|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תחזית אסטרולוגית בסיכומן של הבחירות

הכוכבים בחרו

בתקופה הקרובה כדאי לשמור על שיקול דעת וביקורת כפי שכתבנו – בנט ופייגלין לא עברו, כחלון וכחול לבן לא המריאו. ושקד? העתיד עוד לפניה בשוך ההתקוטטויות הגיע הזמן לפיוס בעם
18/04/2019  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
חגיגת ה"ניצחון" של כחול לבן [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

מופע הירח המלא יהיה הערב ב-19.4 במעלה 29 טלה-מאזניים. המארס במנעד לשמש, ובהמשך עם אורנוס ופלוטו. המבנה עלול לעורר פנאטיות וגם אלימות. (במפות אסטרו קרטו גרפיה, האלימות עלולה להיות בקליפורניה, ברוסיה ובאירן).

השמש שתעבור למזל שור ב-21.4 תפגוש את כוכב אורנוס. השפעה תהיה עד 24.4 במולות לאפולו. אלה ביחד מבטיחים התפתחות נפשית, הרחבת אופקים והזדמנות להחשף למידע חדש.

כוכב מרקורי מתקדם למנעד לא נוח עם סאטורן ואחריו מיד גם מנעד דומה עם פלוטו ברצועת הזמן 4.5-28.4. הראשון, ביקורתי, חסר שביעות רצון ובוחן את העובדות. מצב הרוח לא "משהו". השני, מעורר חשיבה עם ירידה לפרטים, המלווה גם בחוש ריח, להבין מה נמצא מתחת לפני השטח. מרקורי ופלוטו, מומחים במניפולציות רגשיות/מנטליות, כוחם בהשפעה על כל אחד ואחת, כזו שקשה לחמוק ממנה. מאחר שנהיה כבר אחרי החגים, ונחזור לשגרה המוכרת, ממליצה להקשיב לכל "הפרשנים המומחים" בכל ערוצי התקשורת ה"מגוונת". הקשיבו או קראו את אלה בחשדנות, בספקנות וגם בסימני שאלה. תמיד מומלץ להמתין עד שיתבררו העובדות (הניסיון של כולם מהחודשים האחרונים, הפער בין משאלות הלב של אלה ובין המציאות נחשפו מיד אחרי הבחירות). וכל זה עד שתוקם הממשלה החדשה.

ב-27.4 מארס בהיבט מתוח עם נפטון ואורנוס. השפעה תהיה כבר מ-23.4. זהו מבנה המעורר התנגדות או "אנטי" שאינו הגיוני על-פי רוב. במישור אחר, צפויה עייפות וחולשה המביאה לחוסר ריכוז או לבטלה. אבל זה מבנה נחמד לאלה העוסקים בתחומים רוחניים. השילוב בין מארס ואורנוס עלול לעורר שוב את המתח ביטחוני.

ב-29.4 סאטרון נעצר לפני נסיגה, מושפע גם מראש דרקון הליוצנטרי של כוכב פלוטו. זה יכול לעזור לכם לנקות או לסלק את מה שמיותר ומפריע לכם בחיים.

המפגש של זנב דרקון עם סאטורן ופלוטו, ישפיע לאורך זמן. זנב דרקון עם פלוטו ישפיע עד 25.5. התנסות קארמתית שמשפיעה ותמשיך להשפיע על החברה בהתנסות שאינה קלה, שינוי בדרך שבה מתנהלים ביום-יום, כך שזה ישפיע גם על אזורי הנוחות של כל אחד.

לצערי הרב, מבנים אלה "עוזרים" להתעוררות של גלי אלימות בינינו ובין הפלשתינים. 27.4-2.5 יושפעו ממבנה מתוח בין סאטורן ומארס (גם שריפות). בידוע, שהשפעה של הכוכבים יכולה גם להיות יומיים-שלושה לפני ואחרי, בנוסף למארס אורנוס שבדרכו מעורר מתח וחוסר סבלנות ומביא את המצב להיות נפיץ יותר מהרגיל.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 19.4
משעה 14:10 עד 15:39

יום ראשון 21.0 משעה 06:52 עד 18:58

יום שלישי 23.4 משעה 14:54 עד 01:49 למחרת

יום חמישי 25.4 משעה 22:39 עד 12:26 למחרת

יום ראשון 28.4 משעה 12:56 עד שעה 01:10 למחרת

יום רביעי 1.5 משעה 01:09 עד 13:23

יום שישי 3.5 משעה 11:45 עד 23:17

יום ראשון 5.5 משעה 18:52 עד 06:39

יום רביעי 8.5 משעה 02:48 עד 12:05

יום שישי 10.5 משעה 05:04 עד 16:13

הרשימה הבאה בקרוב, עיקרה יהיה על הכלכלה בארץ ובעולם.

אצלנו

אחרי שכולם היו "מכורים" לסקרים בשבועות האחרונים, נכון להיום לא נחטא לאמת שהיו אלה "שקרים", בעיקר כשפעם אחר פעם הם "טועים" (בחירות 2015, אחר כך בחירות בארה"ב 2016 ו-2019). אבל מי שעקב ועוקב אחרי הרשימות שלי, יודע ש"הכוכבים לא משקרים"! לפניכם תזכורות (כמובן עם תוספת עכשווית, הרחבה לעתיד) מהרשימות של השנה האחרונה ותוכלו לשפוט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: עליו כתבתי מספר פעמים, ומאז שהחלו ל"זמזם" על בחירות, בעקביות מאז ספטמבר 2018 עד מועד הבחירות: "ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, גם לקדנציה החמישית".

לסיכום התמונה נכון לעכשיו כפי שמציגים הכוכבים:

בהתייחס להורוסקופ המציג את ראש הממשלה נתניהו בתפקידו, נראה שהוא יהיה זה שיחליט מתי הוא בוחר לפרוש. ולפי מצב הכוכבים זה לא קורה בקרוב! עם הכוכבים על הצירים (10-4, 8-2 וגם 11-5 ו-9-3) במפה המציגה את כהונתו כראש ממשלה מאז 2009 (כהונה רצופה), למעשה ראש הממשלה ממשיך לבנות ולתכנן ביציבות את תפקידו, תוך כדי התמודדות עם המציאות כאן ועכשיו, בתוך כללי משחק מקובלים. ובכל אלה הוא ממשיך לבטא גם את הפוטנציאל האישי למען המדינה של כולנו ויצירת תמיכה רחבה, בצמתים המרכזיים שמגיע אליהם גם בעולם הגדול.

המפה המשולבת שלו כראש ממשלה עם המדינה, מציגה מצב כוכבים דומה על הצירים הראשיים. 10-4, 8-2, 9-3. ואלה מספרים לנו שראש הממשלה ימשיך בדרך שהוכיחה את עצמה, פעולות במגוון מישורים, סדר עדיפות שיחשוב שהוא הנכון והוכיח את עצמם, כשהוא שומר על ערוצים פתוחים. הוא יידע כמו שידע עד כה להיות מעודכן בכל מה שרלוונטי וצריך להשקיע בו.

נשאלתי פעם אחר פעם על החקירות וההמלצות וגם על "כתב החשדות" שיצא מהפרקליטות (דגש על המילה חשדות, לא כתבי אישום כמו שיש כאלה שאוהבים לומר לכם). התשובה שלי נשארה בעינה: הכוכבים תומכים ברה"מ ויעזרו לו. האמת שלו תצא לאור (עם פלוטו על ציר 3-9 ). אינני רואה במפות שהוא צפוי להתמודד בבתי המשפט. כך שאל דאגה, הוא ימשיך לנהל את המדינה, כמו שעם ישראל כולו מצפה שיעשה.

וזו העת לצטט מספר דברים ל"ג שם כתוב: "בהתאסף ראשי עם, יחד שבטי ישראל" כי אין לנו ארץ אחרת.

תזכורת מהרשימות על המפלגות שהתמודדו:

לא פעם נכתב ברשימות האחרונות: "יופיטר ונפטון (ציפיות גדולות המסתיימות במפח נפש או פשיטת רגל אם מדובר בעסק פיננסי) ממשיכים ללוות את החיים של כולנו. כל עסק, או ארגון (כולל עמותה ומפלגה) שהתחילו מאז דצמבר 2018 (וזה נכון עד נובמבר 2019) למעשה מושפעים מהמנעד של יופיטר ונפטון, ויסתיימו קרוב לוודאי בפשיטת רגל בעתיד. כל התאגדות, עמותה, מפלגה או עסק יאבדו את האשראי, תרתי משמע, שהיה להם מהרגע הראשון, ולכן תהליך חדש, בדגש על המילה חדש. עתידו? אין לו כזה".

לקטגוריה הזו נכנסו "כחול לבן" ו"הימין החדש" (יש עוד כמה שניסו).

על רשימת "כחול לבן" כתבתי ב-15.3.19: "ההודעה (בטוויטר) על חתימה בין בני גנץ ויאיר לפיד הייתה ב-21.2.2019 בשעה 04:22 לפנות בוקר. יש להניח שחתמו כמה דקות קודם לכן. באותו יום הירח היה בטל משעה 03:44 לפנות בוקר (עד שעה 16:16). כלומר, ההסכם נחתם בזמן "הירח הבטל".

הניסיון האסטרולוגי מוכיח לאורך שנים שאירוע שהתחיל בזמן ירח בטל וצריך להתפתח יהיה בבעיה. לאורך תקופת הבחירות, ובעיקר ביום הבחירות, כוכב סאטורן יגיע במעבר בדיוק לכוכב ונוס ויצנן אותה. התלהבות? ממש לא. הכוכבים סאטורן ופלוטו שכבר נמצאים ביחד נפגשים עם זנב הדרקון, ייפגשו עם הסטליום במפת האיחוד, ויביאו גם אכזבה!

המפה המשלבת את האיחוד "כחול לבן" עם המדינה מציגה את אורנוס או נפטון על הצירים 7-1, 8-2, 9-3. היתרון אינו קיים... הם מגיעים עם "עוד מאותו הדבר". אורנוס מבטא מיצוי וניתוק, נפטון אידיאליזציה שאינה מאפשרת גיבוש ושיתופי פעולה. הצורך שלהם לעניין ולמשוך את קהל הבוחרים וגם לשמור גם על השותפות הפנימית יוצר קושי. הכוכבים על הצירים 7-1 ו-8-2, הפוטנציאל לחיכוכים גבוה (8-2) כשהשותפות ביניהם מציגה עמימות, אפורה. זכרו, השותפות לא תחזיק מעמד לאורך זמן. "כחול לבן" זו דוגמה למפלגה שעונה להגדרה "ניסוי ותהייה"... זהו שילוב שלא 'מחזיק מים' לטווח הארוך".

היום, כשאנחנו קוראים את הקטע הזה, אי-אפשר להתעלם מהמשפטים "היתרון אינו קיים, הם מגיעים עם עוד מאותו הדבר". במבחן התוצאה, מספר המנדטים שלהם לא נתן יתרון (רק בסקרים), המצע שהציגו היה "עוד מאותו דבר", שום דבר חדש וכמו שכתוב (בעיקר אלה מכם המכירים את הרקע להקמתה) "ניסוי ותהייה". על כל השאר, כולל אופיה של השותפות, ימים יגידו.

"הימין החדש"

זו המפלגה השנייה שקמה בהשפעת היופיטר-נפטון ועליה נכתב כאן (מתוך רשימות 11.1.2019, וגם ב-15.3.2019):

"במוצאי שבת 29.12.2018 הודיעו נפתלי בנט ואיילת שקד על פרישה מ"הבית היהודי" והקמת רשימת "הימין החדש". הכוכבים מספרים לנו שהעיתוי לא היה נכון, ולפי המפות, נפתלי בנט יינזק מהמהלך, יותר מאיילת שקד. קשה להתעלם מהמפגש מארס/כירון בית 8 בהצהרה על הקמת "הימין החדש". מלחמה ואכזבה... המפה המשולבת של "הימין החדש" עם המדינה מציגה עצמאות מדומה, עם הכוכבים נפטון ויופיטר ירחיים (מפת לילה) בבית 4, היציבות היא אשליה. במפה ניתן לראות הבטחות מעל ומעבר, הבטחות שהם יתקשו לממש... השניים יבינו מהר מאוד את מגבלות כוחם, מה שישפיע על האהדה הציבורית, בלשון המעטה. הכוכבים לעת הזו, ולחודש אפריל מציגים את הרצון לפעול בלי לתת דין וחשבון לנורמות המקובלות... הם מנסים ליצור לעצמם שם ייחודי... על הטעויות הם ישלמו, אחרי שיבינו שעליהם "להתחיל מחדש"... להמשיך לפתח את הרעיון שלהם בלי לצפות לתמורה מיידית, לקצור רווחים. פופולריות ואהדה יגיעו רק עם סבלנות בעתיד (אולי בבחירות הבאות, מתי שיהיו). בינתיים יהיה עליהם להתפשר".

עד כאן כל מילה נוספת מיותרת.

עוד מאותה רשימה: "במפה האישית המקודמת (נתונים מלאים ומדויקים) של איילת שקד מתקבל רמז עבה, שהיא עצמה לא מרגישה נוח עם המהלך (היציאה למפלגה חדשה, להתנתק מהבסיס). המארס המקודם והירח מלידה במפגש...".

ועוד על איילת שקד, פורסם כאן ב-8.2.2019:

חודש ינואר (2019) לא היה קל לה. לדעתי גם בגלל השינוי שנכפה עליה מצד שותפה לדרך הפוליטית. אבל היא נחושה בדרך שלה. המפה שלה עם המדינה מבטיחה לה עמדה משפיעה בעתיד (קשר קארמתי!) הכוכבים (במפת הלידה), ונוס, יופיטר והשמש שגם לא רחוקה, נמצאים על ראש הדרקון! במפת המדינה. כך שהגורל יעזור לה לקבל על עצמה, בבוא היום תפקיד משמעותי! כמובן רק אם תחליט שהיא רוצה להמשיך ולעשות למען המדינה... (שימו לב שאני מדגישה רק את איילת שקד כאינדיבידואל, ולא את "הימין החדש"). הבחירה היא בידיה. כמו שכתוב בספר דברים פרק ל' "הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם, אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ--הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה", מקווה בשבילה שתבחר נכון.

אחרי שעבדתי לא מעט על המפה של איילת שקד, בקשר עם המדינה! אני מאמינה (כאסטרולוגית!!!) שיש בכוחה לבחור נכון, ולממש את השליחות לה נועדה (זו מופיעה בהורוסקופ האישי שלה). היא צעירה וכל עתידה לפניה!

ועוד דוגמאות לפער בין הסקר והכוכבים:

משה פייגלין ו"זהות"

נשאלתי על רשימת זהות של משה פייגלין. קשה לתת תשובה מלאה אם אין שעת לידה של פייגלין. לכן התשובה שלי תהיה מוגבלת לנתונים הקיימים. המפה עצמה מכילה כמה נקודת משבר, ומבנה הכוכבים נותן הרגשה של חוסר הגשמה בגלל אלה. כאילו הוא מתקרב לדברים שרוצה להשיג, אבל אלה "בורחים" ממנו. השמש המשותפת שלו עם המדינה מבודדת..." (אבל זכרו: זו הערכה בלי שעת לידה!)

למרות שהנתונים היו חלקיים, במבחן התוצאה? לשיפוטכם.

על משה כחלון נכתב ב-11.1.19:

עוד לפני בחירות 2015 נכתב כאן "שיש "באג" בין המפה שלו והמפה של המדינה. כך שאם לא יידע לשקלל את הרצונות שלו מול המציאות, יבין שיש מגבלות גם לכוח שלו.... בהשוואה בין המפה האישית שלו ומפת המדינה, אי-אפשר להתעלם מכך שצמד הכוכבים מרקורי-נפטון נמצא על זנב דרקון של המדינה בבית 2 (כספים, טריטוריה). האם החשיבה "היצירתית" של כחלון "החזירה" את המסגרת הכלכלית לתוכניות מהעבר שכבר לא מתאימות יותר למדינה? הכוכבים רומזים שמבנה כזה עלול "לתקוע" את הפוטנציאל הכלכלי הקיים, כלומר יעצור את ההתפתחות".

היום כבר מטפטפים לנו שיש גרעון בתקציב המדינה, המספרים לא נחמדים אחרי הקדנציה בה היה שר אוצר.

מעניין לקרוא על מפלגת העבודה: תזכורת מ-2.6.2017 "... אם היו מתייעצים עם אסטרולוג מקצועי, היו מקבלים את העצה, לפרק הכל... 'פינוי בינוי' ולהתחיל מהתחלה, בתאריך שיתן לגוף החדש, תוכן, תקווה ופוטנציאל לממש את השליחות שהם מאמינים בה." "בהורוסקופ של מפלגת העבודה (נכתב על כך כאן ברשימות לא פעם), השמש המסמלת את ראש המפלגה, מבודדת. כלומר, בשפה אסטרולוגית אין לה תמיכה מאף כוכב, לכן אנחנו שומעים פעם אחר פעם על נסיונות הדחה... עוד הארה מופיעה באותה מפה, זהו מיקומו של כוכב נפטון (ירחי) על ציר 10-4. כלומר הנפטון האקטיבי (שמשי) על ציר 7-1, הנטייה להקריב למען המסגרת, חזקה. מערכת ציפיות שהפער בינה ובין המימוש חי ובועט. אבל אלה ציפיות שלא ניתן לממש. כן, מערכת ההדחקה עובדת חזק, לכן המפלגה לא מתפרקת. חברי המפלגה מאמינים שבסוף הכל יסתדר, שזה לא קריטי. אבל כוכב סאטורן על ציר 8-2 במהלך 2019 מקשה מאוד על המפלגה במתכונת הנוכחית להרחיב מעגלים. כלומר, אם לא יהיה איזשהו מהלך משמעותי שבו תתחבר מפלגת העבודה למפלגה נוספת, מספר התומכים בה לא יגדל. ביום הבחירות, אם אכן יתקיים ב-9.4.19, השמש תעבור על הסאטורן במפה של המפלגה (התכווצות)".

בינתיים לא רואים שיהיה שם שינוי. גם החלפת היו"ר עדיין לא יביא את הפתרון. ב-2021 אורנוס יגיע לציר 10-4 במפה המשותפת של המפלגה עם המדינה, ואז אולי, אולי יעשו את השינוי הנכון, אולי יחדשו ויתחדשו.

על אורלי לוי-אבקסיס נכתב ב 16.3.2018:

"ב-2019, רצועת הזמן שנכון לעכשיו מדוברת כתקופת הבחירות, השמש המקודמת מראה במפה האישית, השראה או אשליה? במהלך 2019, כוכב פלוטו וסאטורן יעברו על כוכב וונוס במפה המקודמת. מבנה מכביד, שלא נותן אפשרות להמריא ממש... המסקנה היא שיהיה עדיף לאורלי לוי-אבקסיס לבחור שיתופי פעולה ולחבור למפלגה אחרת שתענה על ציפיותיה ותעזור לה לממש את האידיאולוגיה שלה ולהטביע חותם.

במבחן התוצאה זה לא קרה, ואורלי לוי-אבקסיס לא המריאה.

והיום, אחרי החודשים האחרונים, לכבוד חג הפסח בליל הסדר, נשב עם המשפחה המורחבת, כולנו ביחד, ימין ושמאל, ונשיר את "שִׁיר הַמַּעֲלוֹת, לְדָוִד: הִנֵּה מַה-טּוֹב, וּמַה-נָּעִים-- שֶׁבֶת אַחִים גַּם-יָחַד". (תהילים קלג), כי נזכור תמיד אחים אנחנו.

תאריך:  18/04/2019   |   עודכן:  18/04/2019
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
עם הגשת הרשימות לוועדת הבחירות הוגשו 47 רשימות. מספר שיא מקום המדינה. מתוכם נפסלה 1 שלא עמדה בתקנות ו-6 רשימות שלא ניגשו לבסוף ופרשו. מתוך 6 הרשימות שפרשו רק 2 רשימות היו רשימות שהיה להם סיכוי כל שהוא במידה ולא היה אחוז חסימה (זוהי רשימת "יחד" של אלי ישי, ורשימת "אחי ישראל" של עדינה בר שלום בתו של הרב עובדיה זצ"ל).
18/04/2019  |  שמעון רחמים  |   מאמרים
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על ראש הממשלה היוצאת, בנימין נתניהו. נתניהו הגיע (יום ד', 17.4.19) לבית הנשיא בשעה 19:00 ושוחח עם הנשיא. בשעה 20:00 חתם הנשיא על כתב המינוי המסמיך את נתניהו לפעול להרכבת הממשלה. כתב המינוי מעניק לנתניהו 28 ימים להרכבת הממשלה. אם לא יצליח לעשות זאת בפרק הזמן הנתון - יוכל לקבל 14 ימים נוספים.
17/04/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיבל (יום ד', 17.4.19) את תוצאות הבחירות הרשמיות לכנסת ה-21 מידי יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר. בשעה 19:00 יקבל הנשיא ריבלין בלשכתו את רה"מ בנימין נתניהו עליו הוא צפוי להטיל את הרכבת הממשלה לאחר שהשיג 65 ממליצים שנותנים לו רוב להקמת הממשלה. בשעה 20:05 יחתום הנשיא על כתב המינוי של המועמד להרכבת הממשלה וימסור אותו לידיו. לאחר החתימה יישאו השניים דברים.
17/04/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הבחירות המרכזית התכנסה (יום ד', 17.419) לאשר את תוצאות בחירות 2019. במהלך הישיבה אמר יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר כי "היו שניסו לערער על הלגיטימיות של הוועדה ועל התוצאות, נהגנו בשוויון בכולם - לא תופסים אף אדם בצערו".
17/04/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
שרת המשפטים איילת שקד השתתפה (יום ד', 17.4.19) בהרמת כוסית עם עובדי משרד המשפטים. השרה הודיעה לעובדים כי היא "יוצאת לחרות משלי לפרק זמן שלא מתחייבת מהו".
17/04/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il