|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

בור קורונה כלכלי ימני <br>

מדיניות הימין הכלכלית הבזויה של הממשלה, שהתהוותה והתחזקה ביתר שאת מאז שנתניהו התמנה לשר האוצר בזמן כהותנו של אריאל שרון בראשות הממשלה ועד לימינו אנו, מחפירה ומעוררת סלידה
05/07/2020  |   טל בן-יעקב   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
נתניהו. מדיניות מחפירה [צילום: פלאש 90]

אל לנו להיות פעורי פה מכך שהממשלה לא נחלצת למען האזרחים - מדיניותה הכלכלית-ימנית הפושעת והמבזה הביאה עלינו אסונות בזה אחר זה במשך שנים. ניתן לשער שעל-פי מדיניות זו, הממשלה חשבה שיש מספיק זמן עד הגל השני ושעד אז המשק יבריא באופן יחסי ויזרים לאזרחים מעט כסף אשר אמור היה לכלכל אותם עד ההגבלות העתידיות.

צחי הנגבי, בצעד שניסה לגונן על המדיניות הכלכלית של הממשלה, טען כי זה חארטה, כלשונו, להגיד שאין לאנשים מה לאכול. לטענתו, הממשלה דואגת לאזרחים בדמות דמי אבטלה וסיוע לעצמאים, ובזכותה הם מצליחים להתקיים.

בשביל ראש הממשלה בנימין נתניהו מדובר במטעמים. הוא הסתייג מדבריו של הנגבי, לבש בגדי צדיק, וזעק את זעקתם של האזרחים. הוא, אשר בימים בהם באמת אין לאנשים מה לאכול בא ומבקש הטבות מס בגובה שאזרחים מן השורה יכולים רק לחלום עליהם, יצא החומל; וכמובן שמיליונרים כמוהו יכולים לראות מצוקה של אנשים, ואף רצוי בכך, אך לא הוא.

לא פעם ולא פעמיים נזרקה לאוויר האמירה כי מערכת הבריאות שלנו הייתה על סף קריסה עוד לפני פרוץ המגיפה. ונכון, אף מדינה לא יכלה להיערך לקורונה, מה עוד שאותה מערכת מוכיחה את עצמה כרגע כיעילה, אך לא ניתן להגיד את אותו הדבר על הכלכלה שלנו.

הפערים החברתיים-כלכליים במדינה טרם הקורונה יצאו מכלל שליטה, ובימים טרופים אלו הם מרקיעים שחקים. ונכון, כמעט כל מדינה בעולם, בטח ובטח אלו אשר הטילו סגר, ספגו מכה כלכלית קשה ונוראה, אך מה שאנו חווים כרגע הוא בסך-הכל סימפטום; הכתובת הייתה על הקיר.

גזרות כלכליות

אין אנו באמת מסוגלים לאמוד את ממדיה האמיתיים של המגיפה הכלכלית אשר מאיימת להרעיד ולטלטל את כל המדינה. אט אט אנו מקלפים עוד ועוד פיסת מידע, ובכל פעם שאנו עושים זאת, אנו מגלים כי הנזק הכלכלי אשר נגרם למשק עוד נמצא בחיתוליו וכי הגרוע מכל עוד לפנינו. בכל יום שעובר אנו מבינים כי כל ניסיון לכמת את אותו הנזק נידון לכישלון מראש, וזאת, בין השאר, מכיוון שאין באפשרותנו לנבא את העתיד ולדעת אילו עוד גזרות כלכליות - גם המוצדקות ביותר - עוד יבואו לכלותנו.

בכל פעם שמישהו אינו מקפיד ללבוש מסיכה, לשמור על היגיינה ולשמור על כללי הריחוק החברתי, הוא ממית עלינו אסון - לא רק בריאותי, אלא גם כלכלי; המשוואה פשוטה: ככל שיהיו יותר נדבקים, יהיו יותר חולים קשים, יותר מונשמים, יותר מתים, וכנגזרת מכך - גזירות כלכליות קשות יותר.

הממשלה מתמהמהת עם אותן גזירות מכיוון שהיא נוהגת בפופוליזם ופוחדת לשתק את המשק, אך גזירות שלא יבואו היום, יביאו עלינו סגר מחר; ולפחות כרגע, נראה שהסגר בלתי נמנע. מצב זה נובע, בין השאר, מההבנה שהמשק לא יעמוד בעוד ועוד הגבלות, למרות שהן מתבקשות; אך ההבנה שהמשק לא יעמוד בסגר נוסף צריכה לגבור ביד חזקה ובזרוע נטויה על ההבנה הראשונה.

מפתיע שנתניהו, אשר בגל הראשון ביצע צעדים אמיצים והטיל סגר, מהסס כיום להטיל מגבלות נוספות על-מנת שלא ניקלע לסגר בעתיד. הוא הרי יודע שללא מגבלות כואבות יבואו מגבלות כאובות אף יותר; אין זה מפתיע שראש הממשלה, אשר טיפל בפן הבריאותי של המגיפה לעילא ולעילא, מטפל בפן הכלכלי שלה באופן פושע.

העובדה שהגענו למצב בו המדינה, מבחינה בריאותית, משוועת לסגר, אך מבחינה כלכלית מדחיקה את המחשבה הזו ודוחה אותה על הסף מכל וכל, אינה מפתיעה. בזמן שמדינות אחרות מזרימות כספים בסכומי עתק למשק - כאן מבטיחים חבילות סיוע בסכומים... לכאורה נכבדים, אפשר להגיד, בלשון המעטה... ואפילו לא מזרימים אותם פנימה למשק. אך שוב, מדובר בסך-הכל בסימפטום.

תספורת

ניתן להניח כי הממשלה שיערה כי פתיחתו היחסית מהירה של המשק תיצור מצב שהוא יבריא, יתחזק וייתן אוויר לנשימה לאזרחים לקראת ההגבלות העתידיות של הגל השני, אשר לפי ההשערות היה אמור להגיח מאוחר יותר. עד אז, כנראה חשבו, שהמשק יתייצב באופן יחסי בצורה שתיצור הזרמת כספים לאזרחים מהעבודות שלהם. הטעות הייתה לסמוך על כך שהגל השני יגיע למחוזותינו מאוחר יותר, אך הטעות הפושעת באמת הייתה לסמוך על חוסן המשק - חוסן אשר לא קיים כבר שנים; רק נדמה שהוא קיים, אך מדובר בבועה שקרית.

מדיניות הימין הכלכלית הבזויה של הממשלה, שהתהוותה והתחזקה ביתר שאת מאז שנתניהו התמנה לשר האוצר בזמן כהותנו של אריאל שרון בראשות הממשלה ועד לימינו אנו, מחפירה ומעוררת סלידה. כאשר סופרים רק את בעלי ההון, מבססים עליהם את הכלכלה, ודואגים לפרק את מעמד הביניים עד כדי כך שהעשירונים התחתונים של מעמד זה מתקרבים לעוני. אין זה מפתיע שהממשלה אינה נחלצת באמת ובתמים למען האזרחים בימי מגיפה כלכלית קטלנית וחולנית.

כאשר פוטרים את בעלי ההון ואת חברות הענק במשק ממיסים, עושים להם תספורות ומשיתים את הכנסות המדינה על כל מי שלא נכלל בעשירון העליון, או יותר נכון, את אלו אשר אין להם את הכסף לעשות זאת ולעמוד בזה; כאשר הממשלה שבעת רצון מהתמ"ג, למרות שמספריו הנאים נובעים מהכנסותיהם של אלו אשר שולטים ברוב הכסף של המדינה; כאשר מוחצים את הסיכוי של דור שלם לרכוש דירה ודוחקים אותו לשלם מחירי שכירויות מופקעים;

כאשר משתיתים את הכסף הרב שעושים בעלי הממון על האנשים הקטנים; כאשר עושים את כל זה - אין לאף אחד את הפריבילגיה להיות מופתע מכך שהמשק קורס ומכך שהממשלה אינה נוקפת אצבע על-מנת להוציא את המדינה מהחול הטובעני הכלכלי שבו אנו טובעים. הכתובת רשומה על הקיר באותיות ענק, מודגשות. המדינה לא מפקירה את האזרחים רק עכשיו - היא עושה זאת בשיטתיות כבר שנים על גבי שנים; זו לא טעות, זו מדיניות.

תאריך:  05/07/2020   |   עודכן:  05/07/2020
טל בן-יעקב
+אמליץ על פרישה אם הישיבות ייסגרו
23:39 05/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הודיע כי ימליץ לרבנים להורות על פרישה מן הממשלה אם תתקבל תוכנית משרד הבריאות והמל"ל לסגור את כל הישיבות כולל את אלו שבקפסולות וכן לצמצם את מספר המתפללים בבתי הכנסת ל-20 בלבד  ▪  דרעי: "בתי הכנסת לא יהיו פחות ממסעדות ומועדונים"
ישיבה של גור בב"ב [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]
גפני. אעלה למרנן ורבנן [צילום: פלאש 90]
+חיילים קרביים ישוחררו אחת ל-3 שבועות
21:34 05/07/20  |  עידן יוסף
צה"ל יקצה 300 חיילים לסייע למערך החקירות האפידימיולוגיות. בנוסף ביחידות הקרביות היציאה הביתה תהיה אחת ל21 יום.
+30 ישראלים יגיעו ארצה ממדינות מרכז אסיה
20:43 05/07/20  |  עידן יוסף
‏30 אזרחים ישראלים עושים את דרכם ארצה מקזחסטן וקירגיזסטן כחלק ממבצע חילוץ של משרד החוץ.
+14 ראשי רשויות מקומיות ייכנסו לבידוד
20:42 05/07/20  |  עידן יוסף
11 ראשי עיריות ומועצות צפויות להיכנס לבידוד בעקבות מפגש עם ראש עיריית יהוד-מונסון, יעלה מקליס, שאובחנה היום (א') כחולת קורונה. בין ראשי הערים שנכחו במפגש: ראש עיריית נתניה, מירם פיירברג איכר, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, ראש עיריית פרדס חנה-כרכור הגר פרי יגור, ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין, ראש מועצת דרום השרון אושרת גני גונן, ראש מועצת גני תקווה ליזי דלריצ'ה ושושי כחלון-כידור ראש עיריית כפר יונה.
([צילום: יח"צ])
+מניין המתים בקורונה עלה ל-331
19:55 05/07/20  |  עידן יוסף
הקורונה בישראל: מספר החולים עלה ביותר מ-800 בני אדם. 11,540 חולים - 86 במצב קשה, מתוכם 27 מונשמים. מספר המתים עלה ל-331.
תמונת מצב עדכנית
+הרמטכ"ל מקיים בקריה דיון לבלימת התפשטות הקורונה בצבא
19:52 05/07/20  |  עידן יוסף
בשעה זו מתקיים בקריה דיון מיוחד בראשות הרמטכ״ל כוכבי על צעדים נוספים כדי לבלום את התפשטות הקורונה בצה״ל. בימים האחרונים זינק מספר החולים בצבא ליותר מ-200 ומספר המבודדים ליותר מ-5,000 בהרבה מאוד יחידות בצה״ל ויש חשש מהשבתה של יחידות (גלי צה"ל).
+אירופה מובילה על ארה"ב בהתאוששות
18:10 05/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנוקשות של שוק העבודה האירופי, שהיוותה נקודת תורפה במשבר הפיננסי, מעניקה ליבשת יתרון במשבר הנוכחי - מסביר ניו-יורק טיימס  ▪  כל עוד המגיפה לא תחמיר, ממשלות אירופה יוכלו להעניק לאזרחיהן ביטחון כלכלי החיוני להתאוששות מהמשבר - ואילו בארה"ב קיים מרכיב קבוע של חוסר ודאות מבחינת מדיניות הממשל
הקורונה והכלכלה העולמית, 4.7.20 / אקונומיסט
פריז. תערוכת פומפיי בגרנד פאלה [צילום: פרנסואה מורי, AP]
ניו-יורק. הכניסה לספרייה העירונית [צילום: טד שאפלי, AP]
+ראש עיריית יהוד-נווה מונסון חלתה בקורונה
17:04 05/07/20  |  איציק וולף
ראש עיריית יהוד-נווה מונסון, יעלה מקליס, התגלתה כחולת קורונה. מקליס הודיעה על כך בדף הפייסבוק שלה וכתבה כי על אף שהקפידה על הנחיות משרד הבריאות חשה בסוף השבוע רע ובדיקת קורונה שערכה נמצאה חיובית.

"כרגע מתקיימת הערכת מצב נוספת בראשות מנכ"ל העירייה על מנת לוודא כי שגרת החיים בעירנו תמשיך לפעול כבשגרה", ציינה.
+אושר: אירועים עד 50 איש בלבד
17:01 05/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שמונה חברים בוועדת הקורונה תמכו בצו המגביל את ההתקהלויות באולמות האירועים ושלושה התנגדו לו  ▪  מליאת הממשלה תתכנס מחר בבוקר שוב, לדיון בנושא ההגבלות במסעדות
ועדת הקורונה של הכנסת [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
נתניהו. דיון נוסף מחר בבוקר [צילום: רונן זבולון]
+השרים אישרו: נתוני האשראי בקורונה יימחקו
16:45 05/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת השרים לחקיקה אישרה הצעת חוק של ח"כ משה גפני ולפיה מאגר נתוני האשראי מתקופת משבר הקורונה יימחק בשל חשש הלווים הנמצאים במצוקה כלכלית מפגיעה בדירוג האשראי שלהם, וכי פגיעה בדירוג האשראי שלהם עשויה להקשות עליהם לחזור לתפקוד נורמלי
([צילום: אליס אמנדולה, AP])
+הנחיות לא ברורות ודוגמה אישית רעה
15:51 05/07/20  |  גד פניני   |   לרשימה המלאה
הבדיחה הסטטיסטית אומרת שאם מישהו שוכב כשראשו קופא במקפיא ורגליו נשרפות בתנור - אז בממוצע הוא מרגיש נוח. נראה כי מרבית ההנחיות הלא הגיוניות הן ממוצע של גישות קיצוניות שמובילות לתוצאה מטומטמת
([צילום: פרנק אוגוסטיין/AP])
+מראה מעל הגשר
14:18 05/07/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אין סיבוב ב, אין עלייה משמעותית בקורונה  ▪  חלק מהתקשורת משחקת לידיו של ביבי בכוונת מכוון או בתום לב

(כן נרבה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+ח"כ קיש: "אנחנו בגל שני קשה ומסוכן מהגל הראשון"
13:28 05/07/20  |  מירב ארד
סגן שר הבריאות יואב קיש (הליכוד) הציג בשעה בוועדת הקורונה בכנסת את הערכת היומית מהבוקר, ובה בגל הראשון היו כ-10 אלפים חולים והיום אנחנו מעל 11 אלף חולים פעילים. "אנחנו בגל שני קשה ומסוכן מהגל הראשון. אנחנו במלחמת התשה ארוכה. אחוז החולים המאומתים רשם עליה חדה מחצי אחוז באמצע מאי לחמישה אחוז היום מכלל הבדיקות. הכפלנו את מספר החולים בעשרה ימים, יש כמות גדולה יותר של חולים קשים חדשים. אנחנו בתחלואה מתפשטת בכל רחבי הארץ. אנחנו עומדים לעלות למאות חולים חדשים. אנחנו חייבים לפעול משמעותית להגביל אירועים חברתיים המוניים. צריך להתפלל בחוץ ובקבוצות קטנות", אמר ח"כ קיש.
+חוסר ביקוש: קו השבת של רמת גן יופסק
13:19 05/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כרמל שאמה הכהן: בשל המצב, רמת השימוש בסבבוס צנחה ב-70% מה שלא מצדיק את המשך ההוצאה הציבורית הכבדה  ▪  עיריית רמת גן מפסיקה את כל פעילויות תרבות הרחוב  ▪  האם תל אביב ויתר הערים ינהגו כמותה?
(סבבוס. כמעט שאין נוסעים [צילום: עיריית רמת גן])
+ח"כ קיש: "הגל השני קשה ומסוכן"
11:04 05/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הזהיר: "אנחנו בתחלואה מתפשטת בכל רחבי הארץ"  ▪  ראש הממשלה יכנס מחר בבוקר את הממשלה לדיון נוסף בנושא הקורונה  ▪  משרד הבריאות דורש להגביל את כמות הסועדים בכל מסעדה ושר האוצר טוען מנגד שניתן להסתפק באכיפה ובריחוק  ▪  המשטרה תגברה את כוחות אכיפת ההגבלות באלפי שוטרים
ישיבת ממשלה בנושא ההגבלות [צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90]
הדיון בוועדת הקורונה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
+מעשה באבסורד לאומי
10:04 05/07/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
הגל השני של מגיפת הקורונה בישראל, הוא ללא שום ספק מעשה באבסורד לאומי, אחד מהגדולים שידענו. חשיבות תיאורו והדיון בו, נובעים מכך שעודנו נמשך ומן העובדה שהציבור חושב שהפתרון טמון במהלכים נוגדי ידע וניסיון ובגיבובי-סרק לרוב
(הקורונה תישאר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בור קורונה כלכלי ימני
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן נאמן
6/07/20 08:57
2
עובד 1
7/07/20 18:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הודיע כי ה"סבבוס", קו השבת לים ולמקומות הבילוי בתל אביב, יחדל מלפעול, וזאת לאחר שרק בשבת האחרונה חודשה פעילותו.
05/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הקורונה התכנסה (יום א', 5.7.20) לדון במגבלות החדשות שהוטלו על הציבור, בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. לפי החלטת הממשלה מסוף השבוע האחרון יוגבלו ההתקהלויות בברים, במועדונים וכן באולמות האירועים עד ל-50 איש. כמו-כן יתקיים דיון לגבי הגלות מספר הסועדים במסעדות. סגן שר הבריאות יואב קיש בוועד בכנסת את הערכת היומית, ובה בגל הראשון היו כ-10 אלפים חולים והיום אנחנו מעל 11 אלף חולים פעילים.
05/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ארבע הנחות יסוד: א. הקורונה כאן בכדי להישאר. עובדה זו ידועה בבירור מרגע הופעת המגיפה במקומותינו. ב. בגל הראשון היה מקור ההדבקות חיצוני למדינה, מרבית ההדבקות נוצרו ע"י ישראלים חוזרים ותיירים שנכנסו לארץ, במצב של משק פתוח לרווחה, והפיצו בצורות שונות את הנגע. בגל הנוכחי, מקור ההדבקה המוחלט הוא הציבור הישראלי עצמו; כלומר: התנהלות הציבור וציותו להוראות המומחים לגבי תכונות המחלה ודרך התפשטותה, הם תנאי למניעת התפרצות חדשה. ג. הסגר שהוטל בשלב הראשון קטע את שרשרת ההדבקות וצימצם מאוד את מספר הנגועים והחולים. מבחינה זאת הביא אותנו אל סיפו של הגל השני במצב מצויין. בגל הראשון, היה הסגר מחויב המציאות בגלל קצב ההתפשטות, ומצבה הבסיסי של מערכת הבריאות. אולם הסגר חולל גם משבר כלכלי בכך שהוציא לחל"ת, או לפיטורים מספר גדול מאוד של עובדים, כמעט בעת ובעונה אחת, מבלי שהיה ברור לאיש מה יהיה משך תקופת ההשבתה, כיצד נתמודד מולה במהלכה וכיצד נחזיר את העובדים למסלול הקודם, אם בכלל. ד. משום-מה התקבעה בתודעת הציבור בשוגג ההנחה שמדובר באירוע קצר-מועד וחולף, והצפי היה לחזרה מהירה למצב ששרר בכלכלה בתחילת הגל הראשון. נעלם מעיני הציבור והממשלה גם יחד העובדה שמדובר באירוע עולמי ולא באירוע מקומי, וכי באירוע עולמי, מדינת-ישראל אינה מנהלת אותו כרצונה, לפי לוח הזמנים שלה ולפי המציאות הכלכלית המקומית.
05/07/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
מידע שקיבלתי מחברה, שקיבלה מפרופסור נודע בתחום מדעי החברה המוכר לי שנים רבות, והוא אמין. לא ייאמן כי יסופר: צוות של מגן דוד אדום הגיע לביתה של אזרחית מבוגרת לבדיקת קורונה. המטושים נשארו על השולחן.
04/07/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בצל משבר הקורונה ההולך ומחריף, חוגגת (יום שבת, 4.7.20) ארצות הברית את יום העצמאות ה-244. שיאים חדשים נרשמו ביממה האחרונה בשבע מדינות (אלבמה, אלסקה, איידהו, מיסיסיפי, צפון קרולינה, דרום קרולינה וטנסי), כאשר מספר הנדבקים עמד עד הלילה על 53,483 בני אדם.
04/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il