|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

פיספוסים

מסתבר שהזיכרון קצר, ומה שקרה קרה קל לארופאים להתעלם מאותם טלאים צהובים שהם הכריחו את משפחתי ושאר היהודים לענוד המרחק מהחוקים שחוקקו אז לשריפת אנשים היה קצר ביותר מה לדעתנו יקרה עתה עם סימון המוצרים?
03/12/2019  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
שכחו... [צילום: AP]

לישראל שר חוץ שהוא אינו ראש הממשלה. מי יודע. כשליברמן היה שר החוץ (עוד טרם היה שר ביטחון והתפוטר), מי שניהל את משרד החוץ בפועל היה השגריר לשעבר דני איילון, סגן שר החוץ, עד ששנים אלו הסתכסכו ומאז לדני איילון אין מילה טובה על מי שקידמו לתפקיד כה בכיר, הן כחבר כנסת והן כסגן שר החוץ והשר בפועל.

כל זמן שראש הממשלה מילא גם את תפקיד שר החוץ, הסגנית, חברת הכנסת ציפי חוטובלי, הייתה הבוסית. אך אוי לנו לראש שכזה. זוכר אני את חברת הכנסת שהגיעה לבורלי הילס ופגישה אתה ערב אחד בביתו של פילנתרופ אדוק. מבורלי הילס היא המשיכה למחרת היום לניו-יורק לפגישות, ושם היה הפיספוס הראשון שלה (עוד טרם חלמה אפילו להיות סגנית שר האחראית על מדיניות החוץ של מדינת ישראל): האו"ם-שמום התכנס לעסוק בישראל ולגנות אותנו, על דבר פעוט כגדול. הנה חברת כנסת שהיא (א) אישה (ב) דתיה ו-(ג) מאוד ציונית ומאמינה בישראל השלמה. הופעתה על מדרגות האו"ם-שמום (לא בהכרח היו מזמינים אותה או מאפשרים לה כניסה פנימה) הייתה גורמת למהומה תקשורתית, אך היא הייתה עסוקה מדי בקיבוע ששמו פגישות (בד"כ למטרות איסוף כספים). ללא מנוף, ראיה כוללת או תעוזה, איך ניתן לצפות שכשתגיע לתפקיד רם ונישא, שם תוכל להוביל ולשנות, שמשהו אכן יקרה?

אכן, לאחרונה היה שקט תקשורתי מצד משרד החוץ. למי שאינו מעורה, זו הפתעה שיש עכשיו שר חוץ (קרי שהתיק יצא מידי ראש הממשלה העוסק גם בחצי תריסר ענייני שרים אחרים). עד שמזכיר המדינה האמריקני הכריז את שהכריז על יהודה ושומרון, ופתאום חוטובלי הזדרזה-קפצה להאיר את עינינו: "הנה פרות עבודה מאומצת, חשובה, כה פורה שאני הייתי אחראית עליה". חוטובלי אגב לא הייתה היחידה שקפצה-הזדרזה לזכות את עצמה בקרדיט שאינו מגיע לה. עוד כמה וכמה ארגונים עשו את אותו הדבר בדיוק (ומיד ביקשו כסף להמשך עבודתם החשובה-פוריה-נפלאה).

למה דומה הדבר? עת השגרירה ניקי היילי ייצגה את ארה"ב באו"ם-שמום, קרו דברים נפלאים למדינת ישראל. ארה"ב התנערה מהתנהגותה בשמונה השנים הקודמות כמו גם מהשנאה המפעפעת באו"ם-שמום, והודיעה: "שנו את דרככם, או שאנחנו מפסיקים את התשלומים או עוזבים מניה וביה". אמרה ועשתה, ועד מהרה למדו כולם לא לזלזל בשגרירת ארה"ב ונציגת הנשיא טראמפ.

ניקי היילי הפכה בן לילה כמעט לסנסציה, וכל גוף יהודי או פרו-ישראלי ביקש את חברתה. היא הוטסה מערב גאלה אחד למשנהו, ובכל מקום זכתה באהדה ובמחיאות כפיים שפשוט לא פסקו. הנוכחים כולם עמדו על רגליהם וסרבו לשבת. כולם התרגשו מעצם נוכחותה, תעוזתה ומעשיה.

למי מגיע הקרדיט עבור ניקי היילי? ראשית, לניקי היילי. שנית, לנשיא טראמפ. וזהו. לשניהם ולא לאף אחד אחר. לא תדרכו אותם, לא לימדו אותם. לא הפעילו אותם. ואם במקרה כן היה מי שלחש על אוזנה או אוזנו, הרי מן הראוי שישאר מאחורי הקלעים, עלום, שלא יאשימו אותנו היהודים (או הנוצרים הציונים אוהבי ישראל) שבשלנו העולם חרב!

ועתה לשני הפיספוסים העיקריים של השבועות האחרונים. כה עסוקים בארץ בכשל כלל המנהיגים (לא רק נתניהו - גנץ - ליברמן) להגיע לידי הרכבת ממשלה ובסיכויים הגוברים לבחירות פעם שלישית תוך חודשים מועטים, כמו גם בצרותיו המשפטיות של ראש הממשלה (שדינו כבר נחרץ בידי שופטי דעת הקהל), שפשוט לא שמנו לב לשני דברים מאוד מהותיים שקרו.

ראשית, ארה"ב יצאה בהצהרה שהיא חשובה הרבה יותר מההכרה בסיפוחה של רמת הגולן על-ידי מדינת ישראל ב-1981. זו היא גולת הכותרת השלישית של מעללי הנשיא טראמפ לגבי היהודים וארצם. המדיניות החדשה של ארה"ב היא שההתישבות היהודית ביהודה ושומרון אינה בלתי חוקית, ומי שמתעלם ממנה ומחוקיותה שאינה מוטלת בספק גורם לנזק למאמצים של עשרות שנים להביא לידי שלום.

שנית, בית הדין לצדק של האיחוד הארופאי הורה על סימון מוצרים מהשטחים הכבושים-כבושים, קרי ירושלים, יהודה ושומרון ורמת הגולן. ב-2015 משה"ח המהולל, השוקד על המלחמה נגד הדה-לגיטימציה, דמוניזציה ודה-הומיניזציה של היהודים, שלח שליחים לעשות עבודתם נאמנה להביס כוונה זאת. עברו ארבע שנים, וההחלטה עברה והפכה מגדר רעיון למעשה. אנשי משרד החוץ עסוקים בעת זו (כך גם בעבר פעמים אין ספור) בהסכמי שכר ובהגדלת המשכורות שלהם - חייב שיהיה סדר עדיפות!

הארופאים כה חרדים לצדק בעולם, שבדומה לאו"ם-שמום, גם הם עוסקים, כך נראה, אך ורק במדינת היהודים. אך בניגוד לגוף המייצג את אומות העולם כולן, הארופאים כנראה שכחו מה הם - ולא אחר - עשו לפני שמונים שנים. כולם ללא יוצא מן הכלל השתתפו בחגיגת השטן עצמו, והמשרפות עבדו ללא לאות. שישה מיליון יהודים נרצחו בשיטתיות ובאכזריות שאין כמוה, מהם מיליון וחצי מיליון ילדים. הם קראו לזה "הפתרון הסופי", וכאמור כולם נטלו בו חלק. זוועה כזו לא ראה העולם, והארופאים הבטיחו שהדבר לא ישנה, ואנו הבטחנו כך גם.

מסתבר שהזיכרון קצר, ומה שקרה קרה. קל לארופאים להתעלם מאותם טלאים צהובים שהם הכריחו את משפחתי ושאר היהודים לענוד. המרחק מהחוקים שחוקקו אז לשריפת אנשים היה קצר ביותר. מה לדעתנו יקרה עתה עם סימון המוצרים?

פעולה נדרשת

מה היינו צריכים לעשות בתגובה? במקרה הראשון, היינו צריכים לצאת למתקפה על כל ארגון, מדינה או אדם המעז לחלוק על זכותנו הטבעית בארצנו, ובראש ובראשונה ישראלים יפי נפש כאן בארץ ויהודים גרועים לא פחות בארה"ב. דוח השופט אדמונד לוי ז"ל צריך להיות מפורסם ברבים. כל בית ספר בארץ צריך ללמוד וללמד אותו, כך גם כל אוניברסיטה. הממשלה צריכה לקדם חקיקה, דוגמאת מה שעשינו לגבי איחוד ירושלים או סיפוח רמת הגולן. אך דבר כזה דורש מנהיגות וממשלה, ונראה שכרגע חסרים לנו שני האלמנטים גם יחד.

חשוב להסביר מדוע זה חשוב. יודעים אתם איך הסביר היטלר את צפי תגובת העולם לתוכנית הפתרון הסופי והרייך של אלף השנים? הוא אמר בפשטות גאונית: לעולם לא היה אכפת מהארמנים, נצא לדרך!

במקרה השני הייתה ממשלת ישראל וכנסת ישראל צריכה להתכנס לישיבה מיוחדת ביד ושם, ושם לענוד תלאים צהובים, כשברקע יריד מוצרים מירושלים, יהודה ושומרון ורמת הגולן. כמה נפלא היה לעשות זאת גם בבית הנשיא ריבלין, בן ירושלים מזה תשעה דורות, ושהוא - נשיא ישראל - יענוד את אותו טלאי "יוצר בשטחים הכבושים!"

כמו-כן, ממשלת ישראל צריכה להעביר חקיקה שכל מוצר ישראלי ממדינת ישראל, בין אם הוא מיוצר בהרצליה או בבאר שבע, בירושלים או בשילה, במג׳דל שמס או בחיפה או בעכו, יסומן עם סימן ישראלי מובהק - הדגל, כובע הטמבל, מפת ישראל או סמל דומה.

המדינה כולה צריכה להשתתף בהחלטה, איזה סמל לבחור, בדיוק כמו בחירה בשיר לתחרות האורויזיון הבאה. כל זקן וטף, בחור ובחורה, נערים ונערות וילדים בכל גיל צריכים להרגיש שהדבר חשוב להם, שהם חלק מהמאמץ המלחמתי להגן על עצם קיומנו.

כל חברה, מטבע דרך אפל, ענקיות המחשבים, התקשורת, התרופות או המזון, צריכות לחייב סימון מוצרים מכאן, בדומה לחיוב (דרך חוזים עסקיים) של "H-P" לסימון שביבי מחשב.

מישהו העביר הודעה שיש עוד מוצר שחייבים לסמן: ישו, כי גם הוא "בן בית" ותוצר של היהודים באותם שטחים כבושים-כבושים (בתקופתו אפילו לא ידעו שיבוא יום ויקום לו עם שיקבע שכל האמור בתנ"ך הוא פרי הדמיון, ישו לא היה ולא נברא או שישו היה בן העם שלהם - הם מתבלבלים ומשנים את המציאות בהתאם למה שנוח באותה שניה).

אך אליה וקוץ בה: ארופה כבר נפלה בידי האיסלאמיסטים, ומזה כמה שנים נאסר על ישו להופיע בציבור. כנסיות שם בסכנה, והאמונה התרופפה לחלוטין. כך שסימון המוצר שפעם היה מבוקש ביותר בארופה (מהלך אלפיים שנה), לא בדיוק יעזור לנו. עדיף לסמן טלפונים חכמים ומחשבים, תרופות ושאר דברים בהם הם משתמשים שעה שעה, יום יום, ולדרוש: הסתכלו בנו, בהו בזה הסמל, ועכשיו החרימו אותנו!

כמה חבל שאנחנו כה עסוקים בנתניהו ובתיקי 1000, 2000 ו-4000. כמה חבל שהיועץ המשפטי החליט את שהחליט דוקא בעת זו. ויותר מכל מצר אני שמכל המנהיגים-כביכול העסוקים בממשלה שתקום, אף לא אחד או אחת מבינים את גודל השעה והסכנה שבפתח, כמו גם את גודל הפיספוס.

כמה פעמים אלוהים יתן לנו, על מגש של כסף, כזו מתנה מן המוכן? עד כמה טפשים אנחנו יכולים להיות לדחות את מתנת האלוהים פעם אחר פעם, כשאנו רוטנים: "באמת, אל תפריע, אתה לא רואה שאנחנו עסוקים?!?" בארופה אלוהים נדחק לקרן זוית, מדוע שכאן בביתו לא יתיחסו אליו ילדיו בזלזול דומה?

תאריך:  03/12/2019   |   עודכן:  03/12/2019
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פיספוסים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלטע קאקער
4/12/19 19:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פוליטיקאים, אנשי תקשורת ופעילים ברשתות החברתיות בתוניסיה קוראים לפטר מתפקידו את שר התיירות התוניסאי רוני טראבלסי, יהודי במוצאו, לאחר שקרא להעניק אשרות כניסה למבקרים יהודים ממוצא תוניסאי הבאים מישראל לבקר באי ג'רבה.
ראש הממשלה מצהיר כבר כשנה ש"לא היה כלום ולא יהיה כלום". הוא טוען שתפרו לו תיק ומדובר בקונספירציה. בהנחה שכל הטענות מוצדקות- לשם מה זקוק ראש הממשלה לחסינות?ממה הוא מפחד? שילך לבית המשפט ויחשוף את הקונספירציה ויוכיח את זכותו
אם הכותרת היא שהביאה אתכם הלום, המתינו. עוד נגיע לקטע על קונדומים ועל מניעה יעילה. למי שחושש, או שמצפה ביתר שאת, הרשו לי להקדים ולאמר שהטור מותר קריאה, אל דאגה, אין הוא דן בקיום יחסי מין כי אם בעצם קיומנו. הבה נתקדם: נתחיל בבעיה העיקרית המציקה לעולם כולו - עצם קיום מדינת היהודים, היא מדינת ישראל.
02/12/2019  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
כחלק מניסיונותיה לשפר את איכות השירות לאזרח, נעזרת משטרת ישראל בשירותיהם של מכוני סקרים חיצוניים. מכונים אלו מבצעים סקרי שביעות-רצון בקרב מדגם מקרי של אזרחים, וכן בקרב מדגם של אזרחים אשר נעזרו בשירותיה של המשטרה בשנה החולפת.
02/12/2019  |  יובל כהן  |   יומני בלוגרים
זוכרים את התעללות ילדים בילד החלש בגן או בבית הספר? תכונה זו רווחת בכל השכבות ובכל הזמנים. גם במקומות עבודה. המלחמה על התפקיד גורמת לבני אדם להפוך לזאבים, כדברי הובס "אדם לאדם - זאב". במחזה זוכה פרס אוליבייה 2015 שכתב מייק ברטלט "שור" מתגלה הצד המכוער שבהם, הגורם לבני אדם לעשות הכל, גם במחיר השפלת חבר לעבודה עד עפר, ובלבד שהוא יהיה זה שיפוטר ולא הם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il