|   15:07:40
דלג
  אורי נטע  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

מכתב לראש מועצת כפר מנדא

אתה ואחרים כמותך גורמים נזק אדיר למוסלמים בישראל, כמו מנהיגים שקדמו לך, כמו יאסר ערפת וחאג' אמין אל חוסייני, שלקחו אתכם מאסון לאסון
17/09/2018  |   אורי נטע   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
כפר מנדא

לאחרונה חוקק חוק הלאום והייתי רוצה לספר לך את תחושותיי כיהודי שגר בגליל, לא רחוק ממך. כידוע לך ההתיישבות בגליל ברובה היא של אנשים שתמכו ברובם המכריע בחיים משותפים עם מוסלמים מקומיים.

אתה ואחרים כמותך גורמים נזק אדיר למוסלמים בישראל, כמו מנהיגים שקדמו לך, כמו יאסר ערפת וחאג' אמין אל חוסייני, שלקחו אתכם מאסון לאסון. אם תמשיכו ככה אתם בדרך לאסון הבא! תמכתם בשמאל הישראלי והוא הביא להסכם אוסלו ולכיוון ימינה של כל הציבור היהודי בארץ, כך שהשמאל שתומך בכם הולך ומתגמד ממש כמו שקורה באירופה. שמחתם על ועדת אור ועל תוצאותיה, לבדיקת ההתפרעות המוסלמית באוקטובר 2000. קיבלתם אלימות גוברת ביישוביכם כיוון שאף שוטר כבר לא רוצה להסתכן באיבוד הפנסיה, זאת בעקבות ועדת אור. בקיצור אין דוגמה אחת של צעד שעשיתם, שקידם אתכם מבחינה לאומית. אתם כל הזמן הולכים אחורה, מבחינת מאווייכם הלאומיים והדתיים.

א. מצב המדינות המוסלמיות - כשאתה מסתכל על כל המשטרים המוסלמים בעולם אתה רואה שהבערות ומצוקה כלכלית הם מאפיינים שולטים בהם. אין מדינות, להוציא אפריקה, בהם הבערות כה גדולה. ביוון, שלא נחשבת מעוז תרבותי, מתרגמים יותר ספרים מכול מה שמתרגמים בכול מדינות האסלם! בהרבה מדינות מוסלמיות האלימות היא המאפיין העיקרי, כמו בעירק, בסוריה, בפקיסטן, באפגניסטן, באלג'יר, בלוב, במצרים ועוד. מדינות הנפט שבעבר היו עשירות, נמצאות כבר הרחק מאחורי ישראל במדדים כלכליים כמו תמ"ג, דירוג אשראי וחוב לאומי.

האם לא ברור לך שאם המוסלמים היו מנצחים את היהודים במלחמת 1948 הייתה קמה כאן לכול היותר מדינה דמוית סוריה או לבנון? [ראו טבלה בתחתית המאמר] זה מה שאתה וחבריך מאחלים למוסלמים בישראל? זה מה שאתם רוצים? לזה אתם שואפים? זה המורשת שאתם רוצים להנחיל לנכדיכם?

ב. יכולות המוסלמים בארץ - מאז 1948 החלטנו, בטעות, להשאיר אתכם ולא לגרשכם. להשאיר את צאצאי אויבנו המרים ביותר במלחמת 1948 בקרבנו, בבחינת גייס חמישי המנסה בכול הזדמנות לשתף פעולה עם אויבינו המוסלמים.

אתם התקדמתם ממשטר צבאי לחופש יחסי והוכחתם את יכולותיכם וחריצותכם כפי שבאה לידי ביטוי במקצוע היחידי בו אתם לא חסומים, מקצוע הרפואה בו הגעתם לצמרת. כיום מוסלמים הם רופאים מצוינים, מנהלי מחלקות בבתי חולים ואף מנהלי בתי חולים. מדינת ישראל לא נותנת למישהו להיות מנהל מחלקה או לנהל בית חולים בגלל עיקרון "שוויון" אלא עם הוא בעל מקצוע מצוין. כנראה שגם במקצועות אחרים יש מוסלמים מוכשרים מאד, אבל לעולם לא יתנו למוסלמים לעבוד בהם.

ג. חוסר שוויון - מוסלמי לעולם לא יעבוד בתעשיה הביטחונית ולעולם לא יהיה טייס אפילו של רחפן, כי כמה מוסלמים במקומות שונים בעולם הוכיחו שמוסלמים מפוצצים מטוסים או משתמשים במטוסים כפצצה, ולכן לעולם לא יהיה לכם שוויון, לא בארץ ולא בחו"ל. לא בצרפת, לא בגרמניה, לא באנגליה, לא בארה"ב, לא בקנדה ולא בסין. אתם המוסלמים, במו ידיכם הוצאתם את עצמכם מהתרבות של המדינות המתקדמות.

ד. אתם פועלים נגד מטרות מדינת ישראל - אתם מחרימים משפחות של מוסלמים שהתגייסו לצבא הגנה לישראל או שרתו בשירות לאומי במדינה בה אתם חיים. אי-אישית מכיר מקרים כאלו בסכנין ומשהד ובטוח שגם אתה מכיר. אתם כמנהיגים משדרים לאוכלוסייה שאסור לשרת את המדינה בה אתם חיים ומשפחת מי שישרת תיענש. אתם שונאים את המדינה! ומנצלים כל הזדמנות חוקית ולא חוקית, לשתף פעולה עם אויבינו.

אני מבין את המצוקה שלכם, שאתם לא שווים ושום חוק ושום שופט לא יוכל לגרום לכך שנסכן את מדינת היהודים בכך שניתן לכם שוויון מלא בכול התחומים. ראינו מה קרה בלבנון!

ה. אוקטובר 2000 – הרבה תושבים יהודים בגליל לא שוכחים שחסמתם כבישים על-ידי צמיגים בוערים ואבנים, שהפלתם עמודי תאורה על הכבישים, שעליתם על ישובים יהודיים בקריאות "איטבח אל יאהוד", שניסיתם לשרוף ישובים יהודיים ושיריתם על שוטרים של מדינת ישראל, המדינה בה אתם חיים וקיבלתם אזרחות, זיקוקים – הנשק היחידי, החוקי לכאורה, שיכולתם להשתמש ללא שפיכות דמים נוראה (בצד שלכם).

ו. משתינים מהמקפצה – אולי נראה לך שהיהודים הם מטומטמים ושוכחים מהר, אז זהו שלא! הפסל שעשיתם במרכז הכפר הוא בעצם פסל לזכר השהיד בושנק שלחם בישות הציונית במטרה לשחרר את פלשתין (מהירדן ועד לים) מהישות הציונית. בפסל יש מספר מקומות לעוד שאהידים (שים לב בפסל רמת הגולן לא קיימת כי זה שייך לסוריה לדעתכם) ! בהרבה הזדמנויות הנפתם את הדגל שחור-ירוק-לבן-אדום שהוא לא דגל ישראל. ביום לציון מלחמת 1948, בה נלחמנו סבינו בסביכם, אתם לא מניפים את דגל ישראל, דגל המדינה בה אתם חיים. נראה שאתם מאוד שאתם לא גאים להיות תושבי מדינת היהודים. טוב לכם כלכלית אך אתם לא מרגישים שווים ואני אומר לך גם לא תהיו שווים לעולם. לא פה ולא בכול מקום אחר שבו חיים חיי רווחה וקידמה.

ז. ועדת המעקב - ההנהגה של ערביי ישראל הוציאה מסמך הנקרא "ועדת המעקב של...". להלן ציטוט מתוך מסמך שבמדינה דמוקרטית היה גורם לגירוש אילו שחתומים עליו מהמדינה: "ישראל היא תולדה של פעולה קולוניאליסטית אותה יזמו האליטות היהודיות-ציוניות באירופה ובמערב, הוקמה בסיוע מדינות קולוניאליסטיות, והתחזקה בצל התעצמות ההגירה היהודית לפלשתין לאור תוצאות מלחמת העולם השנייה והשואה. לאחר תקומתה המשיכה ישראל בהנהגת מדיניות הנגזרת מראייתה את עצמה כנציגת המערב במזרח התיכון, והמשיכה להתעמת עם סביבתה באופן מתמיד וברמות שונות. כן המשיכה ליישם מדיניות קולוניאליסטית פנימית נגד אזרחיה הערבים הפלשתינים. ישראל יישמה את הייהוד בצורות שונות. תחילה בגירוש רובו של העם הפלשתיני בשנת 1948 אז נאלצנו לשאת אזרחות ישראלית והפכנו למיעוט במולדתנו ההיסטורית. מאז הנכבה ותקומתה של מדינת ישראל סבלנו ממדיניות מובנית של הפליה קשה ודיכוי לאומי, מממשל צבאי שנשאר עד שנת 1966, ממדיניות של נישול קרקעות, מהפליה בחלוקת משאבים, בדיכוי זכויות אזרחיות בסיסיות עד כדי חיים בצל איום בטרנספר ומהתקפות אלימות בהן הרגה המדינה אזרחים פלשתינים דוגמת:הטבח בכפר קאסם (1956), יום האדמה (1976), ואירועי אוקטובר (2000); ואף על-פי כן נאבקנו ושימרנו את זהותנו, תרבותנו ושייכותנו הלאומית, וכן נאבקנו ועודנו נאבקים לאיחוד שורותינו למען השגת שלום צודק, כולל ויציב באזור על-ידי הקמת המדינה הפלשתינית העצמאית ופתרון בעיית הפליטים באופן מוסכם וצודק לפי החלטות האו"ם. הגדרתה של המדינה כמדינה יהודית והשימוש שנעשה בדמוקרטיה לשירות יהדותה מדיר את רגלינו משורותיה ומציב אותנו בעימות עם טבעה ומהותה של המדינה בה אנו חיים".

ח. הצעה א. "נאלצתם לשאת אזרחות ישראלית"? אתם יכולים לבטל את אזרחותכם הישראלית ולנסוע לכול מדינה מוסלמית שתרצו ולהישאר שם. אני יודע שזה לא יקרה כי אתם נחשבים בעולם המוסלמי ל"ערביי 48" שזה סוג של מוסלמים בזויים שהרימו ידיים ונכנעו, שהסכימו לקבל אזרחות של האויב שנלחם בהם, זאת בניגוד לכול המוסלמים האחרים בעולם שנלחמים ולא מוותרים כמו למשל באלג'יריה, בפיליפינים, בתאילנד ועוד.

ט. הצעה ב. אתם אומרים: "ועודנו נאבקים לאיחוד שורותינו למען השגת שלום צודק, כולל ויציב באזור על-ידי הקמת המדינה הפלשתינית העצמאית". רוצים מדינה שלכם? אז עכשיו יש הזדמנות יוצאת דופן להקים את פלשתין חלום חייכם לצד ישראל בצפון ירדן ודרום סוריה. אחרי מחיקת גבולות סייס-פיקו, הגיע הזמן לעשות "חישוב מסלול מחדש". אתם כבר יודעים איך זה לנהל מדינה דמוקרטית (או אולי לא? רק אזכיר לך את ההליך הדמוקרטי שקרה אחרי מותו של ראש המועצה בכפר מנדא, טאהא עבד אלחלים – קטטה דמוקרטית המונית, 23 עצורים, שני פצועים והשחתת רכוש).

אתם יודעים איך לנהל מערכות של מדינה, יש ביניכם אנשים מוכשרים לא רק בתחומי בניה, בנהיגת משאיות ואוטובוסים ובמכונאות רכב, אלא גם בתחום של מנהל ציבורי, משטרה, מערכות בריאות ועוד. בעזרת אחיכם מהגדה ועזה תוכלו להקים מדינה לתפארת – סינגפור של המזרח התיכון, כדברי ההזוי שמעון פרס. אז הנה יש לכם הזדמנות מצוינת: יש עכשיו המון מקום פנוי, גדול בהרבה משטחה של ישראל ותוכלו להקים שם מדינה מוסלמית, עם רפואה מתקדמת, מדע ודת, דגל ודרכון. אל תחכו שניחלש, כי זה כנראה לא יקרה בזמן חייכם, תיזמו הקמת מדינה מודרנית ומתקדמת. כל צעד שתעשו נגד היהודים במדינה רק יגרום לכם להרעה נוספת במעמדכם.

י. רעיונות להרעה במצבכם – יש לי כמה רעיונות להרעה במצבכם:

1. לגרוע מתקציב המועצה סכום משמעותי על כל דגל ישראל שלא מונף בגודל 5X3 מטר על משרדי המועצה/עירייה.

2. לאכוף את הנפת דגלי ישראל בתחנות דלק, במועצות מקומיות, בעיריות, בסניפי דואר ובבנקים. להשית קנסות גדולים בהיקף של אחוזים משמעותיים מתקציב הפעילות של המוסד במקרה של דגלים קרועים או לא קיימים (גם במגזר היהודי). או לחלופין לסגור את המוסד. למשל לא יהיה דגל ישראל על משרדי המועצה. המועצה תיסגר ותנהלו את המועצה ממשרד בתל אביב, שם יהיה דגל.

3. ביום העצמאות לאכוף דגלי ישראל ברחובות הישובים המוסלמים. כל פגיעה או דילוג על מיקום דגל יגרור פגיעה חמורה בתקציב הרשות (עירייה או מועצה).

4. לבטל את הרמקולים במסגדים. אם באירופה וארה"ב חיים עשרות מיליוני מוסלמים, שברחו ממולדתם, ללא רמקולים, גם פה אפשר.

5. לשים בכניסה לכול ישוב מוסלמי (או רוב מוסלמי) שלט אדום ועליו מצוין שמות האנשים שיושבים בבית סוהר כיוון ששיתפו פעולה עם אויבי ישראל, למשל ד"ר עבד אל-סלאם זידאן מכפר מנדא שנכנס למאסר של 2.5 שנים על שיתוף פעולה עם החיזבאללה. כל פגיעה בשלט תגרור הפסקת תקציב למועצה. יהודים שיראו את השלט יחליטו אם הם רוצים לקנות שירותים או סחורות ממישהו מכפר מנדא. זה יגרום לכך שאם תרצו פרנסה תאלצו לגרש את משפחתו מהישוב, במקום להפוך אותו לגיבור, רק אז יוסר השלט, או שתפגע רמת חייכם. אתם תומכים בחרם על מדינת ישראל וזוהי חרב שיכולה להתהפך עליכם מיד.

6. למחוק את השפה הערבית ממסמכי שלטון, משלטי הרחוב ומערכת החינוך והתקשורת, כך תגיעו לשוויון גדול יותר, כמו שאתם רוצים(???) כיוון שתדעו את השפה העברית על בוריה וכך בוגרי מערכת החינוך יוכלו להיות יותר שווים ליהודים מבחינת שפה.

7. שלילת אזרחות מכול מי שיאמר או יכתוב דברים בניגוד להגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית (כמו כל מי שחתום על מסמך ועדת המעקב, כנראה גם אתה). כל מי שתישלל אזרחותו על-רקע התנגדותו למדינת ישראל בה הוא חי, יצטרך להתייצב בתחנת משטרה 3 פעמים בשבוע, כצעד ראשון לפני גירוש.

8. כל מי שייתפס מעלים מס או מה שנקרא אצלכם "עובד בשחור" תישלל אזרחותו, בגלל פגיעה במדינה. אתם תיפגעו יותר מכול מגזר אחר במדינת ישראל.

9. הכנסה של ההיסטוריה האמיתית לבתי הספר עם ציון כל המקרים בהם ערבים שהרגו יהודים התעללו בגופות והצטלמו עם ראשים כרותים ועוד דברים מזוויעים שאי-אפשר לכתוב, בשיירת הל"ה, בחברון, בשיירת נבי דניאל, בשיירת יחיעם ועוד. אולי זה יגדיל את האהבה אליכם ויגדיל את צערכם שהכריחו אתכם לקבל תעודת זהות ישראלית.

חלק מזה נראה לך הזוי, אך כדאי לך לשים לב לתאריך 9 בספטמבר (בניגוד ל 11 בספטמבר בו מוסלמים מאמינים רצחו מעל 3,000 אמריקנים בפיגועי מטוסים). בתאריך זה נפלה אבן הדומינו הראשונה... בשבדיה: לימין יש כ-200 חברי פרלמנט מול 144 של השמאל! שבדיה האוהדת מוסלמים עוברת לימין של המפה הפוליטית (רק בגלל התנהגות מוסלמים בשבדיה) וזה יהיה התחלת סוף האהדה למוסלמים באירופה, על כל המשתמע מכך למוסלמים בישראל.
בסין מצב המוסלמים לא יותר טוב. כמיליון מוסלמים (מתוך כ-20 מיליון) נשלחו לאחרונה לחינוך מחדש. לבוש מוסלמי מסורתי אסור ומי שלובש מסתכן בירי חופשי של משטרה וכוחות ביטחון ללא כל התראה.

כפי שאתה רואה אנחנו לא רוצים שתתגיירו, אנחנו רק רוצים לדעת שאתם מוסלמים שהם חלק ממדינת ישראל ולא משרתים מדינות אויב. שרוצים בשגשוגה של מדינת ישראל היא המדינה של העם היהודי ולא רוצים לחסל את מדינת ישראל, כפי שפסל שבכיכר בכפר מנדא מראה. אשמח לנהל אתך דיאלוג ולשמוע את דעותיך.

רשימה חלקית של ביצועים כלכליים של מדינות
תאריך:  17/09/2018   |   עודכן:  17/09/2018
אורי נטע
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מכתב לראש מועצת כפר מנדא
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מה אמרת במאמר ?
17/09/18 12:23
 
חבר קיבוץ יגור
20/09/18 14:40
2
שמ
17/09/18 20:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
בשנה שעברה הכריזה ממשלת עירק שניצחה את דאעש – אבל ההכרזה הזאת הייתה מוקדמת מדי: לא רק משום שהארגון ממשיך לפעול, אלא גם ובעיקר משום שהגורמים שהביאו לצמיחתו נותרו בעינם. חוסר היכולת של האליטות העירקיות לענות על הצרכים הבסיסיים של אוכלוסייה שדוכאה קשות ונפגעה במלחמה, וחוסר היכולת ליצור מסגרת פוליטית לאומית מאחדת, עלולים לסלול בקרוב את הדרך למלחמת אזרחית נוספת על השליטה במדינה – מזהיר ראנג' א-דין ב-
17/09/2018  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הנשיא טראמפ מנסה להקים לתחייה את האופציה הירדנית שטורפדה ב-1987 על-ידי ראש ממשלת ישראל דאז יצחק שמיר. האם יש סיכוי להחיות את האופציה הירדנית?
16/09/2018  |  ד"ר רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
עוצמתו של חיזבאללה - 150,000 טילים ו-48,000 לוחמים - עלולה לאיים על עצם יכולתה של ישראל להילחם נגדו, סבור דרק הארווי, הממונה על המזרח התיכון במועצה לביטחון לאומי בארה"ב. כך מגלה בוב וודוורד בספרו "Fear" על ממשל טראמפ.
13/09/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופט פדרלי בוושינגטון הורה לממשלת אירן (יום ג', 11.9.18) לפצות ב-104.7 מיליון דולרים, 15 פצועים אמריקנים ו-24 קרובי משפחתם, בגין חלקה בפיגוע שביצעו משמרות המהפכה במתחם חיילי ארה"ב בסעודיה, לפני 22 שנה.
11/09/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
החלטתה של מרוקו במאי השנה לנתק את קשריה עם אירן, בשל טענות להתערבות אירנית בסכסוך בסהרה המערבית, מקשה עוד יותר את מצבה המדיני של אירן, המתמודדת לאחרונה נגד מסע דיפלומטי וכלכלי המכוון נגדה, בהובלת ארה"ב והמדינות הסוניות המתונות בראשות סעודיה.
09/09/2018  |  עומר דוסטרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il