי שיחות(!!!) טלפון נייח ונייד בפרקי זמן קצרים ביותר. צילום רישומי שיחות נחשפו ב-News1. הקשרים הקרובים באו לידי ביטוי: ביקורים אישיים לעיתים תכופות, שיחות התייעצות, ליווי הרב אל נתב"ג וממנו, מתך עזרה כספית לברכה בסכומים מצרפיים של מאות אלפי דולרים ועוד.

ד) השיחה בין הרבנית לאילה ברכה - המשטרה ציידה את אילה ברכה, רעייתו של תנ"צ ברכה, במיקרופונים שתיעדו את פגישה עם הרבנית דבורה פינטו. בכתב האישום נטען, כי הכספים שניתנו לברכה באותו מעמד הם-הם כספי השוחד תמורת מידע מהחקירה בתיק חזון ישעיה. אלא שתמליל-השיחה מלמד כי הכספים ניתנו בשל העזרה רבת השנים של ברכה לבני הזוג, כולל על תמיכתו בהם ועל-כך שסייע להם רבות, באופן אישי, בעיקר בתקופה שנאלצו להתמודד בארה"ב מול עבריינים שניסו לסחוט אותם. "אנחנו חייבים לכם", אמרה הרבנית לאיילה ברכה. "אני לא יכולה לתאר לך כמה בזמנים הכי קשים, כמה בעלך עזר לנו, גם באמריקה עזרו לנו. אבל פה בארץ, בעלך היה היחיד, שהיה איתנו. אנחנו מודים לכם מכל הלב כל החיים ובעזרת השם, שיהיה לכם כל טוב, בזכות ההנאה, אתם אנשים כל-כך טובים, טהורים באמת. לא, בכלל לא, אני לא רוצה תרגישו לא טוב, תודה רבה לך, תודה".

ה) ארביב הוא שניסה להפליל - כמה כלי תקשורת ניסו לעשות רצח אופי לרב פינטו ולהציגו כ"מויסר" [מוסֵר למלכות] - בהסגירו כביכול את ניצב מנשה ארביב. העובדות שונות: הרב פינטו לא אמר מילה אחת על טובות הנאה שהעניק לארביב, אלא לאחר שהתברר לו כי ארביב ניסה, מיוזמתו, לטעון שהוצעו גם לו טובות הנאה. הרב פינטו נאלץ למסור את גירסתו בתגובה לעדותו של ארביב. גרסתו של הרב פינטו, לפיה לא רק הוצעו טובות הנאה כסיוע (לא כשוחד), אלא אף ניתנו בפועל, התקבלה במלואה. לראיה: כתב אישום יוגש נגד ארביב.

הסתרת המידע הנ"ל נעשתה בניגוד לחוק ובניגוד לצו מפורש שניתן על-ידי השופט מודריק. בא-כוחו של פינטו, עו"ד איל רוזובסקי, בגד בלקוחו בכך שנטל חלק בהסתרת המידע ובשיבוש הליכי חקירה.

הקלטות המפלילות
מיכל כהן. יצאה דוברת אמת בשתי בדיקות פוליגרף


בתחקיר שערכנו חשפנו את תוכנן של שש (6) שיחות שהתקיימו עם שניים מבכירי מח"ש. השיחות הוקלטו ונשמרו במשך חודשים. מתוכן השיחות המובאות במלואן זועקת האמת בפרשת פינטו-ברכה. והאמת, כפי שהתרענו ב-News1 עשרות פעמים שונה מאוד מזו שהוצגה באופן מניפולטיבי על-ידי גורמים רבים, בעלי עניין, להרע.

התמלילים הסנסציוניים, שמקורם בהקלטות שבוצעו לשיחות שקיימו עו"ד מיכל כהן ומנחם פינטו עם שניים מבכירי מח"ש: דובי שרצר, ראש זרוע החשיפה במחלקת לחקירות שוטרים; ודני אלבז, ראש זרוע המודיעין במח"ש, מעידים, מכלי ראשון:

א) אנשי הרב פינטו הוזמנו למח"ש - חוקרי מח"ש גילוי עניין במידע החמור נגד תנ"צ ברכה ולכן זימנו את אנשי הרב שוב ושוב, ובעיקר את עו"ד מיכל כהן, כדי שתעיד בעיקר בדבר ההדלפות בפרשת השוחד בעיריית אשדוד;

ב) התקיימה חקירה סמויה - בניגוד לכזבים שהפיצו הפרקליטות והיועמ"ש מיד לאחר התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה, נגד ברכה אכן התקיימה חקירה סמויה ומקיפה. חוקרי מח"ש ביקשו מהיועמ"ש להתיר חקירתו. הדבר עולה מפורשות מדבריו של החוקר דובי שרצר, למיכל כהן: "אני לא קיבלנו אתמול שום תשובה, למרות שנראה לי שהם בכיוון של לאשר לנו לחקור [את ברכה, י.י.] ככה נראה לי [---];

ג) אומתו החשדות הפליליים נגד אפרים ברכה - בניגוד לכזבים שהפיצו המשנה ליועמ"ש רז נזרי וגורמים נוספים, כאילו לשמועות ולטענות נגד ברכה לא נמצא בסיס, בחקירה הסמויה אומתו החשדות המרכזיים נגד אפרים ברכה, ובעיקר בפרשת ההדלפות בחקירת השוחד בעיריית אשדוד. מיכל כהן מסרה עדות, נבדקה פעמיים בפוליגרף ויצאה דוברת אמת. השאלות שהוצגו בבדיקה נכתבו על-ידי היועמ"ש וינשטיין והמשנה ליועמ"ש רז נזרי. בשתי הבדיקות הוכח: ברכה הדליף מידע מוכמן על המעצרים שתוכננו, כדי לסייע לקבלנים-המוערבים להימלט לחו"ל. המדובר בשיבוש הליכי חקירה תמורת שוחד;

ד) היועמ"ש וינשטיין עיכב ושיבש החקירה - בניגוד להסבריו ולתירוציו, היועמ"ש וינשטיין אכן שיבש וחיבל בהליכי החקירה נגד ברכה, משיקולים זרים. על-כך התרעמו גם חוקרי מח"ש, שהסבירו אילו "תרגילים" הם נאלצים לבצע כדי להשיג אישור למהלכי חקירה שנדרשו. דובי שרצר: "אני ומשה [סעדה] האמת מעניינת אותנו ושום קיר לא יעצור אותנו וזהו זה הכל...";

ה) התקדמות החקירה הביאה להתאבדות - תנ"צ ברכה שלח יד בנפשו והתאבד, לאחר שנוכח כי החקירה מתקדמת בצעדים מהירים, ונוכח חששו כי הוא צפוי להיחקר, בתוך ימים. שרצר, שניהל את החקירה, אמר: "הדברים התקדמו"; "אפרים בחר לשים בסופו של דבר קץ לחייו וטרף את כל הקלפים";

ו) הפרקליטות והיועמ"ש התעמרו ברב פינטו - מהשיחות שהוקלטו עולה עוד, כי היועמ"ש וינשטיין וגורמים נוספים בפרקליטות התעמרו ברב פינטו במשך תקופה ארוכה, ומנעו ממנו נסיעה לחו"ל לטיפולים רפואיים (מחמת זאת נגרם לרב פינטו נזק רפואי בלתי הפיך). במקביל הם פעלו למניעת חקירת ברכה, שמא יוכחו טענות הרב וכתב האישום יתמוסס. חמור מכך: למרות החשדות שאומתו - הם עמדו על-כך שברכה ימשיך בתפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה.

תמלילי השיחות המוגשים בחלקם הגדול בתקציר שלהלן, והקבצים המלאים הכוללים תמלילים וקלטות אודיו, וכן הערות מערכת News1, מעידים כיצד התאמצו גורמים שונים, ובראשם היועץ המשפטי לממשלה ובכירי הפרקליטות והמשטרה, להציג קצין מושחת שביצע עבירות פליליות חמורות, משל היה "קדוש מעונה". בניגוד לאינטרס הציבורי, ברכה זכה להגנה השמורה לקצינים גיבורים ולאישים ישרי-דרך. התמלילים מוכיחים, במקביל, את כזביהם של מרבית כלי התקשורת, ובהם העיתונאים שאותם הוכחנו והוקענו: ברוך קרא, רביב דרוקר, משה נוסבאום, עדי מאירי, גידי וייץ ורבים אחרים, שהתגייסו, משיקולים זרים, למרק ולטשטש את חטאיו ופשעיו של יקירם, תנ"צ אפרים ברכה.


התמלילים המלאים וקלטות האודיו מובאים בקבצים נפרדים:


[הערה: תמלילים נוספים וקלטות אודיו יובאו בעתיד, בהתאם להתפתחויות]

תאריך:  06/12/2015   |   עודכן:  16/04/2017
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחקיר News1: האמת בפרשת הרב פינטו
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 47 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חתול רחוב
6/12/15 11:19
 
חוקר בדימוס
7/12/15 09:00
2
שמ
6/12/15 14:27
 
ציון כ
6/12/15 21:18
3
משתומם
6/12/15 15:37
4
היהודי הניצחי
6/12/15 17:52
 
גולית
6/12/15 21:41
 
ירד מהמסלול
6/12/15 23:38
 
malkidamesek@hotmail.com
7/12/15 00:22
 
malkidamesek@hotmail.com
25/01/17 09:27
5
חוסיין אובמה
6/12/15 19:26
 
לאובמה
7/12/15 02:20
 
חוסיין אובמה
7/12/15 11:40
 
פרעה
7/12/15 15:16
6
רעואל
6/12/15 20:19
7
ע.ג.
6/12/15 21:41
8
אופיר
6/12/15 23:00
9
גולית
6/12/15 23:06
10
איש1
7/12/15 02:16
11
חייםם
7/12/15 02:22
12
תיק תפור!!
7/12/15 08:36
13
תל אביבי
7/12/15 08:52
14
חוקר בדימוס
7/12/15 08:54
 
היהודי הניצחי
7/12/15 22:31
15
איש חוק
7/12/15 09:05
16
meirs72
7/12/15 09:13
17
משה דוסטרה
7/12/15 09:29
18
פועה
7/12/15 11:19
 
אין בסיס
7/12/15 12:50
 
פועה
7/12/15 13:58
 
בררו למה...
7/12/15 14:44
 
פועה
7/12/15 18:27
 
כיפה אדומה
7/12/15 12:57
 
פרעה
7/12/15 15:06
 
פועה
7/12/15 18:34
19
מיטל
8/12/15 03:27
 
גל פפ
8/12/15 22:44
20
גל פפ
8/12/15 22:23
21
מליכה
8/12/15 22:24
 
אין ספק בכלל
9/12/15 00:22
 
אין ספק בכלל
9/12/15 00:22
22
דוד נתן
9/12/15 00:29
23
Alexm999
9/12/15 06:57
 
הסלולרי
9/12/15 11:48
24
איתן האזרחי
9/12/15 12:23
25
עידו ש
11/12/15 15:29
26
אילנה לוי
13/12/15 14:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עולם מוסלמי [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
שי גולדשטיין
הערבים הם כוח הולך וגובר באירופה ואמריקה ולכן העולם המערבי מפנה לנו את גבו    אין לנו ברירה אלא להבין שאנחנו הולכים ומבודדים מול עולם מתאסלם
יואב קיש
יואב קיש
אין אפילו אחד מכל המרואיינים בכתבה שהיה איתי בקשר ב-20 השנים האחרונות, וכולם מרואיינים מטעם. כולל "הטייס" שהוא פעיל במחאה שאף הודיע שהוא מסרב לשרת ומעולם לא היה חבר שלי ולא היה אית...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il