|   15:07:40
דלג
  מרדכי ליפמן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

השמאל מפגין - מדוע ההתבהמות בככרות העיר <br>

ההתבהמות, ההפגנה של העדר מוסר בעניינים של מין, דברים שהצניעות יפה להן, הבוטות הגסה, בראש כל חוצות, בוצעו ומבוצעות כאצבע בעין, על-ידי השמאל ועל-ידי השמאל בלבד, במיצג היומיומי הנערך בבלפור
26/08/2020  |   מרדכי ליפמן   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
סדום ועמורה [צילום: פלאש 90]

לפני מספר ימים התקשרה עמי משוררת ידועה (מטעמים מובנים לא אפרסם את שמה), ובצהלה גדולה, משל הפילה אותי למלכודת בלתי צפויה, שאלה אותי אשת הרוח הזו (שאני, אגב, מעריך מאוד את כתיבתה), מה דעתי על מעשה האונס באילת... ומדוע לנתניהו יש קשר לאירוע הזוועה הזה... כן. מה שאוזניכם שומעות. בום בום בום...

היא עשתה זאת בעקבות קריאת פוסטים, שמהם משתמע לה, אבוי, שאני תומך בביבי. לרגע נעתקו המילים מפי... מה הקשר? שאלתי אותה. מה עניין שמיטה להר סיני?

לא אצטט לכם/ן את תוכן ההסבר הנפתל שלה, רק אומר כי השיחה הזו עוררה בי כעס גדול, ומדוע? משום שכל ההסתה הבזויה נגד נתניהו ומשפחתו, נפלטה באחת מפיה של האינטלקטואלית (כשהיא נגררת לעיסוק בפוליטיקה) בגרוש הזו. נאלצתי להקשיב לדברים שהם בבסיסם חסרי כל שחר. אבל, חברי היקרים למקלדת, את תוכן תשובתי, בתמצית, החלטתי כן להביא לידיעתכם.

ההתבהמות, ההפגנה של העדר מוסר בעניינים של מין, דברים שהצניעות יפה להן, הבוטות הגסה, בראש כל חוצות, בוצעו ומבוצעות כאצבע בעין, על-ידי השמאל ועל-ידי השמאל בלבד, במיצג היומיומי הנערך בבלפור. השמאל "הצליח" בחסות המשטרה, חייבים לומר, לבצע בקול ענות גבורה, שבירת כל המוסכמות ובמיוחד אלו הראויות להשמר מכל משמר, בכל התמודדות פוליטית, גם בזו השוטפת באחרונה את רחובותינו ואת ככרות ערינו: מוסכמת ההגינות הפוליטית.

מתברר כי השמאל הכתיר עצמו למלך הפאלוס שהוצג בבלפור, לתשואות המתגודדים שם. הגסות והאלימות כלפי נשים המוצגת לעין כל בבלפור, מי בראן? מי הוא מולידן? אותה התגודדות, מקבלת גם כיסוי טלוויזיוני נרחב והיא מעשה חשיפה בזוי גם לנוכח עיני הצעירים והילדים שלנו. הם מגיעים לכל בית ולכל משפחה. והיכן בכירי הפוליטיקה והמוסר של השמאל? היכן נשיא המדינה? היכן אנשי הרוח באקדמיה? את כולם אפפה השתיקה. כולם כאילו אמרו בשתיקתם: יחי המוסר העקום של השמאל. כולל התצוגות המבישות ברחביה.

דווקא השמאל המתהדר במוסר הפוליטי הציבורי, המשמש כביכול נר לרגליו, הוא זה שנכשל באופן הכי חמור ובראש חוצות. ההפגנות מול בית רה"מ, המוסר העקום של מארגני ההפגנות כפי שהוכח, הביזוי של כל עקרונות הבידוד המתחייבים מנוכחות הקורונה ברחובותינו, כולן עלו באִישָּה של סדום החדשה. בבלפור שב עגל הזהב וקם לתחייה אל מול עיני ילדינו, בדמותו של אותו פאלוס ענק, פרי דמיונם היצירתי והמתנפח, של המפגינים חסרי הבושה...

הם המרקדים לפניו, ואח"כ דורשים את דרשתם המתחסדת והבזויה בדבר הקשר בין משפחת נתניהו לבין המעשה המזוויע באילת? הרי כל ההצגה הפרוורטית היא מבית היוצר של השמאל ומשם בלבד. האם ניתן לעקם את המציאות עד לכדי יצירת הפארסה הזו? בבלפור נולדה הקריאה הציבורית לאונס נשים, שכל חטאן הוא היותן נשים שנלכדו באלומת הזרקור הציבורי. בבלפור חזרה וקמה סדום החדשה. משם יוצאת הקריאה ללינץ' ציבורי בראש ממשלה נבחר. כן, בבלפור קמה שוב אותה עיר נצחית על סמליה הפאליים, והיא קוראת להרס ולביטול הדמוקרטיה הישראלית.

ואגב הקורונה. יש הטוענים כי אין שם הדבקה. קשקוש ודברי הבל. ההדבקה בבלפור קיימת ועוד איך. את הראיות מטשטשים, איך לא, כי הורו למשתתפים לבוא ללא טלפונים סלולריים... חלקם כנראה עשו זאת. עצתי למארגנים, הפסיקו את הזימה שם, תפסיקו התקהלויות אחרות גם אם הן לשם מצווה כביכול, שהרי אין מצווה בסיכון חיי אדם. שמרו על בריאות הציבור. הפוליטיקה פחות חשובה!

הפלשתינים מתגייסים ל...לחימה בשלום

הפלשתינים, שרעו שנים רבות בשדות זרים, במלחמתם הבלתי פוסקת בישראל, לא נגמלו, חלילה. אף הרעו את מצבם. איך? הם הצטרפו עכשיו באופן גלוי ורשמי למחנה האנטי שלום... איחוד האמירויות זוכה עתה לקיתונות שופכין של מלל רע הניגר עליו מפיות דוברי הרשות הפלשתינית.

הדרך המעוותת בה הוּבלו הפלשתינים מאז 1948, על-ידי מנהיגיהם לדורותיהם, צצה עכשיו לאור בכל קלונה, כאשר דווקא איחוד האמירות הגיע להסכם שלום עם ישראל. בפועל (לטענתו), אף מחק בכך את התוכנית לסיפוח חלקים מיהודה ושומרון, והנה ניתך עליו קמפיין השמצה חסר תקדים, של הפלשתינים הכולל גם הסתה נגד מנהיגו, האמיץ, יש לומר, הנסיך מוחמד בן זאיד.

הפלשתינים, כדרכם בקודש, אינם טורחים להודות למוחמד בן זאיד (M.B.Z), וגם לא לאיחוד האמירויות, על כך שהצליחו להשעות את התוכנית הישראלית לסיפוח. הם מוחים בגלל עצם ההחלטה למסד קשרים של שלום עם ישראל. הם עסוקים עכשיו ב... שריפת כרזות עם דמותו של הנסיך, מגדירים אותו כ"בוגד" ומאשימים אותו ב"תקיעת סכין בגב הפלשתינים".

מסתבר, כי ההסכם עם האיחוד עשה שרות נוסף וחשוב לישראל. הוא קרע את החיג'אב, צעיף ההתחסדות, מעל פני הפלשתינים. לא הטריטוריה, לא שטחי הרשות עצמה (עליהם ניטש כזכור המאבק בשיחות עם אולמרט, אז הם דרשו חזרה לגבולות 67!) הם שמעניינים אותם באמת. מעניינת אותם אך ורק המלחמה הכוללת בישראל והלגיטימציה, המוענקת לנו, מדינת היהודים, על-ידי מדינה חשובה וחזקה, השוכנת על חופי המפרץ הפרסי.

היי חברי בשמאל, יש ביניכם עוד מי שמתייחס ברצינות למושג: "תהליך מדיני עם הפלשתינים"? לא ראוי, ולו גם אם הדבר קורה במאוחר, שתעשו, עכשיו, חשבון נפש?

תאריך:  26/08/2020   |   עודכן:  26/08/2020
מרדכי ליפמן
+הלווית הרב אוחיון שנרצח בפיגוע - ב-00:30 בבית העלמין סגולה
21:50 26/08/20  |  איציק וולף
הלוויתו של הרב שי אוחיון שנרצח היום בפיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה תתקיים בשעה 00:30 בבית העלמין סגולה בעיר.
+הדיווח על הפיגוע: "דקור באמצע הכביש"
20:15 26/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הקלטת הדיווח למגן דוד אדום על פיגוע הדקירה הרצחני היום בפתח תקוה חושפת את הרגעים הראשונים אחרי שנדקר למוות הרב שי אוחיון  ▪  "בד נקי - לעצור דימום, לחיצה ישירה על הדקירה"  ▪  פרופיל המחבל אינו תואם לפרופיל הקלאסי של מחבל
הרב שי אוחיון ז"ל. [צילום: באדיבות המשפחה]
הטיפול באוחיון בצומת סגולה [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+ח"כ יעלון: סומך על כוחות הביטחון שיסכלו מאמצי המחבלים
18:40 26/08/20  |  איציק וולף
ח"כ משה יעלון הודיע כי הוא משתתף בצערם הכבד של בני משפחת הרב שי אוחיון הי״ד שנרצח היום בפיגוע בפתח תקווה, ובצער מכריו ומוקיריו. "הטרור גבה היום שוב מחיר דמים נורא, אני סומך על כוחות הביטחון שיסכלו בנחישות את מאמצי המחבלים להרים ראש", כתב בציוץ שפרסם.
+שרת התחבורה: נבוא חשבון עם הרוצח ועם משלחיו
18:19 26/08/20  |  איציק וולף
שרת התחבורה, מירי רגב, הגיבה על רצח שי אוחיון בפתח תקווה וכתבה כי הלב דואב על הירצחו בפיגוע. "נבוא חשבון עם הרוצח ומשלחיו שטופי השנאה. תנחומיי הכנים לבני משפחתו", לשון הודעת השרה.
+נתניהו: נפעל להריסת בית רוצח שי אוחיון
18:17 26/08/20  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח תנחומים למשפחת אוחיון מפתח תקווה, בעקבות רצח אב המשפחה, הרב שי אוחיון, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. "הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר", הצהיר.
+הנרטיב התפוצץ לנתניהו - ולנו - בפנים
18:05 26/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
המחבל נמלט מזירת הפיגוע, היום [צילום: נתיבי ישראל]
שעות אחדות לאחר שראש הממשלה התפאר בשנה ללא נרצחים בפיגועים - נרצח ישראלי בפתח תקוה  ▪  הגאווה עצמה הייתה ריקה מתוכן, גם מבחינה עובדתית וגם מבחינה מהותית  ▪  נתניהו התעלם מאין ספור פיגועי טרור שאמנם לא הסתיימו במוות, אך פוגעים באופן קשה בשלומם ובביטחונם של אזרחי ישראל
שי אוחיון ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה]
הפוסט שפרסם נתניהו הבוקר
+הנרצח בפיגוע: הרב שי אוחיון מפתח תקווה
17:55 26/08/20  |  איציק וולף
הנרצח בפיגוע היום בפתח תקווה הוא הרב שי אוחיון, תושב פתח תקווה בן 39, נשוי ואב לארבעה.
([צילום: באדיבות המשפחה])
+"הסכם עם סעודיה - בלתי נמנע"
14:15 26/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לדעת קושניר, מדינות נוספות במפרץ ילכו בעקבות איחוד האמירויות ו"השאלה היא רק מסגרת הזמן"  ▪  מאשר שההימנעות מסיפוח ביהודה ושומרון היא חלק מן ההסכם ותנאי מרכזי מבחינת האמירויות
(קושניר. "הדור הצעיר מתלהב" [צילום: אנדרו הרניק, AP])
+הרוג בפיגוע דקירה בפתח תקוה
13:29 26/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גבר יהודי בן 35 נדקר בידי פלשתיני בצומת סגולה  ▪  אדם רץ אחרי המחבל עם אלה וקרא "מחבל, מחבל"  ▪  אתמול פורסם כי במהלך השנה האחרונה לא נרצח אף יהודי בפיגוע, וכי בשבת התרחש פיגוע דקירה בראש העין
מנוסת המחבל מהזירה [צילום: נתיבי ישראל]
זירת האירוע [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
פינוי הנדקר לבית חולים [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+התיירים באים
10:22 26/08/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
התיירים הם מאיחוד האמירויות, וכשהם יתחילו להגיע, יתנפצו כל האשליות. במסגדים מדי שישי הם שמעו (ושומעים) שאנחנו קופים וחזירים, שמוטל על כל עץ ועל כל אבן להסגיר אותנו אם אנחנו מסתתרים מאחריהם, ושעל החרב להיות חדה ביותר, מוכנה לפעולה
(דגלי ישראל ואיחוד האמירויות [צילום: אריאל שליט/AP])
+איחוד האמירויות והטרור החמאסי
08:02 26/08/20  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
לאיחוד האמירויות יש קשרים ביטחוניים הדוקים עם ישראל והוא נלחם במשך שנים בטרור החמאסי. חמאס מעדיף את הקשר עם קטר המשתייכת למחנה "האחים המוסלמים" על פני הקשר עם איחוד האמירויות והאיבה ביניהם היא גדולה
([צילום: אריאל שליט/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמאל מפגין - מדוע ההתבהמות בככרות העיר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
26/08/20 14:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
התיירים באים. הם עשירים. הם מחפשים הזדמנויות סחר או השקעה. הם רוצים לעלות לרגל לירושלים. אך יותר מכל, הם רוצים להכיר את ישראל והישראלים, להסתובב ברחובות: האם זה בטוח? האם יש שם קופים וחזירים? האם כולם עם נשק? מה מצב הערבים? איך בכלל חיים שם בישראל? במה הם מתלבשים? מה הם אוכלים ושותים? האם נכון מה שאומרים עליהם?
26/08/2020  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
על-פי גורמים ביטחוניים בישראל, קיים במשך שנים רבות שיתוף פעולה ביטחוני בין ישראל לאיחוד האמירויות במגוון של נושאים, אחד הנושאים החשובים הוא התיאום נגד ההתפשטות האירנית במזרח התיכון, מלבד זאת, איחוד האמירויות מסייע במאבק נגד האיסלאם הקיצוני, בעיקר של תנועת "האחים המוסלמים" העולמית, באמצעות קטר וטורקיה שמנסות להגביר את השפעתן ברצועת עזה. כמו-כן ישראל מוכרת ציוד מודיעיני לאיחוד האמירויות לצורך השמירה על שלטונו של השיח' מוחמד בן זאיד, יורש העצר של אבו דאבי.
סוהא ערפאת, אלמנתו של יאסר ערפאת, הפתיעה לפני כמה ימים את הפלשתינים ואת איחוד האמירויות כאשר פירסמה פוסט מיוחד בחשבון האינסטגרם שלה שבו התנצלה בפני העם וההנהגה של איחוד האמירויות על התנהגותם של הפלשתינים במזרח ירושלים ובשטחי הגדה והרצועה לאחר שפורסם דבר השגת הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות.
כל מי שמכיר היטב את המפרץ ואת מערך הכוחות בו יודע כי יש רמת תיאום גבוהה בין איחוד האמירויות לבין סעודיה, או ליתר דיוק בין יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד לבין יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן, בכל הקשור לסכנה האירנית, לנושאים האזוריים וגם לסכסוך הישראלי-פלשתיני.
12 טילים שוגרו מרצועת עזה לישראל (20/21.8.20) וצה"ל הגיב בשלושה גלי תקיפות ברצועה. בשעות הבוקר (יום ו', 21.8.20) נערך צה"ל לקראת הסלמה אפשרית בדרום, לאחר עשרה ימים רצופים של תקיפת מטרות של חמאס ברצועה.
21/08/2020  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il