|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

מי אתה יאיר נתניהו

יאיר הינו בן מזל אריה טיפוסי, אלא שבמקום לקחת את התכונות הטובות של המזל, הוא מחצין דווקא את התכונות השליליות ומנסה להיות פרובוקאטור כמעט בכל מחיר
11/11/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
נתניהו. חוסר ביטחון קשה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה עולה לכותרות בכל פעם מחדש עם הודעה סנסציונית נוספת. מעניין יהיה לדעת ולהכיר את תכונות האופי שלו ולנסות להבין מה המניעים שלו.

תאריך הלידה שלו 26.7.1991, מזל אריה. יאיר הינו בן מזל אריה טיפוסי, אלא שבמקום לקחת את התכונות הטובות של המזל, הוא מחצין דווקא את התכונות השליליות ומנסה להיות פרובוקאטור כמעט בכל מחיר. כאריה המרדן שבשבט הוא מנסה להתבלט ולהשתלט. הינו ראוותן וחשוב לו שכולם יראו אותו ויקשיבו לו.

למרות עובדה זו, יש בו חוסר ביטחון קשה מאוד שמוסווה על-ידי החיצוניות המתגרה שלו. זוהי מפה שמעידה על אישיות עם חסך רגשי גבוה הנוגע ליחסיו עם שני הוריו, שלטענתו הצודקת במקרה זה, לא היו בשבילו בעת שהיה הכי זקוק להם. עובדה זו מסתדרת היטב עם הידיעה ששנים מילדותו, הוריו לא גידלו אותו והוא גדל בבית סבו וסבתו.

יאיר פנה לעולם הפוליטי לא מתוך בחירה טבעית של אישיותו, אלא דווקא מתוך הרצון להוכיח להוריו כי הוא הילד המוצלח שלהם. עוזרת לו העובדה שהוא יודע להידחף ושיש לו זיכרון טוב, כך שהוא יודע לנצל חולשות של אחרים על-מנת להשתמש בהם.

הוא אינו מרשה לאף אחד להיכנס לרגשות האישיים העמוקים ביותר שלו, זהו תחום סגור. יאיר למד שעדיף לו להתרחק מנושאים של אינטימיות רגשית ויעדיף תמיד לשמור מרחק כלשהו, על-מנת לא להיפגע. זהו חלק ממחיר הפגיעה הרגשית שלו בילדות וגם החשיפה האישית של חייו, בצל אישיות דומיננטית כמו אביו ובעיקר אמו.

הינו חסר את אלמנט המים במפה שלו, אלמנט שעוזר לכל אחד להתחבר אל הרגש של הזולת וכך להבין ולחזק את יחסי האנוש שלו. מאחר שאלמנט זה לא קיים אצל יאיר, הוא אינו אוהב דרמות רגשיות וגילויי לב אינם מדברים אליו. הסבלנות שלו מועטה ומאחר שיש לו תכונה שגורמת לו להתחשבן ולא לשכוח שום דבר שאומרים עליו בנסיבות כלשהן, הוא לא ינוח ולא יירגע עד אשר ירגיש שיש לו את היכולת להיפרע ממי שהציק לו בזמן כלשהו. הוא אינו יכול לסבול שאומרים לו מה לעשות ולעיתים קרובות מדבר מבלי לחשוב קודם על ההשלכות, אלא נסחף בגלל הצורך שלו לדבר, להתבלט ולהשאיר חותם.

קרוב לוודאי שאת הפעילות הפוליטית שלו התחיל כמרד כלפי ההורים ובעיקר כלפי בנימין נתניהו שלפי שילוב המפה האישית של שניהם, פעמים רבות יאיר מרגיש שאביו אומר לו מה לעשות ומצר את צעדיו ועובדה זו מכעיסה אותו מאוד. כשלעצמו, יאיר בטוח שהוא עצמו יודע יותר טוב מה צריך לעשות ובנסיבות מסוימות, הוא גם בטוח שהוא יודע יותר טוב מאביו כיצד לפעול.

אין ספק שהטונים עולים פעמים רבות כאשר הם לבד בחוג המשפחה ואין אף אחד ששומע מבחוץ את חילוקי הדעות. הרצון של יאיר לשלוט ולקבל הכרה כל כך גדול, כך שמבלי לחשוב פעמיים מה הוא עושה, הוא מתנהל הפוך ממה שצריך לעשות ומזיק לאביו תדמיתית בכל מסגרת שהיא.

הוא אינו מתאים להיות פוליטיקאי כיוון שאינו "משחק את המשחק", אלא קורא תיגר על האנשים הנמצאים איתו בקשר קבוע, אישי או מקצועי. הוא היה יכול להיות איש עסקים ונדל"ניסט, אך לא בטוח שיפנה לתחום זה לאחר שטעם את טעם הפרסום וכאריה אמיתי לא נראה שיהיה מוכן לוותר על כך, גם אם הפרסום הוא שלילי. כל עוד הוא מקבל כותרת, העובדה אם היא שלילית או חיובית, פחות משנה לו.

השנה הוא נמצא בשנה נומרולוגית 9 שהיא שנה של סגירת מעגלים, לפני שנה של התחלת מחזוריות חדשה של החיים. כולנו תקווה שאכן ימצא את מקומו ללא שערוריות שאינן מכבדות אותו ואת משפחתו, ילמד לחשוב לפני שהוא מדבר וייצג את עצמו ומשפחתו בכבוד. האם יפנים זאת? ימים יגידו...

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי שבוע יום ההולדת יכולים ליהנות מהשבוע מתחילתה של תקופה חדשה, אם כי די באיטיות מבחינתכם בגלל נסיגתו של הכוכב מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם, שעדיין חוסם את דרככם
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מארס שמביא איתו צורך בשינויים מהירים ומיידיים נמצא בבית השותפוויות שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מקצה לקצה, עובדה שגורמת לכך שאתם נסערים במידה רבה ונוחים להתרגז ולכעוס. תחום נוסף ומאוד משמעותי, הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם הכלכליות ודווקא בתחומים שבהם כל כך רציתם להרשים את הקרובים לכם, אך איכשהו לא תמיד עלה הדבר בידכם.

שור

ייתכן שבעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם בגלל שוני בהבנה לגבי תחומי חיים שונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, כיוון שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והזמן מתאים לחשבונות נפש של כיצד ואיך אתם רוצים לבנות את המשך דרככם.

תאומים

המאור הגדול הוא השמש וגם כוכב התקשורת נמצאים בבית העבודה שלכם, עובדה טובה כשלעצמה, אלא שהכוכב שלכם מרקורי עדיין בנסיגה ולכן זה לא הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם על-מנת להוכיח את עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שנתנו בכם לא הייתה לשווא. רק לקראת סיום חודש דצמבר ייתיישר כוכב זה וגם אתם תוכלו לצעוד בבטחה כדי להמשיך וליישם את התוכניות שלכם.

סרטן

הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא השבוע עדיין בבית העבודה שלכם וכך יישאר עד לסוף השנה האזרחית ולכן חשוב שתבדקו היטב הצעות שתקבלו כי בהחלט ייתכן שמה שעכשיו נראה לכם כמציאה ממשית יתגלה בהמשך כמשהו שנתתם בו יותר מדי אמון ובסופו של דבר לא יועיל לכם, לא אישית ולא מקצועית. חשוב מאוד שבזמן זה תיעזרו באנשים מקצועיים ולא תקבלו החלטות לבד.

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה יימצא בשבוע הקרוב עדיין במקום המקושר עם הסביבה הטבעית בה אתם חיים. יש לכם צורך להתחדש ולשפר את תחומי חייכם באופן כזה שתוכלו ליהנות ולהרגיש בבית בסביבת המגורים שלכם. כמו-כן, יש לכם אפשרות ורצון להשאיר חותם בכל מקום בו אתם נמצאים והמקום הראשון שעכשיו חשוב שתתמקדו בו, הוא המשפחה הנמצאת במעגל הראשון שלכם.

בתולה

נראה שאתם מאוד עסוקים בבדיקה וחקירה מעמיקה של אנשים שנמצאים בסביבת המגורים הטבעית שלכם וחשוב לכם להיות בשליטה על חייהם דרך העובדה שאתם לעיתים מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שהנה אתם באמת דואגים ורוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לעצמכם ליפול למקומות שבהם אתם עושים דברים, לא מתוך התכוונות אמיתית.

מאזניים

לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה היו לכם קשיים כלכליים נראה שעכשיו הגיע הזמן שלכם להתחיל ליהנות מההשקעה שהשקעתם לאחרונה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית. אולם כרגע כוכב התקשורת נמצא אצלכם בנסיגה בבית הכספים ולכן מצבכם עדיין אינו יציב ואתם מוצאים את עצמכם מוציאים כספים בלתי צפויים במקומות שמאוד חשוב לכם להשפיע, אך לא התכוננתם לכך ועכשיו אתם קצת דחוקים.

עקרב

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת מבצע החודש את נסיגתו במזל שלכם וזוהי הזדמנות מצויינת עבורכם להפנים נושאים ותחומי עניין שהיה לכם מאוד קשה להבין. לא תהייה לכם ברירה אחרת ולכן הגיע הזמן לשחרר או לפחות להבין שלא כולם חושבים כמוכם ולא לנסות להשקיע אנרגיה אין סופית בלשנות אנשים ובסופו של דבר להתאכזב מהתוצאות. אינכם יכולים להמשיך כבעבר ועליכם ליצור לעצמכם פתח להזדמנויות חדשות.

קשת

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם המצב החברתי שלכם ונראה שהמעמד שלכם מזנק למקומות חדשים ומעניינים שעד היום לא הייתם בשלים כדי להפנים את האפשרויות שנפלו בחלקכם. במהלך החודש הקרוב תהייה בכם התלבטות בין הצורך להתכנס בתוך עצמכם ובין הצורך להבליט את עצמכם כמתבקש מכם. זה בהחלט הזמן המתאים עבורכם לנוח במקצת ולפעול בשנית לאחר יום ההולדת.

גדי

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר הכוכב מארס בבית הקריירה שלכם. הוא זה אשר נותן לכם את הכוח לפעול ולהוזיז עניינים. נראה שאתם בתקופה מצוינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים גם להיות קלילים חברתית, אך איכשהו לא תמיד הדבר עולה בידכם. זה הזמן לזרום עם הנסיבות הקיימות.

דלי

הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא במקום המקושר עם המעמד החברתי שלכם וכיוון שכך, אתם נמצאים בתקופה טובה למרות היות כוכב התקשורת מרקורי שנמצא בנסיגה. זה הזמן לנסות ולבסס את מעמדכם החברתי ונראה שאנשים קרובים אכן נענים לכם וגם הם מחפשים את קרבתכם. חשוב שתנסו להיות שלמים עם עצמכם מבחינה מקצועית, כיוון שנושא זה עדיין מאוד רגיש אצלכם.

דגים

אתם חשים בצורך להתעוררות ולריגושים ואתם מחפשים את אפשרויות הבילוי שיקחו אתכם לבלות ועדיף כמה שיותר רחוק ממקום המגורים הרגיל שלכם. כוכב התקשורת מרקורי, שאחראי גם על תנועה ונסיכות נמצא בנסיגה במקום המקושר עם חו"ל ולכן ייתכנו שינויים בתיכנונים שאתם מנסים לסגור. אל תקחו על עצמכם אחריות כלשהי בתקופה זו, כיוון שכל כולכם בשלים לחפש לעצמכם מקום למלא את המצברים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  11/11/2019   |   עודכן:  11/11/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי אתה יאיר נתניהו
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן נאמן
11/11/19 12:28
2
שמחה חן
11/11/19 12:29
3
אסטרולוגית בגרוש
11/11/19 14:39
4
עמוס שנער
11/11/19 15:59
 
מגיב ותיק
12/11/19 08:55
5
שלך...
11/11/19 20:34
 
מגיב ותיק
12/11/19 08:59
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יד אלוהים היא קומדיה שחורה שהייתה מועמדת למספר פרסי טוני, עלתה בבית צבי ועתה עולה כאותה הפקה ואותו קאסט בצוותא בתל אביב. מדובר בקומדיה מן הסוג האפל שקשורה למנהג נוצרי על משחקים בבובות כף יד. המחזה נחל הצלחה בברודווי ואפילו היה מועמד למספר פרסי טוני.
11/11/2019  |  חיים נוי  |   יומני בלוגרים
בשבועות האחרונים היינו עדים לפחות ל-6 מקרים של אלימות פיזית מצד מתנחלים כלפי חיילים ואנשי משטרה. אירועים אלו זכו לתהודה תקשורתית ולגינויים מגומגמים של ראשי מפלגות הימין. אך באותם הימים וביתר שאת ביומיים האחרונים היינו עדים לאלימות פיזית קשה של מתנחלים כלפי תושבים פלשתינים ורכוש פלשתיני בשטחים ללא כל תגובה במהדורות החדשות וללא תגובת רשויות החוק וללא כל גינוי מצדם.
בחודש שעבר נכנסו ארצה כ-450 אלף תיירים. בחודשים ספטמבר-אוקטובר קצת למעלה מ-850 אלף. מינואר עד סוף אוקטובר, נכנסו ארצה 3.7 מיליון תיירים. מספרים מרשימים ביותר למדינה שאוכלוסיתה מונה כתשעה מיליון אנשים.
11/11/2019  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
נכחתי ב יום ה', 7.11.19, בכנס שאורגן ע"י מכון INSS שליד אוניברסיטת ת"א ועסק בעיקר "ביחסי האיבה" המתפתחים בין רשתות תקשורת-נתונים והרשתות החברתיות, לבין הדמוקרטיה. אחת הסוגיות המרכזיות הייתה התפתחות עולם הפייק-ניוז והשפעתו על המדינות הדמוקרטיות ותפקודן ועל החברה שבהן; מוסכם על רוב העוסקים בנושא שמדינות דמוקרטיות ומדינות טוטליטריות חיות, מבחינת דילמה זו, "בעולמות" שונים. להבנתי, נוצרה הסכמה רחבה שהרשתות החברתיות הקיימות, מאפשרות התפתחות מואצת של התופעה, שמצידה משנה מושגים, ערכים ונורמות-חיים בדמוקרטיות - תנאי לפייק-ניוז "פראי" הוא חופש "פראי".
10/11/2019  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
סף הרגישות של נפתלי בנט לשחיתות של אנשי ציבור נמוך (רוב האנשים סולדים משחיתות. גם רוב אנשי העסקים. אבל שיעור אנשי העסקים שמוכנים להתעלם משחיתות של אישי ציבור גבוה משיעורם באוכלוסייה הכללית. מוצע כמחקר לאוניברסיטה).
10/11/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il